sisällön alkuun
22.11.2017 05.23 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Portti on auki!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Miksi juuri Sinä käyt Kupolissa?
Monipuolinen tarjonta - 97 (21.1%)
Tavan vuoksi - 82 (17.9%)
Foorumit - 35 (7.6%)
Piirtolaudat - 146 (31.8%)
Kekkonen - 99 (21.6%)
äänestäjiä yhteensä: 415

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi käyt Kupolissa?  (Luettu 31908 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mmkay
kupoliitti

I had a plan.

Profiili
« Vastaus #40 : 23.01.09 klo 07:23 »

Olen täällä siksi, että voisin säännöllisesti testata kuinka suuren kirosanarepertuaarin omistan. Käyn siis yrittämässä oekakeja jotka eivät minulla tunnu toimivan/toimivat huonosti ja hermostun. Nojaa, oikeempi syy täällä oloon lienee se, että kiva katella mitä toiset piirtäneet.
tallennettu
pitkos
Vieras
« Vastaus #41 : 16.03.09 klo 16:56 »

No, miksi nyt yleensä käydään? Täällä mon ihanaa piirtää, ja saa ihan asiantuntevaa kritiikkiä, toisin kuin monessa muussa paikassa. Minäkin olen kehittynyt mielestäni paljon sinä aikana, jonka olen täällä viettänyt :-D
tallennettu
Marionetten
foorumisti

shamelessly a fangirl

Profiili
« Vastaus #42 : 16.03.09 klo 19:45 »

Tavan mukaan.. Tulee aina alitajuntaisesti klikattua kupoliin... Vaikken täällä juurikaan tee mtn muuta enää kuin auon päätäni foorumilla : DDD
Emmie piirräkään enää tänne.. o.o;
tallennettu

"So if you've got something to say, say it from the rooftops." - Tom Hiddleston

[ent.kokorilo]
franskanleipa
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #43 : 17.03.09 klo 01:48 »

Koska minulla ei ole mitään järkevää tekemistä vapaa-ajalla, ja tarvitsen paikkoja netissä, joihin voin vuodattaa jotain turhaa. =)
tallennettu

Silmä on katsojan päässä
Samadhi
foorumisti

Profiili
« Vastaus #44 : 03.04.09 klo 21:43 »

En tiedä, kai huvin vuoksi. Ja onhan sitä hauska muiden kanssa keskustella. Siis varmaan keskustelujen takia.
tallennettu

“Sänky ja kaksi yöpöytää hyökkäävät julmasti sellon kimppuun”
Minizy
Vaaleanpunainen
tintti

"Sallikaa minun naamioitua omaksi itsekseni"

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 05.04.09 klo 14:01 »

Hyörii, pyörii, piirtää ja kommentoi. Seuraan myös aktiivisesti Oeatarinaa - koukuttavaa lukemista.
tallennettu
Xia
peruskäyttäjä

Tokio Hotel fani!! 4ever

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 25.05.09 klo 09:51 »

Käyn kupolissa ehkä sen takia, että... No niin en tiedä. Sitä vain tulee käytyä.
tallennettu

*hali*

-Arvaa mitä äiti!
-No mitä kultaseni?
-Minulla on kymmenen omenaa!
-No varo sitten vatsanpuruja!
-Hyvä on äiti...
Medaljonkityttö
foorumisti

She doesnt get your humour..

Profiili
« Vastaus #47 : 01.06.09 klo 12:31 »

Vastasin että piirtolautojen takia.
Inspiraation iskettyä on hyvä tulla Kupoliin piirtelemään.
Suurimman osan Kupolissa olen piirtolaudoilla ja piirtelen. Teen luonnoksia, enkä välttämättä edes lähetä niitä vaan pelkästään harjoittelen. Vaikka itse käynkin lähinnä ainoastaan piirtolaudoilla ja foorumilla pyrörähtelen niin Kupolissa on monipuolista tarjontaa kaikille. On foorumi anime/manga-faneille, foorumi piirtäjille jne. Erillaisia piirtolautoja erillaisille ihmisille. On ohjeita piirtämiseen joka on todella tärkeä ja havaittava plussa.
Kupoli on myös sellainen paikka, että kun kerran kirjaudut sisään, kirjaudut sinne sisään yhä uudelleen ja uudelleen.

Tässä omat perusteluni. (:
tallennettu

Remember smile.
ShadowGirl
foorumisti

>:3

Profiili
« Vastaus #48 : 01.06.09 klo 18:07 »

Nykyään on aina pakko käydä tsekkaamassa Kupoli-tuttujen kuulumiset ja kuvat. Olen alkanut kiintyä joihinkin kupolisteihin, mikä saa minut käymään täällä usein (mutta kiintyminen ei takuulla ole molemminpuolista). Tahdon kirjoitella kaikkialla, joten kai siksikin aina raahaan luuni tänne, jotta voin valittaa edes jossain.
tallennettu
Yosuke
Vieras
« Vastaus #49 : 04.06.09 klo 20:17 »

Käyn täällä piirtolautojen ja foorumien takia. Ja muutenkin täällä tulee joka päivä vierailtua. Mahtava paikka. En ole kahden vuoden aikana kyllästynyt!
tallennettu
kaeru
kupoliitti

bambi boi

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 01.07.09 klo 21:11 »

Hoh. Käyn täällä koska on niin mukava paikka :) Tykkään piirtää, ja kupolin piirtolautojen ansiosta olenkin oppinut piirtämään paremmin tietokoneella. On myös kiva saada kehuja ja kommentteja töistään, ja täällä on paljon parempia kommentoijia kuin esim. perheessäni -.-  ja on tietysti myös kiva ihkuttaa niitä kaikkia hienoja töitä mitä kaikki taitavat piirtäjät ovat tehneet. 8D ja täällä on paljon mukavia ihmisiä. Kiva paikka siis :)
tallennettu

~Watashi no naka no yami ka?~
~Yami no naka no watashi ka?~

http://kaeruteru.tumblr.com/
Siria
Vieras
« Vastaus #51 : 04.08.09 klo 11:10 »

Lähinnä foorumin,ja sen käyttäjien vuoksi.Toki käyn piirolaudoilla katsomassa leuat ammollaan ja kommentoimassa näppäimistö savuten,mutta foorumi on kuitenkin se "pääsyy". Sitäpaitsi täällä foorumilla saa jotenkin paremman yleiskäsityksen ihmisistä,kuin kommenteissa (mistäköhän johtuu :''D). Aiheet ovat suurinosa kivoja ja niihin on kiva kirjoittaa. Miten fiksusti sanottu! Mutta joo...foorumin ja ihmisten tähden täällä pyörin.
tallennettu
Yuziko
oekakisti

Its summer time!!

Profiili
« Vastaus #52 : 21.08.09 klo 14:49 »

Tämähän on hyvä aihe. Vastasin monipuolinen tarjonta, koskapa sitä kupoli mielestäni on (ja tietenkin kun merlin minulle ehdotti että tule kupoliin, niin tulin). Saa kirjoitella viestiä, ja piirtää piirtolaudoille. Ja kun piirtää, voi saada kritiikkiä, ja voi sitten muitten piirtämistä kuvista katsoa mallia, esim. anatomiassa. Ja foorumi puolella sitten saa lukea, että millaista porukkaa täällä kupolissa on ja saa itse lähettää aiheita, ja muuta mukavaa.
tallennettu
Sasoriza
prinsessa
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 14.09.09 klo 19:24 »

Kekkonen.

1. No kun kaikki muutkin.
2. Stalkkailen taideteoksia.
3. Stalkkailen foorumia.
4. Ehkä mahdollisesti joskus rupean ottamaan tuntumaa piirtämiseenkin.
5. Oon tintti.

Oikeastaan olen kakkosta ja kolmosta harrastanut jo hyvän tovin - ykkösen takia tein tunnuksen. Saa sitten nähdä miten hyvin kiinnyn ihmisiin - se tuskin vie minun kohdallani kovin kauaa.
« Viimeksi muokattu: 02.04.10 klo 01:46 kirjoittanut Sasoriza » tallennettu

By the way, your pants are on fire.
Marava
foorumisti

Profiili
« Vastaus #54 : 15.09.09 klo 17:24 »

Jaa-a.
Oikeastaan en edes tiedä.

Kun enhän edes ikinä väsää tänne mitään. (ei osaa eikä jaksa)
Keskusteluihin nyt välillä vastailen, selailen kuvia. .

Joskus kommentoin.

Olen vain jostain syystä koukussa kupoliin.

...Vastaan siis Kekkonen.
tallennettu
Happiness
foorumisti

ilomieli

Profiili
« Vastaus #55 : 27.09.09 klo 15:31 »

Eksyin tänne tasan foorumin takia, joten valkkasin sen vaihtoehdon.

Olen ihan lievästi addiktoitunut foorumeihin, joten Kupoli on kivaa jatkoa tälle :D Piirtolaudoille en ole vielä eksynyt kovinkaan montaa kertaa ihastelemaan töitä, pitäisi kai jatkossa tutustua kyseiseen paikkaan paremmin. Itse en kyllä ole väsäämässä mitään kuvia, ei taidot taida vaan riittää.
tallennettu

And I can unscrew the stars
mezzo
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #56 : 27.09.09 klo 19:40 »

Lähinnä piirtolautojen takia, joten äännestin sitä. Tarjolla oleva ohjelma on ainoa, jolla yleensäkkään saan jotain kunnollista aikaan ja muiden töitä on mukavaa ihastella.

Foorumi tulee kakkosena, joskin en voi sanoa olevani täällä puolella ihan hirveän näkyvä tai aktiivinen jäsen. Kupoliitti kuitenkin...

Kupolin vilkuilusta säännöllisesti on kehittynyt pysyvä tapa :)
tallennettu

"Aargh, a tiger!! Well, at least it's not my mum."
luonnosblogi
Inku
foorumisti

Profiili
« Vastaus #57 : 18.10.09 klo 12:38 »

Foorumit. Tykkään lueskella muiden juttuja ja kirjoitella itsekin. Kupolin lisäksi käyn kuudella muulla foorumilla. Joskus olen jossain aktiivisempi ja muut jäävät vähemmälle huomiolle ja välillä sitten vaihtuu. Yleensä sitä enemmän tulee käytyä mitä enemmän on poissaolon aikana tullut uusia ketjuja ja viestejä.

Oekakeja harrastin joskus vuosia sitten, en täällä tosin. Se kuitenkin jäi jostain syystä. Voisi vaikka taas alkaa kokeilla jossain vaiheessa. : 3
tallennettu
Sirri
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #58 : 25.10.09 klo 22:11 »

Olen näköjään vastannutkin tähän joskus Kekkonen, mutta myöntää täytyy että pääsyy oli aikoinaan piirtolaudat. Nyt kun sama tunnus käy foorumeillekin, tulee niilläkin useammin käytyä. Ajan kanssa on kyllä kehittynyt sellainen jännä tapa availla Kupolin etusivua ihan ilman mitään syytäkin. Ja nyt  kun tungin vielä improakin piirtämään niin siksikin täällä idlaan jos ei muuta, hehe.

Jännästi tuli nyt jotain kirjoitettuakin. :3
« Viimeksi muokattu: 25.10.09 klo 22:40 kirjoittanut Sirri » tallennettu

.alavilla mailla hallan vaara.
Super kissa
peruskäyttäjä

Kiitti Bon Bonille avasta<3

Profiili
« Vastaus #59 : 01.12.09 klo 15:04 »

Koska täällä on kiva piirtää ja onhan se kiva tietää, mitä mieltä muut ovat omista piirustustaidoistaan. Ja täällä on siistejä työkaluja, kun vertaa johonkin surkeeseen painttiin :D
tallennettu

n_____n''
Sivuja: 1 2 [3] 4  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.03 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste