sisällön alkuun
25.9.2017 05.36 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Ei tuo ole planeetta... se on Kupoli!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Katsotko animea mieluiten yksin vai seurassa?
Yksin - 18 (72%)
Seurassa - 7 (28%)
äänestäjiä yhteensä: 24

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Katsotko animea mieluiten yksin vai seurassa?  (Luettu 12402 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« : 07.07.13 klo 15:28 »

Mites on, animea seurassa vai yksin ja miksi? :)
tallennettu
frobishounen
foorumisti

666

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.07.13 klo 15:42 »

Riippuu! On monia animeita joita tykkäisin kattoa porukalla ja koska on muutama samanhenkinen/samanmakuinen kaveri niin uskon et voitais ihan hyvin katella jotain DN:ää tai Mirai Nikkiä porukalla yhdessä ihan for realz tai sitten jotain ihan järkkyä mitä on anatomia??? -yaoita huvin vuoksi, for shits and giggles -henkeen. Se vaan et asun kaukana kaikista ja nää animenkatsontaskenaariot ei välttämättä ole aina ihan toteutettavissa mut kumminkin.

Nykyisellään kuitenkin katson animeni yksin, vaikkakin keskustelen siitä mielelläni muiden kanssa sitten internetin välityksellä kun suurin osa kavereista tosiaan asuu jossain ihan muualla kuin minä, joten kasvotusten ei tule niin paljoa puitua näitäkään asioita. Tykkään kumminkin katsoa sekä animea että elokuvia ja niin edelleen ihan porukallakin, vaikka yleensä katsonkin ihan omikseni. Elokuvat, tv-sarjat ja sen sellaiset, olivatpa ne animea, muuta animaatiota tai live actionia on kuitenkin olennainen osa elämääni ja pidän kyl niiden kuluttamisesta aika lailla kaikissa muodoissaan. Sosiaalinen aspekti tuo kyllä uutta ulottuvuutta kaikkiin edellämainituista, joten täysin yksikseni jään medianseuraamiseni kanssa harvemmin.
tallennettu

ruoja
xyz
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 07.07.13 klo 17:08 »

Yksin koska mulla ei oo kavereita joiden kanssa katsoa. :( Katson mieluiten yksin niin animea kuin kaikkia muitakin, koska haluan keskittyä täysillä näkemään ja kuulemaan kaiken ja kaverin kanssa samalla höliseminen vaan häiritsisi tätä kaikkea. :D Tai ei sellainen pieni välikommentointi vielä mitään mutta useimmiten se menee siihen että aletaan keskustella jostain ja kohta sitten jakso/leffa onkin mennyt jo ihan ohi siltä osin.
tallennettu

Remember to eat nakki
Red Mage
Vieras
« Vastaus #3 : 09.07.13 klo 15:05 »

Vaikka aina joskus tulenkin katselleeksi animea yksinäni asunnollani, saa monesta sarjasta enemmän irti, jos on seuraa, jonka kanssa fiilistellä sekä kärvistellä. En tosin pidä siitä, jos seura puhuu tai kyselee paljon itse jakson aikana, mikä pienentää entisestään vähäistä katseluseuran määrää entisestään. :P

Yleensä katseluseuranani on oma veljeni. Heikäläinen on tutustuttanut minut useimpiin sarjoihin, joita nyt katson ja tai olen aikoinani katsonut, ja itse asiassa velipoika lienee syypää ylipäänsä siihen, että animesta aloin kiinnostua.
tallennettu
Ikkaku
Fanituksessaan epäterveellisen tason saavuttanut.....
foorumisti

Give up and read Jump. See? It's much easier...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.07.13 klo 10:11 »

Omien Manga-lukupiiriläisteni kanssa ollaan muutamaan kertaan järjestetty häppeningit pitkin Helsinki-Kerava -akselia ja meitä on parhaillaan ollut se 6-8 kattomassa samaan aikaan.

Vastasin kuitenkin yksin. Plussana se, että saa tosiaan katsoa mitä itse haluaa ja tauottaa sittenkattomista vessassakäynnin tai muun syyn takia millon huvittaa. Voi katsoa montakin jaksoa samaa putkeen ja milloin haluaa.

Seurassa tulee toki myös se keskustelupuoli ja kokemuksen jakaminen, mutta johtuukohan tämä sitten porukasta, kun meillä tuhraantuu simon paljon aikaa valikoimiseen jakäden vääntäämiseen siitä, et mitä katotaan ja mitä ei missään nimessä ja kuka on nähnyt mitäkin. Sen lisäksi ne pari satunnaista höpöttäjää/käkättäjää tai edestakasin ruudun edessä ravaamista harrastavaa on aina joukossa.

Toisaalta porukalla tulee myös tutustuttua uusiin sarjoihin ja levitettyä omien suosikkiensa sanaa etiäppäin...

Hmmm...pistein 53-47, valitsen Yksin Katsomisen tämän erän voittajaksi...
tallennettu

Yami ni madoishi awarena kage yo, Hito wo kizutsuke otoshimete. Tsumi ni oboreshi gou no tama. Ippen, shinde miru?
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 13.07.13 klo 00:47 »

Olen sosiaalinen olento. En edes yksinäni katso yksin, vaan mulla on joku pikaviestin auki, jonne voin kommentoida kaverille tapahtumia, vaikkei hän edes tiedä, mitä katson. Joskus vaan on pakko huutaa sellainen pakollinen "ÄÄÄÄÄÄ Toi yksi on menossa tonne, missä noi kaksi on, ja toi sit taas kuvittelee, että siel ois nää kaksi, mut ne ei oo siellä, vaan siellä on NOI kaksi ja sitten äääääää, mä en kestä!!" tai sitten "IIIH TOLLA ON ESSU PÄÄLLÄ!! Oota, pakko kaapata kuva ja lähettää! <3"

Katson hyvin harvoin yhdessä, ja mitä olen katsonut yhdessä, niin olen oikeastaan useimmiten ensin katsonut yksin, ja sen jälkeen kaverin kanssa, kun haluun katsoo sen toistamiseen.
Siskoni kanssa katseltiin silloin Card Captor Sakuraa ja Ourania ja Fruits Basketiä ja Princess Tutua, ja oli kyl mahtavaa aikaa muutenkin <3

Kyllä mä valitsen yhdessä katsomisen melkein ehdottomasti, vaikka yksin katsoessa onkin se, että voi katsoa niin kauan tai vähän kuin haluaa :)
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.019 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste