sisällön alkuun
24.11.2017 09.11 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Kurkisteleva sopuli - sorkisteleva Kupoli"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Oletko ollut vänkärinä conissa?
Kyllä - 4 (21.1%)
En - 7 (36.8%)
En, mutta voisin kokeilla - 8 (42.1%)
äänestäjiä yhteensä: 18

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko ollut vänkärinä conissa?  (Luettu 2368 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« : 11.08.13 klo 17:16 »

Kokemuksia vänkärinä eli vapaaehtoistyöntekijänä toimimisesta conissa?
Allekirjoittanut lähtee vänkäriksi syyskuiseen Traconiin, ensimmäistä kertaa siis.

Olisi kiva kuulla hyviä ja huonoja muistoja kyseisestä hommasta. :)
Entäpä miksi haluaisit/et haluaisi vänkäriksi?
tallennettu
Shancus
kupoliitti

Frábært!

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.08.13 klo 12:40 »

Minä en nykyään enää coneissa käykään ellen vänkärihommiin pääse (narikka <3). Tuntuu etten jaksa vaan hengata niin paljoa siellä enää, varsinkaan jos itsekseen olen liikenteessä ja sitten en viitsisi maksaa pääsylippua vain sen takia että pääsisin pariksi tunniksi paikalle kiertämään myyntipöydät ja hyvällä tuurilla ostamaan yhden pullon Ramunea :D.

Mutta kun on vänkärihommissa aika kuluu nopeammin ja itse ainakin koen että minulla on aivan riittävästi aikaa siihen itse conittamiseen, myyntipöytien kiertelyyn, valokuvaamiseen ja ohjelmien katselemiseen, vaikka olisinkin töissä sen 8 tuntia. Lisäksi minulla on jotenkin mukavan tärkeä olo aina sen vänkäribadgen kanssa liikkuessani :). Ja muutenkin se tieto että auttaa järjestämään sitä tapahtumaa on minusta jotenkin tosi kiva, tulee niin hyödyllinen olo.

Ja sitten siitä saa tietty hienon t-paidan ja imasta ruokaa greenroomista mielin määrin ;). Green room on kyllä muutenkin ihana kun voi hetkeksi aikaa poiketa pois kaiken conin hälinän keskeltä ihan vaan rauhoittumaan ja hörppimään teetä järjestäjien piikkiin :D. Eikä sekään tietysti pahaa tee että yleensä vänkärit majoitetaan ilmaiseksi. Tracoa ajatellen sillä ei ole minulle niin väliä koska asun 500 metrin pässä conipaikalta, mutta muualle lähtiessä se on isoiso etu :).
tallennettu

-Lattialla kaikkien tärkeitten laitteitten joukossa, totesi AU kun löysin mp3-soittimeni.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.018 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste