sisällön alkuun
22.9.2017 09.03 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Ei tuo ole planeetta... se on Kupoli!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 ... 76
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä ottaa päähän?  (Luettu 248678 kertaa)
0 käyttäjää ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Punainen jättiläinen
foorumisti

Profiili
« : 02.11.07 klo 23:08 »

Jep. Tähän ketjuun on tarkoitus kerätä kaikki ne asiat, jotka pistävät ihmisiä vihaksi. Kirosanoja pitää välttää, mutta aina voi käyttää Tintissä esiintyneitä voimasanoja apuna. :)
Aloitan omalla:

1) Ärsyttää kun meidän katti tiputtaa huomionipeänä kaikki pienet tavarat lattialle ja kukista ei voi haaveillakaan, koska hän katkoo kaikki.

2) Oikein ottaa päähän tuo Star Wars -manga. Graah! En edes viitsi perustella syitä. Syvältä on.
tallennettu

"Muoto muuttuu, sisältö pysyy."
"Hirveä kiire. Aivan hirveä kiire."
-Antero Ruusuvuori, 2007
Sugai Ai
foorumisti

Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.07 klo 11:56 »

Tällä hetkellä ottaa päähän se, että pitää lähteä katsomaan jotain jääkiekkopeliä, joka ei kiinnosta yhtään, ja sitä varten pitää laittautua. Mieluummin lojuisin kotona tukka pystyssä. Siitä tulee kuitenkin kauhea huuto ja tappelu, jos kieltäydyn lähtemästä. Toisaalta, huuto ja tappelu siitä tulee kuitenkin, koska olen pahalla päällä jouduttuani vasten tahtoani lähtemään ihmisten ilmoille.
tallennettu
Nanaki
Vieras
« Vastaus #2 : 03.11.07 klo 20:20 »

Päähän ottaa aika monikin asia. Tällä hetkellä päällimmäisinä kuitenkin nämä:
-päätä särkee ja on huono olo, taisin vilustua äsken pyörälenkillä
-on tylsää
-kokeet painavat päälle, enkä jaksaisi millään lukea
-TET-paikka pitäisi olla perjantaina tiedossa -> tiistaina vasta pääsen kysymään
-hiusten väri on taas laimentunut, kirottua
-en keksi millään keinoa tuoda Stam1nan mahtavia lyriikoita ihmisten luettaviksi

Että näin syvällisiä ja vakavia aiheita tänään. Tarkemmin ajateltuna aika turha postaus vaan postaanpa silti, muah.
tallennettu
forte
Vieras
« Vastaus #3 : 03.11.07 klo 21:02 »

* En jaksa siirtää kamojani yläkerran huoneeseen, jonne olen muuttamassa.
* Uskomattoman itsepäinen tyttögerbiilini ei millään tajua, ettei sitä terraarion kattoa pidä raaputtaa koska siitä ei ole mitään hyötyä. Ja miksi se ei vain kiltisti voi pomppia ja purra vessapaperirullaa niinkuin kaikki muutkin hyppymyyrät?
* Olen kotona lauantai-iltana.
* Laiskottaa aivan jumalattomasti (ja nyt tuli ne fysiikan ja saksan kokeetkin mieleen, jotka on ensi viikon alussa).
tallennettu
Roiga
kupoliitti

Ennen valistin kansaa nimellä Ninryoga...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 03.11.07 klo 22:15 »

Nuo pirun teinit jotka päristelee noilla hemmetin mopoillaan josta on otettu se pakoputki pois, koska kuvittelevat että mitä kovempi desibelipäästö sen nopeammat kilometrinopeudet, tuossa tiellä. Tekisi mieli mennä kurmuttamaan. Myös nuo toiset teinit jotka tuossa kirjaston kulmalla vetävät viinaa pakkasessa, menisvät kotiansa nukkumaan tai tekemään jotain järkevää.

Humalaiset, ai että. Edes ABC:llä ei voi käydä rauhassa, eikö sielläkin joku raparepe perseet olkapäillä tule petroolin kärventämällä äännellä örveltämään: "Hreii, viittiksh heittää rhöökii!" ja jos kieltäytyy niin sitten pamahtaa se agre päälle ja alkaa se känni pomottelu.

Ja miksi ei mistään löydy 50-luvun rock 'n' rollia, tahtoisin Chuck Berryä tai Jerry Lee Lewistä mutta ei, ei löydy mistään.

Töllötin rupesi pännimään, olipa oikein mukavaa kun Freebird oli ensimmäistä kertaa menossa expertillä viidellä tähdellä läpi, oli viimeinen solo menossa niin eikös sitten scartti liikahda sen verran että kuva häviää, Freebird oli menetetty ja sain kymmenen minuuttia renkuttaa sitä palikkaa sen rakkineen takana että sain kuvan taas näkyviin.

Graah!
tallennettu

...mutta päätin vaihtaa sen uskolliseen nimimerkkiini.
Iwa
Vieras
« Vastaus #5 : 03.11.07 klo 23:00 »

Kaikki.
tallennettu
Vigly
Kalaisa
oekakivalvoja

HAAHAA

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 03.11.07 klo 23:39 »

Kaikki.
tallennettu
nekorin
Raivotar
vastuuhenkilö

Amanda <3

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 04.11.07 klo 01:56 »

Minua taas ottaa päähän, se että minun miestäni ottaa kaikki päähän. Se on rasittavaa kun se raivoaa kokoajan jostain mitättömästä asiasta.
tallennettu

jelden
kupoliitti

rahalla saa ja hevosella pääsee

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 04.11.07 klo 07:35 »

- Eilen satoi lunta, eww. Lumi on muuten ihan kivaa, kaunista jne. muttako se on niin kylmää. Eikä pääse pyörällä kouluun. D:

- Keskiviikkona saksankokeet. Saksa on niin penteleen monimutkaista, että eihän sitä voi tajuta. Ja sitten kun on nämä kaikki epäsäännölliset perfektit sun muut, on kauheasti opeteltava ulkoa. Muistini pettää minut aina.

- Fysiikankokeet meni perjantaina ihan ojaan.

- Joulukuvastot, joululaulut, jouluteemat kaupoissa ja koulumainokset joka paikassa. D:< Äitinikin laulaa joululauluja ihan kiusakseni. Kaikki ystäväni ovat ihan innoissaan, että "joulu tulee jee". NGYÄRH. Itse vihaan niitä kultaisia hileliimoja, joululauluja laulavia joulupukki-leluja ja mahtipontisia jouluvaloviritelmiä ihmisten pihoissa ja kaupungilla.

Jo on minunkin eloni kamalaa. :D
tallennettu

se parhaiten nauraa joka koiraa karvoihin katsoo ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se villakoirana veräjästä pääsee
forte
Vieras
« Vastaus #9 : 04.11.07 klo 19:29 »

Ah, tuplapostausta~

Se, että kukaan ei tajua, että minua ottaa päähän. Se, että ketään muuta ei ota päähän. Se, että kaikki kysyvät, ottaako minua joku päähän.
tallennettu
ri-su
kupoliitti

O-MO-I lalalalalala

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 04.11.07 klo 22:40 »

- Elitistiset kamppiernut ottaa päähän aina. Kävin hengailemassa Direngreyn keikkajonossa moikkaamassa tuttuja ja alkoi melkein naurattamaan oma aggressiivisuuteni.

- Tyhmä pappa (okei järkkämies) joka ajoi meidät ulos Finnkinon pelihallista. >8l ei tarvii olla sentään törkeä jos haluaa ihmisten poistuvan. Oli sitten pakko käyttää valtaa tyyliin "Älkää sitten v**** tulko takasin". Ai,kiva,fak of.

- Lumi ja kylmyys ei ole koskaan kivaa. Ei voi enään pukeutua kivasti ja sormet putoilee pois bussia odotellessa. Suurin osa talvitakeistakin on rumia ja painavia. On vaan niin _kylmä_!

- Välillä kun ihmiset ei vaivaudu vastaamaan viesteihin on ärsyttävää.

- Suurin osa teineistä ja nuorista.
tallennettu

"There is no hip kind of hop." 8)
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #11 : 04.11.07 klo 22:40 »

Kappas, PJ ehti ensin. Tänään päivällä jokin asia ärsytti, ja mietin, että pitäisiköhän perustaa tällainen ketju, kunhan pääsee kotiin. Ei oikeastaan nyt ota päähän mikään erityisesti, tullettanut aivojaan tänään tarpeeksi pakkasilmassa. Vähän ehkä ottaa pattiin, kun huomenna pitäisi taas jaksaa lukea tenttiin. Möh.
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Xinadra
Höpönaatti
ylläpitäjä

*TIRSK*

Profiili
« Vastaus #12 : 05.11.07 klo 08:39 »

Kih. Vain yksi asia tänään. Minulla olisi mahdollisuus käydä kolmet treenit tkd:a viikossa, mutta äiti kulta tokaisi, että korkeintaan kaksissa saan käydä, kun "pitää opiskella." TT-TT
Ja vyökoekin lähestyy *huokaus*. Että näillä mennään.
tallennettu

Roses are red.
Wololoo!
Roses are blue.
sorafune
Vieras
« Vastaus #13 : 05.11.07 klo 08:54 »

Miehet, miehet. Tai no, mies.
En vain yksinkertaisesti osaa. Olen ihan hirveä nysvö, kiertelen ja kaartelen sanoissani, yritän vaihtaa aihetta toiseen. Etenkin silloin tulee hävettävä hinku vaihtaa aihetta, kun on itse mennyt sanomaan jotain, eikä sitä voi perua. Itse olen varmaan ihan saman lainen nyt tämän toisen osapuolen mielestä, mutta ei siitä vain ota selkoa! Yritä siinä sitten sanoa, että oikeasti välittää ja haluaisi tutustua paremmin, kun toinen ei sano mitä haluaa.
Joo, rupean rikkaaksi vanha-piiaksi. Saanpahan nipistellä palvelijamiehen peppua kaupanpäällisiksi.

Koulu on myös ainainen riesa. Ei vaan yksinkertaisesti jaksa. Tekisi mieli hypätä suoraan lukioon, minä en enää kestä nykyistä kouluani. Peruskoulu, ihmiset, jopa itse koulurakennus ahdistavat minua. Äh. Tällä hetkellä ainoa tavoite elämässäni on nostaa numeroita. Pännii ehkä hieman, tässähän imetään minun elämäni oikeen hitaasti ja näyttävästi!
tallennettu
JeBaZ
mallasvastaava
shabranigdo

Kill them mr. B!

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 05.11.07 klo 09:38 »

Maanantai, mikä ihana päivä valittaa.

-Työkkärin toinen kansliatyöntekijä... Jos omistaisin kultaisen Uzin olisi tämäkin ketutus jo tiessään.

-Hoidettavat jutut ja se fakta, että kalenterini on tupaten täynnä tämän kuun osalta ja vapaa-aikani on mitätön.

-Nukuin viimeyönä 10 tuntia normaalin 7 sijaan ja nyt olen tajuttoman väsynyt.

-Tietokoneeni XP tarvisi uusia, koska olen taas onnistunut modauksella ja tweakkauksella sotkemaan sen kokonaan.

-Kämpilläni makaa ylimääräinen, JÄÄTÄVÄN iso sohva joka piti kantaa pois jo toissaviikolla. Jäteasemalle vienti maksaa kaiken lisäksi 21€ ja minulla ei ole autoa, jolla sen saisin vietyä.

-Aamulla juomani mehu oli pahaa.

-Hedelmäni ovat homeessa.
tallennettu

Èlewyn
erakoitunut
kupomuumio

pssst

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 05.11.07 klo 17:31 »

No ensinnäkin...

Ainainen syys-stressi D: Pitäisi tehdä vaikka mitä - enkä saa mitään aikaiseksi. En vain osaa ajoittaa asioita hyvin, ja stressailen pienistäkin hommista. *sarjakuvanäytöt paikallislehteen, bilsan kokeet,(+tuhannet muut), matikkakilpailu, kirjeet postiin, kurssilla finnmangaan sarjakuva valmiiksi* on se kuulkaa raskasta :'D Noistakin selviäisi ihan hienosti jos vain ottaisi itseään niskasta kiinni...sellainen luonteenpiirre kun vaan puuttuu kuin itsekuri.

Sekä se, että haluan jo peruskoulusta poies. Eipä se stressi ainakaan helpota lukiossa, mutta kun vielä pääsisi haluamaansa lukioon ystävänsä kanssa niin voisi motivaatiokin hieman nousta. Tuo harmaa, kelju ja angstinen koulurakennus ei voisi tällä hetkellä kiinnostaa sen enempää kuin viikkoa ennen ilmoitettu bilsan koe, johon pitäisi jaksaa lukea vaikka kalenteri on täynnä muutakin tekemistä.

*valivali*

tallennettu

gnawing,biting,breaking,hacking,burning !
Cadow
kupoliitti

yay

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 05.11.07 klo 18:32 »

Se, että on paljon tekemistä enkä saa mitään aikaiseksi. Aikaa olisi tehdä asioita, mutta ajankäytön kanssa on hienoisia ongelmia. Se nyt vain menee niin, että kun koulusta tulee kotiin, tahtoo vähän paapoa itseään ja tehdä niitä asioita, joista tykkää. Ja siihen se aika sitten kuluukin.

Voi mörkö. >>

Niin. Ja kun ei saa hommia tehtyä, ne jäävät vaivaamaan. 8 D
Jätte kiva.
tallennettu
riddle
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 06.11.07 klo 11:28 »

Ottaa päähän se että:

- Olen oppisopimuksella töissä enkä kuukauden aikana ole mitään oppinut enkä opettajaa nähnyt.

- minulle tyrkytetään projekteja joita en osaa (eikä haluta) tehdä.

- asiat ei mene niinkun minä haluaisin.

- mp3-soittimen kuulokkeista meni johto rikki, ja nyt ei kuulu kun yhdestä kuulokkeesta... hyvässä lykyssä kahestaki jos vaan pitää päätä inhottavasti kenossa! :D

- siellä sataa vettä.

- olen niin kamalan laiska ja itsekeskeinen. D:

valivali whinewhine hahhahhah. :DD
tallennettu
mira-pauliina
foorumisti

zzz

Profiili
« Vastaus #18 : 06.11.07 klo 13:44 »

x. Flunssa. Eilen illalla oli kuumetta ja heräsin siihe kun kämppis tuli kotiin joskus yöllä. Menin tekemään glögiä ja nukuin johonkin yhteentoista ja vieläkin väsyttää. Ja tän perkeleen flunssan takia missaan saunankin illalla. Voi nenä.

x. Synttärit huomenna, 18-vee kilahtaa lasiin. En kestä kun kaikki suhtautuvat tähän "täysi-ikäistymiseeni" seuraavalla tavalla:
"Mira lähde bilettää"
"Mira lähde baariin"
"Mira lähde bilettää, mikset lähde"
"Mira mikä sua vaivaa ku et biletä"
"Mira mikä sua vaivaa ku et dokaa ku nyt on ikää"
"Mira ootsä raskaana ku et biletä ja dokaa?!!"
Voi pylly, ihan tosi. Mikä ihmisiä vaivaa kun luulee että heti 18 täytettyään aletaan alkoholisteiksi lol. Ei minua kiinnosta paljoa edes tissutella saati sitten dokailla. Olen varmaan tosi tylsä ja epäkiinnostava. Sitten vielä nuo alaikäiset kaverit vittuilee siitä että "kunpa olisi jo 18 nii pääsis kunnol dokaa". No voi perseny.
tallennettu

MIRABEAN desunyaa
Laus
foorumisti

Profiili
« Vastaus #19 : 06.11.07 klo 21:23 »

-Olisi n. 5 miljoonaa asiaa, mitkä tekisi mieli sanoa kavereilleni mutta kun en uskalla.
-Historian koe meni huonosti ja todistuksen numero laskee varmaankin kympistä kasiin. Ei kahdeksan ole huono, mutta kun tiedän, että kykenisin kymppiin :( Edellinen opettaja on vuorotteluvapaalla, ja lähes jokaisen kyseisen opettajan sijaisen oppilaan numero on laskenut, koska sijainen ei käytännössä opeta ollenkaan (ja minunkin luokalleni kerrottiin kokeesta päivää ennen kyseistä tapahtumaa, jee). Vanha opettaja tulee takaisin ensi vuonna, mutta silloin ei enää ole historiaa.
-Kaikki aika menee siihen, kun pitää harjoitella esiintymistä 2 viikon päästä.
-Minusta tuntuu että kaikki ystäväni inhoavat minua.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 76
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.032 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste