sisällön alkuun
25.9.2017 19.56 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Viva, Monster union!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oekakimiitti VIII  (Luettu 10074 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metalmiku
Serious fun!
oekakivalvoja

kuvanveiston opiskelija

Profiili WWW
« Vastaus #40 : 20.01.13 klo 14:24 »

Kiitti kaikille osallistujille jotka tulivat paikalle pidemmältä ja lähempää ja olivat sen aikaa kun olivat. Oli kiva kun niin monet ja erillaiset piirtäjät kokoontui samaan tilaan seurustelemaan ja piirtämään. Ja erityiskiitos tietysti Soyhille, joka jaksoi taas järjestää ja emännöidä miitin <3. Nyt näin viimeinkin sen kiinalaisen kampaanon taidonnäytteen Kasumin kutreissa. Cineya suklaamuffinsien jälkeen ei taida enään kelvata kaupan kuivat-valemuffinsit, ja Kasumin taiteilemat sushit olivat namia, niin kuin kaikki muutkin herkut pöydällä.

Ja sitten se taidepuoli:
http://img.photobucket.com/albums/v436/metalmiku/jaljennoksia_zps887d3e0d.jpg
(Näiden piirrosten ideana oli valita joku satunnainen kuva oekakeilta, ja tehdä siitä jäljennös omien tulkintojen mukaan).

Ja

http://img.photobucket.com/albums/v436/metalmiku/muumialias1_zpscf97d693.jpg
(Kuvat syntyivät Muumialias-pelin jälkeen, missä aiheet tulivat neljästä satunnaisesta kortista kyseisestä pelistä, ja piti yhdistää korttien sanat piirroksessa).

Koska tulee ne yeah!, tykkää! ja hymiöpainikkeet oekakeissa?
tallennettu
Cineya
★ suriseva ja sininen
oekakivalvoja

aaaaaamphiooon!

Profiili WWW
« Vastaus #41 : 20.01.13 klo 14:55 »

Cineya suklaamuffinsien jälkeen ei taida enään kelvata kaupan kuivat-valemuffinsit

Njähähä >:D

Ja ooooikein iso kiitos minunkin puolestani kaikille! Vähän jäi harmittamaan, koska miitti oli mun mielestä liian lyhyt. Mutta sen voi ehkä korjata sillä että miittei pidettäisiin hitusen useammin. Voisin kyllä itekin järjestää, nytten kun on tää 80 neliömetrin kolmio käytettävissä. Tosin porukka on suurimmaks osaks pääkaupunkiseudulta, ja mä tääl 200km päässä. :D

Joo, Kasumin sushit oli namnam! Ja Xinadran juustokakku oli herkullista! Muumialias oli vähän turhan helppo, ois ollu kiva koittaa selittää jotain vähän vaativampaa. :-----------D

Mä en tiedä laitanko noita remakejani oekakeilta. :D Vähän tommosia turhan sutaistuja etten varmaan kehtaa.

Tiivistettynä: I had super much fun! Uusiks!

tallennettu

Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #42 : 20.01.13 klo 23:29 »

tsihih, miittisyömingit olivat kyllä ihan vertaansa vailla :) arvostaisin etenkin juustokakun ohjetta <3

Muumialiakseen piirtoversiona olisi ollut hauska osallistua :) Mikulle kiitokset paperista ja hiilistä, vaikka en piirtänyt "rohkeita vetoja" niinkuin halusit. Viglylle superit majoittamisesta :)

Luulin aluksi että siellä olisi useampikin vieras kasvo, mut jälkeenpäin huomasin että oon nähnyt kaikki muut paitsi kasumin joko aikaisemmassa oekakimiitissä tai tuplakupolissa :)

Kiitos myös matkustajasedälle, joka piti minulle seuraa välillä hki-kpo.
tallennettu

Lukemalla tämän tekstin sitoudut vastaanottamaan lämpimän virtuaalihalin :-)

* /o/ \o\ *
Sivuja: 1 2 [3]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.019 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste