sisällön alkuun
25.9.2017 05.32 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Varför en banan?"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Saako anime sinut itkemään?
Kyllä - 304 (42.3%)
Todella harvoin - 265 (36.9%)
Ei - 58 (8.1%)
Vain huonoudellaan - 37 (5.1%)
En osaa sanoa - 55 (7.6%)
äänestäjiä yhteensä: 647

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saako anime sinut itkemään?  (Luettu 68316 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
AlphaOmega
Vieras
« Vastaus #20 : 01.01.08 klo 16:17 »

Enpä ole tullut aikoihin itkeneeksi. Viimeksi varmaan mummun hautajaisissa kolmisen vuotta sitten.
tallennettu
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« Vastaus #21 : 01.01.08 klo 16:18 »

Kyllä.
Itken surullisissa ja iloisissa kohdissa. Riippuu tosin vähän siitäkin, että mistä animesta on kyse ja kuinka paljon olen tykästynyt hahmoihin.
Itken niin usein, että nyt ei edes tule mieleen missä animessa olisi tullut pillitettyä eniten... Suosikkeihini kuuluu tuollaiset draamaisat sarjat, joten usein täällä ruudun takana ollaan tippa linssissä. :'''''''D

Sama juttu tämän itkemisen kanssa on myös niin kirjoissa kun ihan tavis leffoissa..
Niinkun tässä jotkut ovatkin maininneet, jotenkin näille fiktiivisille asioille on vaan helpompaa itkeä. "Oikeassa elämässä" en itke läheskään niin paljon. (Ellei kyse satu olemaan mm. eläinten kuolemista ;<)
tallennettu
hensku
peruskäyttäjä

:D

Profiili
« Vastaus #22 : 01.01.08 klo 18:17 »

Nonii.. mut kyl joskus jos vaik tapahtuu vaik joku kohta joka on tosi surullinen nii kyl joskus mut en hirveesti ehi seuraamaa sitä sarjaa!
tallennettu
francesc
Vieras
« Vastaus #23 : 01.01.08 klo 18:22 »

Siinä missä länsimainenkin elokuva.

Samoilla linjoilla.
tallennettu
Opallynia
peruskäyttäjä

within the realm of light

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 01.01.08 klo 18:25 »

Kyllä anime minut itkemään saa jos osaa, vaikka on se harvinaisempaa kuin kirjojen kanssa. ^^
tallennettu

~Opallynia on DeviantArt~
www.opallynia.deviantart.com
Sieltä löytyy sitä minun kynänjälkeäni. ;D
Iwa
Vieras
« Vastaus #25 : 01.01.08 klo 19:08 »

Jep, saapa hyvinkin. Tosin viime aikoina en ole katsonut mitään mikä olisi saanut itkemään mutta aikojen saatossa mm. seuraavat ovat saaneet kyynelkanavat auki:

Key THE METAL IDOL
Ima, Soko ni Iru Boku
Naruto
Kimagure Orange*Road

Ja on niitä taatusti muitakin mutta en muista just nyt.

Harmi muuten että otitte sen parhaan vaihtoehdon eli "vain huonoudellaan" pois tuosta, oh well~
tallennettu
Naomi
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 01.01.08 klo 19:10 »

Kyllä todellakin. Varsinkin Narutossa
Spoileri (vie kursori päälle näytääksesi)
niin sillon itketti.
« Viimeksi muokattu: 01.01.08 klo 20:07 kirjoittanut Iwa » tallennettu
Eiri
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #27 : 01.01.08 klo 20:22 »

Vastasin kyllä. Yleensä surullisuudellaan tai iloisuudellaan. Varsinkin, jos olen samaistunut hahmoon/hahmoihin tms. niin itken melko helposti. Sama pätee myös mangaan ja videopeleihin.
tallennettu

You were born unique. Don't die a copy.
Я
poissa ja kuollut
kupomuumio

Profiili
« Vastaus #28 : 02.01.08 klo 03:49 »

Silloin tällöin juu. Viimeisin taisi olla Death Noten vika jakso joka aukaisi kyynelkanavat :( Muutenkin meinaa tulla tippa linssiin aina kun jonkun loistavan animen lopputekstit pyörähtää ruutuun.
tallennettu
JeBaZ
mallasvastaava
shabranigdo

Kill them mr. B!

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 02.01.08 klo 09:26 »

Ima, Soko ni Iru Boku

Enpä nyt juuri muista muuta katsellessa tirauttaneeni... Narutaru voisi olla yksi, mutta en muista. Hyvin harvoin siis.
tallennettu

Odium
oekakisti

on se jännä

Profiili
« Vastaus #30 : 02.01.08 klo 15:14 »

itkin ainakin elfen liedin viimesessä jaksossa ja fullmetal alchemistissa 
    ja kyllä narutokin saa välillä itkemään
tallennettu

This is Spartaaaaaa
Tatti
Vieras
« Vastaus #31 : 02.01.08 klo 17:45 »

Naruto on ihan paras itketys anime :D Riippyy kyllä pitkälle ihmisestä, mutta ite oon itkeny pari kertaa ^^'
muissa en oieestaan :)
tallennettu
Pappatunturi
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 02.01.08 klo 17:55 »

Pillitin Fruits Basketissa, Fullmetal Alchemistissa monessakin kohtaa ja Narutossa noin joka 30. jakso. Bleachissa en ole (vielä) pillittänyt, mutta luultavasti jonakin päivänä....
Love Hinaa pillitin, koska se on niin surkea sarja =_=
tallennettu
choutarou
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 02.01.08 klo 18:15 »

Täytyy sanoa että harvemmin mangat itkettävät, johtunee siitä että luen lähinnä vähemmän vakavaa shounenia. Tosin, monet yaoit itkettävät...
Animeista pidän lähes nyrkkisääntönä että sarja ei voi olla tosissaan hyvä jos ei itketä edes yhden jakson aikana. Ja itselleni monet sarjat ovat tulleet yllätyksenä, en olisi uskonut niiden  voivan itkettää ollenkaan. Tengen Toppa Gurren Lagania katsoessani itkin ihan liian paljon
Hikaru no Gosta en myöskään uskonut saavani kyyneliä irti mutta toisin kävi...
Honey and Clover II itketti paljon. Ja Nana, Code Geass, Beck, Nodame Cantabile... ehkä olen vain henkilö joka itkee todella helposti. Ja myönnän sen.
tallennettu
Xinadra
Höpönaatti
ylläpitäjä

*TIRSK*

Profiili
« Vastaus #34 : 02.01.08 klo 18:22 »

Minähän itken kaikelle ja yhtenään.. Itken nytkin, kun luen D.Gray-Man:iä  :P
tallennettu

Roses are red.
Wololoo!
Roses are blue.
yomin
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 02.01.08 klo 20:35 »

Kyllä, ja usein. Etenkin sarjojen viimeiset jaksot saavat minut kyynelehtimään, aika pitkälle riippumatta siitä mikä anime on kyseessä (varsinkin kun läydän itseni aina katsomasta jonkinasteista shoujoa tai muuta draamaa :D). Joskus hahmojen kuolemat liikuttavat, etenkin jos olen pitänyt kyseisestä hahmosta, mutta harvoin.

Anime oikeastaan itkettää minua useimmin, varsinkin kun en oikein televisiosta mitään sarjoja seuraa ja enkä elokuviakaan oikein katso, ja silloinkin harvemmin draamaa. Kirjoina puolestaan luen fantasiaa joten ei  mitenkään liikuttavaa tavaraa sekään. Mutta en silti usko että se, että ne ovat nimenomaan animea vaikuttaa juurikaan.
tallennettu
ayuminette
peruskäyttäjä

友達 y s t ä v ä < 3

Profiili
« Vastaus #36 : 02.01.08 klo 21:35 »

kyllä minäkin itken,jos se itkun vaatii xDD Ainakin sillon yhessä FMA-jaksossa itkin,kun
Itkettää vieläkin koko juttu...
Kaikki ne nyyhkyleffat itkettää,etenkin Titanic. Ainoa elokuva,jonka minä kestän kun Jack ja Rose on siellä vedessä,itkin silloinkin.
Nyt minä olen onnistunut kontrolloimaan tunteitani..
tallennettu

Maybe..
It's time to die?
Kasumi
karismaattinen
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 02.01.08 klo 22:08 »

Muistelin että Metropolis olisi pienesti surettanut mutta minua ja kavereitani Grave of the Fireflies / Tulikärpästen hauta itketti kunnolla. Se on vaan niin traaginen ja surullinen.
Ei tule nytten muita mieleen.
// Nausicaä, Miyazakin parhaimpia leffoja. Sen loppu oli koskettava. Moni on sanonut että Hoshi no koe oli itkettävän surullinen mutten liikuttunut itse ainakaan siitä, vaikka onhan se surullinen.
« Viimeksi muokattu: 06.01.08 klo 19:13 kirjoittanut Kasumi » tallennettu

Modern Life Is Rubbish
Saya
foorumisti

Profiili
« Vastaus #38 : 03.01.08 klo 16:22 »

Jos kuvittelen itseni ulkopuolisen silmin, en todellakaan vaikuta herkältä. Todellisuus ei kuitenkaan vastaa tätä mielikuvaa, jonka annan pitääkseni yllä hurjaa koviksen mainettani, ehe. Itkeminen on minulle todella arkista. Esimerkiksi elokuvat, kirjat, anime, manga, tekstiviesti, ajatus tai mitätön pieni hetki saa minut herkistelemään.

Viimeksi taisi animen tai mangan vaiktuksesta pieni kyyneleen poikanen tunkeutua kyynelkanavasta Clannadin 9. jakson ansiosta, vaikka vihaan tuollaisia yli-imeliä itketyskohtauksia ja

Joskus oikein hirvittää, miten jokin fiktionaalinen tapaus voi rasittaakkaan sielua ja sydäntä. Death Noten toisen live action elokuvan loppuun asti sain pidäteltyä itkua, mutta kun leffan jälkeen alkoi soimaan Red Hot Chili Peppersin Snow, menetin täysin itsehillintäni. Silloin itkuni ei todellakaan ollut mitään pientä nyyhkytystä, vaan naurettavaa parkumista ääneen, jota jatkui noin kymmenen minuuttia. Sen seurauksena silmät olivat melkein turvonneet kiinni, nenä niiskutti kuin pahankin flunssan kourissa ja päätä jomotti monta tuntia. Mutta oli se ehdottomasti sen arvoista. Juuri näiden suuria tunteita herättävien hetkien vuoksi katson animea ja mangaa (ja niiden pohjalta tehtyjä elokuvia).
tallennettu
seepraet
kupoliitti

"Kun Mustanaamio puhuu, silloin kuunnellaan."

Profiili WWW
« Vastaus #39 : 03.01.08 klo 20:21 »

Ihan siinä missä kaikki muukin: eipä paljon yhtään
Joo, ja jos kohtaus on ihan selvästi sen näköinen että siinä kuuluisi itkeä, meikäläinen repeää aivan totaalisesti. Itkettyä nyt tulee muutenkin tosi vähän
tallennettu

"And please don't even get me started on you four surgeons."
"There's only two of us. "
"You are so very useless, I counted you both twice."
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.032 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste