sisällön alkuun
18.11.2017 17.47 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Portti on auki!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oekakimiitti VIII  (Luettu 10623 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
May
oekakisti

Luchador

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 11.12.12 klo 14:21 »

Minulla ei ainakaan vielä ole sovittuna mitään noille 5., 12. eikä 19. päiville, eli alustavasti kaikki käy. ^_^
tallennettu

BUKKAKE!
Cineya
★ suriseva ja sininen
oekakivalvoja

aaaaaamphiooon!

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 11.12.12 klo 16:22 »

Joo, 12. päivä, hienoa! Pidetään vaan se. :)
Voin leipoa suklaamuffinsseja! (Parhaita mitä ootte ikinä maistanut.)

// Hah, kyllähän se 19. päivä näyttää kaikille tosiaan edelleen sopivan. Kunhan saataisiin nyt lyötyä joko 12. tai 19. päivä lukkoon, niin pääsee suunnittelemaan muita aikataulujaan tammikuulle. :D
« Viimeksi muokattu: 13.12.12 klo 10:53 kirjoittanut Cineya » tallennettu

Soyhi
oekakisti

Aaaaaughibbrgubugbugrguburgle!

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 11.12.12 klo 16:38 »

Hahaa! Olen itsekkin suklaamuffini-masteri, joten katsotaan. ;D Hyvä, että saatiin päivänmäärä kaikille sopivaksi.
tallennettu

En osaa enään käyttää nimeä Yoshi, joten muutuin Soyhiksi!
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 13.12.12 klo 01:25 »

Olin aluksi et minähän en tuu, koska opiskelukaupungista olisi niin kallista tulla, mutta jos olis 19. pv niin minäkin pääsisin :D Toisaalta sitten olisi kauheen noloa, jos päivämäärää siirrettäisiin minun takiani ja sitten en jostain syystä tulisikaan/pääsisikään paikalle. Vaikka kaikille sekin päivä näyttäis vielä sopivan :)

Ja ehkä Hectigokin saattais tulla paikalle...ei tiiä

//jee :33
« Viimeksi muokattu: 16.12.12 klo 21:05 kirjoittanut Kometae » tallennettu

Lukemalla tämän tekstin sitoudut vastaanottamaan lämpimän virtuaalihalin :-)

* /o/ \o\ *
Soyhi
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 16.12.12 klo 20:32 »

Kometae: vaihdoin ajankohdan 19 päivään, sillä kaikille sopi tuo. :D Toivottavasti pääset tulemaan. Ja ei huolia jos et pääsekkään, koska en vielä ollut laittanut mitään varmaksi.
tallennettu

neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« Vastaus #25 : 16.12.12 klo 20:57 »

Jos se päivä olis nyt sitte lyöty lopullisesti lukkoon, niin pääsen toivomaan töistä vapaaksi :3 eli 19.1 varmasti? :D
tallennettu
Soyhi
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 16.12.12 klo 22:00 »

Se on nyt 100% varma se 19.1. Joten no hätä. :)
tallennettu

Cineya
★ suriseva ja sininen
oekakivalvoja

aaaaaamphiooon!

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 17.12.12 klo 00:52 »

Okei, 19. päivä, jes, hyvä. :D

Sitten ois kiva tietää mihinkä kellonaikaan aiotaan saapua paikalle. Itte meinasin että voisin käyä nimittäin Helsingin Stockalla, ja ehkä Lushin myymälässä pyöriä, ennenku tulen paikan päälle. Toki voinhan mä tulla myöhemminkin kuin muut, mut aattelin et jos tuon noita suklaamuffinsseja, että heittäisin ne eka Soyhin kämpille, ja sitten lähtisin takaisin Stockan suunnille. Eihän tällä toki kiire ole, monta viikkoa vielä aikaa.

Joku perus 12.00-14.00 saapumisia vai miten?
tallennettu

Soyhi
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 17.12.12 klo 01:01 »

Joo, mietin et miitti vois olla 14.00->23.00. Voi toki aikasemminkin ilmaantua ja lähteä voi koska vain, itellä ei mitään ihmeellistä silloin ni rajoja ei ole. :3
tallennettu

Hectigo
poliittinen
vastuuhenkilö

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 19.12.12 klo 00:12 »

Tulossa ollaan myöskin! Ja luvassa saattaa osaltani olla oekakeiluun liittyvä julkistus, tai ainakin jotain pientä kokeiltavaa... :)
tallennettu
Cineya
★ suriseva ja sininen
oekakivalvoja

aaaaaamphiooon!

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 10.01.13 klo 19:28 »

Okei, noin viikko miittiin. :) Mä tuun junalla, joka on n. klo 11 Helsingissä, ja sitten käyn parissa kaupassa, niin voisin siinä 12.30-13.30 aikoihin siirtyä Arabianrantaa kohti. Jos on muita menossa niihin aikoihin niin mielelläni menisin porukassa, koska Helsinki ei oo mulle ollenkaan tuttu.

Tässä kun nyt mietin, niin mä ainakin tartten kunnon ruuan tossa päivän aikana, niin onko ideoita ruuan suhteen? Haenko vaan jonkun pizzan, vai tehdäänkö me kämpässä yhteisruokaa vai lämmitelläänkö mikroaterioita?
tallennettu

Soyhi
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 11.01.13 klo 10:56 »

Cineya, miittiin on nyt tulossa sushia, juustokakku ja siun muffinit. Muita ei ole vielä ainakaan ilmoitettu, mutta kauppa on 3 minuutin päästä kämpästäni ja se on matkan varrella julkisista tänne, että siinä voi käydä sitten ostelemassa jos tulee paniikki. :d

Arabian kauppakeskus on hyvä tapaamispaikka kaikille, koska sen näkee heti kun hyppää julkisista ulos ja sieltä voidaan yhdessä ostella vaikka mitä ennenkun lähdemme Pariisinkatua päin.
tallennettu

May
oekakisti

Luchador

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 13.01.13 klo 21:32 »

Voi vitsit, mulla onkin menoa tuolloin 19. päivä eli tällä kertaa jää miitti minulta väliin. : /

Mutta! Joku toinen mahtuu nyt miittailemaan.
tallennettu

BUKKAKE!
Hectigo
poliittinen
vastuuhenkilö

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 14.01.13 klo 23:51 »

Miittiohjelmauutisia seuraa: olen työstänyt vähän PaintChatin tyyppistä monen käyttäjän piirto-ohjelmaa, joka saattaa ennen pitkää tulla käyttöön tänne Kupoliinkin. Ohjelmasta löytyvät vasta aivan perustoiminnot, mutta toimivuuden varmistamiseksi se kaipaa jo tässä vaiheessa paljon testausta. Siispä katsotaan, jospa yhteispiirtelystyä saataisiin oekakimiitin ohjelmanumero!

Kuulemma paikan päältä löytyy tilaa läppäreille, joten sellaisen ja Wacomin voi itse kukin kiinnostunut napata mukaansa. Lisäksi paikan päällä säätöä vähentääkseen voi asentaa ennakkoon kaiken tarvittavan:

1. Chrome-selain: http://www.google.com/intl/fi/chrome/browser/. Myös Firefox toimii, joskin hitaammin.
2. Paineentunnistusta varten Wacom-plugin: http://www.wacom.com/CustomerCare/Plugin.aspx (valitse ensin maa Wacomin etusivulta ja klikkaa sitten linkkiä uudestaan)

Nyyttärilistaan voi osaltani lisätä dipattavia kasviksia.

Liitteenä inspiraatioksi ohjelmalla piirretty kuva.

* kultakutri-ja-liikennevalomies-s.jpg (30.89 kilotavua, 555x416 - tarkasteltu 266 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: 16.01.13 klo 00:07 kirjoittanut Hectigo » tallennettu
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 15.01.13 klo 23:08 »

^ .... :D

Oon miettiny varmaan viikon verran et mitä voisin tuoda, kovin on hankalaa :D Mut voisin tuoda cocktailpiirakoita ja siihen vaiks sit munavoita. Luulis et siinä teidän lähikaupassa on ihan hyvä pakasteosasto, pistän sen varaan :)

En ole ihan varma vielä, että mihin aikaan ilmestyn paikalle, mutta varmaan ihan kohtuulliseen aikaan. Puhelinnumero taitaakin olla mulla jo yv-viesteissä.

Vähän ollu kurkku karhea, mutta toivottavasti en saa itteäni nyt kipeeks, kun menen salillekin ehkä riehumaan huomenna :D Olis tylsää sairastaa kotona, kun vapaapäiviä on kuitenkin neljä.
tallennettu

Lukemalla tämän tekstin sitoudut vastaanottamaan lämpimän virtuaalihalin :-)

* /o/ \o\ *
Soyhi
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 15.01.13 klo 23:24 »

Lähikauppakeskus, joten kyllä kaikki tarvittava löydetään! :D Lepäiles nytte kummiski pikkasen.
tallennettu

metalmiku
Serious fun!
oekakivalvoja

kuvanveiston opiskelija

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 16.01.13 klo 21:15 »

Voi vitsit, mulla onkin menoa tuolloin 19. päivä eli tällä kertaa jää miitti minulta väliin. : /

Mutta! Joku toinen mahtuu nyt miittailemaan.

HHhhhöh! : <

Mutta joo, mä tuon varmaan jotain alkoholitonta juotavaa siitä lähikaupasta (kunnes täytän kotona löydettyjä tyhjiä pulloja vedellä Soyhin vessassa).
tallennettu
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« Vastaus #37 : 17.01.13 klo 14:20 »

Huoh, töissä tekivät työvuorolistat aiemmin kun normaalisti, enkä kerennyt toivomaan vapaaksi ja nyt sitten yrittäny vaihtaa koko ajan noita vuoroja pois viikonlopulta - yllätys ettei kukaan huoli kun niin inhottavat vielä laitettu... :(

Joudun siis jättämään väliin, että ketuttaa! 8<
tallennettu
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 19.01.13 klo 17:05 »

Taitaa olla miitinki menossa jos en väärin muista? Hah, ehdin jo unohtaa koko jutun ja vähän harmittaa kun en sitten päässytkään. :I Mutta pitäkää hauska miitti ja muistakaa tulla kertoilemaan fiiliksiä!
tallennettu

Remember to eat nakki
Xinadra
Höpönaatti
ylläpitäjä

*TIRSK*

Profiili
« Vastaus #39 : 19.01.13 klo 23:14 »

Miitti miitattu ja ainakin allekirjoittaneella oli huisin hauskaa. Kiitos kaikille seurassa miittailleille! Sitten vaan seuraavaa mokomaa odottelemaan. :)
tallennettu

Roses are red.
Wololoo!
Roses are blue.
Sivuja: 1 [2] 3  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.03 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste