sisällön alkuun
26.9.2017 23.07 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 67 68 [69]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on kivaa :)  (Luettu 240950 kertaa)
0 käyttäjää ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kaeru
kupoliitti

bambi boi

Profiili WWW
« Vastaus #1360 : 19.11.12 klo 23:06 »

Viime viikko oli kiva :)

^ Samaa mieltä !

Maanantaina sain ajokortin, keskiviikkona pääsin vierailemaan yliopistolla (= ei koulua \o/) ja perjantaina sain ihanan paketin Japanista. ♥ Ja viikonloppuna pääsin ajelemaan molempina päivinä, plus shoppailemaan siinä sivussa! :--)
tallennettu

~Watashi no naka no yami ka?~
~Yami no naka no watashi ka?~

http://kaeruteru.tumblr.com/
djinn
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #1361 : 30.11.12 klo 11:05 »

Tänään alkaa viikonloppu jee! :)

foorumisti

Tuolit ovat taas menossa epäkuntoon...

Profiili WWW
« Vastaus #1362 : 30.11.12 klo 23:09 »

Tämä päivä oli kiva!! :)
Oli lukion "pikkujoulut", paikallinen pizzeria tarjosi lukiolle 15 pizzaa ja 10 pulloa kokista (ollaan pikku kylälukio, jossa on alle 100 oppilasta :D). Katsottiin myös Diktaattori-leffa, joka on aivan mahtava elokuva! Lisäksi kun olin silleen randomina haahuilijana mukana järjestelemässä sitä pizza-tarjoilua yms, niin sain "palkaksi" enemmän pizzaa kuin muut + yhden kokonaan avaamattoman kokis-pullon kotiin!! Sekä tyhjiä pulloja (pantit)!

Tunnelma oli koko päivän mahtava! Pelattiin kaupunkisotaa (polttopalloa liikkasalissa niin, että saliin on laitettu kaikenmaailman esteitä) lukiolaisten kesken ja oli hirmu hauskaa. Päivän kuitenkin kruunasi se, kun menin kotiin ja tsekkasin Wilmasta viime kurssin arvosanat ja olin saanut uskonnosta 10(!) ja se nosti uskonnon keskiarvon erinomaiseen :)
Jee!!
tallennettu

Defeating a sandwich only makes it tastier!
djinn
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #1363 : 11.12.12 klo 13:47 »

Se että poikis tulee käymään. <:
tallennettu
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #1364 : 11.12.12 klo 19:39 »

Kivaa kun sain vihdoin opinnäytetyöni valmiiksi ja huomenna olisi enää arviointi ja sitten voin rauhassa loikoilla kuukauden kotona. <3 Hitsit, olinkin jo ehtinyt unohtaa miltä tuntuu kun voi vaan istua kaikessa rauhassa ja tehdä just sitä mitä haluaa ihan hyvällä omalla tunnolla.

Ja sekin on kivaa kun alkaa pikku hiljaa tipahdella pikkupaketteja postiluukusta alas ja sitten niitä on ihanaa kääriä lahjapaperiin! Paketoiminen on ihanaa, enkä yhtään tiedä miksi. Siis ihan lahjaksi tulevat, en omaksi iloksi niitä paketoi. XD
tallennettu

Remember to eat nakki
kolli
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #1365 : 18.12.12 klo 15:16 »

Se että kaikki joululahjat on hankittuna eikä tarvitse niistä stressata. Ja enää muutama päivä niin alkaa 10 päivän talviloma <3
tallennettu
franskanleipa
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #1366 : 16.03.13 klo 19:58 »

Moi Kupoli, muistatteko vielä mut? Onpa täällä hiljaista.

Tänään on kivaa se että ME MENNÄÄN IKUISIIN NAIMISIIN:

Spoileri (vie kursori päälle näytääksesi)

Ja tuo & sen sisältämät VeruBarat ovat vain viisi kahdestakymmenestä kahdeksasta tänään käsiini rientäneestä Ikedasta.
tallennettu

Silmä on katsojan päässä
Niptumiini
foorumisti

Tuolit ovat taas menossa epäkuntoon...

Profiili WWW
« Vastaus #1367 : 26.03.13 klo 20:42 »

Inssi meni läpi!!
Tutvo oli hirmu mukava ja olin tosi rentona (vaikka inssiä edeltävä ajotunti oli mennyt aika... surkeasti).
Lisäksi sain hyvä-merkinnän tasa-arvoisissaristeyksissä liikkumisesta, joita olin jänskättäny ihan sikana :) Eli sekin oli kivaa...
Nyt vaan harjottelemaan/rutiininomaistamaan ajamista iskän pakulla tai äidin normi-henk.auto-opelillä :P
Toivottavasti saisin nopeeta oman auton!

http://www.youtube.com/watch?v=KWuqC7rAXh0 (External Embedding Disabled)
tallennettu

Defeating a sandwich only makes it tastier!
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #1368 : 27.03.13 klo 21:04 »

Kivaa kun löysin vihdoinkin pitkän etsimisen jälkeen itselleni kevät/syystakin! Ja ihan vielä kirpparilta erittäin hyvässä kunnossa olevan, eikä maksanut kuin vaivaset 1,90e. Edellistä takkiani rakastin niin kovasti etten ole suostunut luopumaan, vaikka hihat onkin risana ja selässä reikiä, mutta eiköhän se ole jo aika jättää taakse.

Ja kivaa kun Super Scribblenauts tipahti tänään luukusta, olen ihan koukussa tuohon peliin. :3

tallennettu

Remember to eat nakki
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #1369 : 29.03.13 klo 21:37 »

Oon menossa ensi viikolla Teneriffalle iskän kanssa :) Sain ostettua sinne jo juhlamekon ja uudet shortsit. Pitää vielä katsoa, mitä laitan muuta sen mekon kanssa, like, millaiset kengät ja muuta. Mutta feeling kinda good about this! :)

Tein tänään avokadopastaa, joka oli aika hyvää ja helppoa! Hehee, alan hiljalleen pärjätä keittiössä! :D Ainekset riittävät neljäksi päiväksi, joten olen valmis tähän pääsiäisen pyhiksi! Mulla on ollut nyt tapana tehdä perjantaisin jotain reseptiruokaa 4 annosta, sitten seuraavat 3 päivää meneekin koulun ruuilla ja kotona tarviikin vain välipalan ja iltapalan :)

Koska olen menossa sinne reissuun, olen myös tehnyt kouluhommia etukäteen. Yritystaloutta en ole jaksanut (en vaan tajua sitä enää), mutta katsoin monen monen tunnin edestä pakollisia tutoriaaleja, ja tuntuu, että opinkin jotain! :D Sitten tein projektityötä varten kaikille tarkoitetun aikataulun Excelillä, muotoilin sen kivasti ja se toimii hyvin ja pitää sisällään kaiken tarvittavan tiedon.

Aikaansaaminen, se vain tuntuu aina hyvältä! :)
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #1370 : 31.05.13 klo 16:01 »

Olen nyt tuore media-assistentti! Tulin juuri niin puuduttavan pitkästä kevätjuhlasta, mutta kyllä kannatti ja nyt voinkin jonkin aikaa nauttia lomasta. Sain myös stipendin, elämäni toinen sellainen. :3

Itse juhlat on onneksi vasta huomenna kun porukka on töissä, joten sain vetäistyä sen kamalan tiukan puvun pois ja olo on nyt mukavan rento. Nautin tässä nyt siivun herkullista grandiosa pitsaa ja mietin, kuinka tuhlaisin seuraavan vuoden. Periaatteessa mulla on aikaa melkein mihin vaan kun en ole koulussa ja tuskin saan töitäkään.

Jajaja stipendin ansiosta mulla on nyt tarpeeksi rahaa uuteen tietokoneeseen. ´u` Jos nyt huomisen vierailta irtoisi vielä jokunen kymppi niin olisin tyytyväinen.
tallennettu

Remember to eat nakki
Jaoi
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #1371 : 18.03.14 klo 16:15 »

Pakko saada johonkin avauduttua kun on niin hyvä fiilis..
Sain masennuksen takia sairaslomaa ja saan viettää kaksi viikkoa seurustelukumppanini luona. Elämä tuntuu hyvältä kun on lääkkeitä ja hellä ja huolehtiva poikaystävä.. Mahtavaa olla viimein 18 vuotias, ei tarvitse aina tehdä mitä isä käskee ja saan olla täällä.
Terapiakin on ollut tosi lositava juttu, voi vaan lätistä kaikkia asioita ihmiselle joka ei tuomitse eikä painosta.. Ruokahalukin on pikkuhiljaa kasvamassa kun poikaystävä pitää huolen siitä että nautin muutakin kuin vettä ja näkkileipää.
Tulevaisuus vaikuttaa kyllä aika toivottomalta, kun opiskelupaikkaa ei enää kauaa ole ja en hakenut yhteishaussa kun oon tämmönen luuseri enkä tajunnut mistään mitään mutta ehkä mä en siihen kuole! Pitää keksiä jotain.. Kesemmäällä muutan Jyväskylään pidemmäksi aikaa, se on kans ihan kiva juttu. En kyllä usko löytäväni elämääni mitään uutta jännää sisältöä uudesta ympäristöstä, mutta kyllä Jyväskylä varmaan Kankaanpään voittaa :D
tallennettu
Flarona
kovin pötkyläinen
suomimangusti

A, nandemo nai.

Profiili WWW
« Vastaus #1372 : 29.05.14 klo 13:38 »

Olisi ollut kivempaa huomata tuo aiemmin, mutta oli se nytkin kivaa nähdä, että toinen ilahtui tuomisistani. :)

Tänään on kivaa se että ME MENNÄÄN IKUISIIN NAIMISIIN:

Spoileri (vie kursori päälle näytääksesi)

Ja tuo & sen sisältämät VeruBarat ovat vain viisi kahdestakymmenestä kahdeksasta tänään käsiini rientäneestä Ikedasta.

Ja kivaa on myös Angel densetsu -manga ja Suomen kesä.
tallennettu

On laitonta ajatella, että Death Note: How To Read julkaistaisiin Suomessa.
Vanukas
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #1373 : 20.03.15 klo 13:58 »

Kaikki mikä on funktionaalista.
Kaikki mikä maistuu hyvältä.
Kaikki mihin liittyy paljon liikettä.
tallennettu
frobishounen
foorumisti

666

Profiili WWW
« Vastaus #1374 : 19.05.15 klo 00:46 »

Terveys on superkivaa!
tallennettu

ruoja
xyz
JeBaZ
mallasvastaava
shabranigdo

Kill them mr. B!

Profiili WWW
« Vastaus #1375 : 03.08.15 klo 17:20 »

Sähkötupakka ja kesäloma on kivaa.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 67 68 [69]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.029 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste