sisällön alkuun
19.11.2017 13.53 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Kuin ylipainoinen muumi luistimilla kolme metriä syvässä umpihangessa"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Paras hahmo Death Notesta?
Light - 11 (28.9%)
L - 13 (34.2%)
Ryuk - 6 (15.8%)
Misa - 0 (0%)
Near - 1 (2.6%)
Mello - 5 (13.2%)
Muu - 2 (5.3%)
äänestäjiä yhteensä: 36

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paras hahmo Death Notesta?  (Luettu 13120 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« : 11.01.13 klo 13:52 »

(Lähes) Kaikkien ylistämä Death Note, kuka hahmoista on suosikkisi ja miksi?

Kommenttia saa heittää muutenkin Death Noteen liittyen, mitä tykkäilet sarjasta? Oletko lukenut mangan vai katsonut animen, kenties molempia?

tallennettu
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.01.13 klo 17:23 »

MATSUDAAAA!! <3
Matsuda, you idiot!

Luin mangan joskus hieman myöhässä (tarkottaen siis, että se oli jo loppunut, kun aloitin lukemisen). Olin aika hienosti onnistunut välttämään kaikki spoilerit, ja sen lukeminen oli hyvin intensiivistä :D
Luin sitä itse asiassa samaan aikaan siskoni kanssa. Ja kun sanon samaan aikaan, tarkoitan samaan aikaan! Hän luki olan yli, ja sanoi, milloin sai vaihtaa sivua :D
Hauskaa tuosta yhteisluvusta teki vielä se, että hän oli L:n puolella, kun taas itse kannatin Raitoa, onhan psykopaattiset nuoret murhaajat hotimpia kuin likaiset diabetesnörtit :D Kun itse olin ihan "UNNGGH, L, sinä likainen paskiainen!" niin sisko nauroi vieressä "HAHAHAA! Kira saa köniinsä!", ja kun pelilauta taas kääntyi, niin minä nauroin voitonriemuisena siskon ulistessa huijauksesta!

Mutta joo, Matsuda on silti sarjan paras hahmo. Söpö raukkaparka! <3
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.01.13 klo 17:41 »

En osaa päättää Raiton/Lightin ja L:n väliltä, tykkään kyllä tollasista psykopahiksista, mutta toisaalta tollaset kunnon tietäjänörtitkin uppoaa...

Animena olen katsonut, piti tosin aikoinaan mangatkin hommata mutta se vaan jotenkin vähän jäi, enkä sitten jälkeenpäin ole viitsinyt hommata. Anime kylläkin pitäisi taas vaihteeksi katsoa kun edellisestä kerrasta on jo jonkin aikaa. :D

Animen siis ensin aloitin joskus ihan aikoja sitten, kun se oli vielä ihan kuumaa kamaa. Jaksoin ehkä jonkun nelisen jaksoa ja sitten se vähän unohtui ja suunnilleen vuoden päästä katsoin jotain 26 episoodia, enkä sen jälkeen yksinkertaisesti pystynyt. Ja varmaan jokainen, joka tuonne asti on katsonut, niin tietää miksi! ;_; Hff, en vaan pitänyt niistä uusista tyypeistä, toisaalta voisihan sitä nyt yrittää seuraavalla katselukerralla katsoa ihan kokonaan.

Mutta Death Note kipuaa helposti sinne suosikkisarjoihin! Kovin jännittävä juoni ja ideana muutenkin. :)
tallennettu

Remember to eat nakki
Xinadra
Höpönaatti
ylläpitäjä

*TIRSK*

Profiili
« Vastaus #3 : 12.01.13 klo 17:20 »

Miulla on kyseiseen sarjaan vähän ristiriitainen suhde. Jännitystä ja toimintaahan siinä piisaa, mutta nimenomaan hahmot ovat omasta mielestäni sarjan heikko lenkki. Valtaosa hahmoista on hyvin yksiulotteisia ja perustavat kaiken toimintansa varsin yksittäisille ja pinnallisille ohjenuorille ja käytösnormeille (Light, L, Misa näin esimerkiksi.) Siksi suosikkihahmokseni varmaankin muodostui Matsuda, koska hän on niitä harvoja hahmoja, joiden päätökset ja toiminta vaikuttavat mitenkään luontevilta.
Älkää vihatko, vain pienen ihmisen mielipide! :)
tallennettu

Roses are red.
Wololoo!
Roses are blue.
Niptumiini
foorumisti

Tuolit ovat taas menossa epäkuntoon...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 12.01.13 klo 17:39 »

Mietin pitkään vastaisinko Mello vai Muu, mutta päädyin Melloon.
Muu-vastauksena olisi ollut Rem.

En tiedä edes miksi Mello on lempparini (luulin tätä aluksi naiseksi).. Mutta itsellä lempihahmo on usein joku psykopaattisia piirteitä ja myös joitain heikkouksia omaava.
DN-päähenkilö-ihmisistä Raito on vain psykopaatti ja L omaa vain karkki-heikkouden. Lisäksi ihan pää-päähenkilöt on monesti "tylsiä", liian arvattavia, plus L ja Raito on molemmat liian yliälykkäitä... Samoin Near.
Mello on hauska hahmo omassa kiivaudessaan ja suklaahimossaan :D

Rem taas on ihana kun tämä on vaan niin omistautunut Misalle, vaikka halveksuukin ihmisiä!
+ Matsuda on kanssa mahtava tyyppi! Semmonen höhlä :D
tallennettu

Defeating a sandwich only makes it tastier!
kaeru
kupoliitti

bambi boi

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 12.01.13 klo 21:30 »

Mun kohdalla Mello ja L on aika tasoissa, mutta päädyin kuitenkin Melloon. ♥

Mellossa eityisesti ulkonäkö, ainainen suklaan mussutus (koen sielujen sympatiaa) ja se, että se on hieman friikki/sekopää vetoaa muhun. Yleensä en huoli lempihahmokseni pahiksia, jollainen Mello vähäsen oli (mutta ei kuitenkaan?), mutta poikkeus vahvistanee säännön.

Light on mun mielestä tosi ärsyttävä hahmo, lol. Samoin Misa. D:

Mua tympii kun en oo vieläkään saanut aikaiseksi luettua DN-mangaa. Oon löytänyt kirjastosta vaan satunnaisia osia, enkä oikein raaskisi ostaa itselle vaikka käytettynä varmaan jostain halvalla saisikin. :( Animen oon suunnitellut katsovani uudestaan lähiaikoina, kun viime kerrasta on nyt jo yli kolme vuotta aikaa.
tallennettu

~Watashi no naka no yami ka?~
~Yami no naka no watashi ka?~

http://kaeruteru.tumblr.com/
Ennu-chan
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #6 : 13.01.13 klo 16:16 »

En ole vieläkään mangaa saanut loppuun, en jaksanut enään kun L kuoli... Animea en ole katsonut kun muutaman jakson.
tallennettu
Phalene
peruskäyttäjä

Elämä on

Profiili
« Vastaus #7 : 14.01.13 klo 20:43 »

Kyllä se lienee Light....
Jotenkin oli vain siistiä kuin päähenkilö oli pahis >:3 en ole aiemmin lukenut sellaista mangaa ja nyt tykästyin. Mutta lopusta kyllä järkytyin kun
Spoileri (vie kursori päälle näytääksesi)
  kyllä siitä tuli vähän turhan hullu mun makuun, mutta oli silti suosikki hahmoni vaikka Matsuda kyllä kilpaili hurjasti Lightin kanssa suosikkahahmon sijasta. :D
 Koitin suositella sarjaa pikkuveljelleni, mutta hän sanoo että ei jaksa lukea mustavalkoista sarjakuvaa. Koitan kyllä jatkossakin saada hänet lukemaan mangaa kun koko muu perhe tekee sitä jo. Hohhoo >:D Vaikka isä vain yhtä sarjaa ja äiti todella epäaktiivisesti (mutta kuitenkin). Ja pikkusisko niitä mitä annan sen lukea (sen verran nuori vielä, muuten olisi tyhjentänyt jo koko hyllyn.)
tallennettu

Sanat hukkuu, ajatus katkeaa ja muutenkin hukassa.
kolli
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #8 : 25.01.13 klo 11:25 »

Mello ehdottomasti :)

Yoker
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 25.01.13 klo 12:48 »

Ryuk ja L oli kyllä parhaat. En välittänyt kauheesti L:n seuraajista, jotenkin liian älykkäitä ollakseen inhimillisiä... Ja loppukin vähän jäi harmittamaan huolimattomuudellaan, mutta kaiken kaikkiaan ihan katsottava anime oli!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.027 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste