sisällön alkuun
25.9.2017 05.21 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Keiichiroo!! Hajotamme Kupolin, auta sinäkin!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Naruto ja Naruto: Shippuuden - Oletko katsonut jokaisen animejakson?
Olen katsonut kaikki ilmestyneet animejaksot - 1 (3.3%)
En ole vielä ehtinyt katsoa kaikkia - 0 (0%)
Olen lopettanut sarjan seuraamisen - 11 (36.7%)
Olen katsonut vain muutaman jakson sarjaa - 9 (30%)
En ole katsonut yhtäkään jaksoa - 9 (30%)
äänestäjiä yhteensä: 29

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Naruto ja Naruto: Shippuuden - Oletko katsonut jokaisen animejakson?  (Luettu 12290 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« : 12.10.12 klo 18:33 »

Okei, Narutoa on tehty animena ensin 220 jaksoa ja sitten jatkuu vielä Shippuuden, jota ilmestynyt tähän mennessä tietojeni mukaan 283 jaksoa.

Aikamoinen määrä episodeja, oletko katsonut ne kaikki vai oletko vasta kovaa vauhtia saavuttamassa 500:n rajapyykkiä?

Vai loppuiko puhti jo puolitiessä matkaa?

Mikä Narutossa pitää sinut otteessaan yli 500 jakson ajan? Tai vaihtoehtoisesti, mikä pitää sinut kaukana tästä animesarjasta?

Meinasimpa zombina nukkua perjantain ohitse ja olisi jäänyt viikonpolli loihtimatta. Toivottavasti kierosilmäni ei nyt ihan möhlinyt tätä Z)

tallennettu
Kipsi
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.10.12 klo 23:19 »

Tuli monta vuotta sitten katottua Naruto ja perään alotin Shippuudenin, joka on nyt sitten tyssännyt siihen päälle 260 jaksoon.. oon katsonut aina välillä, kun on taas mietityttänyt että mitäs on meneillään ja oon ihan armotta skipannut fillerit, jotka on omasta näkökulmasta ihan täyttä kuraa. Ei ole kyllä enää mikään suuri kiinnostuksen kohde... silloin vuonna 2008 olin enemmän fani.

Enpä tiedä mikä piti kiinni sarjassa.. itse Naruto oli vielä jotenkin ok, koska siinä oli enemmän sitä huumoria ja näin pois päin.
Shippuuden on nykyään täyttä angstia ja Sasukea, mikä sitten alkoikin pännimään ja tämän takia sarjan jätin - Akatsuki oli se ainoa asia, joka piti tällöin kiinnostukseni yllä, mutta nyt kun se on mitä on niin ei kiitos. :|
tallennettu
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 14.10.12 klo 11:15 »

En nyt yhtään muista minne asti pääsin, mutta Animewatcherin mukaan jaksoin jopa 85 jaksoa katsella. Ensiyritys oli joskus 2007, silloin jaksoin katsoa n. 40-50 jaksoa ja sitten lopahti, en tarkalleen muista mihin mutta fillerithän ne olivat syynä. Toisen yrityksen annoin noin vuoden päästä ja silloin jaksoin katsoa nuo loput muutamisen kymmentä ja nekin vähän puoliväkisin. :|

Naruto kyllä muuten olisi voinut ollakin hyvä, mutta fillerit tosiaan pilaavat. Olihan siinä ihan hauskaa huumoria, välillä sopivaa angstia ja semisiistiä ninjameininkiä, mut ääh ei vaan jaksa. Tuskin koskaan päätän katsoa loppuun. Mutta nostan kyllä hattua heille joilla riittää kärsivällisyys moiseen!
tallennettu

Remember to eat nakki
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« Vastaus #3 : 14.10.12 klo 11:48 »

Keskenhän tuo sarja multakin jäi. Ja siitä on niin monta vuotta, etten edes muista mihin jaksoon, mutta syy oli noi fillerit.

Melkeen nyt innostuin tosta Kipsin mainitsemasta Sasuke ja angsti -meiningistä. :D Mutta saas nähdä jaksanko kuitenkaan koskaan enää koskea Narutoon...

Anime on kyllä omasta näkövinkkelistä katsottuna niin pilalla jos lähdetään tolle filleri-linjalle, harmillista!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.02 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste