sisällön alkuun
19.11.2017 10.19 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Muikeaa :3"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Annantalon Japani-päivä 13. huhtikuuta  (Luettu 4109 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mira-pauliina
foorumisti

zzz

Profiili
« : 25.03.08 klo 09:12 »

Annantalon taidekeskus Helsingissä järjestää jälleen kerran Japani-päivän, sunnuntaina 13. huhtikuuta. Tapahtuma on ilmainen. Lisätietoa täältä.

Minut voi bongata liimailemasta piirustuksia seinille. Entä sinut?
« Viimeksi muokattu: 04.04.08 klo 12:13 kirjoittanut mira-pauliina » tallennettu

MIRABEAN desunyaa
Cinnamoroll
foorumisti

Profiili
« Vastaus #1 : 25.03.08 klo 14:47 »

Jei! Olin käymässä viime vuonna ja saatan paikalle raahautua tänäkin vuonna. Oli kiire joten en voinut pitemmäksi aikaa viimeksi jäädä.

Osaakos joku kertoa että, onko siellä paljon/vähän myytävää, halpaa/kallista?
Sushia sushia!
nam! Toivottavasti on tänäkin vuonna!

Minut tunnistaa kissahatusta! (niiden satojentuhansien* muiden kissahattuisten joukosta) Saa tervehtiä, mikäli tunnistatte. :D
tallennettu

wii!
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #2 : 13.04.08 klo 21:20 »

Onko tapahtuma kokenut jonkinlaisen... degeneroitumisen? Olin kaupungilla muista syistä, ja piipahdin hetkeksi Annantalolle katsomaan, josko näkyisi tuttuja. Ja siellä oli melkein tyhjää, kun vertaa edellisvuosien tungokseen. Vai tulinko vain liian myöhään? Joka tapauksessa aika säälittävä tapahtuma.
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.04.08 klo 22:22 »

Ai niin, Jaappanipäevä... Itse ainakin unohdin autuaasti koko tilaisuuden ja nukuin kotona koko päivän. Ei siis ihme, että paikalla tuntui tyhjältä, kun egoni ei ollut täyttämässä taloa. =P

Joku paikalla ollut kupolisti voisi osoittaa aktiivisuuttaan ja kirjoittaa tiivistelmän tapahtumista. Kuviakin olisi kiva nähdä.
tallennettu
madu
foorumisti

Profiili
« Vastaus #4 : 14.04.08 klo 09:00 »

Ja siellä oli melkein tyhjää, kun vertaa edellisvuosien tungokseen. Vai tulinko vain liian myöhään? Joka tapauksessa aika säälittävä tapahtuma.

Taisit tulla vain väärään aikaan, itse kun olin paikalla yhdestätoista kahteen, porukkaa oli todella paljon ja varsinkin toisen kerroksen myyntipöytien luona navigointi oli erittäin haastavaa tungoksen vuoksi.

Mihinkään ohjelmanumeroihin en ottanut osaa, kunhan pörrättiin kavereiden kanssa ympäri taloa ja ihmeteltiin mitä sieltä löytyi, ja löytyihän sieltä kaikenlaista kivaa.
tallennettu

last.fm | katsotut animet | type-moon faggotry 4 life | MOU IKKAI! | ざわ・・・・
Cinnamoroll
foorumisti

Profiili
« Vastaus #5 : 14.04.08 klo 19:12 »

Taisit vähän myöhään olla paikalla.
Olin myös siinä 12-13 aikaan käymässä. Kivaa juu. Ostin ihanan söpötys hatun. :3
Kuvia löytyy täältä  ---------  http://www.tokyo.fi/phpbb/album_cat.php?cat_id=204
tallennettu

wii!
Usudas
kupoliitti

usu

Profiili
« Vastaus #6 : 19.04.08 klo 15:57 »

Kivaa oli, muttei mitään tekemistä.
Matkalla tuuli pilasi kampaukseni.
Sattuiko joku näkemään pikkutyttöä Haruhi-cosplayasussa?
Se olin minä.
tallennettu
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #7 : 20.04.08 klo 16:55 »

Sattuiko joku näkemään pikkutyttöä Haruhi-cosplayasussa?

Näin, ja tunnistin Traconin muistikuvien perusteella. En kuitenkaan ehtinyt moikkaamaan tai mitään, kun oltiin kauhealla ryminällä lähdössä kavereiden kanssa pois, käytiin vain nopeasti pistäytymässä ennen kuin bussi lähti.
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.025 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste