sisällön alkuun
26.9.2017 06.40 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Are you aware of the frequent occurrences of the mass naked child events within the country?"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kupolin oekakiuudistus 2013  (Luettu 9311 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Haamu
oekakisti

Tulkaa puhumaa mulle mangasta

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 16.01.13 klo 20:30 »

Yuziko: Se tason aleneminen saattaa vain jotain tunnetta kun itse on kasvanut ja kehittynyt... tai eihän tuota tiedä. Omalla kohdalla juttu ainakin taitaa olla näin :D Kannatan muuten ideaasi "tarinalaudasta", jolla jokainen itse voisi kirjoittaa pienen tarinan kuvalleen. Nykysin tuntuu hieman ahdistavalta alkaa tarinoimaan jossain oekaalla... Tai sitten vain mahdollisuus pistää teksti vähän kuin poikki ja avaamalla kuvan omalle sivulleen loppukin teksti tulee näkyviin?

Myös tykkäykset kuulostavat kivalta. Ihan nimettömänä, jolloin ei tule stressiä että sönkkää jotain ihmeellistä. Itekin haluaisin sanoa jotain rakentavaa, mutta harvoin sitä ei ainakaan positiivisessa mielessä tule mieleen, joten... Olisi vain helpompaa napsauttaa "Tykkään tästä"-nappia tai jotain. Tai voihan nähdä listan, että ketkä tykkäävät, mutta siltikään ei välttämättä tule paniikkia että apua, mitä mä nyt sanon tähän...

Erikseen isomman kuvakoon lauta, jossa ei haeta kritiikkiä, olisi aivan loistava idea. Senhän takia oedoojoo onkin nykyisin mitä on. Tai sitten oekaan kuvakoon suurennus. Osalle ei vain pienempi kuvakoko riitä :D

Mainitsen sen nyt vielä vaikka teinkin sen jo toisessa viestissäni mutta haluan vain painottaa asiaa: Olen jo pitkään toivonut että oeteeman teemat uusiutuisivat. Myönnän olevani aika laiska, eikä ainakaan täältä suunnasta välttämättä ahkeraan sinne ilmestyisikään mitään, mutta kun välillä katsoo jotain vanhoja teemoja niin tulee ikävä vanhoja aikoja ja muistaa kuinka ei vielä voinut piirtää oeteemalle... Kuten jo aikaisemmin mainittiinkin, Oeteema toisaalta voisi myös olla kaikille; saattaisi enemmän porukkaa innostuakin siitä.

// Vielä lisään noihin tykkäyksiin, siis ei sitä tarvitse facen kautta vetää tai mitään, kunhan vaikka se ottaisi ylös nimimerkin(tai merkitsisi vieraaksi) eikä sen enempää. :)
« Viimeksi muokattu: 17.01.13 klo 22:55 kirjoittanut Haamu » tallennettu

Hei siis, ihkuu
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« Vastaus #21 : 17.01.13 klo 18:48 »

Lautojen taso on laskenut todella paljon. Pitäisikö olla sellainen Oekakiakin vielä tasokkaampi lauta? 

En haluaisi luopua tarinalaudasta, koska idea se on ihana. MIelestäni tarinat ovat hieman jääneet kesken, eikä vanhat ideat enää inspiroi. Mutta jos se vain puhdistettaisiin? Aloitettaisiin tarinat  alusta, ja sitten kun menee jumiin, niinkuin nyt, niin puhdistettaisiin taas? Tuli sitten mieleen sellainen ajatus, että olisi sellainen oma lauta tarinoille, joihin saa pieniä tarinoita jokainen kirjoittaa ja siihen yhteyteen piirtää kuvan?

Pari hyvää ideaa minustakin!

Tarinalaudan puhdistus voisi olla kokeilemisen arvoinen juttu, mutta kivalta kuulostaa tuokin, että kaikki saa kirjoittaa oman pienen tarinansa.

Tarinalautahan voisi kokea jotain uudistusta toimiakseen, eikä poistua kokonaan...
Lauta olisi kiva saada selkeämmäksi. Nyt tarinat ovat sikinsokin ja hukkuvat. Jos vaikka laudalle avautuisi sivu josta klikata (vaikka kuvaa) mitä tarinaa tahtoo päästä lukemaan/jatkamaan.

Voisi myös olla selkeästi genret tarinoille. Toiset tykkää romanttisista shoujo kamasta ja toisia kiinnostais rankempi meininki ja sen mukaan löytäisi helposti tarinan joka kiinnostaa.

tallennettu
Yuziko
oekakisti

Its summer time!!

Profiili
« Vastaus #22 : 17.01.13 klo 21:05 »

Yuziko: Se tason aleneminen saattaa vain jotain tunnetta kun itse on kasvanut ja kehittynyt... tai eihän tuota tiedä.

Niinkin se voi olla  :).

Se tarinoiden genre on hyvä juttu; itse en pidä ollenkaan romanttisista, ellen samaistu henkilöihin.

Ne tykkäykset ovat myös hyvä idea- ainakin niille jotka ovat facebookissa :) (Itse en siellä ole.)
tallennettu
Xinadra
Höpönaatti
ylläpitäjä

*TIRSK*

Profiili
« Vastaus #23 : 22.01.13 klo 15:34 »

Oolrait. Näillä näkymin ehdotan seuraavanlaisia toimenpiteitä suoritettavaksi:

Aikataulu: Tammikuun lopussa/ Helmikuun alussa

Oeluonto + Oetarina + Fanikaki: Poistetaan sen kummemmin murehtimatta.
Oedoojoo: Muutetaan keskitason laudaksi, nimetään uudelleen.
Oeteema: Hoidetaan teeman pyöritys viikoittain vaihtamalla määräämällä teemavastaava, joka voi edelleen ottaa teemaehdotuksia vastaan ehdotusketjusta.

Muuta: Tykkäykset ja useammat turvatallennukset otetaan huomioon suunnitellessa tulevia päivityksiä. Haen myös luultavasti paria uutta oekakivalvojaa lähitulevaisuudessa.

Lopuksi: Jos jokin ehdotuksista ehdottomasti kauhistuttaa tai hirvityttää, saa hirvityksensä tuoda julki ja minä diktaattorin asemassani katson, mitä asialle on mahdollista tehdä.
tallennettu

Roses are red.
Wololoo!
Roses are blue.
Lollie
kupoliitti

-('•w•')- Duu duu (8)

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 01.02.13 klo 22:40 »

Ihan kivoja ideoita olette keksinyt, täytyy myöntää.
  Oeteema olisi kyllä kiva, jos se säilyisi. Itselläni ainakin olisi paljon ideoita teemoihin ja kai niitä sitten joskus jaankin niiden omalla ehdotuspalstalla . Samojakin teemoja voisi välillä olla, koska esimerkiksi itsekkin olisin halunnut piirtää niitä silloin joskus, mutta oikeudet eivät riittäneet. Sitten olisi niilläkin, jotka ovat juuri saaneet oikeudet mahdollisuus piirtää myös vanhoja teemoja.
  Tuosta kommenttejen tykkäämisestä en kyllä tulisi pitämään. Mielummin vaan kompataan sitä toista kommentoijaa ja sanotaan itsekkin jotain kivaa kuvasta. Voi nimittäin käydä niin, että kuvassa on yksi kiva kommentti josta kaikki tykkäävät mutta kukaan muu ei kommentoi. Muutenkin tulee vähä semmoinen Facebook olo siitä. (En pidä Facebookist sitten yhtään!) Mutta jos porukka semmoisen välttämättä haluaa tänne Kupoliinkin niin antaa palaa. Mukavempaa minusta vain olisi, että sanottaisi itse ne omat mielipiteet kuvasta kommentein eikä tykkäyksin.
  Tuo keskeneräisten kuvien määrän lisääminen olisi kiva juttu minusta. Joskus sitä haluaisi piirtää uuden kuvan mutta ei silti haluaisí heittää pois vanhaa.

Mutta kivoja juttuja olette keksineet. Tehkää miten parhaaksi näette Kupolin suhteen! :)
« Viimeksi muokattu: 25.06.13 klo 14:23 kirjoittanut Lollie » tallennettu
Xinadra
Höpönaatti
ylläpitäjä

*TIRSK*

Profiili
« Vastaus #25 : 02.02.13 klo 01:01 »

Medi ei nyt vielä toimi aivan kunnolla, mutta laudalla on kaikki doojoolla olleet kuvat ja sinne pääsee vaihtamalla urliin oedoojoon tilalle oemedi. Fiksailen jahka tekniikka sen sallii.
tallennettu

Roses are red.
Wololoo!
Roses are blue.
Cineya
★ suriseva ja sininen
oekakivalvoja

aaaaaamphiooon!

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 03.02.13 klo 22:16 »

Wuhuu, uudistusta!

Itse jo aikaisemmin myöskin tokaisin mielipiteeni 'tykkäyksistä'. Ne ei vaan sovi tänne, ihan sen takia, että kommenttien määrä ei vähenisi jo entisestään. Jos mietin ite piirtäjänä tätä, niin se että kuvassa on jokin +6 tai vastaava ei kyllä ilostuta ollenkaan. Mieluummin vaihtaisin kymmenen tykkäystä yhteen kommenttiin.
tallennettu

metalmiku
Serious fun!
oekakivalvoja

kuvanveiston opiskelija

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 04.02.13 klo 23:06 »

Musta sitä tykkäämis-nappulaa vois kokeilla, se on ollut esimerkiksi WiiUn miiversessä hauska lisä(ja kun ne tykkääjien avatarit tulevat näkyviin). Ja ainakin jotain tapahtuisi aina kuvien kohdalla, ja joku "vakio tykkääjä" voi sitä kautta rohkaistua kommentoimaankin. Mä uskon että tykkäys olis vaan positiivinen lisä, eikä kommenttejen syöjä.
tallennettu
Haamu
oekakisti

Tulkaa puhumaa mulle mangasta

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 05.02.13 klo 14:59 »

Oemedin linkki ei toimi, vaan se ohjaa vielä olemattomalle oedoojoon sivulle 3:
tallennettu

Hei siis, ihkuu
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.023 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste