sisällön alkuun
21.9.2017 22.42 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Muikeaa :3"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Miksi juuri Sinä käyt Kupolissa?
Monipuolinen tarjonta - 97 (21.1%)
Tavan vuoksi - 82 (17.9%)
Foorumit - 35 (7.6%)
Piirtolaudat - 146 (31.8%)
Kekkonen - 99 (21.6%)
äänestäjiä yhteensä: 415

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi käyt Kupolissa?  (Luettu 30751 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Saraneth
foorumisti

CAKELOCKED

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 10.12.07 klo 12:47 »

Mummohan sitä tulee nähtävästi oltua :) Eli tavan vuoksi täällä tulee käytyä. Pääasiassa syyt ovat tässä:
1. foorumi itse. On kiva käydä ainakin lukemassa muiden viestejä vaikka ei itse kommentoisikaan mitään.
2. uutiset. Tosin käyn niitä katsomassa myös Japan Popin sivuilta, mutta täältä myös :)
3. Täällä on muuten vain niin mukava roikkua. Lukea vaikka sitten arvosteluja tai jotain... ^^
tallennettu

Rainbows die like insignificant breezes
Sekkosiki
kupoliitti

Sekkosiki

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 11.12.07 klo 17:15 »

Vastasin Kekkonen, ihan vaan sen takia, koska Kekkonen kuulosti niin hyvältä. Foorumeilla roikun kyllä enemmän nykyään kuin lautojen puolella, mutta lomalla ehdin enemmän piirtelemäänkin. Kupolissa on kyllä hauskoja keskusteluja ja joitakin animesarjoja olen alkanut seurata previkoiden ja arvostelujen ansiosta.
tallennettu
AreraChan
Unelmoiva
foorumisti

My Love For You Is Eternal

Profiili
« Vastaus #22 : 12.12.07 klo 16:12 »

Pyörin yleensäkin foorumeiren alueella, joten vastasin foorumit.
Taiteilijasielu meikäläinenkin on, mutta eihän minulla raukalla ole lainkaan sellaista aikaa, jotta voisin opetella piirtähän hiirellä! o.O T.T
Sellaista se on...
tallennettu

...what good is Hiten mitsurugi ryuu...
...what good is Himura Kenshin..?
Again, I... I failed to protect the one person who is most important to me... Kaoru-dono...
Kaoru.

~Kenshin~
Iaikaa
kupoliitti

Dodgepilvi

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 12.12.07 klo 17:43 »

Vanhaan Kupoliin omasin vain oekakipuolen tunnukset ja rehellisyyden nimissä piirtolaudat ja eritoten palaute ovat minut tänne kiinnittäneet. Olen oekakiriippuvainen.

Mutta! Kupoliin tullessani klikkaan aina ensin uudet foorumiviestit esiin (paitsi nyt päivän eka klikkaus on joulukalenteri). Keskustelu on monipuolista eikä rajaudu vain Nipponin ilmiöihin. Minusta on kiva seurata samanhenkisten ihmisten keskustelua muustakin kuin siitä, missä animussa on paras OP.

...olisi sittenki pitänyt äänestää "monipuolisuus" :----D
tallennettu

Puhuu vähän, muttei siltikään asiaa.

Tunturipalmu // dA // LJ // Hyi, taas mangaa
Undame
oekakisti

herrasmiehet

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 12.12.07 klo 18:53 »

Monipuolisen tarjonnan vuoksi, tietysti!
Silloin kun aloitin Kupolissa käymisen, kävin pelkästään piirtolautojen takia, mutta nyt kun ikää on tullut lisää (jee, 3 vuotta lisää, jee jee) on tullut siirryttyä myös tänne foorumin puolelle jne. : >
tallennettu

kees me
Cyrax
Vieras
« Vastaus #25 : 12.12.07 klo 22:53 »

Monipuolinen tarjonta. Täällä on aktiivinen ja varsin laadukas keskustelufoorumi, oekaki missä voi ihailla muiden piirtämiä kuvia (ja tietysti angstata kun ei itse osaa piirtää yhtä hyvin) ja sitten vielä impromanga. Ja näin jouluisin täytyy tietysti käydä kalenteria katsomassa päivittäin ^^
tallennettu
Hupso
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 15.12.07 klo 15:10 »

Käyn kupolissa monipuolisen tarjonnan vuoksi. Minusta on kiva piirtää kuvia ja kirjoittaa viestejä. Tykkään katsella myös muiden käyttäjien viestejä ja kuvia. Katson myös joka päivä kupolin joulukalenteria. Se on aivan mahtava!
tallennettu
Kitayama
foorumisti

さぁ、ぼうしやさん?

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 15.12.07 klo 22:00 »

Monipuolinen tarjonta. Olen foorumiaktiivi, mutta joskus käyn myös piirtolaudoilla bongailemassa uusia lahjakkuuksia, mutta kyllä se iloinen foorumielämä viehättää eniten. Lisäksi Kupolista on hyvä käydä lukemassa uutiset ja arvosteluarkistoista voi aina tarkistaa mitä sitä seuraavaksi kannaittaisi katsoa tai lukea. :3
tallennettu

Zettai ni Saji
Vieras
« Vastaus #28 : 21.12.07 klo 21:11 »

Yleensäkkin piirtolautojen vuoksi. On kivaa nähdä, kuinka tietty henkilö kehittyy piirtämisessä ja myös kommentointi on kivaa. :3 Piirtäminenkin täällä kupolissa on lähellä sydäntäni.
tallennettu
rancid
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #29 : 30.12.07 klo 17:21 »

Hmh en itseasiassa ole ajatellut asiaa. Musta täällä on kiva piirtää ja katsella toisten töitä. Keräilen myös vinkkejä niistä ja kommenteista.
tallennettu

leikitäänkö rauhaa?
yuho
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 01.01.08 klo 03:17 »

Voin ihan rehellisesti sanoa että tämä on maailman paras oekakisivusto. Ja onhan toki foorumit, ja aivan upeita ihmisiä. Monet oekakilaudat joihin oon törmännyt netissä on aina sellaisia rumia kaksivärisiä palkkeja joihin tulee 5000 kuvaa päivässä ja puolet niistä on puhdasta roskaa. Kaikkea on myös ihan liikaa. Pienelle suomalaiselle riittää pienempikin jos se vain toimii ja näyttää kivalta kuten Kupoli. Ja toki meilläkin on myös  äärimmäisen hyviä piirtäjiä joukossamme.

Vastasin siis piirtolaudat. Mutta foorumitkin ovat alkaneet näytellä yhä suurempaa osaa Kupolivierailuillani. Ennen uudistuksia en tainnut käyttää niitä ollenkaan mutta nyt kun se integroituu muuhun sivustoon paremmin niin olen ottanut tavakseni vilkuilla niitä aina silloin tällöin. Saatanpa jotain bullshittinkiäkin harrastaa kun mielenkiintoinen aihe sattuu. Vielä kun tosiaan saisi tämän foorumin kasvamaan enemmän, musiikki-, peli- ja filosofista keskustelua esimerkiksi on vielä niin vähän, enkä itse osaa aloittaa.

Irkkiinkin kun jaksaisi vielä liittyä.. mutta laiskuuksissani en saa otettua tavaksi lyödä irkkiä käyntiin kun koneelle pääsen.
tallennettu

Fukairi
Vieras
« Vastaus #31 : 01.01.08 klo 14:11 »

En oikeen tiennyt mitä vastata tuohon XD

1. Olen huomionkipeä ihminen jolla on huono luottamus kykyihinsä ---> Piirtolaudat
2. Avaan aina kupolin johonkin ikkunaan vaikken koskaan sitten liikkuisi etusivulta pois -----> Tapa
3. Tykkään aukoa päätäni ----> Foorumit

Joten vastasin sitten kekkonen vaikkei ole mitään hajua mitä se tarkoittaa. Ja en sitten edes halua tietää XD
tallennettu
Masokistinen apsi taco
ylennetty
kupoliitti

Bella <3

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 02.01.08 klo 00:13 »

En voinut vastustaa kiusausta ja vastasin Kekkonen. :D Mutta käyn kupolissa koska: Pidän piirtämisestä, täältä saa rakentavaa kritiikkiä töistään ja täällä on hirmuisen mukavia ja mielenkiintoisia ihmisiä.
tallennettu

Saako olla pissaa pyrstöön? on se myrkky siinäkin!
Lakuta
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #33 : 02.01.08 klo 22:06 »

Uutuudenviehätyshän tässä vielä on menossa :D
Löysin tieni vasta äskettäin tänne foorumeiden syövereihin ja piirtolaudat pitää joka koneelletulokerta kahlata läpi ainakin pintapuolin.
Ihastelen Kakistien tuotoksia ^^.
tallennettu
Heecaroo
foorumisti

Tervetuloa Mansikkametsään~

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 19.01.08 klo 21:08 »

Foorumit ovat aivan parhaita! En osaa piirtää ja muutakaan en täällä juuri tee, joten helppo valintahan tämä on!
tallennettu
Nuudelisti
peruskäyttäjä

Sarkasmin ystävä.

Profiili
« Vastaus #35 : 19.01.08 klo 23:48 »

Käyn kupolissa tottakai siksi, että täällä pääsee harjoittelemaan hyvin piirtämistä ja sen mukana saa hyvää palautetta :). Sen perusteella on sitten helppo jatkaa eteenpäin. Lisäksi on vain jäänyt tavaksi käydä muuten vain ihailemassa toisten piirtämiä kuvia ja sitten kommentoimassa niitä. Keskustelualueella vasta rupesin pyörimään, mutta eiköhän se sitten lasketa osasyyksi. Eli monipuolinen tarjonta ;).
tallennettu

oops! did my sarcasm hurt your feelings? ...get over it.
Peikkolapsi
foorumisti

Keekifriikki

Profiili
« Vastaus #36 : 06.02.08 klo 19:13 »

Monipuolisuuden takia. Täältä löytyy monia asioita, joita tarvitsen päivittäiseen Anime- ja Mangaholistin annokseeni. Itseasiassa, vaikken rekisteröityneenä ole ollut juuri minkään vertaista aikaa, olen kuitenkin foorumia ja muita asioita tutkinut ties kuinka kauan.
tallennettu

Laiskuus ei ole pahe, se on elämäntehtävä, sillä jonkunhan ne likaisetkin hommat on hoidettava.
Dumb
foorumisti

Profiili
« Vastaus #37 : 21.01.09 klo 21:15 »

Kerrankin joku topicci mihin voi osallistua. Joko topicit on sellaisia, ettei aiheeseen pysty kommentoimaan, tai sitten ei ole oikeuksia kirjoittaa mielipidettään :( Rekisteröin tänne pystyäkseni keskustelemaan kunnollisilla foorumeilla, mutta näköjään se ei ole mahdollista. Jooh, piirtää en osaa, ja kuvia voi katsella ihan ilman rekisteröitymistä, joten hieman turhautunut olo tämän nikin kanssa :) Kupolissa käyn siis tällä hetkellä pääsääntöisesti pelkästään piirrustuksien katselemisen ilosta....
tallennettu
Tsunayoshi
Vieras
« Vastaus #38 : 21.01.09 klo 21:38 »

Hmm, kirjoitat pari hyvää suomen kieltä sisältävää viestiä noille alueille joihin peruskäyttäjät voivat, anot foorumistiksi ja voilà, siitä se urkenee.

Jaa'a, miksiköhän? Tavan vuoksi ainaskin, tsekkailen tätä melkein alvariinsa. :D Lisäksi minulla on jonkin verran sanottavaakin.

En minäkään osaa piirtää sitten yhtään, ja olen kaikki inkarnaatiot lukien kirjoittanut n. 1500 viestiä tänne, toiminut shabrana ja ties mitä. o_o Ei muuta kuin näppis sauhuamaan.
tallennettu
Calzu
Epäkuollut
ameeba

Dirty Limey!

Profiili
« Vastaus #39 : 22.01.09 klo 18:31 »

Ihmisten takia. Tätä kautta olen tavannut monet mukavat heput. Piirtää en osaa ollenkaan.

Tänne jämähdin jo aikoja sitten. Ennen kirjoittelin enemmän, mutta kaikki uudet viestit tulee aina katsottua vähintään moden roolissa. Enemmän aikaa tulee vietettyä irkissä.
« Viimeksi muokattu: 05.04.09 klo 17:59 kirjoittanut Calavera » tallennettu

Elävien maailma on pelottava paikka.
Sivuja: 1 [2] 3 4  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.032 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste