sisällön alkuun
19.11.2017 16.14 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"And sanskrit ain't got hoot to say 'bout uncut! Oohh!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Miksi juuri Sinä käyt Kupolissa?
Monipuolinen tarjonta - 97 (21.1%)
Tavan vuoksi - 82 (17.9%)
Foorumit - 35 (7.6%)
Piirtolaudat - 146 (31.8%)
Kekkonen - 99 (21.6%)
äänestäjiä yhteensä: 415

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 4  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksi käyt Kupolissa?  (Luettu 31859 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sorafune
Vieras
« : 08.12.07 klo 23:43 »

Kupolissa on monen monta kävijää ja käyttäjää, mutta miksi juuri Sinä käyt Kupolissa? Kuulutko vanhaan mummoporukkaan, joka käy pääosin tavan vuoksi, vai oletko enemmän taiteilijapersoona, ja käyt täällä näyttääksesi taitojasi?

Kerro toki meille!
tallennettu
Tenshinohana
foorumisti

Rawr is dino and means i luv u.

Profiili
« Vastaus #1 : 09.12.07 klo 00:56 »

Käyn, koska moni teiteilijaluonne käy täällä tuhertelemassa... Ja täällä on paljon Piirtolautoja.  Voin tuherrella täällä melkei nii paljo ku haluun<333 (mut se ei olekaan paljoa) :DD

Monet kamutki käy täällä. :D
tallennettu

はるかとうくのなまえのないひかりが
もえてきえてゆくそら
これいじょうおおくわのぞまないよ
ほしたちがとびあくよぞら
LM.C - meteorion
Purjo
foorumisti

Profiili
« Vastaus #2 : 09.12.07 klo 01:00 »

Käyn.. koska olen taiteilijaluonne. Piirtolaudat ovat ihania, enkä ole kertaakaan katunut tänne tuloa. Porukka on mukavaa, ja antaa asiallista kritiikkiä. Tykkään myös foorumeille kirjoittamisesta, ja nyt oon aatellut alkaa tänne kirjoittelemaan.. siis sen lisäksi että piirtelen oekaan täyteen piirroksiani~~ Hihhei. :3
tallennettu

:--O
purry
hölmö
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.12.07 klo 03:17 »

Tavan vuoksi nykyään lähinnä käyn. Olen kasvanut sen verran Kupoliin kiinni, että tänne tuppaa eksymään lähes väkisinkin. Foorumilla ja oekakeilla on kiva pyöriä ja niitten tsiikailu on kivaa ajanvietettä~ Ja täällä on niin paljon jänniä tyyppejä. >:D
tallennettu
Я
poissa ja kuollut
kupomuumio

Profiili
« Vastaus #4 : 09.12.07 klo 03:48 »

Joudun käymään Kupolissa koska myin sieluni Vehille ja olen loppuelämäni shabra. :(
tallennettu
Iwa
Vieras
« Vastaus #5 : 09.12.07 klo 04:38 »

1) koska olen shabura
2) tykkään animesta ja mankasta
3) koska kupoli on cool
4) siksi vaan
tallennettu
jelden
kupoliitti

rahalla saa ja hevosella pääsee

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 09.12.07 klo 07:36 »

Vastasin että monipuolinen tarjonta.
Aina, kun menee koneelle, menee väkisinkin jossain vaiheessa kupoliin. Se on tavallaan tapa, mutta en kävisi täällä ilman sitä monipuolista tarjontaa (foorumi ja erilaiset piirtolaudat). Myös mukavia ihmisiä täällä näyttää olevan~

Ja tietenkin olen niin huomionkipeä että käyn täällä piirtämässä usein. :D Piirtolautojen ja foorumin seurailu on kivaa. 8D Loppu.
tallennettu

se parhaiten nauraa joka koiraa karvoihin katsoo ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se villakoirana veräjästä pääsee
DL
oekakisti

kosteaa ja nihkeää

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 09.12.07 klo 09:14 »

Enimmäkseen piirtolautojen vuoksi. On kiva piirtää ja jakaa työnsä muiden kanssa varsinkin, kun muut näkevät virheet paremmin kuin itse. On lisäksi mukavaa katsella toisten töitä. :3
tallennettu

"Minulla on vain kaksi kättä ja kumpikin on vattu"
Xinadra
Höpönaatti
ylläpitäjä

*TIRSK*

Profiili
« Vastaus #8 : 09.12.07 klo 09:29 »

Hmm... Hankala kysymys...
Foorumit ovat yksi iso osa syytäni, tosin vietän kyllä aikaa lautojenkin puolella. Ja luen improa. Minä itse asiassa selaan previkoitakin (noinkaisekirjoitetaan.com) viikottain. Kupolissa on myös niin paljon erilaista ja mielenkiintoista porukkaa, että jo se riittää syyksi. Kupoli alkaa olla jo iso osa minua, etten sanoisi. Aina, kun avaan firefoxin, tulee reaktionomaisesti klikattua itseni Kupoliin. Irc-kanavaakin olen yrittänyt saada käyttööni, mutta se ei vain pelannut TT__TT. (Minä tekniikan ihmelapsi)
tallennettu

Roses are red.
Wololoo!
Roses are blue.
Red Mage
Vieras
« Vastaus #9 : 09.12.07 klo 11:11 »

Luultavasti foorumi on pääsyy juuri siihen, miksi minä täällä pyörin. Lueskelen päivittäin uudet viestit kaikilta keskustelualueilta ja pyrin myös vastaamaan, mikäli jotain järkevää sanottavaa löytyy, joten kai se on vähän enemmänkin kuin vain tavan vuoksi? ^__~

Monipuolinen tarjontahan täällä on, enkä sen mukavuutta kiellä. Piirtolaudoistakin pidän, niistä muutamaa aktiivisesti käyn läpi ja aina silloin tällöin jopa itse piirrän tai kommentoin. Jotta kuitenkin oma kupolistiuteni saataisi loppumaan, vaadittaisiin nimenomaan keskustelualueen kuolema tai rappio, koska sen ansiosta Kupoliin alun perin tulin ja se on itselleni tärkeimpänä pysynyt. Täällä on niin mielenkiintoista väkeä ja monenlaisia mietteitä ja keskusteluja, etten edes kaipaa mitään toista foorumia, jossa pyöriä.
tallennettu
nekorin
Raivotar
vastuuhenkilö

Amanda <3

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 09.12.07 klo 12:01 »

Kekkonen. Se vaanii mun sieluani haudan takaa. Jos en käy kupolissa päivittäin, niin se vie sieluni manalan syvimpiin lokeroihin, jossa minua valellaan kiehuvalla öljyllä päivittäin. Sielä ei ole irciä, eikä tietokoneita ja lisäksi en saa koskaan istua ;___; syödä ;___; tai juoda ;___; Nih. Että siksi.
tallennettu

Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 09.12.07 klo 13:46 »

Lainaus käyttäjältä: Dozu
Joudun käymään Kupolissa koska myin sieluni Vehille ja olen loppuelämäni shabra. :(
Kekkonen. Se vaanii mun sieluani haudan takaa. Jos en käy kupolissa päivittäin, niin se vie sieluni manalan syvimpiin lokeroihin, jossa minua valellaan kiehuvalla öljyllä päivittäin. Sielä ei ole irciä, eikä tietokoneita ja lisäksi en saa koskaan istua ;___; syödä ;___; tai juoda ;___; Nih. Että siksi.
:O OMG. Pitäisikö tässä lopettaa kupolissa käyminen ennen kuin tapahtuu omalle kohdalle jotain ei niin terveellistä.

Kulutan piirtolautoja, kai sitä pitää. Mutta olen yrittänyt soluttautua fooruminkin puolelle enemmän tai vähemmän huomaamattomasti. Kupolissa on kuitenkin se vetävä piirre, että kun tämä ei ole niin valtava paikka foorumin ja piirtolautojen puolesta, niin viestejä ei suollu solkenaan, vaan oppii tuntemaan ihmisiä. Toisaalta tämä ei ole niin vaatimaton, että kaikki jäsenet voitaisiin tunkea yhteen komeroon. Täällä siis tapahtuukin jotain.

Lainaus käyttäjältä: Andromera
Mistä puheenollen: Kometae, liian myöhäistä paeta. Siinä vaiheessa, kun nimimerkin alle ilmestyy titteli hierarkian ylimmiltä portailta, peli on menetetty. Olet onnistunut myymään sielusi silmää iskevälle Atchanille. Voit luulla pääseväsi pakoon, mutta lopulta palaat kuitenkin takaisin.
;__; totuus kuuluu shabrojen suusta. Kohtaloni on näemmä sinetöity!
« Viimeksi muokattu: 09.12.07 klo 22:07 kirjoittanut Kometae » tallennettu

Lukemalla tämän tekstin sitoudut vastaanottamaan lämpimän virtuaalihalin :-)

* /o/ \o\ *
forte
Vieras
« Vastaus #12 : 09.12.07 klo 14:05 »

Foorumeiden vuoksi minä täällä oleilen. Kaksi kuvaa olen muistaakseni erehtynyt jopa lähettämään piirtolaudoille, mutta en oikein pidä koneella piirtämisen taitoa itselleni niin tärkeänä, että jaksaisin opettella sen ja olla piirtolaudoilla kovinkaan aktiivinen. Tykkään kyllä seurailla toisten töitä ja ottaa oppia ja inspiraatiota piirustuspuoleltakin, mutta foorumit ne minua tänne eniten vetävät.

Enää en oikeastaan harrasta mangaa tai animeakaan erityisen paljon, mutta näillä foorumeilla viihtyy ja on muitakin keskustelualueita.
tallennettu
Takashi
kupoliitti

Muoviletkusetä! \o/

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 09.12.07 klo 14:56 »

Monipuolisuus minua täällä kiehtoo =)
On mahdollisuus tavata uusia ihmisiä netin välityksellä, on mahdollisuus piirtää ja saada kunnollista kritiikkiä ja palautetta, ynnä että voi kehittää itseään. Foorumi on myös oikein mukava keksintö ja..No, koko sivusto itsessään on sen verran hyvä, että eihän täältä voi poissakaan pysytellä.
tallennettu

neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« Vastaus #14 : 09.12.07 klo 15:01 »

Käyn täällä lähinnä piirtelemässä ja kyyläämässä muiden tekeleitä. Foorumi on myös mukava paikka vaikkakaan siellä en niin usein tajua pyöriä.. :----D On siitä tosin tullu jo ihan tapakin, että aina koneella pitää käydä Kupolissa... Olen jo vanhankin kupolin puolella täällä seikkaillut, vaikkakin enemmän pimennossa :D
tallennettu
ShadowGirl
foorumisti

>:3

Profiili
« Vastaus #15 : 09.12.07 klo 17:06 »

No, piirtolaudat ovat iso osa, mutta nyt olen alkanut arvotsaa foorumia. Eka luulin, että tää on joku pullanmurusenkokonen foorumi, mut sitten innostuin. Tämähän on iso ja nopea foorumi.

Piirtolaudatkin on hyvät ja nopeat, eikä lagaa mitään turhia.
tallennettu
LilyAngel
foorumisti

Jos masentaa, kissa piristää!

Profiili
« Vastaus #16 : 09.12.07 klo 18:20 »

Olin kahden vaiheilla, joko tavan vuoksi tai sitten foorumit, valitsin foorumit sellaisesta hassusta syystä, että olen foorumiaddiktoitunut (myönnän, mutta ei hävetä).

Enemmän olen kyllä tainnut olla tämän uuden kupolin foorumeilla liikkeellä kuin mitä vanhassa.
tallennettu

francesc
Vieras
« Vastaus #17 : 09.12.07 klo 21:43 »

Missä kanada?

Tavan vuoksi. Ei edes huvittaisi oikeesti, mutta se on vaan joku pakkotoiminto. Prkl.
tallennettu
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #18 : 09.12.07 klo 21:59 »

Tavan vuoksi ja Kekkonen. Vastasin tavan vuoksi, koska osittain kyse on siitäkin, eikä pelkästään Kekkosesta. Se Kekkos-osio menee näin:

1. Oon shabra
2. Tiettyjä keskusteluja haluaa seurata
3. Saa välillä hyvät naurut
4. Kuulun tänne, nämä ihmiset ovat saaneet minut valtaansa.

Mistä puheenollen: Kometae, liian myöhäistä paeta. Siinä vaiheessa, kun nimimerkin alle ilmestyy titteli hierarkian ylimmiltä portailta, peli on menetetty. Olet onnistunut myymään sielusi silmää iskevälle Atchanille. Voit luulla pääseväsi pakoon, mutta lopulta palaat kuitenkin takaisin.

//Lisätään vielä Kekkos-osioon KEKKONEN. Osa tietääkin tämän kek-kek-kekkosen, ja ne jotka ei tiedä, niin uskokaa pois, ette halua tietää ;P (öiset irkkirupeamat aiheuttavat psykedeelisiä jälkivaikutuksia...)
« Viimeksi muokattu: 13.12.07 klo 18:29 kirjoittanut Andromeda » tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
JeBaZ
mallasvastaava
shabranigdo

Kill them mr. B!

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 10.12.07 klo 09:21 »

No siis kaikki mango ja amine fanithan on ihan DAA jos ne ei käy jossain foorumeilla pätemässä :D

Itsellä siis suurin syy on foorumi, mutta kyllä välillä katson kuvejakin ja olen jopa suunnitellut piirtopöydän ostoa, joten sen näkee mihin tästä suunnataan. Previkat ja muut ovat myös katselukohteita, silloin tällöin.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 4  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.034 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste