sisällön alkuun
18.11.2017 19.45 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Masaka... ano hito?!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Paljonko omistat anime- tai manga-aiheista oheistavaraa?
Vuorittain! - 18 (3.7%)
Melko paljon, mutta kohtuudessa kuitenkin - 50 (10.3%)
Jonkin verran - 125 (25.7%)
Vain muutaman tavaran - 200 (41.1%)
En yhden ainoaa tavaraa - 94 (19.3%)
äänestäjiä yhteensä: 441

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] 4  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paljonko oheistavaraa omistat?  (Luettu 37801 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Happy Child
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #40 : 01.01.09 klo 21:28 »

Jokin verran. : D

En jaksa luokitella sarjoittain, mutta minulta siis löytyy:
3 figuuria, 9 pehmolelua, pikkuinen kissalaukku (´sarjasta jonka pohjalta se on tehty, en ole ihan varma. Kummisetä toi sen tuliaisiksi Japanista :3 ), vihkoja, Death Note- muistikirja, 7 isoa julistetta, monta pikkukuvaa, Narutosta tuttuja heittotähtiä ja ninjaveitsiä, konohan ja hiekan kylän otsapannat, kännykkäkoruja, ja muuta pientä krääsää. :'DD
tallennettu

"Ei" , kissa toisti. "Teillä ihmisillä on nimet. Se johtuu siitä, ettette te tiedä, keitä olette.
Me tiedämme keitä olemme, joten emme tarvitse nimiä."

~Coraline varjojen talossa
Shaya
foorumisti

Profiili
« Vastaus #41 : 02.01.09 klo 14:53 »

Tavaraa löytyy itseasiassa suhteellisen paljon - ei nyt "vuorittain", mutta kohtuudella kuitenkin. Erityisesti coneissa olen helposti mennyt ostamaan kasan "jotain kivaa", lähinnä figuureja ja niitä onkin sitten suht paljon. Sailor Moonista löytyy useampi, sekä Inuyashasta ja yksi Pokémonista. Näiden lisäksi kaapeista löytyy avaimenperiä, pelikortteja, julisteita, pehmoleluja (mm. Henkien Kätkemästä se rotta/hiiri), penaaleja, Sailor Moon -sateenvarjo, valokuvakehys, Cardcaptor Sakura -pelikorttipakkaus, kyniä, muistilappuja, penaali, yksi vihko, magneetteja.....

Noh, kieltämättä tuo kuulostaa noin listattuna enemmänkin vuorelta tavaraa kuin että sitä olisi kohtuullisissa määrin - mutta aika suuren osan tavaroista sain siskoltani synttärilahjaksi vuosi takaperin, jolloin juuri sain näitä kyniä, avaimenperiä, yms. Eikä siinä mitään, kivojahan nuo ovat, kun keksisi vain käyttöä kaikille :D Muistilaput tulevat tietenkin aina tarpeeseen ja figuurit nyt vaan on niin kivoja..

Tosin rahatilanteeni vuoksi en ole vähään aikaan pistänyt rahaa oheistuotteisiin.. Ehkä ihan hyvä sinänsä, etten ihan kaikkeen sorru :D
tallennettu
mezzo
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #42 : 02.01.09 klo 22:18 »

Vuorittain kuulosti jo aika valtaisalta määrältä, joten vastasin sitten siitä alemman.
Eli oheiskrääsää kyllä löytyy runsaasti, varsinkin jos ottaa lukuun kaiken Pokemon-, Hamtaro-, ja Hello Kitty-tavaran, koska nämä olivat suunnilleen tuossa järjestyksessä oikein keräilykohteina (joskin viimeisinkin laantui jo ala-asteen puolella.)
  Pokemoneihin liittyen löytyy kansiollinen niitä keräilykortteja, jotka olivat pinnalla kun olin tarhassa, 3 pehmoa, juomapullo, liki 40 sellaista pientä figuuria joita saa kai vieläkin ruokakaupoista, kyniä, tarroja, vihkoja ja muuta pikkusälää jne.
  Hamtarokaudelta on lähinnä pehmoja ja yksi tikkari, jota en koskaan syönyt:3
  Hello Kittyä löytyy 7 yöpukua (joista 2 yhä sopii ^_^), pehmo, useita kännykkäkoruja, kansioita, läjä koruja, koulutarvikkeita (paljon!), tarroja, figuureita sekä niin paljon kaikkea turhaa ja tarpeellista sälää etten edes jaksa muistaa.
  Muuten löytyy lukuisia kännykkäkoruja (Loveless, Tsubasa, Cardcaptor Sakura, Naruto jne.), iso Cardcaptor Sakura- juliste, pieniä Tsubasa reservoir chronicle- julisteita, muutama taidekirja, Fruits Basket-, Sailor Moon-, Naruto-, Cardcaptor Sakura ja Death Note- tarroja, keräilykortteja, kahdet pelikortit (Death Note ja Rozen Maiden), enemmän kuin tarpeeksi pinssejä ja kaikennäköistä pientä.

Okei, oli näitä sittenkin aika reilusti...

tallennettu

"Aargh, a tiger!! Well, at least it's not my mum."
luonnosblogi
Jaoi
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #43 : 03.01.09 klo 01:03 »

Nah, olin vastannut että en yhden ainoaa tavaraa, mutta minulla on yksi Death Note kangasjuliste, jonkun j-rock bändin juliste, kakashi hatake -pehmo, hello kitty sälää(aika vähän tosin), niitä pieniä pokemonfiguureja, pokemon kortteja, digimon figuja.. Ei niitä kuitenkaan kauheasti ole.
Myös Loveless kangasjuliste, jättikokoinen pokemon 3 elokuvajuliste, hello kitty julisteita 3..

monta  randomia pikku figuuria,
sitten jotai 'action' figuurej( Axel, Roxas, Halloween Sora, Sephiroth & Vincent Valentine),
One Piece figuuri (Franky lapsena), TTGL lakana (Nia tai joku siinä), Hatsune Miku tyyny, Black Rock Shooter t-paita & muki,  sitte sellanen naruto käsijutska jossa on konoha merkki, kangaskassi jossa Lucky Star kuva, TTGL Yoko t-paita, TTGL Kamina & Simon portrait album,
Hatsune Miku juliste, 2 Bleach kännykkäkorua (Hitsugaya ja joku jonka nimee en muista) Deidara kännykkäkoru, one Piece Sanji kännykoru, Cinnamonroll kännykkäkoru, laukku ja kaulakoru.

//unohdin listasta aivan älyttömän ihanat Junjou Romantica kortit ! <3
//niinja myös ihanat Hetalia minifigut; Ivan, Arthur & Ludwig

~edit
- EDIT ; taas (japaninreissulla kun tuli ostettua turhaa tavaraa )
« Viimeksi muokattu: 17.11.09 klo 00:43 kirjoittanut Jaoizwei » tallennettu
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 03.01.09 klo 11:02 »

Hmmm... En jotenkin laske pokemonia, vaikka tietenkin minultakin löytyy niitä keräilykortteja ja jotain muuta tavaraa, kuten pikachu pinssejä, julisteitä, pikachu reppu jne.

Mutta muu oheistavara? Hyvin, hyvin vähäistä. Joskus vuosia sitten käytin Kyo-helminauhaa ranteessani, mutta se oli oma väsäys ja rikkoutui vuosia sitten! Clamp sai minut sitten sortumaan ostamaan muutaman CLAMP no Kisekin, joissa on tietoa sarjoista ja taidetta, sekä figuureja! :D Tai shakkinappuloita ne kylläkin ovat~
Minulla on niitä sitten Subaru Sumeragi Tokyo Babylonista, Kamui Shiro X:stä, Hikaru Magic Knight Rayearthistä ja pikku!Ashura RG Vedasta, sekä Mokonoita, mustia ja valkoisia.
Oh, ja kaverini antoivat lahjaksi joskus paidan, jossa oli kuva Fai D Flouritesta.

Muuta en ainakaan tähän hätään muista olevan minun huoneeni kätköissä! :D
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
uhto
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #45 : 13.01.09 klo 18:49 »

No ei sitä nyt mitenkään erikoisen paljoa ole, muutama
Orihime figuuri sekä Ichigo figuuri ja pari Bleach kännykkäkorua.
Unohtamatta kahta pokemon pehmoa. :__)
tallennettu
Masuko
Vieras
« Vastaus #46 : 23.01.09 klo 16:07 »

Omistan pikkuruisen verran oheitutotteita...
Figuureja ja muutaman julisteen :'<
Enemmäkin saisi oheistuotteita olla > 3
Lisää ostelemaan ^^

tallennettu
Renuski
sparkling
kupomuumio

muffins

Profiili WWW
« Vastaus #47 : 23.01.09 klo 16:30 »

Kaikenlaista pikkusälää, jotka jos luettelisin unohtuisi varmaan jotain. Lähinnä figuureja(FF, Star Ocean, Zelda, Kingdom hearts, Tales of), kännykkä strap leluja eri sarjoista(Code Geass, Zelda, Pangya), doujinsheja(FF7, Death Note), juomatölkkejä esim. FF7 potioneita ja Haruhi tee. Hamtaropaitakin minulla taisi olla ja Gurren Lagann ranne hikinauha, mitä ne nyt ovatkaan.

Olen silti aika vakuuttunut että jotain jäi unholaan. Eli en nyt ihan loputtomia määriä, mutta paljon kuitenkin. Olisin tuonut Japanista enemmänkin, jos olisi mahtunut matkalaukkuun. Siellä oli niin herkullinen avattuja randomlelupaketteja myyvä liike. Sain maksaa siellä nähtävästi halutusta/raresta SO2:n Renastani miltei maltaita. Oli pakko-ostos, koska hahmo on niin rakas ja nostalginen :3.
tallennettu
Hachikat
foorumisti

pentu

Profiili
« Vastaus #48 : 22.02.09 klo 13:10 »

Hyvin vähän, ja ne ovat ne aivan viime aikoina ostetut pari julistetta (Loveless ja Death Note, whoo). Yhden tavaran perään on tosin jo pitkään haikailtu; Roxas figuurin. Mutta. Kun. Se. On. Niin. Pirun. Kallis. Ja mä olen peeaa lähes 24/7. ;__; Ja vaikka mulla rahaa olisikin, niin harvoin niin paljon että se siihen riittäisi, yhyh. Pitäisiköhän pyytää syntymäpäivälahjaksi, kun ne tuossa ihan nurkalla ovat? Ai, ja jokin aikaa sitten omistin myös L ja Raito pinssit, mutta L pinssi katosi, oli tippunut laukustani, ja Raitopinssin annoin ystävälleni.

Aivan, ja L figuurin perään kuolaan myös. Mutta figuurit maksaa, ja Roxas on etusijalla. Köh.
tallennettu

"Televisio kiellettävä. Ja musiikki. Ja taide. Ja kirjat. Joku voi saada vaikutteita jostakin."
sagura
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #49 : 26.03.09 klo 06:27 »

Mulla on...ja Hopeanuolimanga (japanin kielinen) ja sit on kaikki hopsut 1-4 ja ei mulla muuta olekkaan ^^'
tallennettu
Durahan
foorumisti

koira

Profiili
« Vastaus #50 : 02.06.09 klo 11:11 »

Ihan liikaa, alkaa pelottavalla tavalla kämppä muistuttaa samanlaista mitä NHK ni yokosossa näkyy. Ties kuinka monta bishoujofigua, wallscrolleja, dakimakura etc etc. Melko huolestuttavaa kun kaveri toteaa kyläillessään "mä luulin, että minä olin nörtti, mutta taidan ottaa sen takas D:"
tallennettu
Zigu
oekakisti

Profiili
« Vastaus #51 : 02.06.09 klo 18:14 »

Vähän, tarkoituksellisesti. Tekisi kyllä mieli kaikkea varsinkin conien krääsää notkuvien myyntipöytien äätessä, mutta pakko rajoittaa kun tietää ettei niille kuitenkaan löydy mitään järkevää säilytyspaikkaa. Varsinkaan figuja en osta ollenkaan,  kun muuten niitä olisi kuitenkin kohta järkyttävä vuori ja rahat aina loppu. Tosin myöntää täytyy, aina joskus tulee langettua, mut kyl nyt jossain kohtuuden rajoissa on silti pysytty. :'D
tallennettu
shinnnju
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #52 : 02.06.09 klo 22:15 »

Aivan liikaa. Mangaa löytyy aivan kasoittain. Ei edes jaksa muistaa, mitä kaikkea laatikoista löytyy. Figuureita on myös paljon. Jos kaupasta varaamani figuuritkin lasketaan mukaan, niitä on yhteensä 29. Pieniä ja isoja. Aivan liikaa >w< =3 Toki muutakin löytyy. Mm. hirveästi kaikkiea söpöä hello Kitty krääsää, tarroja, avaimenperiä, pehmoleluja, kyniä, laukkuja... Ja on muitakin kuin hello Kitty.
En ole varma ovatko pokémon kortit oheistavaraa ._. mutta niitäkin on. Animea en aivan niin paljon omista. Muumi, digimon ja pokémon-videoita löytyy joltain vuosilta 1998-2001. Hiukan uudempaakin löytyy: fruits basket DVD boksi.
tallennettu

oh bby
Safiiri
peruskäyttäjä

TLoZ <3

Profiili
« Vastaus #53 : 27.07.09 klo 22:37 »

Kohtuullisesti. Mm. 2 Zelda aiheista julistetta, Tetra -figuuri Zeldasta, Retasu figuuri Tokyo mew mew:stä, Hello Kitty yöpukuja, ja pokemon krääsää. Kortteja, paljon pehmoleluja, pokemon leluja... Kaikki pokemon jutut kuitenkin ovat jääneet jo unholaan kaappien pohjille.
tallennettu

"Kyllä, se on ikäni. Minulla ei vain ole ryppyjä, jotka todistaisivat sen".
Myy
foorumisti

Profiili
« Vastaus #54 : 28.07.09 klo 13:25 »

Ihan liikaa, mutta koitan pitää jotain kohtuutta. Suurin osa tosta oheistavarasta on Pokémon-aiheista, ja sitä krääsää on tietysti kertynyt aika paljon yli 10 vuoden aikana.
Suurin osa esim. poké-figuista on ihan lapsuudesta kotoisin, ajalta kun Pokémon rantautui Suomeen, jolloin joka kauppa oli täynnä poké-tavaraa. Ja koska en ole koskaan kasvanut ulos Pokémonista, niin äiti ostaa välillä vieläkin meitsille jostain ärrältä sellaisia poképalloja, joiden sisällä on joku figuuri. Itse keskitän lähinnä noi poké-tavaraostokset vähän hienompiin, harvinaisempiin ja keräilijäarvoa omaaviin tavaroihin. eBaystä, Amazonilta ja livejournalin satunnaisilta kauppaajilta tulee lähinnä noita ostettua. Parhaimmat ja hienoimmat oheiskrääsät ovat valitettavasti vaan Japanissa myynnissä, jolloin yhden pehmolelunkin hinta on aina reilusti yli 50 euron. Meitsillä on yli 300 pokéfiguuria, myös ihan liikaa niitä poképelikortteja ja pehmoleluja sitten vain joku 10 + muu satunnainen krääsä (tarrat, kirjat, cd:t). Näistäkin jonkun ihan (onneksi) miniosan olen hankkinut ihan keräilymielessä ja ihan liian kalliilla hinnalla, muut on sitten vain kertyneet :P.

Muuten sitten onkin vähän vähemmänlaisesti jotain oheiskrääsää... Muutama Hello Kitty-koru ja Final Fantasy X:n sekä XII:n soundtrackit.
tallennettu
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 04.08.09 klo 11:04 »

Nykyään enemmänkin, kun kämppis toi tuliaisia Pariisin Japan Exposta. Hänen mukanaan tuli paljon printtejä, joista suurin osa KuroFaita Tsubasasta.
Ja KuroFai doujinsheja hömm... 3 kappaletta? Jops, 3.

JA KATEKYO HITMAN REBORN TYYNY!! <3<3<3 I'm lovin it~

Sitten kans KuroFai fanbook, KuroFai magneetti, Clamp:n maskottitarroja, xxxHOLiC kortti, SUBARU SUMERAGI KORTTI <3 ja pari muuta korttia... ja joku tosi random ja turha SasuNaru vihko :''D (En ole koskaan lukenut Narutoa!!)

Oh, ja synttärilahjaksi sain kämppikseltäni KHR:n Ryohei avaimenperän, ja Rikuolta Hetalia-Arttu herätyskellon! <3<3 *kiittää kumpaakin erittäin runsaasti*
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
Niptumiini
foorumisti

Tuolit ovat taas menossa epäkuntoon...

Profiili WWW
« Vastaus #56 : 04.08.09 klo 11:35 »

Nyt kun alkaa ajattelemaan, niin kyllä minä jonkin verran kaikenlaista oheistavaraa omistan...
Löytyy:
-yksi pehmolelu
-7 tokyo mew mew figuuria,  jotka on saatu varmaan jostain suklaamunista
-Death note -juliste
-5 nausicaä -julistetta, jotka tuli mangan mukana...
-Totoro -juliste
-hamtarosta se Boss-hamsteri pehmolelu, sekä pieni figuuri
-pucca-reppu
-pokemon ja digimon tarroja...

varmaankin on vielä lisää kaikenlaista krääsää, mutta ei vain tule mieleen ^^"
tallennettu

Defeating a sandwich only makes it tastier!
Sakata
peruskäyttäjä

Profiili WWW
« Vastaus #57 : 18.08.09 klo 13:52 »

Varmaan tuo Jonkin verran.. Riippuu mitkä lasketaan. Onhan niitä julisteita seinillä, mutta lähes jokainen niistä on Anime lehdestä tulleita. Muistaakseni neljä kännykkäkorua, pari CD-koteloa, ja tämmöistä pientä kuten "passi taskua". Bliposta muistaakseni.. Melkein kaikki vähäiset rahat mitä saan pistän kyllä yleensä mangaan, oheistavaraan silloin kun olen Helsingissä käymässä.
Vaikkei näitä varmasti lasketa niin olen säästänyt jokaisen Pocky askin joita olen ostanut. No ei ne vielä kymmenen rajaa ole ylittänyt kyllä. Älkääkä kysykö miksi koska en tosiaankaan tiedä! ^___^"
tallennettu
Mii-Chan
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #58 : 14.11.09 klo 21:16 »

"Melko" paljon,.. xD

Eli;
-NANA-juliste
- pinssejä, (enimmäkseen hetalia... ;))
-Cardcaptor sakura juliste
-pari FMA julistetta
-fruitsbasket julkku..
-naruto konoha otsapanta ja heittoveitset
-inuyasha kaulakoru ja käsikoru
-chopper hattu
-n. 20 figuuria
-joku japanilainen lelu lehti
-nyanko nyanko kynät
-tarroja
-käsilaukku

Siinä mitä nyt tuli mielleen.. XD
tallennettu

NANA  & NANA  ;3
Niptumiini
foorumisti

Tuolit ovat taas menossa epäkuntoon...

Profiili WWW
« Vastaus #59 : 15.11.09 klo 16:28 »

lista jatkuu! ^^

-hello kitty-käsilaukku
-1 nausicaä-juliste lisää
-bleach-juliste
-no mainitaan nyt, että joitain netistä tulostettuja kuvia mm. sarjoista sherlock koira, fushigi yuugi yms...
-piskuinen hello kitty-figuuri ja tarroja

tallennettu

Defeating a sandwich only makes it tastier!
Sivuja: 1 2 [3] 4  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.033 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste