sisällön alkuun
24.11.2017 09.14 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"23:59 <Veh> Nokkahuilukaksintaistelu on monimutkainen laji!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: BLEACH (manga)  (Luettu 18882 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Iwa
Vieras
« : 22.04.08 klo 19:04 »

aka. BLAH

Olen aina pitänyt B:tä Kolmesta Suuresta (Naruto, ONE PIECE, B) parhaana, mutta taidan joutua korjaamaan käsitystäni. Mikään noista kolmesta ei enää sykähdytä. "Luen" uusimman chapun yleensä vain huumoriarvon vuoksi, ei niitä jaksa ottaa enää tosissaan kukaan.

Esim. tämä uusin tarinankaari on ihan pöllö, sillä ne eivät koskaan pääse käsiksi Aizeniin kun Ichigo muhii jossain sekä aina ja iän kaiken tulee kovempia, sieluttomia Espadoja ja Aizen piilottelee niiden takana. Ja jotta tarinaa venytettäisiin mahdollisiman paljon, on meneillään juuri Turn Back the Pendulum-gaiden jossa kait kerrotaan mikä sai Aizenin kilahtamaan - tai sitten ei. En ole oikein jaksanut seurata. God only knows miten pitkä se tulee olemaan, veikkaan että vielä mo~nta chapua. Hohhoijaa. Taitaa olla Odalla, Kishimotolla ja Titellä jokin kisa meneillään siitä kuka onnistuu venyttämään sarjaansa pisimmälle (tiedän, olen sanonut saman aikaisemminkin).   
« Viimeksi muokattu: 14.04.09 klo 22:34 kirjoittanut Veh » tallennettu
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #1 : 22.04.08 klo 19:13 »

Bleach paras noista kolmesta? Olen kovasti eri mieltä. Minusta Bleach on ollut suunnilleen Soul Society -tarinankaaren puolivälistä saakka huonompi kuin Naruto tai One Piece, ja Hueco Mundo -tarinankaaren alusta saakka pelkkä vitsi. Siitä asti olen useasti saanut viikon parhaat naurut Bleachin uusinta chapteria lukiessani.

Pitkän aikaa tuntui vain siltä että Kubo ei jaksanut käsikirjoittaa sitten ollenkaan, ja koko Seikkailu Meksikossa oli vain kehitetty taisteluiden pinoamiseksi toistensa päälle. Ei mikään muu voi selittää sitä että kun Ichigo ja kumppanit löytävät hallin jonka tie haarautuu eri suuntiin, jokainen idiootti juoksee eri käytävään eksymään ja tappelemaan omia vastustajiaan vastaan. Mikään järjissään oleva pelastusryhmä ei tekisi tuollaista noin vihamielisessä ja tuntemattomassa ympäristössä.

Käsittääkseni Kubo lähti "lomalle" tässä vastikään ja nyt yllättäen loman aikana tuleva menneisyystarinankaari onkin ihan mielenkiintoista seurattavaa. Joko Kubon käsitys lomasta on se että hän "saa" piirtää vaihteeksi juonta ja hahmonkehitystä ja jättää loputtomat tappelut sikseen, tai sitten Kubo on oikeasti lomalla ja joku hänen avustajistaan päästettiin käsiksi ohjaksiin ja laatu ampaisi ylöspäin huikaisevasti. Mitä sen pituuteen tulee - eikös ensimmäinen chapteri ollut numeroltaan negatiivinen, luokkaa -107, ja sen jälkeen on tullut -106 ja -105 ja niin edespäin? Sehän vihjaisi siihen, että seuraavat pari vuotta ihmetellään nuoren Uraharan ja Aizenin edesottamuksia. Sopisi kyllä minulle oikein hyvin :-)
tallennettu
Iwa
Vieras
« Vastaus #2 : 22.04.08 klo 19:26 »

No, B on ainoa jonka olen jaksanut lukea useampaankin kertaan jostain syystä (ennen Hueco Mundoa). Eipä se todellakaan mikään mahtava ole ollut koskaan, mutta ainakin viihdyttävä (nyt se ei ole enää sitäkään). Olin tosin jonkin sortin fanikin jossain vaiheessa, do not ask. Vai että pari vuotta Turn Back the Pendulumia - hrr.

Koskahan tämä idän ihme saadaan Suomeen, hmm...
tallennettu
Silvia
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #3 : 22.04.08 klo 19:35 »

Lainaus
Koskahan tämä idän ihme saadaan Suomeen, hmm...
Toivotaan ettei koskaan. Alkuunsa hirmuista fanitusta ja kirkuvia (luultavasti juuri minun ikäisiäni) lapsia. En oikein sarjaa lue niin en enempää kommentoi...
tallennettu
Maria
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 24.04.08 klo 16:20 »

Apua apua apua. Katsoinpa juuri jakson 167 ja mielestäni laatu on kyllä parantunut varsinkin piirrosjäljessä viimeaikoina. Tai ainakin tuossa jaksossa hahmot olivat taas vaihteeksi kaunista katseltavaa.

Samalla aloin miettimään, että liian monen hahmon fanittaminen ei ole hyväksi. Ensin itkeskelin Ichigon takia kun poikaparka meinasi taas kuolla (tiedän, ihan turhaa kun ei se kuitenkaan kuole, mutta ehkä se Inouen herkistely vetosi muhun vähän liikaa) ja sitten itkeskelin kun Grimmjow vissiin kuoli. Se oli ihan kamalaa ! Kaipaan sitä hullua naurua.. ;_; Yhyy yhyy.

Seuraavassa jaksossa esitelläänkin uusi kapu, joka ei kyllä näyttänyt kovin mielenkiintoiselta hepulta. No, saa nähdä mitä tuleman pitää. Ja itsehän en siis lue mangaa, seuraan ainoastaan animea.
tallennettu

"Tiedän. Vaarallista on myös nousta aamulla sängystä ylös, ylittää katu ja työntää naama tuulettimeen."
naihtmae
foorumisti

cuttlefish

Profiili
« Vastaus #5 : 24.04.08 klo 20:35 »

Minä oikeastaan pidän Hueco Mundosta. En ole tosin mangaa lukenut minäkään läheskään niin pitkälle, vaan animea seurannut. Niiden wannabevampyyreiden aikana olin valmis hylkäämään koko sarjan, se oli uskomattoman tylsää ja bountojen joukosta ei löytynyt edes hottissetiä, joiden kuolaamisella olisi voinut ilahduttaa muuten rasittavia hetkiä. Sitten, animessa ainakin, parin fillerin jälkeen alkoi armoton angstaus, että miten me nyt nämä arancarit hakataan, nyyh, kun ei olla tarpeeksi vahvoja ja voi voi, kun Ichigo ei saa pidettyä sitä hollow -maskiaan esillä kuin pari sekunttia. Tätä sitten jankattiin toooodella monta jaksoa. Hueco Mundo oli kuin taivaan lahja tämän jälkeen, tuli ihan "*gasp* Tässä tapahtuu jotain!1" -hetki.

No joo, kyllähän se alun jälkeen pysähtyi jumittamaan espadojen kanssa tappelemiseen, mutta silti, ei se ollut niin kamalaa tervanjuontia, kuin bountot olivat. Ja Ulquiorra ja Grimmjow (ja UlquiorraxGrimmjow), ah<3. Nel ja hänen limaa erittävät sidekickinsä ovat tosin eww, menkää pois.

Vähänkö hienoa, eeppisen Ichigo vs. Grimmjow tappelun aikana kuului taas pitkästä aikaa Ichigon voittomusiiki~ Vain instumentaalisena tosin. Jäi hieman harmittamaan, kun ei päässyt laulamaan sanoja mukana.

Grimmjow vissiin kuoli. Se oli ihan kamalaa ! Kaipaan sitä hullua naurua.. ;_; Yhyy yhyy.

Joo, vaikka arvasi kyllä, että Ichigo sen kuitenkin voittaa, niin silti jäi aika ;__; -olo. Varsinkin, kun Grimmjow oli niin pienen ja raukan näköinen lopussa.
tallennettu

– Simply impassible.
– You mean impossible?
– No, impassible. Nothing's impossible.
Calzu
Epäkuollut
ameeba

Dirty Limey!

Profiili
« Vastaus #6 : 25.04.08 klo 20:27 »

Bleach, Bleach.... voihan surku. Tämä oli jopa "kolmesta kammottavasta kolossista" lempparini alussa. Sarja olisi saanut pysyä alkuasetelmassa ja jättää suosiolla koko Soul Society pelleilyn. Seuraava idea ei ole omani mutta koskettaa suurta osaa entisiä Bleachin faneja varmasti:

-Soul Societyä ei tapahtunut eikä Tacomaahan päästä.
-Ei typeriä powerlevel -shounen säätöjä.
-Alun huumori säilyy.
-Enemmän teinisäätöä, vähemmän mättöä.
-Enemmän Tatsukia
-Don Kanonjille isompi rooli, BUAHAHHAHAHAH!
-Kenpachi hulluksi talonmieheksi =D

Jälkikäteen on aina hauska nillittää eikös? Alussa piirrostyyli oli myös mukavaa ja tyylittely toimi erittäin hienosti. Tämänhetkisen Tacomaan neliöhuoneet ovat jotain kammottavinta ikinä. Bleach onnistuu myös tehokkaasti olla tappamatta ketään tärkeää henkilöä missään vaiheessa jolloin mitään jännityksentapaista ei pääse syntymään. Ja tietty kaatuneet voisi Orihime haxxata takaisin jos Kubo hokaisi käyttää häntä oikeasti hyödyksi. Lisänillitystä voisin keksiä Kubo-boobseista, mutta kun kyseessä on shouneni niin enpä taida jaksaa...
tallennettu

Elävien maailma on pelottava paikka.
Kyocho
Vieras
« Vastaus #7 : 26.04.08 klo 20:46 »

Ja Ulquiorra ja Grimmjow (ja UlquiorraxGrimmjow), ah<3. Nel ja hänen limaa erittävät sidekickinsä ovat tosin eww, menkää pois.

Vähänkö hienoa, eeppisen Ichigo vs. Grimmjow tappelun aikana kuului taas pitkästä aikaa Ichigon voittomusiiki~ Vain instumentaalisena tosin. Jäi hieman harmittamaan, kun ei päässyt laulamaan sanoja mukana.

Grimmjow vissiin kuoli. Se oli ihan kamalaa ! Kaipaan sitä hullua naurua.. ;_; Yhyy yhyy.

Joo, vaikka arvasi kyllä, että Ichigo sen kuitenkin voittaa, niin silti jäi aika ;__; -olo. Varsinkin, kun Grimmjow oli niin pienen ja raukan näköinen lopussa.

100% samaa mieltä. Mutta uskon edelleen vakaasti Orihime/Ulquiorra-paritukseen ja Ichigo/Orihime on myös hyvin miellyttävä...

Saapa nähdä millainen on uusi kapteeni. Ja toivottavasti Ichigo vihdoinkin tappaa Aizenin, olen kyllästnyt siihen hahmoon. Tai oikeastaan Rukia saisi tappaa Aizenin...Ja Renji avustaa.

Toivon ettei Bleachia käännetä suomeksi...Siitä tulee the Naruto-rumba nro. 2.
tallennettu
Maria
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 26.04.08 klo 22:34 »

Lainaus
Toivon ettei Bleachia käännetä suomeksi...Siitä tulee the Naruto-rumba nro. 2.

Oi voi, se on ollut yhtä rumbaa jo kauan kauan aikaa. Jokaisessa conissahan on melkein yhtä monta Naruto- ja B-cossaajaa.

Lainaus

Niinpä! Vielä kun Ichigo ei hennonnut pudottaa sitä. Herkistyn...
tallennettu

"Tiedän. Vaarallista on myös nousta aamulla sängystä ylös, ylittää katu ja työntää naama tuulettimeen."
Kaekae
kupoliitti

PAAAAAAN

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 27.04.08 klo 16:46 »

Ois kyllä tavallaan ihan "kiva" jos Bleachissa joskus joku kuolisikin. Siis joku yhtään tärkeämpi henkilö eikä vaan tyyliin joku arrancar johon tutustuttiin just edellisessä luvussa. Taisteluissa ei oo kauheesti jännitystä kun voi olla melkein varma että molemmat selviää siitä kuitenkin.

Random note: animen Hueco Mundo -jaksoissa minua ärsyttää ihan mielettömästi se kun pitää alusta joku 5min kerrata edellisten jaksojen tapahtumia, kun ottaa huomioon että yksi jakso kestää vain 20-25min 8( No kait sitä yritetään pitkittää/hidastaa jotenkin mut vois mun puolesta mielummin laittaa vaikka fillerin tai pari väliin, parempi sekin kuin loputon määrä toistoa.
tallennettu

yabai yabai yabai
Yun
foorumisti

Profiili
« Vastaus #10 : 04.05.08 klo 07:46 »

Minun mielestäni Yamamoto-ukkeli olisi sopiva hahmo kuolemaan. Se vaan sopisi jotenkin. "Vanha kuolee, ja nuori elää..." Tai jotain.
Toinen kuolijaehdokkaani on Chad, mutta vain koska se on niin ärsyttävä. Onneksi sillä on sentään pieni rooli...

Ja tuosta Aizenin tappamisesta.. Olen ajatellut, että Ichigo alkaisi taistella sitä vastaan, olisi sitten häviöllä ja didididiii! isukki tulisi apuun. Sitten isi taistelisi Aizenin kanssa (ja voittaisi). (Tai sitten päinvastoin, isäkin voisi kuolla ja sitten Ichigo voisi kostaa Aizenille...)
Toisaalta isä saattaisi olla vähän liian randomi hahmo näinkin vaativaan tehtävään, tai mistäs sitä tietää mitä takaumat paljastavat.
Itse uskon, että Ichigon faijalla olisi jotain tekemistä sen 0. divisioonan kanssa..
tallennettu
Motoko
peruskäyttäjä

Well hello my darling!

Profiili
« Vastaus #11 : 12.05.08 klo 00:14 »

Chad saisi kyllä minun puolestani kuolla, en pidä yhtään kyseisestä henkilöstä sarjassa. Ja ichigo on kyllä vähän turhan kestävä, ja myös on aika typerää että inoue pystyy herättämään kuolleista eloon... kiitos.
tallennettu

I was only watching you
I was forever gazing into your eyes
Even now I watch only you
Without changing anything.
Nieidanine
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 12.05.08 klo 14:47 »

Ei Chadia saa tappaa, mutta päinvastoin, sen karaktääriä saisi jonkun verran kehittää lisää, niinkuin Inouenkin.
Juuri tajusin että pappa Kurosakista ja hänen menneisyydestään saattaisi viimeinkin tulla lisää infoa kun on nuo miinuschapterit mangassa menossa, muutenkin on tullut jo niin ihania yllätyksiä näitä viimesimpiä lukiessa (mm Byakuyan ja Shuuhein menneisyydestä).

Hyvä kysymys sinänsä, kenet voisi tappaa. Itse pitänee tätä vielä pohtia pidempään...
tallennettu

latrun
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #13 : 12.05.08 klo 16:06 »

Kyllä mulle on itseasiassa alusta asti toi B ollu jonkin sortin vitsi enemmänkin... älyttömän yliampuvaa toimintaa- tyyliin kalaksit räjähtää atomeiksi ja Itsyko viskoo planeettoja vihollisten arseen-... ei kovin vakavasti otettavia, mutta silti niissä on jotain semmosta mikä nostaa sitä jännitettä.  Sekin kun se yhden episodin loppu kohdassa Inouen "käskystä" lakkaa vahingon vastaan ottamisen on kutkuttava kohta.

Mulla One piece on aina ollut enempikin manga juttu.. en tiedä muiden mielepiteistä mutta omastamielestäni OP suomen kieleinen versio on tosi hauskasti suomennetu, kaikki ne omat solvaus nimet (kölvi ja muut) on vaan niin mainiota... joo mut se off topicista (subbed OP:ssä on kyllä hyvä ääni tolla Luffyllä)

Joo mutta kuka saisi kuolla B:stä. Omasta mielestäni Chad ei missään tapauksessa saa kuolla. Sehän on ollut Ichigon kamu jostain ihan alusta asti ei se saa kuolla! Mielummin Ishida sais kuolla... ihan turha jätkä (vitsi)

oon muuten uusi kupolissa jeee... katotaan jos joku päivä vaik kesälomalla jaksasi piirtää oman kuvan piirtolaudalla (vaikutti aika hankalalta
tallennettu
mello
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 17.05.08 klo 14:17 »

Onneksi näyttää siltä, että tällä hetkellä Japanissa (mangassa) pyörivä flashback ei taidakaan jatkua kahtaa vuotta! Tai ainakin uskon niin, kun tobeVaizardit lähtivät kaikki yhdessä selvittämään käsillä olevaa ongelmaa. Jos ne kaikki muuttuvat (miksi nyt muuttuvatkaan) niin eihän siitä tarvitse kauaa jauhaa.(Toivottavasti)

Minusta on ihan sama kuka kuolee, kunhan ei Renji, Byakuya tai Ulquiorra, jonka selviäminen taitaa ikävä kyllä olla kortilla.
tallennettu

Nimimerkkini ei ole Death Notesta..
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #15 : 17.05.08 klo 15:40 »

Juu, nyt alkoikin vaikuttaa siltä että koko flashback-juoni ollaan vetämässä loppuun jo chapterin -100 tuntumassa. Aika pettymys kyllä jos noin käy, menneisyyden turinoissa olisi ollut potentiaalia vaikka mihin. Nykyajassa kuitenkin odottaa taas vain vuoden ajan yhtämittaista tappelua...
tallennettu
kabomaru
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 12.06.08 klo 17:02 »

Shonen Jumpin Narutossa, Bleachissa, Katekyou Hitman Rebornissa ja muissa action-shoneneiden uuden sukupolven piirtäjissä on ne samat yhteiset tekijät:

-He ovat ihannoineet Akira Toriyamaa
-Ovat olleet Takeshi Obatan oppilaina
-Aluksi ovat onnistuneet hyvin
-Huonontuneet sitä mukaa mitä pidemmälle sarjaa piirretään
-Lopputuloksena mielikuvituksettomia, pohjimmiltaan samanlaisia jäljitelmiä

Akira Toriyaman DragonBall on ollut niitä harvoja mangasarjoja jotka minä miellän mestarillisiksi. Tarinankerronta oli jotain aivan omaa luokkaansa. Jos ei lasketa alun surkeaa vessahuumoria, en löydä DragonBallista mitään miinusta, omasta mielestäni. Hahmot ovat oikeasti mielenkiintoisia ja se miten asiasta siirrytään toiseen spontaanisti, eikä lirutella yhessä samassa asiassa viittäkymmentä lukua. Edistymistahti on juuri oikea. Juoneenkäänteetkin olivat hyviä. Esimerkiksi Narutossa Tobi salasi henkilöllisyyttään monien kymmenien lukujen ajan. Kun sitten otetaan poikkeuksellisen usein puheeksi Uchiha Madara ja vilautellaan Tobin sharingan-silmää niin JIPPIJAIJEE! Sehän on Madara! Ja tämähän sitten selviää ennen varsinaista paljastusta. Akira puolestaan veti sellasen juonenkäänteen, jota ei nyt aluksi voisi odottaa sellaselta sarjalta. Alun perin kiinan mytologiaan löyhästi perustuva sarja, jossa seikkailee apinapoika Goku kepukan ja maagisen pilven kanssa, koki suuren muutoksen 17 kirjassa, kun kuula tippuu taivaalta, ulos kömpii hevilettiärjy ja sanoo Gokulle suurinpiirtein näin: "Minä olen sinun veli, sinä olet kotoisin ulkoavaruudesta ja sinun olisi pitänyt tuhota maapallo, koska olet kauhea pahis." Ei kovinkaan ennalta-arvattavaa. Ja se kaikki tapahtui yhessä luvussa. Silti se ei ollut kaukaa haettu juonenkäänne, sillä vaikka siirryttiinkin joksikin aikaa avaruuteen, sarjan tyyli pysyi ennallaan, eikä genre muuttunut sci-fiksi.

Mutta sitten mikä näissä uuden sukupolven shoneneissa sitten mättää. Reborn oli aluksi aivan muikeaa viihdettä, sillä sen huumori oli tarttuvaa. Se kulki eteenpäin yhden tai kahden luvun pituisina minitarinoina, vähän Ranman tyyliin. Mutta mikä sitten koitui tämän sarjan kohtaloksi. No, ensimmäinen pahis saapui kuvaan. Yhtäkkiä kaikki hauskuus ja huumori katosi että *pum* ja sen jälkeen ollaankin kulkemassa taistelusta toiseen. Kaikkein pahimmillaan se on juuri tällä hetkellä. Päähenkilöt menivät tulevaisuuteen ja koska Reborniakin pitkitetään viimeseen asti, niin ei ole todellakaan hauskaa virua tulevaisuudessa kovinkaan pitkään. Kaikkein eniten kuitenkin tyrmistyttää järkky aseistuksen muutos. Aluksi niin toisiinsa nähden erilaiset aseet ovat muuttuneet kaikki miniboxeiksi, ja se mitä tulee ulos on järjetöntä ilotulitusta, jonka seasta tuskin löytäisi edes norsua.

Bleachissa ja Narutossa oli aluksi todella kaunis tyyli 
vaan eipä se enää viehätä kun suurinpiirtein joka toinen ruutu on erikoislähikuva silmästä. Ja tappelut menee aina samaa rataa. Ensin vaikka Ichigo ottaa hirveetä osumaa joltakin arrancarilta, sitten Ichigo voimistuu laittamalla bankain päälle ja pieksee arrancaria, mutta sitten juuri ennen kuin ichigo antaa loppuiskun, yllätys yllätys, arrancar laittaa piilevät voimansa päälle ja muuttuu hollow-muotoonsa ja nyt puolestaan arrancar pieksee ichigon uudelleen. Jippii! Ja sitten tuleekin apujoukkoja ja sama kierre jatkuu. Ja sama meininki on sitten Narutossakin.

Toivottavasti Eyeshield 21 ja One Piecin laatu pysyy entisellään, sillä en ole seurannut viimeisimpiä lukuja näistä sarjoista.

Ps: Ne jotka arvostavat Narutoa, Bleachia ja Katekyou Hitman Rebornia koko sydämmestään, älkää ottako tätä tekstiä vakavissanne, sillä tämä on minun mielipiteeni kyseisistä sarjoista, enkä painosta teitä ajattelemaan samoin. Osaan kyllä arvostaa muidenkin mielipiteitä.
tallennettu

Under Pressure!
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #17 : 20.06.08 klo 11:06 »

Uusimman chapterin myötä olen kyllä täysin häkeltynyt Bleachin rangaistuskäytännöistä.

• epäilyttävästä käytöksestä ja vaarallisista ajatuksista tuomitaan eliniäksi vankilaan
  • shinigamivoimien antamisesta kuolevaiselle tuomitaan kuolemaan julkisella teloituksella
  • kahdeksan kapteeni- tai luutnanttitason shinigamin tappamisesta ja muuttamisesta holloweiksi tuomitaan menettämään omat voimansa ja tulemaan karkotetuksi maahan
tallennettu
Yun
foorumisti

Profiili
« Vastaus #18 : 09.07.08 klo 20:15 »

Uusimman chapterin myötä olen kyllä täysin häkeltynyt Bleachin rangaistuskäytännöistä.

• epäilyttävästä käytöksestä ja vaarallisista ajatuksista tuomitaan eliniäksi vankilaan
  • shinigamivoimien antamisesta kuolevaiselle tuomitaan kuolemaan julkisella teloituksella
  • kahdeksan kapteeni- tai luutnanttitason shinigamin tappamisesta ja muuttamisesta holloweiksi tuomitaan menettämään omat voimansa ja tulemaan karkotetuksi maahan

:D (tuossa tiivistettynä ajatukseni.) Eikös Aizen kuitenkin vammattanut koko Soul Societya pitkään, joten omituiset (ja Aizenin suunnitelmiin sopivat) rangaistukset kai voidaan selittää sillä. Leikitäänkö niin? :D Noei vaiskaan.

Karkoitushommat ja voimamenettämisethän olivat kaukana menneisyydessä, ehkä ne on sen jälkeen koventanut rangaistuksia :D (Nykypäivä: Shinigami A nukkuu pommiin ja päätyy vankilaan istumaan elinkautista...)

Tai ehkä niillä 46-neuvostotyypeillä on ollu tylsää. ("Tylsää...", "Hei me voitais mestauttaa joku pikkurikollinen!", "Jee! Hyvä idea!")

Okei, upeaa :D
tallennettu
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #19 : 14.04.09 klo 22:37 »

Oi että, jos tämän viikon spoilereihin on luottamista, nin Bleach on astunut taas aivan uudelle laatutasolle...

Lainaus
ヤミーがぶちぎれて力を解放!超巨大化
Yammy enrages and releases! Choukyotaika (means something like turning to a giant)

ヤミーの10の1が消え 0に
俺は力を解放することで数字が変わるエスパーダよ!!
At number 10 of Yammy, 1 disappears and leaves only 0.
I'm a Espada whose number is changed after the release!!

Ehdin jo ihan oikeasti luulla, että viimeisimmän Ichigo vs. Ulquiquikukalie -tappelun jälkeen mangan tarina olisi viimein päässyt eteenpäin, kun kerran Laatikko-Meksikostakin olivat voimakkaat pahikset lopussa. Kubo vaan onkin ovela setä, ja taikoi yllättäen esiin vielä yhden paljon entisiä voimakkaamman pahiksen suunnilleen tyhjästä.

Bleachin tarinankerronnan taso on jälleen niin häikäisevä, että olen aivan ällikällä lyöty.
tallennettu
Sivuja: [1] 2  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.036 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste