sisällön alkuun
22.9.2017 16.37 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Naruto (Osa 2) (manga)  (Luettu 28500 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
levanti
Vieras
« Vastaus #40 : 01.04.10 klo 21:26 »

Tuo uusin chapteri, revin hiljalleen hiuksia päästäni.

Veh, ei se ollutkaan sitten april-foolssi. :/
tallennettu
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #41 : 01.04.10 klo 21:47 »

Tuntuikin jo vähän siltä että Naruto olisi päättymässä, kun tarinan pahiksetkin olivat loppumassa kesken. Mutta eipä huolta, Kishimoto veti valttikortin takataskustaan!

En nyt tiedä että mitä tästä sitten tulee. Toivottavasti nuo zombit eivät saa liian suurta roolia tarinassa, sillä jos esim. Itachilla on uudet silmät niin meillä voi olla odotettavissa kymmenen chapterin uusiostaistelu Sasuken ja Itachin välillä. Ja... mitä jos Nagato voi heittää uuden plothax no jutsun ja herättää jälleen kylällisen ihmisiä henkiin?
tallennettu
Tusken
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #42 : 03.04.10 klo 12:09 »

Minun täytyy sanoa, että minä itse asiassa olen pitänyt kahdesta viimeisestä luvusta. Pidin siitä, että Naruto ei enää itkenyt Sasuken perään, vaan oli ihan realistinen siinä, että Sasukea ei enää hyvikseksi saa. Tämä varmasti muuttuu myöhemmin, mutta hyvä, että ainakin nyt on saatu tuollainen päätös aikaan.

Kabuton ilmestymisestä taas plussaa, sillä hänen katoamista olin jo ehtinyt harmitella. Myöskään tuo kuolleiden herättäminen ei ollut paha veto (hm, miten siellä onkaan noin monta fanityttöjen suosikkia?), mutta toivon itsekin, ettei heillä ole hirveän isoa roolia eli ovat oikeasti raatoja/zombeja, eivät alkuperäisiä hahmoja uudestaan elossa. Sitä ei kestäisi.

Muutenkin nämä kaksi viimeistä lukua ovat tuntuneet pitkälti siltä, että vanha kunnon Naruto olisi taas herännyt hetkeksi henkiin.

(Tosin Akatsukien teurastamisesta olen yhä varsin katkera, sillä etenkin Kisamen kuolema oli niin tökerösti tehty, ettei mitään rajaa.)
tallennettu

Otakuna olemisen ja mielisairauden ero on häilyvä.
levanti
Vieras
« Vastaus #43 : 05.04.10 klo 21:02 »

Jo oli urakka, luin kaikki 489 NARUTOn chapteria kolmessa sessiossa. Viimein olen tuosta tarinastakin tilanteen tasalla. Danzou oli aika kova jäbä, Sasuke on viimein todettu pahikseksi, mutta tuo Edo Tensei-jutsu on kyllä niin halpamainen. Sarja olisi saattanut loppua kohdakkoin mutta noiden akatsukien uudelleen elättely kyllä vaikuttaa pahaenteiseltä. Hiton Kabuto/Orochimaru/mikälienee-hybridi. :(

Tahtoo Naruto vs Sasuken viimeisen taistelun ja pian, tosin sitten on vielä maskinsa hylkäävä Uchiha Madarakin sitten, tosin uskon että siellä maskin takana on loppujen lopuksi ihan joku muu, jokin ultimaattinen yllätys.. siellä on Akimichi Chouji! No ei, mutta joku hiton pässinpää joka sitten _loppujen lopuksi_ on kaiken kieroilun takana. Muhhahhaa.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.018 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste