sisällön alkuun
20.10.2017 15.38 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Oletko lukenut/katsonut Shingeki no kyojinia?
Lukenut - 3 (10.7%)
Katsonut - 7 (25%)
Molempia - 11 (39.3%)
En - 4 (14.3%)
Mikä? - 3 (10.7%)
äänestäjiä yhteensä: 27

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Shingeki no kyojin  (Luettu 8291 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« : 06.10.15 klo 19:11 »

Shingeki no kyojin/Attack on titan/Titaanien sota.

Tähän mennessä kaupoista löytyy suomimangana kolmas osa Titaanien sotaa. Ihan pakko keräillä tämä manga talteen!

Itse pitkästä aikaa tuossa viimevuonna intouduin animesta ja se oli tämä. Mangalla tuli ahneena jatkettua siitä mihin anime jäi.
Mulle iski siis kovasti, mitäs muut tykänneet?

Meinaatko suomimangana ostaa?

tallennettu
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.10.15 klo 01:08 »

Uutiset Titaanien suomijulkaisusta olivatkin kivaa kuunneltavaa silloin, kun oli ostanut enkkujulkaisua jo sen ~10 pokkaria. Nyt on omassa hyllyssä jo 15 osaa enkuksi ja 16. taisi tulla ihan hetki sitten(?), enkä totta puhuen ajatellut enää suomeksi samoja numeroita hankkia - Varsinkin, kun noiden enkkupokkarien jälleenmyyntiarvokin tipahti roimasti suomijulkaisun myötä.

Taidan siis englanniksi kerätä tätä jatkossakin, vaikka pitää jossain välissä tutustua myös suomalaiseen julkaisuun. Käännösten vertailun vuoksi vähintään.

Parhaimmillaan ollut kyllä kovaa menoa. Ymmärrän hypen sarjan ympärillä.
tallennettu
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 20.10.15 klo 23:52 »

No jopas nyt, olen kyllä missanut suomijulkaisun aivan täysin ja sentään kolme osaa jo ehtinyt ilmestyä, pitää toivoa että saisin kaksi ekaa metsästettyä vielä jostain. Sarjan olen kyllä katsonut silloin kun se tuli (onko siitä jo pari vuotta??) ja kovasti olisin halunnut mangan pariin siirtyä mutta jotenkin vierastan tuota koneen näytöltä lukemista, enkä kuitenkaan niin rahoissani ollut että olisin kyennyt enkuksi ostamaan.. Damn.

Mutta animesta pidin kyllä ja mielestäni kovin (ja ahdistavin) sarja vähään aikaan, ja visuaalisesti kaunis. Harmi vain että uusia jaksoja saa vielä odotella aikansa.
tallennettu

Remember to eat nakki
Flarona
kovin pötkyläinen
suomimangusti

A, nandemo nai.

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.11.15 klo 23:56 »

Eilen eksyin minäkin lopulta Atakon taitanin pariin, kun löysin vielä viimeisiä "kaksi yhden hinnalla" -pokkareita paikalliselta ABC:ltä.
Kavereistani useampikin pitää ko. sarjasta, joten ajattelin vähän maistella sitä.

Titaanit ja niiden erot ovat ihan kiinnostavia, mutta vaikka pidänkin ehkä yhdestä hahmosta joten kuten, en osaa samastua yhteenkään. Tarinakaan ei oikein yllätä minua, koska kuulin jo etukäteen jotain hyvin yleisluontoista juonen kulkuun liittyvää. Taide ja kielikään eivät vedä minua vastustamattomasti puoleensa, joten olen ihan tyytyväinen alelöytööni. Voisin ehkä lukea jatkoa, jos saan lainaksi (ei ole ihan vastenmielinen), mutta tuskin alan keräillä tätä.
tallennettu

On laitonta ajatella, että Death Note: How To Read julkaistaisiin Suomessa.
haplo
Uutisankka
foorumisti

Profiili
« Vastaus #4 : 30.11.15 klo 16:01 »

Heh, muistin tämän foorumin yhtäkkiä ja parin harhaisan salasanakokeilun jälkeen salasanakin tuli mieleen, niin kirjoitellaas...

Suomeksi on tullut titaaneja seurattua, eli tällä hetkellä luettuna neljä pokkaria. Alun kahden osan jytäävä ja tenhokas rymistely on kolmannessa ja neljännessä osassa vaipunut sinne perinteiseen shonen-kahluuseen, jossa kyllä menoa on, mutta mitään todella jännää ei tunnu tapahtuvan. Toivottavasti sitten seuraavassa osassa...

Sama homma titaanien brutaalien ruokatapojen kanssa. Niiden kohdalla meno on kesyyntynyt. Osasin kyllä aavistella, että sarjan meno tasaantuu, mutta jotenkin se tasoittuminen tuli nopeammin kuin uskoin.

Mutta en minä tätä kesken ole heittämässä, vaan loppuun asti jatketaan jos kustantaminen kannattaa. Maailma salaisuuksineen on sen verran kiehtova, että suvantovaiheetkin jaksaa kyllä ohittaa.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.018 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste