sisällön alkuun
26.9.2017 06.36 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Poispääsyä ei ole!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 21 22 [23]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uuden ajan esittäytymisketju - keitä olemme?  (Luettu 129732 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dotra
kupoliitti

Forever young

Profiili
« Vastaus #440 : 28.05.11 klo 22:34 »

Hei, minä olen dotra.
Olen pyörinyt kupolissa nyt suurinpiirtein 4vuotta joskus aktiivisesti ja joskus en niinkään aktiivisesti.
Sen takia kukaan tuskin edes muistaakaan minua, mutta eiköhän sekin joskus aikanaan korjaannu.

Olen piirrellyt pienestä pitäen, halunnut kehittyä aina vain paremmaksi.
Tykkään piirtää realismia (muuta en nykyään edes piirrä).
Ajankuluessa huomasin, että voisin yrittää kehittää itseäni myös koneella piirtämisessä ja se mullisti maailmani lievästi sanottuna.  Normaaliin lyijykynätyöhön verrattuna
tietokoneella oli rajattomasti mahdollisuuksia, eri tekstuureja, värejä ja kaikkea muuta.

Nyt vielä olen heikoilla jäillä enkä aktiivisesti piirtele oman inspiraation puutteen ja elämäntilanteen takia, joten olen tyytynyt katselemaan ja arvioimaan eri tekniikoita, opiskellut anatomiaa ja väritystä.

En pidä töistäni ja löydän aina korjaamisen varaa, mutten myöskään vihaa töitäni, omaan vain tarpeen kehittyä paremmaksi ja taitavemmaksi piirtäjäksi.
Tietenkin piirtelen ja maalailen myös rentoutuakseni enkä silloin hermostu pienistä tai vähän isommistakin virheistä.

Nyt olisi tarkoitus taas löytää inspiraatio takaisin jotta jaksaisin panostaa töihini ja oppia  enemmän.

« Viimeksi muokattu: 08.03.12 klo 20:03 kirjoittanut dotra » tallennettu
elizabeth
foorumisti

huomenta ^..^

Profiili
« Vastaus #441 : 08.07.11 klo 21:43 »

Heips kaikille!
Olen 15-vuotias tyttö. Tulen maasta Gibraltarin salmen toiselta puolen eli Marokosta. Viisvuotiaana Suomessa ja siitä lähtien kesät Marikossa. Ja aina vain matkat  on taitettu lentokoneen kyydissä peläten että lentokoneen moottorit pettävät(henkilökohtainen kauhu 1.).

Kupolissa olen heilunut vasta vähän aikaa kun en aikaisemmin tiennyt koko sivustosta mitään ennen kun kaverini vinkkasi osoitteen. Mangaa tykkään lukea ja myös piirtää. Suosikkejani ovat perinteiset One Piece, Rave, Naruto ja Bleach sekä sekalaiset harvoin luetut mangat. Animea sensijaan en katso lainkaan.

Harrastukseni ovat fantasiakirjojen lukeminen, mangan lukeminen ja piirtäminen sekä muusiikin kuuntelu (vietän puolet päivästä radion kaverina). Japanilaista musiikkia olen vasta kokeillu ja tälläkin hetkellä kuuntelen Utada Hikarua... Kuulostaa ihan mukavalta mutta ennimmäkseen kuuntelen kuitenkin länsimaisia bändejä esim.Linkin Park, Paramore, Avril Lavigne jne.

Olen päättänyt harjoitella tietokoneella piirtämistä aina kun mahdollista jotta kehittyisin oekaki tasoon joku päivä. Mangan ohella harjotan myös realistista tyyliä melkein aina kunhan paperia jostain löytyy(selittää kouluvihkojen suttuisuuden)...

Pitäisi tässä kestää vielä vuoden peruskoulussa jonka jälkeen lukioon tai amikseen. Stressi painaa päälle jo nyt kun en tiedä yhtään mitä tekisi työkseni.....nyyh....Haaveilen siitä että lähtisin joskus maailman ympäri reissaamaan ja vaihtooppilaaksi Japaniin tai USA:han.

Siinä oli pieni esittelytuokio jossa kokonaisuudessan ei selvinnyt paljon mitään olennaista ja anteeksi tämä sekalainen ja vaikeaselkoinen tarina. Nyt pitää mennä nukkumaan. Öitä ihmiset.
tallennettu
SilverCeleb
foorumisti

turnipsi

Profiili
« Vastaus #442 : 11.10.11 klo 22:22 »

Hei vaan.

SilverCeleb täällä, tunnen itseni tosin myös nimimerkeillä Celeb, SilCe tai Cel. Oikeasti olen kenkäteline meidän koulun kellarissa. (Vinkki: huijasin.) Asun kotona, tarkemmin sanottuna omassa huoneessani. Netissä asun ficcifoorumeilla, eräässä ropessa, dA:ssa, RR.fissä, blogissa ja Wilmassa. <3

Pidän kivoista jutuista ja en pidä ikävistä jutuista. Jos nyt sitten vielä halutaan jotain konkreettisia yksityiskohtia ja esimerkkejä kuten tekstitaidon kokeessa, niin pidän metsistä, LotRista, jäätelöstä, One Piecesta, myöhään nukkumisesta, piirtämisestä, roolipeleistä, haltioista, Opethista, Star Warsista, partiosta, merenrannoista, Narniasta, Rolandista, revontulista, Robin Hoodista, koivuista, valaista, omasta rauhasta, Lumotun metsän kronikoista, tummasta suklaasta, Liikkuvasta linnasta, Magnus Banesta, Sonata Arcticasta,  randomiudesta, kuivasta huumorista, Aragornista, fanfictionista, Forgotten Realmsista, kesästä, mustikkapiirakasta, Raitslinista, Mohikaanituolista ja eräistä ihmisistä. En halua listata niitä asioita joista en pidä, koska en pidä niistä. Olinko ilmeinen? Hmm... En.

Kupoliin rekkasin aika lailla hetken mielijohteesta. Olen kyllä tiennyt tämän paikan olemassaolosta jo silloin kun roomalaiset rakensivat Colosseumia ja lukenut mm. impromanga 1:stä ihan ilolla, mutta varsinaisesti rekkaamisesta voidaan kai syyttää erästä nimeltä mainitsematonta Hapuronia.

Saattaa olla, että en oikeasti ole ihan tällainen tyyppi, mutta minä nyt olenkin aina osannut esitellä itseni jokseenkin loistokkaasti. Osaan myös kirjoittaa ilman kirjoitusvirheitä, joten typotan vain tiistaisin. Nyt minä sinulle uunit näytän. Tuolla suunnassa. Hei hei.
tallennettu

loltsi poltsi
Tenshinohana
foorumisti

Rawr is dino and means i luv u.

Profiili
« Vastaus #443 : 23.12.11 klo 02:07 »

Hyvää aikaa päivästä, jota lukiessanne vietätte!

Olen Tenshinohana, lyhyesti vain Hana. Asustelen pääkaupunkiseudun suunnalla, mutta ennen olen asustellut myös ulkomailla. Täysi-ikäisyys on saavutettu, ja yo-kirjoitukset ovat edessä!

Pidän kaikesta luovasta työskentelystä - tykkään piirtää, laulaa, soittaa, näytellä sekä tanssia. Valitettavasti kaikille harratuksille ei riitä aikaa - ja nyt olen taas innostunut käymään Kupolissa. Olen spontaani ihminen, jonka saa helposti mukaan kokeilemaan kaikenlaista uutta - esimerkkinä se, että olen eksynyt tänä vuonna trampoliinivoimistelua harrastamaan. Sen lisäksi harrastan n. seitsemättä vuotta steppiä ja aloitin tänä vuonna myös soololaulun!

Kuten aiemmin varmasti päättelit, olen siis lukiossa. Ai, kysyitkö, miksikä haluaisin opiskella...? No, se onkin vaikeampi kysymys. Minulla on monta toiveammattia. Ensisijaisesti pyrin asianajajaksi, mutta muita unelmia ovat muun muassa musikaalinäyttelijä, ääninäyttelijä ja kirjailija. Kuvaamataidonopettaja oli olettanut että ryhdyn johonkin hyvin taiteelliseen ja visuaaliseen - mutta hänpä yllättyi, kun kerroin jo monen vuoden ajan halunneeni ryhtyä asianajajaksi... Olin imarreltu.

Kiinnostuksen kohteisiini kuuluu pelien pelaaminen. Rakastan roolipelejä! Ja lautapelejä! Mutta harvemmin on seuraa, jonka kanssa pelailla... Sitten pidän mangasta (olen heikkona mangan ostamiseen... hurahdan aika usein Fantasiapeleissä). Lempisarjani on todennäköisesti Higurashi no naku koro ni ja jotkut shojo-manga klassikot, kuten Kamikazekaitou Jeanne. Lempimangaka on Arina Tanemura. Ja kaiken tämän lisäksi pidän huimasti Harry Pottereista. Ei sinänsä juonen takia, vaan maailman.

Luonteeltani olen... no, todella ailahtelevainen. Olen niitä ihmisiä, jotka vetävät automaattisen naamion päähänsä ja esittävät iloista ja yrittävät heittää vitsiä vähän joka väliin... vaikka ei olisi maailman paras kohta. Sitten joskus on niitä hetkiä, kun haluisin puhua vaikka kuinka syvällisiä -- mutta ei ole ketään jolle puhua. Olen vähän yksinäinen susi - tai niin asetan itseni tahtomattani. Ja tämä oli hieman dramatisointia - on minulla vaikka kuinka paljon kavereita ja ystäviä, mutta ei siltikään ketään, johon luottaisin 100%. Ohoh, vähän avauduinkin tässä... :D

No mutta, this is me! If you don't like it, deal with it~!
tallennettu

はるかとうくのなまえのないひかりが
もえてきえてゆくそら
これいじょうおおくわのぞまないよ
ほしたちがとびあくよぞら
LM.C - meteorion
Neturi
peruskäyttäjä

Yks ihan perus tyyppi

Profiili WWW
« Vastaus #444 : 16.01.12 klo 18:21 »

Morjens vaan kaikille!
Olen 23 v. opiskelija. Asun tällä hetkellä kajaanissa opintojen takia. Opiskelen tietotekniikka alalla suuntauksena tietoturva koulutus.

Olen ollut kupolissa jo kauan mutta nyt taas ryömin tänne piirtelemään oekakilla :P

Harrastan pelaamista, animen katsomista ja piirtämistä. Nyt olen aloittamassa kuntonyrkkeilyä, jolla yritän polttaa liikakilot mitä opiskelun aikana on kertynyt XD

Deviantartista, Furaffinitystä ja youtubesta löydyn Neturi nimellä ja varmaan monesta muustakin paikasta :) Piirtelen paljon fanarttia, mutta nykyään enimmäkseen tulee piirreltyä animorphisia hahmoja (eli furreja / turreja ).

Team fortress 2sta pelaan vähän väliä, joten saatan näkyö jossain suomiservulla pyörimässä :D   

Mut hauskaa päivän jatkoa kaikille jotka vaivaituivat lukemaan ja jutellaan joskus lissää!
tallennettu
elluri
foorumisti

Profiili
« Vastaus #445 : 25.03.12 klo 14:58 »

Moikka!

Olen joskus ollut mukana Kupolissa nuorempana. Sitten minulle tuli melko pitkä tauko ja nyt löysin Kupolin jälleen! - eikä kyllä kaduta. No, hieman jos itsestäni kerron, olen 16 vuotta täyttävä naispuolinen henkilö. Tarkempia tietoja en koe tarpeellisiksi kertoa.

Joskus luin mangoja jopa ahkerasti, ja niihin meni rahaa PALJON. Nykyisin taitaa aika mennä enemmänkin koulukirjojen seurassa, kuin mangojen.. Silloin tällöin kyllä selailen omistamiani mangoja ja muistelen miten mukava niitä oli lukea, vaikka enää ne eivät kiinnostakaan pahemmin. Enemmän minua taitaa kiinnostaa urheileminen ja ulkona oleminen ystävien tai poikaystävän kanssa.

Urheilusta puheen ollen, harrastan lentopalloa. Olen positiivinen luonne ja ulkona on kiva viettää aikaa ystävien tai perheen kanssa. En vietä paljoakaan aikaa kotona, sillä olen melko usein menossa jossain. Koulua unohtamatta, olen ihan keskiverto oppilas ja voisin jopa sanoa että pidän koulunkäynnistä.

Musiikki on minulle ollut aina tärkeää. Olen hyvin musikaalinen luonne, ja luultavasti lähden jatko-opiskelemaan jotain musiikkiin liittyvää. Rakastan laulamista ja pianon soittamista (soitin joskus 5 vuotta mutta nykyään enää huvin vuoksi tai säestän vain lauluani). Haaveena olisi opetella soittamaan kitaraa sujuvammin ja ehkä jopa rumpuja. No, saa nähdä toteutuuko toiveet.

Enempää ei nyt tietoa tule mieleen, mutta toivottavasti tämä auttoi teitä tuntemaan minua paremmin! :)
tallennettu
Furefuri
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #446 : 10.04.12 klo 12:05 »

Täällä kirjoittelee 20vee Oululaistyttö. Rekisteröidyin tänne Kupoliin jo 2007 kun kaverini vinkkasi paikasta, mutta muutamaan vuoteen en ole muistanut käydä täällä, nyt taas olis tarkoitus vähän aktivoitua ja foorumeille olen rohjennut alkaa kirjoittelemaan :)

Nuorempana mangoihin kului ihan liikaa rahaa, mutta ovatpa nuo säilyneet hyvässä kunnossa tähänkin asti. Nykyään en ole ostellut enää mangoja ja animeakin tulee harvemmin seurattua, kun aika menee opiskellessa Pudasjärvellä hevostaloutta (vielä toinen vuosi jäljellä!) ja avomiehen kanssa kotona ollessa koiran pyöriessä jaloissa :)

Furefuri -nimimerkillä löydyn aika monesta paikasta, mutta nykyään tulee selailtua harvemmin muualla kuin facebookissa.

Koiranpennun lisäksi minulla on leopardigekko, ostin sen aika tarkkaan vuosi sitten ja onhan tuo komeasti kasvanutkin :) Eli toisin sanoen voi paksusti ja se on vaan plussaa. Melkoinen linssilude tuosta liskosta on kehkeytynyt, se alkaa aina liikkua tuolla terraariossaan kun sohin kameralla lasien lähellä ja tulee pällistelemään ihan lähelle että mitäs duunaat siellä lasin toisella puolella 8)

Piirreltyä tulee aina silloin tällöin, mutta lähinnä hevosten kuvia (miten niin olen heppatyttö?). Täällä kupolissa sitten pyörin lähinnä Oeoe Jr. -puolella muiden kuvia värittelemässä ja kokemusta sekä taitoja kerryttämässä :)

Aika vähän tulee tällä istumalla mieleen asioita itsestäni, mutta eiköhän tuolla informaatiomäärällä päästä alkuun :)
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.018 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste