sisällön alkuun
22.11.2017 05.28 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 ... 69
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on kivaa :)  (Luettu 250159 kertaa)
0 käyttäjää ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« : 09.11.07 klo 16:54 »

Oli vaikea keksiä otsikkoa ketjulle, mutta ideana on siis mikä ottaa päähän -ketjun vastakohta. Tänne sopii siis kertoa, mikä on kivaa, mikä huvittaa, hymyilyttää, naurattaa.

Tällä hetkellä on kivaa, kun viikonlopun valmentajakurssi ei ole sen kauempana kuin Myyrmäessä (eikä esimerkiksi Kuopiossa tai Tampereella tai jossain ihan toisessa kaupungissa). Kurssi alkaa hieman yli tunnin kuluttua, ja tässä minä edelleen voin istua koneella ja hölistä mukavia Kupoliin.

Toisekseen on kivaa, että sain (mielestäni) äärimmäisen hyvän idean eräänlaiseen "taideteokseen", ja pystyn jopa toteuttamaan ideani. :)

//pitihän tuonne otsikkoonkin mahduttaa hymiö
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Vigly
Kalaisa
oekakivalvoja

HAAHAA

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.11.07 klo 17:20 »

Olin maanantaina fagotilla ja pianolla yhteissoitossa. Soiteltiin fagottitrioa, ja sen soittaminen oli niin mukavaa, ja siitä tuli hyvä olo. En edes muista milloin viimeksi soittaminen on aiheuttanut vastaavaa oloa. Ei pitkään aikaan. Pianotunnilla soitin erään uuden pianistin kanssa, hän harjoitteli kolmea helppoa sointua ja minä sain soittaa solistina Pienet sammakot ja Oli hepokatti maantiellä poikittain - yhdellä kädellä :D

Meille tulee koiravauva ensiviikon lauantaina, sekin on odottamisen arvoinen juttu <3 Welsh corgi pembroke, englannin kuninkaallinen makkara.
tallennettu
Roiga
kupoliitti

Ennen valistin kansaa nimellä Ninryoga...

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.11.07 klo 17:22 »

Vähän aikaa sitten aloitin opettelemaan soittamaan kitaraa, se jos jokin on hauskaa.

Stand up-komedia. Katsoin eilen Jim Breuer: Hardcore ja nauroin taas itselleni mahan kipeäksi, meinasi se pissikin tulla housuun. Olin jo unohtanut miten hauska se mies on, varsinkin hänen AC/DC, Brian Johnson sketsi.

AC/DC:stä kun puhuin niin katsoin myös AC/DC - Live at Donnington keikkataltioinnin, jo viidennettä kertaa. Fiilarit oli korkealla ja tartuinkin heti sen jälkeen kitaraan ja rupesin harjoittelemaan. Muutkin AC/DC:n keikkapätkät on mahtavia, varsinkin ne missä on Bon Scott, ei voi olla hymyilemättä kun lavalla keikaroi yksi karismaattisimmista laulajista ja vieressä riehuva ad/hd puolenmetrin pituinen Angus saa myös fiilikset korkealle. Toisaalta niitten lavashowt on aina huvittavia kun ne toistaa samaa kaavaa. Bon laulaa ja on karismaattinen, Angus riehuu, Malcom ja Cliff seisoa tönöttävät rumpujen vieressä ja soittavat tykki musaa.

Super Paper Mariokin saa hyvän mielen aikaan, pariin viikkoon en pelannut mitään niin sekin tuntuu hyvältä.
tallennettu

...mutta päätin vaihtaa sen uskolliseen nimimerkkiini.
Xinadra
Höpönaatti
ylläpitäjä

*TIRSK*

Profiili
« Vastaus #3 : 09.11.07 klo 18:02 »

Kivaahan on paljonkin, mutten voi sitä kaikkea pistää kuitenkaan ylös, joten töksin muutaman.

~Ostin Conanin <33
~Musiikki, jota juuri nyt kuuntelen.
~Ystävät.
~Unelmointi.
~Rakkaus.
~Ne 2 milj. Shounen- sarjaa, jotka minulla ovat kesken. ^^'
tallennettu

Roses are red.
Wololoo!
Roses are blue.
Sekoleptikko
foorumisti

ruts

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 09.11.07 klo 19:00 »

- Mie elän, jei
- Maria Rosskin elää, double jei
- Ei oo kuumetta
- Löytyy hyviä shounen-ai videoita
- ..ja kuvia
- Inspis iski aiemmin päivällä :D
- Hyvä musa soi
- Sain kaverilta hyviä biisejä (mm. Here [In Your Arms]) iPodiin
- Elämä hymyilee ja lunta sataa
- Sain linertin valmiiksi
- Huomeena saan pullaa :P

Jei, 45. viesti
« Viimeksi muokattu: 10.11.07 klo 15:39 kirjoittanut Sekoleptikko » tallennettu

Ota minut mukaan sun kanssasi
Junan alle mahtuu kaksinkin
Kädet ratista irti
Ja nyt mennään
nekorin
Raivotar
vastuuhenkilö

Amanda <3

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 09.11.07 klo 20:37 »

On kivaa, että taidan oikeasti saada nanowrimoni valmiiksi tänävuonna.
Ja vielä kivempaa on se, että sain uuden työpaikan. Että voi oikeastikin jaksaa sitä.
Ja kaikista kivointa on se, että pääsen pian muuttamaan yhteen oman rakkaani kanssa. Olen siitä aivan mielettömän innoissani.

*edit* onnittelu on sallittua. Psyykataan kaikki riniä että rin jaksaa pakata.
« Viimeksi muokattu: 10.11.07 klo 00:46 kirjoittanut nekorin » tallennettu

Nanaki
Vieras
« Vastaus #6 : 10.11.07 klo 00:32 »

Kivaa on se, että on viikonloppu: ei tarvitse huolehtia kokeista tai heräämisestä ja voi hyvällä omallatunnolla kupata puoli yhdeltä koneella :D
Kivaa on myöskin se, että näin vähän aikaa sitten ystäviäni, joita en ole nähnyt piiiitkään aikaan. Ja huomenna näen lisää :)
Kivaa on se, että minulla on karkkia ja saan kohta uudet kengät ja iik, joulu on kohta ja uskalsin ilmoittautua joulukalenteriin ja sisko tulee jouluna kotiin, sitten pääsee taas viettämään ihanaa uuttavuotta ja voih, kaikki on tällä hetkellä kivaa \o/ Ainakin melkein.
tallennettu
Nanashibito
foorumisti

Profiili
« Vastaus #7 : 10.11.07 klo 11:28 »

Kivaa on se, että eilen oli pitkästä aikaa mielekkään oloiset judotreenit.
Kivaa on se, että eilen pääsin pitkästä aikaa näkemään yläasteaikaisia luokkatovereitani.
Kivaa on se, että pääsen taas tänään näkemään siskontyttöäni. Hän pelastaa huononkin hetken. :)
Kivaa on se, että on viikonloppu, eikä muka tarvitse opiskella (eipä).
tallennettu

心の師とはなるとも心を師とすることなかれ。
jelden
kupoliitti

rahalla saa ja hevosella pääsee

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 10.11.07 klo 15:09 »

Kivaa on se, että

1. Olen sisällä, ja täällä on lämmintä ja pehmeetä. <3
2. Huomenna on tanssitreenit kaupungilla ja samalla saan ostettua piirustuspaperia. *enkelkuoro* en sitten päässytkään sunnuntaina kaupunkiin, selkäni päätti jumittaa oikein kunnolla. D: lol
3. On viikonloppu, kauan taas tätäkin hetkeä odotettu. :D
4. Ensivuonna on monta conia Tampereella.
5. Meillä on suklaakeksejä. <3
6. Löysin paperiliimani (mutta olen hukannut kaikki kolme pyyhekumiani viikon sisään (mikä ei ollut hauskaa)).
7. Löysin youtubesta jotain tosi hauskaa XD
8. Nyt on hyvä fiilis.
« Viimeksi muokattu: 13.11.07 klo 16:16 kirjoittanut taishita » tallennettu

se parhaiten nauraa joka koiraa karvoihin katsoo ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se villakoirana veräjästä pääsee
Lupin
kupoliitti

bassosoolo

Profiili
« Vastaus #9 : 10.11.07 klo 17:23 »

Mua ärsyttää tällä hetkellä melkein kaikki, mutta kyllä niitä mukaviakin asioita löytää aina. :)

-Pääsen maanantaina leikkauttamaan hiuspehkoni siistimmäksi ja värjäämään sen.
-Kotitalouden koe ei mennyt niin penkin alle kuin luulin.
-Pikkusiskot lähti mummolaan. x)
-Oekakityöni näyttää yhtä hyvältä, kuin silloin, milloin viimeksi laitoin sen turvatallennukseen. Tuntuu, että se työ saattaa jopa onnistua.
-On viikonloppu
tallennettu

out of the blue.
forte
Vieras
« Vastaus #10 : 10.11.07 klo 19:28 »

Iltapäivä oli suorastaan ihana, kaunis, valkoinen, kaikkea mitä (melkein) talvipäivältä voi pyytää. Käväisin kaupungissa siskoni kanssa ja tulin kotiin, jossa luin erään hyvän kirjan loppuun (joka tosin päättyi ärsyttävän imelästi ja onnellisesti, mutta ei kuulu tähän ketjuun).
Saan ensi viikolla rahaa ja pääsen toteuttamaan ostostarpeitani, joista lisää shoppailutopsussa. Kirpparilta löysin tänään tismalleen samanlaisen cd-telineen, kuin siskollani ja 12 euroa halvemmalla ja hyvässä kunnossa. Sen voisi käydä hakemassa, jos ei ole vielä huomiseen mennessä viety. Ja hee, se kirppari on kuin onkin huomenna auki.
Aloitin erittäin masentavan kirjan lukemisen, ja tajusin, miten hyvin itselläni menee. Ja olen iloinen, että tajusin, miten huonosti minulla on joskus mennyt ja miten huonosti minulla menee edelleenkin joskus.
Ja oli kiva olla yksi kokonainen päivä näkemättä yhtään ystävää ja keskittyä kokonaan rauhoittumaan ja lukemaan ja laiskottelemaan siskon kanssa tehtyä keskustareissua lukuunottamatta.
tallennettu
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #11 : 10.11.07 klo 20:43 »

Teihtiin tänään taitouinnin valmentajakoulutuksessa allasharjoituksia, ja treenattiin siinä sitten joukkuetta. Enkä edes ollut aivan avuton eikä kukaan nauranut kömpelyydelleni, vaikka siitä on jo ainakin kolme vuotta kun lopetin itse taitouinnin harrastamisen, enkä silloinkaan ollut mitenkään parhaasta päästä. En ollut muistaakseni koskaan tehnyt joitain liikkeitä, jotka sisältyivät joukkueen koreografiaan, mutta pysyin silti mukana ja sain kaiken tehtyä :) Ja opin jotain myös uimarina, kun sai hyvää (=rakentavaa) palautetta.
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Sekkosiki
kupoliitti

Sekkosiki

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 11.11.07 klo 13:28 »

Laulaminen on äärimmäisen kivaa. Kokeilin aamulla huvikseen yhden JuuTuupi-videon avustuksella venytys- ja hengitysharjoituksia ja availin hiukan ääntä. Pelästyin ihan suunnattomasti, kun huomasin äänessäni ensimmäistä kertaa hieman vibraattoa. :D

Urheilu on myös valtavan kivaa, ja varsinkin uiminen.
tallennettu
AreraChan
Unelmoiva
foorumisti

My Love For You Is Eternal

Profiili
« Vastaus #13 : 11.11.07 klo 13:43 »

-Kivaa on, että tänään on sunnuntai ja tänään on näytelmäesityksemme ja tämän päivän jälkeen ei tarsse huolehtia vuorosanoista.
-Kivaa on, että eilen oli kultani synttäripileet ja oli kivaa ja hyvää kakkua<3
-Kivaa on, että kultani rakastaa minua<3 (Ja minä häntä...)
-Kivaa on, että miun ystävät ymmärtää ja jaksaa minua
-Kivaa on, että tulee talvi ja pääse tekehän lumiukkoja ja lumiheppoja ja pääse lumisotaa ja pääsee istuhan järven jäälle<3 Ja laskehan pulkalla^^
-Kivaa on, että olen laihtunut<3 En ole niin paksu enää^^
-Kivaa on, että elämäni on kaikin puolin aika helppoa ja mukavaa
-Kivaa on, että molemmat veljeni ovat kotona käymäsä (Toinen vaimonsa kanssa, toinen kihlattunsa kanssa)
-Kivaa on, että näen tänään varmaan kultani, joka tulee ehkä kassohan ensimmäisenä mainissemaani näytelmää.
-Kivaa on, että hauskaa on, hei hei.
tallennettu

...what good is Hiten mitsurugi ryuu...
...what good is Himura Kenshin..?
Again, I... I failed to protect the one person who is most important to me... Kaoru-dono...
Kaoru.

~Kenshin~
bigcitydreams
foorumisti

piupokspum.

Profiili
« Vastaus #14 : 11.11.07 klo 14:24 »

-On kivaa että saatan tulla kipeäksi. <33
-On kivaa kun kohta on ruoka. On nälkä kun en ole suönyt tänään mitään ^^'

Nojoo. En nyt keksi muuta ^-^
tallennettu

[MY HEART WAS STOLEN BY THE OWL OF THE NIGHT]
Maria
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 11.11.07 klo 18:19 »

Kivaa on se, että...

- Tutustuin D. Gray-man-sarjaan ostaessani eilen Helsinginreissulta vol ykkösen. Ainoa mikä harmittaa niin pirusti on se, etten ollut löytänyt sarjaa jo paljon aiemmin.

- Luin äsken erästä topiccia tältä keskustelualueelta ja tulin viisaammaksi. Nautin myös kyseisen topicin lukemisesta, koska se oli täynnä pelkkää asiaa. Ikäväkseni en ymmärtänyt ihan kaikkea, mutta tarpeeksi kuitenkin. :D

- Näin ihanaa unta viimeyönä.

- Piirustusinspikseni on palannut, huraa~
tallennettu

"Tiedän. Vaarallista on myös nousta aamulla sängystä ylös, ylittää katu ja työntää naama tuulettimeen."
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 11.11.07 klo 21:15 »

Minua hymyilyttää tältä viikonlopulta monia asia =) Esimerkiksi fetissini ja siitä kuulemaan joutunut uhrini. Selailin myös vanhoja yksityisviestejäni, kun oli tarkoitus karsia merkityksettömät pois - sellaisia ei löytynyt. Tallensinpa kaikki jopa parempaan talteen ja nauroin vielä kerran viime päivien levottomille jutuille ja sekoille asioille.

Hymyilyttää, kun löysin Leevi and the Leavingisien kappaleen "Tyttö jota rakastan" koneeltani. En ollut saanut sitä varmaan juuri minulle osoitettuna, mutta jospa minäkin löydän joskus pojan, joka puhuu minulle noin =) Haluaisin rakastua.

Tiedän tytön jota ikuisesti rakastaisin
jos sen tytön ikiomakseni joskus saisin

Sä olet minulle se tyttö jota rakastan
Se ainut tyttö jota palvon
Ja jos en tiedä sinun vieressäni nukkuvan
Mä yksin aamuun asti valvon

Olen yrittänyt ajatella joskus toisin
Mutta sinua ilman tuskin elää voisin

Sä olet minulle se tyttö jota rakastan
se ainut tyttö jota palvon
Ja jos en tiedä sinun vieressäni nukkuvan
Mä yksin aamuun asti valvon

En luota pelkkään ulkokuoreen
mä uskon vain aitoon rakkauteen
en välitä vaikka rakastuinkin liian nuoreen
sillä lopulta vain tunteet merkitsee

Sä olet tyttö jota ikuisesti rakastaisin
Jos vain sinut ikiomakseni joskus saisin
« Viimeksi muokattu: 11.11.07 klo 21:32 kirjoittanut Kometae » tallennettu

Lukemalla tämän tekstin sitoudut vastaanottamaan lämpimän virtuaalihalin :-)

* /o/ \o\ *
Iwa
Vieras
« Vastaus #17 : 11.11.07 klo 23:00 »

- Katsottiin pikkusiskon kanssa pitkästä aikaa Hopon Poppoo.

Se elokuva vai, ihan loisto, siinä on niin omanlaisensa fiilis.

"Älä pervoo mua!"
tallennettu
JeBaZ
mallasvastaava
shabranigdo

Kill them mr. B!

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 12.11.07 klo 09:33 »

- On kivaa, kun saan töiden jälkeen hakea Kossin Porta Prot matkahuollosta.
- On kivaa, kun on rahaa.
- On kivaa, vaikka väsyttää.
- On tuplakivaa, kun tällä viikolla ei ole töitä kuin torstaihin asti.
- On kivaa, kun pääsee pian saastuttamaan keuhkonsa.
tallennettu

Jamppa
Vieras
« Vastaus #19 : 12.11.07 klo 14:32 »

On kivaa ajaa autolla kahva edellä luisussa
On kivaa, kun pikkujoulut on tulossa
On kivaa, kun duuni alkaa pian
On kivaa, kun tulee veronpalautusta
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 69
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.033 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste