sisällön alkuun
18.11.2017 19.36 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Pelkoa tunneta ei, kun rohkeutemme pimeyden valtiaat jo vei!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aprillipilat  (Luettu 18561 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fukairi
Vieras
« Vastaus #20 : 25.02.11 klo 09:13 »

Kaverin kanssa lyöttäydyttiin yhteen ja huijattiin paria muuta että mä kuolin kun menin oikeesti kanarialle viikoks :D Tosin se oli aika julmaa, ei siitä sen enempää.

Ala-asteella jekuttelin kyllä muutaman tyypin kanssa paljon enemmän. Huijattiin joku opettaja avaamaan meille ovi jonnekkin minne ei saanut edes mennä jne. Semmosta perussettiä. Kerran joku opettaja yritti jekuttaa meitä takas ja huudahti "Kattokaa --- jakaa tuol nimmareita" mut me vastattiin välinpitämättömänä "Joo just, me ei ees tykätä siitä" ja mentiin pois :D
tallennettu
Mihu
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 25.02.11 klo 19:47 »

Muistan kuinka yläasteella luokanvalvojamme jekutti ennen äikän tunnin alkua (hän siis opetti äikkää) meitä oppilaitaan kertomalla, että salissa on jokin juttu ja pitäisi sinne kiireen vilkkaan juosta. Lähettiin kipittämään kiltisti kohti salia ja vähän ihmetytti, kun ei ketään muita koulun oppilaita näkynyt -ehkä oltiin myöhässä. Salin ovelle kun päästiin, niin selvisi, että kyseessä olikin aprillipila. :') No, meni ainakan muutama minuutti tuntia siinä sitten.
tallennettu

"You must not be afraid to dream a little bigger darling"
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 18.11.12 klo 02:57 »

En oikein muista sen kummasempia piloja kuin että yläasteella joka vuosi joku opettaja käski jonkun random oppilaan lähteä hakemaan "pänksejä" luokasta x, yleensä vielä juuri mahdollisimman kaukaa. Joka kerta meidän luokalta joku sitten lähti ihan innoissaan ja tuli sitten pettyneenä takaisin kun sai toisesta paikasta tietää sen olleen vain pila. Kerran taisi joku tulla takaisin sellaisen lapun kanssa jossa vaan luki isoin kirjaimin "pänksit". :D

Itse olen ihan surkea keksimään piloja, en edes muista että olisin tehnyt mitään eeppistä kenellekään. Tosin kun oltiin seurusteltu poikaystävän kanssa tyyliin puoli vuotta niin pistettiin facebookiin että hihii ollaan kihloissa, mutta ei siihen tainnut tulla kun yksi onnittelemaan.

Vanhemmilla taas yleensä ollut aina sellaisia "tuu kattoo meijän pihalla on joutsen! XD" ja totta kai se pienempänä meni läpi ties kuinka monesti...

Aiheeseen vastaamisen ajankohta taas on mitä on. :D

Edit: Ai niin hahah, tuli tänään ketsupilla läträtessä mieleen semmoinen pila jonka äitini joskus teki kun olin ehkä 5-vuotias. Sillä siis oli sellanen taitettu rautanaula, joka sopivasti muotoutuu vaikkapa peukun ympärille. Noh, sen se sitten oli laittanut sormeensa ja löräyttänyt ketsuppia päälle ja voi herran jestas kun säikähdin sitä, kun äiti tuli näyttämään! :D Luulin oikeasti, että se oli iskenyt naulan sormesta läpi, en sitä taitoskohtaakaan nähnyt kun se oli ketsupin peitossa. Tuo oli jo aika julma, kun miettii minkä ikäinen olin. XD En kyllä täysin varma ole, että oliko aprillipila, mutta pila kuin pila.
« Viimeksi muokattu: 12.01.13 klo 02:20 kirjoittanut Boar » tallennettu

Remember to eat nakki
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.018 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste