sisällön alkuun
22.11.2017 05.25 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Li oli koli - kuoli Kupoli"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [Kaikki]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onks tää kuallu?  (Luettu 17292 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Takeshi
foorumisti

私の名前を言う!!!

Profiili
« : 26.10.14 klo 19:40 »

Uusimmat viestit vm. 2013 - Kupoli ei taidakaan olla enää niin aktiivinen kuin ennen? Mihin kaikki katosivat?
tallennettu
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.10.14 klo 03:30 »

Leikkasivat tukkansa ja lähtivät töihin. =P

Tai ainakin minulla alkoi vakituinen duuni tässä muutama vuosi sitten ja joudun tunnustamaan, että muutkin elämänmuutokset ovat vieneet motivaatiota foorumikirjoittelulta.

Twitterissä itse lähinnä hengaan ja satunnaisesti pelejä ja animea kommentoin. Ihan kiva alusta, koska se kulkee tätä nykyä taskussakin mukavasti.

(Tukkaa en kylläkään ole leikannut, vaan MacGyver-tyylillä mennään.)

Välillä tuntuu, että aika ja tekniikka ovat ajaneet keskustelufoorumien ohitse, kun Kupoli ei edes ole ainoa vanha vakiosivustoni, joka tuntuu vaipuneen horrokseen. Nykyään ns. peruskäyttäjät ovat vaihtaneet Facebook-yhteisöihin tai perustavat omat bloginsa, joiden kautta harrastusta kommentoivat.
tallennettu
Herkko
foorumisti

Suuri Johtaja

Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.14 klo 01:29 »

Ei täällä ole kuin meitä, muutosvastarintaisia vastarannankiiskejä. Jotka omassa eristyneisyydessään, munkinkammiossa norsunluutornissaan vain väkertävät arvosteluja, joita ei välttämättä aina edes täällä tai muuallakaan julkaista. Jotka katsovat olevansa liian kyvyttömiä tuottamaan kelvollisia viestejä foorumille. Vain tälläisiä, kirjallisia kummallisuuksia. Sekä joilla ei luonnollisesti ole näköaloja kuin intohimoakaan omien blogien tahi viserryksien luomiseen. Tuohan tarkoittaisi totuttujen rutiinien muutoksia, uskonpuhdistusta liturgiassa.

Tietenkin tarkoittaen henkilökohtaisesti, muita käyttäjiä lainkaan leimaamatta.

Siksipä Kupolissa onkin varsin, hiljaista. Nykyään.

tallennettu

Kupolin Virallinen Kriitikkomestari (Valtaapitävän ylentämä)
Xinadra
Höpönaatti
ylläpitäjä

*TIRSK*

Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.14 klo 18:52 »

Vanha sukupolvi uppoutui opintoihinsa ja töihinsä ja tylsään aikuisten ihmisten elämäänsä, eikä uusi sukupolvi ole kuullutkaan mistään hämmentävistä hitaan keskustelun formaateista kuten foorumeista.

Muutama haamu leijailee siellä täällä ja kalistelee ketjujaan nurkissa.
tallennettu

Roses are red.
Wololoo!
Roses are blue.
frobishounen
foorumisti

666

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 05.11.14 klo 21:32 »

Jep jep, real life on vähän turhan intensiivistä nettielämän ylläpitämiseen... Ainakin kun nettielämää on myös fb:ssä, twitterissä, tumblrissa ja muilla vastaavilla alustoilla. Jännä kun just hoksasin että muillakin foorumeilla on mietitty tätä aktiivisuuskatoa, joka ei ole edes mitenkään uusi juttu, vaan ollut (ehkä aluksi hiljalleen) jo vuosia.

Toisaalta harmittaa kun foorumeilla ja irkkikanavilla ei ole niin paljon elämää kuin ennen, eikä edes niinä hetkinä kun nostalgistuttaa ja olisi aikaa ole oikeastaan enää järkeä pyörähdellä vanhoilla mestoilla niinkään aktiivisesti kuin joskus aiemmin.
tallennettu

ruoja
xyz
Flarona
kovin pötkyläinen
suomimangusti

A, nandemo nai.

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 19.11.14 klo 13:27 »

Muutama haamu leijailee siellä täällä ja kalistelee ketjujaan nurkissa.

Kiitos paljon leimasta. :(

Mutta joo, samaa olen minäkin miettinyt. Ihme kyllä tähän ketjuun on useampi vastannut. Aiheesta keskustelu -> aiheen vierestä keskustelu -> muista aiheista keskustelu -> ei mistään keskustelu, ja nyt ilmeisesti keskustelemattomuudesta keskustelu.
tallennettu

On laitonta ajatella, että Death Note: How To Read julkaistaisiin Suomessa.
Jaoi
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #6 : 28.11.14 klo 19:30 »

Me ADHD nuoret vaan postaillaan kuvalaudoille eikä tälläsille pölysille keskustelufoorumeille! Itsehän en kupolissa käy lähinnä siksi kun täällä on niin hiljaista.. Tuntuu siltä että jos tänne jotain kirjoittelee, ei tule vastausta joten miksi edes postata kun kukaan ei sitä edes lue.
tallennettu
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 28.11.14 klo 22:54 »

Itte oon huomannut että mitä vanhemmaksi oon tullut niin sitä enemmän oon tyytynyt vaan lurkkailemaan. Ei vaan tunnu olevan sanottavaa tai omia ajatuksia. Jossain vaiheessa yritin vähän nostella keskusteluja mutta kyllähän se tuntui aika yksinpuhelulta.

Harmi sinänsä että ihan perinteiset foorumit taitaa tehdä kuolemaa, näissä on jotenkin aina ollut sellainen comfy meininki.
tallennettu

Remember to eat nakki
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.12.14 klo 15:56 »

Kupoli olisi mulle nyt vähän ajankohtaisempi foorumi kuin 7 vuotta sitten, jolloin kävin täällä aktiivisesti :D Oon nimittäin katsonut tänä syksynä ensimmäiset animesarjat pokemonin ja muumien lisäksi! 
tallennettu

Lukemalla tämän tekstin sitoudut vastaanottamaan lämpimän virtuaalihalin :-)

* /o/ \o\ *
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 11.12.14 klo 04:59 »

Ohhoh! Mitäs helmiä(?) olet löytänyt, klassikkoja vai jotain modernia?
tallennettu
Afar
oekakisti

Profiili
« Vastaus #10 : 17.12.14 klo 19:49 »

Itsekin tulin pitkästä aikaa piipahtamaan Kupolissa, kun kaipailin joulukalenteria (kyllä, joulukuun puolivälin jälkeen 8D ). Ilmeisesti kalenteria ei tänä vuonna olekaan, vai enkö vain sokeana näe sitä? D:

Yllätyin kyllä minäkin Kupolin hiljaisuutta. Jotenkin hämmentävää tämmöinen.  Paha tässä tosin hirveästi mitään sanoa, kun olen itsekin ollut niin epäaktiivinen jo pitkään. :'D Jostain kumman syystä olin aktiivisempi lurkkerina...
tallennettu
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 19.12.14 klo 01:45 »

Eipä ole kalenteria tänä vuonna. Kenelläkään "ei ole ollut aikaa" pystyttää sitä ja kysellä kiinnostusta.

PS. Onnea ensimmäisen viestin johdosta. =D
tallennettu
Afar
oekakisti

Profiili
« Vastaus #12 : 19.12.14 klo 21:27 »

Eipä ole kalenteria tänä vuonna. Kenelläkään "ei ole ollut aikaa" pystyttää sitä ja kysellä kiinnostusta.

PS. Onnea ensimmäisen viestin johdosta. =D

Kiitos kiitos. :D Huvitti itseänikin kun tajusin että tulin kirjoittaneeksi vasta ensimmäisen viestini tänne. xD Olihan se jo korkea aika. :DD
tallennettu
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« Vastaus #13 : 22.12.14 klo 01:03 »

Harvemmin enää tullut käytyä täällä, mikä on harmi. Pelkkä pollejen pyörittely ei auttanut tätä sivua elpymään... :D Oli kurja kattella koko muun etusivun sata vuotta vanhaa kamaa, joten mullakin innostus sitten hiipui. Kieltämättä kokopäivätyö + muu elämäkin verottanut aikaa.
Ehkä Kupoli vielä joskus nousee uuteen loistoonsa? :D Tai sitten ei.

Anime/manga ja Japaniharrastus itselläni jatkunut kuten on nää kaikki Kupolivuodet jatkunut. :) Viime animesta on kyllä joku pari kuukautta, ei sinänsä paha aika vielä!

tallennettu
Haamu
oekakisti

Tulkaa puhumaa mulle mangasta

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 23.12.14 klo 17:49 »

Komppaan Jaoita siinä, että tuntuu turhalta tulla tänne kun mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Oi, kuinka kaipaankaan niitä aikoja, jolloin tänne satoi tavaraa tunnissa julmettu määrä!

No, onhan tässä vaikeutta luonut koulukin, mutta ei se ole pahemmin minua estänyt viettämään aikaa netissä. Twitter ja Tumblr tekevät ihmiset laiskoiksi, tällainen hikinen foorumikirjoittelu on liian vanhanaikaista! :D
tallennettu

Hei siis, ihkuu
Herkko
foorumisti

Suuri Johtaja

Profiili
« Vastaus #15 : 23.12.14 klo 23:39 »

Voisiko aika entinen palata? Ei takaisin ole paluuta; uudet loistavat päivät ovat työn ja vaivan takana.

Slogania vanhaa, kulunutta, en voi olla mukaillen lainaamatta: Kysykää älkää mitä Kupoli voisi Teille tehdä; Kysykää, mitä Te voitte Kupolille tehdä?

Elvytykseen tarvitaan Vain asiastaan innostunut käyttäjäin kollektiivi, ohjaajinaan aktiivinen ylläpito. Niin se käy.

Ei kumpaakaan oo Kupolilla ollut vuosiin pitkiin, tämähän ollut on jokaiselle näkevälle ja ajattelevalle käyttäjälle itse selviö. Passiivisuus vain muuttunut hiljaisuudeksi.

Onhan meistä Yksi ja toinenkin, tehnyt on vuosien hiipuvien aikana jotakin; ovat kuitenkin nuo vuodet jalon kunnian takana, pitkät ovat hylätyt vuodet. Eikä välitön näkymä tulevaan, innostava oo.

Olisiko jostakin Teistä, nostajaksi?

Puhaltamaan hiipuvaan hiileen tulta, nettimaailman markkinoinnin oppeja hyödyntämään, uutta tekemään ja vanhaa elvyttämään? Ois taitajalle, savotta hyvä tarjolla; huviksi omaksi, hyödyksi muille. Tulenkantajalle jalolle, viestikapulan kunniakkaan kuljetettavakseen ottajalle?

Parempi siis olla aktiivinen ja innovoiva, kehittää uutta paremmaksi ja vanhaa uudeksi. Silloin saattaisi Kupoli nousta tuhkasta, eläisi; tunneissa satoja viestejä lankavakkaan sataisi.

Olisiko syvästä unesta, lopulliseksi ratkaisuksi?

Kenties olisi vain parempi kadota; jäämättä internetin putkiverkkoa tukkimaan. Olisihan surullista ja surkuteltavaa vain kohdata kadonneen kollektiivin ilon ja asian hylätyt rauniot, digiajan nettihaamut, hiipuvan kulttuurin etusivut; vaijenneet ovat tyhjät foorumit, yksi toisensa jälkeen pois hiipuneine ja lopetettuine päivityksineen.

Parempi siis olla alas ajettu, kuin vain hylätty. Silloin olisi Kupoli edes, lopussaan kunnioitettu?

Niin se käy.

Niin, olkoon tämä se viesti; ”kollektiivista vastuuta” kuuluttava huolestunut huutelija ja kohtaloa synkistelevä. Itseltään passiivisuudelta ja omiin asioihinsa juuttuneelta käyttäjältä. Jolta itseltään ei voi vastuuta, toimeen tarttumista odottaa. Kuin kenties lukemattomien arvostelujen rustaamisen osalta. 

Joku Muu. Joku Muu, tällä viestillähän kuulutetaan tätä mystistä otusta ja tekijää.
« Viimeksi muokattu: 23.12.14 klo 23:59 kirjoittanut Herkko » tallennettu

Kupolin Virallinen Kriitikkomestari (Valtaapitävän ylentämä)
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« Vastaus #16 : 24.12.14 klo 01:10 »

Musta olis kiva olla mukana elvyttämässä Kupolia henkiin, mutta tämmönen yks ei paljon auta, tarvis enemmän innokkaita ja varsinkin osaavia henkilöitä. Mulla on kyllä intoa ja varmasti ideoitakin, muttei pahemmin mitään osaamista mitä tulee tekniseen puoleen (jos nettisivun kanssa voi asian tolleen ilmasta). Eli totaalinen keltanokka, ei paljon Kupolia lohduta.
tallennettu
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 24.12.14 klo 02:52 »

Eipä siitä tekniikasta tarvitse lopulta paljon stressata. Peruskäyttäjäthän yhteisön käytännössä rakentavat ja ylläpidon hommana on lähinnä vastata perusinfrastruktuurin toiminnasta - ja sehän kyllä toimii edelleen.

Ehkäpä sitä voisi jopa kehittää animeaiheista lörpöttelyä tuonne foorumille vaikkapa kommentoimalla sarjoja, joita on katsomassa nyt joululomalla. Saatan näyttää jopa esimerkkiä (heti myöhemmin =P).
tallennettu
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 30.12.14 klo 13:35 »

Ihan klassikoilla menty, mutta yllätyin miten viihdyttävää anime voi olla :D Ja monet hahmoihin liittyvät cosplayasut ja muut roolileikit avautuvat näin myöhemmin.

Syksynä tuli katsottua Full Metal Alchemist Brotherhood ja Death Note. Oh!My Goddessia jaksoin hetken katsoa, mutta ei inspiroinut kauhean pitkään. Code Geass on kesken ja sitten on satunnaisia jaksoja tullut katsottu eri sarjoista, jotka eivät kuitenkaan ole vaikuttaneet mielenkiintoisilta.

Mutta ehdottomasti tulee jatkossakin katseltua animea, kun siihen hieman tutustui! :)
tallennettu

* /o/ \o\ *
Flarona
kovin pötkyläinen
suomimangusti

A, nandemo nai.

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 31.12.14 klo 00:18 »

Ei ollut minulle suunnattu kysymys, mutta vastan silti!
Initial D on yllättävän hyvä sarja, vaikkei kamalasti autoista välittäisikään. Ajotaito saattaa silti olla välttämätön ja samoin modernin ns. "animetyylin" puuttuminen animen vaatimuksista. Ja kunhan alkuun pääsee, niin kisajanolle ei loppua näy.

Toinen sarja, jota katsoessa olen tänä syksynä hypettänyt loputtomiin, on Parasyte: the maxim. Se jos mikä on huippusarja! Olkoonkin, että 80-luvun lopussa alkanut alkuperäisteos on sovitettu nykyaikaan ja nykynuorille sopivampaan muotoon. Kummat ovatkaan kamalampia hirviöitä: ihmisiä syövät loiset vai useampia luomakunnan eläimiä syövät ihmiset? Muitakin yhä vain ajankohtaisia asioita alkaa miettiä tuota katsoessa. Ja lukiessa! Ehdottomasti lukiessa! Suosittelen lämpimästi myös Parasyte-mangaa! Siinä Iwaakin ilmeet pääsevät paremmin oikeuksiinsa! (Profiilikuvani hiljaa lausuttu sarkastinen kommentti -ilme eli rolleyes on napattu Historiesta.) (Hehkutus jatkuu IRL.)

Watamote on sekin hieno koulusarja, kunhan muistaa olla samastumatta päähenkilöön liikaa. Hänelle kuuluu nauraa, heh heh. Olkoonkin, että on itse ollut joskus samassa tilanteessa (ei onneksi yhtä kärjistyneessä). Muuten saa vain kärsiä hänen kanssaan. Sarjan lyhentämätön nimi "En pääse yli enkä ympäri siitä, että on varmasti teidän syytänne, etten ole suosittu" on erittäin kuvaava. :)

Kometaen katsomat Brotherhood ja Death Note ovat animen hienointa kärkeä! (Tosin henk.koht. pidän enemmän DN:n manga-versiosta, vaikkei niissä mitään kamalan suurta eroa ole.) Mainitsemistani sarjoista vain Parasyte pääsee vastaaviin sfääreihin! Suosittelen! Löytyy Crunchyrollistakin ilmaiskäyttäjille, jos epäilyttää! (Ohoh, hypen piti jatkua vain IRL. Pitäisiköhän perustaa sille oma ketjunsa? Miksei sillä ole jo?)
tallennettu

On laitonta ajatella, että Death Note: How To Read julkaistaisiin Suomessa.
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 31.12.14 klo 01:07 »

Kometaen katsomat Brotherhood ja Death Note ovat animen hienointa kärkeä! (Tosin henk.koht. pidän enemmän DN:n manga-versiosta, vaikkei niissä mitään kamalan suurta eroa ole.) Mainitsemistani sarjoista vain Parasyte pääsee vastaaviin sfääreihin! Suosittelen! Löytyy Crunchyrollistakin ilmaiskäyttäjille, jos epäilyttää! (Ohoh, hypen piti jatkua vain IRL. Pitäisiköhän perustaa sille oma ketjunsa? Miksei sillä ole jo?)

Uskon kyllä, että monista sarjoista nimenomaa manga on se parempi :) Ehkä jonakin päivänä tulee pysähdyttyä kaverin mangahyllylle :D Tiedän, että kaverilla on ainakin DN:n kaikki osat ja paljon muutakin.

Tuo Parasyte voisi olla seuraavana jonossa, varsinkin kun noin houkuttelevan mainospuheen siitä pidit. Harmistuin vähän FMA:n ja DN:n jälkeen, kun aloitin niin kovilla sarjoilla, että mikähän anime miellyttäisi vielä noiden jälkeen...
tallennettu

* /o/ \o\ *
Calzu
Epäkuollut
ameeba

Dirty Limey!

Profiili
« Vastaus #21 : 11.01.15 klo 11:08 »

Död. Vidya ja työt vei mukanaan :D
tallennettu

Elävien maailma on pelottava paikka.
Sambi
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 10.02.15 klo 15:05 »

Se ois about 1 kk päästä 10 vuotta täynnä Kupoliin rekisteröitymisestä enkä tiedä mitä ajattelisin tästä hiljaisuudesta :D.
tallennettu

Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 11.02.15 klo 01:39 »

Se ois about 1 kk päästä 10 vuotta täynnä Kupoliin rekisteröitymisestä enkä tiedä mitä ajattelisin tästä hiljaisuudesta :D.
Voit pitää rajut 10-vuotisjuhlabileet ja repäistä vaikkapa aloittamalla uuden keskusteluketjun jostain animesta. =D
tallennettu
Sambi
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 11.02.15 klo 13:33 »

Voit pitää rajut 10-vuotisjuhlabileet ja repäistä vaikkapa aloittamalla uuden keskusteluketjun jostain animesta. =D

Repeää meikäläisen animelihas ihan täysin, kun innostun liikaa!
tallennettu

Takeshi
foorumisti

私の名前を言う!!!

Profiili
« Vastaus #25 : 12.03.15 klo 10:14 »

Kupoli olisi mulle nyt vähän ajankohtaisempi foorumi kuin 7 vuotta sitten, jolloin kävin täällä aktiivisesti :D Oon nimittäin katsonut tänä syksynä ensimmäiset animesarjat pokemonin ja muumien lisäksi! 
Mä taas olen käyttänyt viimeiset 4-5 vuotta katsoen mechaa, mechaa, aivan valtavat määrät mechaa, mutta 4chanin lisäksi ei ole mitään paikkaa missä puhua siitä :(
tallennettu
frobishounen
foorumisti

666

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 19.05.15 klo 00:44 »

Haha :D On kyllä aika surku. Minä en ole harmikseni oikein päässyt mechaan sisälle: olisiko sinulla Takeshi jotain mitä suosittelisit mechanyypälle?

Minua vähän harmittaa kun en ole Kupon superaktiivikaudella itse ollut aktiivinen, vaikka useampi vuosi onkin tullut lurkkailtua. Kupohaamu jo syntyessään!
tallennettu

ruoja
xyz
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 19.05.15 klo 02:06 »

Minä en ole harmikseni oikein päässyt mechaan sisälle: olisiko sinulla Takeshi jotain mitä suosittelisit mechanyypälle?
En ole Takeshi, mutta vastaan silti minäkin.

Oma suosikkini on yhä Patlabor (Mobile Police). Se on tosin enemmän "real robot" -tyylistä mechaa kuin sellaista superrobottimäiskettä, mistä mecha-sarjat yleisesti ottaen ovat kuuluisia.
Kannattaa varmaan OAV:sta aloittaa ja sitten ensimmäinen pitkä elokuva. Se toinenkin pitkä leffa on hyvä, jos poliittinen meno ja verkkainen tahti eivät aiheuta allergiaa.

TV-sarjakin on ihan jees, jos vain kestää kasari-TV -laatua.
tallennettu
Ikkaku
Fanituksessaan epäterveellisen tason saavuttanut.....
foorumisti

Give up and read Jump. See? It's much easier...

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 21.07.15 klo 16:18 »

Herttinen.... luulin jo tosiaan että Kupoli ois raunioitunut täysin ja sen marmorisaleissa kaikuisi enää seinissä asustavien rottien melankolinen vikinä... MUTTA  viimeksi vasta pari kuukautta sitten on Miizou-senpaikin tänne skrivautellut. Alan uskoa tämän herättämiseen, kunhan tuota nuorempaakin polvea saataisiin innostumaan...

Vaan on se niin että aniki sinnittelee ja viime syksynä komeasti aloitellut Kazokukin on aika dead meat ainakin foorumipuolella..... ircci kuulemma pyörii jotenkin. Etusivulla näkyy tammikuulta vanhoja tekstinpätkiä. Aktiivisin foorumi millä pyörin taitaa olla tuo Touhou.fi, joka sekin enemmän pysyy pystyssä ObDn ja Ropparin viinanhuuruisilla "Kuinkas sitten kävikään"-reportaaseilla...

Ja mitä itselle? Ha.....hahaha... Työtönnä ja palkatonna... EDELLEEN hirviä seinen-/shounenfriikki ja plakkarissa kirjastosedän pätevyys ja parisen vuotta elätelty MTG-harrastus... Hauska kuulla teistäkin...
tallennettu

Yami ni madoishi awarena kage yo, Hito wo kizutsuke otoshimete. Tsumi ni oboreshi gou no tama. Ippen, shinde miru?
JeBaZ
mallasvastaava
shabranigdo

Kill them mr. B!

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 03.08.15 klo 17:08 »

Jumalaare ;_; Kupoli on kuollut... Aktivoiduin taas pitkästä aikaa oikein katsomaan Amimea, enkä pelkästään lukemaan magnaa ja meinasin tulla tänne verestelemään muistoja, mutta... mutta... Eihän täällä enää tapahdu mitään.

Onko tässä nyt itsekin kasvanut jo isoksi? Perhe ja duuni ja muuta sellasta. Taidan kahlatra foorumin läpi ja muistella aktiiviaikoja.
tallennettu

Sivuja: 1 2 [Kaikki]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.044 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste