sisällön alkuun
26.9.2017 06.41 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Miksi juuri Sinä käyt Kupolissa?
Monipuolinen tarjonta - 97 (21.1%)
Tavan vuoksi - 82 (17.9%)
Foorumit - 35 (7.6%)
Piirtolaudat - 146 (31.8%)
Kekkonen - 99 (21.6%)
äänestäjiä yhteensä: 415

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi käyt Kupolissa?  (Luettu 30842 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jessy
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #60 : 30.12.09 klo 12:32 »

Käyn täällä piirtolautojen, ihmisten ja tavan vuoksi. Kupoli on minulle yksi paikoista, joka tarjoaa hyviä mahdollisuuksia tutustua uusiin ihmisiin, ja päästä näyttämään mitä osaa.
Ja myöskin harjoittelemaan piirtämistä.
Kupolin laudoilla voin kuulla juuri sitä kritiikkiä jota haluan, haluan minua paremmilta ehdotuksia miten parantaa.

Tässä pari syytä kupolissa päivittäiseen käymiseen :D.
tallennettu

Kuinka kaikki alkoikaan, alkaakseen taas alusta.
täplä
Vieras
« Vastaus #61 : 30.01.10 klo 21:49 »

Käyn Kupoissa ktsomassa kuvia ja itte välillä piirrän ja puran inspiraation,Jota en ole ennen kupolia päässyt purkaan(Johtuu kai siitä että ennen kupolia en osannut piirtää käsinkään mitään).Voin samalla oppia mangan eri tekniikoita ja sun muita ihan käsin piirtämiseen.
tallennettu
Haamu
oekakisti

Tulkaa puhumaa mulle mangasta

Profiili WWW
« Vastaus #62 : 02.02.10 klo 10:33 »

Jaa jaa, miksiköhän.. Piirtämisen takia suurimmaksi osaksi, pidän shi painterista, koska se on suhteellisen yksinkertainen ja siinä on hyvät piirtotyökalut. Jotenkin täällä käyminen on vain jäänyt rutiiniksi. :)
tallennettu

Hei siis, ihkuu
Tamasaburou
foorumisti

Eeppistä

Profiili WWW
« Vastaus #63 : 04.05.10 klo 17:45 »

Minulle on helppoa jäädä koukkuun online-foorumeille, ja näinpä taitaa käydä nytkin, jo hyvää vauhtia.

Itse asiassa taistelin tieni Kupoliin mainostaakseni nettisivujani - mutta nyt tuntuu siltä, että se onkin säännöissä kiellettyä. Hah. Noh, enhän aio jättää näin mahtavaa sivua heti alkuun.
tallennettu

"Tai sitten minä olen väärä orava! Huh, eivät kai asiat voi niin hullusti olla!"
ffaak
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #64 : 25.12.10 klo 16:58 »

Piirtolaudat ovat Cool! Niillä on helppo piirtää ja kaikki näkevät tuotoksen. Toiseksi tuli foorumit, minä rakastan mangaa ja täälä on kaikenlaista tietoa mangasta, esimerkiksi äsken vasta sain tietää että Satoshi Kon on todellakin kuollut.. :( Täällä on niin hienoja tuotoksia muilta että huhhuh! Itse unelmoin vain tuollaisista..:D
tallennettu
Nanashibito
foorumisti

Profiili
« Vastaus #65 : 26.01.11 klo 07:50 »

Old habits die hard, vai miten se meni. Tuli tässä monta kuukautta taukoa, kun en oikein ole kokenut kuuluvani jengiin enää (katson hyvin vähän animea tai luen mangaa, ja silloinkin yleensä teen vain uusintakierroksia), enkä pysy mukana tai minua ei kiinnosta suurin osa puheenaiheista. Nyt tuli taas jostain syystä avattua tämä saitti, ja eiköhän tämä satunnainen tapa tule pysymään. :)
tallennettu

心の師とはなるとも心を師とすることなかれ。
elluri
foorumisti

Profiili
« Vastaus #66 : 25.03.12 klo 14:36 »

Joskus kävin täällä jopa paljon enemmän, ja piirtelin sun muuta. Nykyään en enää edes piirrä Kupoliin, sillä taitoni ovat joko ruostuneet tai sitten en yksinkertaisesti vain enää jaksa. Enemmän minua kiehtoo foorumipuoli.

En käy täällä oikeastaan edes mangan tai muun siihen liittyvän vuoksi, sillä se ei oikeastaan kiinnosta minua enää ollenkaan. On silti kiva ihailla muiden tuotoksia ja katsella, miten taitavia jotkut oikeasti ovat.

Kupoli on minulle enää vain paikka, jota seuraan ihan vain huvin vuoksi ja foorumipuolella on paljon muitakin aiheita, kuin vain mangaan tai animeen liittyviä asioita. Kupoli on cool.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.023 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste