sisällön alkuun
22.11.2017 14.50 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"KUntaPOliittisten nuorten LIitto"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sailor Moon saa uuden animen  (Luettu 2699 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Minizy
Vaaleanpunainen
tintti

"Sallikaa minun naamioitua omaksi itsekseni"

Profiili WWW

« : 09.07.12 klo 17:43 »

Viime perjantaina Sailor Moonin 20. juhlavuoden kunniaksi järjestetyssä livetapahtumassa julkistettiin sarjan saavan uuden animesovituksen kesällä 2013. Animen kerrotaan olevan uudelleenkerronta Naoko Takeuchin alkuperäisestä mangasta.

Idoliryhmä Momoiro Clover Z tulee esittämään uuden animen tunnuskappaleen. Tietoa siitä, tulevatko sarjalle aiemmin äänensä antaneet ääninäyttelijät palaamaan vanhoihin rooleihinsa, ei ole vielä julkistettu. (Anime-lehti, ANN)
tallennettu
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 09.07.12 klo 20:57 »

Hoooo! *A*
Hienoja uutisia! Olenkin miettinyt, että tällainen olisi kivaa, mutten kyllä uskonut, että toiveet toteutuisivat!
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« Vastaus #2 : 10.07.12 klo 16:09 »

Pakko myöntää, en oo koskaan oikeestaan kattonu Sailor Moonia. Joku hatara muistikuva lapsuudesta on, mutta ei sen kummempaa.

Sittenpä mulla on oiva tilaisuus tutustua siihen uuden animen kautta... :D
tallennettu
frobishounen
foorumisti

666

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 14.07.12 klo 19:24 »

Ite oon vähän samoilla linjoilla kuin neji, joskus kersana tuli katsottua Sailor Moonia pari jaksoa (jos oikein muistan niin varmaan kymmenkunta-viistoista oon kattonut alusta). Ei kai tätä auta kuin oottaa mielenkiinnolla, varsinkin kun just mietin että jos alkaisin lukea Sailor Moonia muistin virkistykseksi. Saap nähdä, toivottavasti tää toteutetaan tyylikäästi.
tallennettu

ruoja
xyz
Opallynia
peruskäyttäjä

within the realm of light

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.07.12 klo 23:02 »

Toiset ovat tulkanneet ilmoitusta hieman toisin. Varmaa on vain, että jonkinlainen Sailor Moon anime TULEE, mutta millainen ja millä openingilla, who knows. Toi idoliryhmä on tehnyt biisin mm. uudelle Pokémon elokuvalle joten hmm... Kaiketi hieman kaikki on vielä salaista. Paitsi että niin, KRÄÄSÄÄ on luvassa lisää. PALJON lisää.

Pakko kylläkin myöntää, että luettuani SM:n mangan uudestaan ja nyt ostaessani sitä oikein uudelleenjulkasuna hyllyyn, että se on yllättävän hyvä! Mutta anime, hyi, ainakin tuo mikä nyt jo on olemassa on aika kamala. Mangassa asiat tapahtuvat järkevällä aikajanalla ja loogisesti, ilman animen loputonta filleriplörinää... Toivomus onkin meiltä vanhus moonieseilta, että sieltä tulisi laadukasta, kunniallista tavaraa tällä kertaa. :)
tallennettu

~Opallynia on DeviantArt~
www.opallynia.deviantart.com
Sieltä löytyy sitä minun kynänjälkeäni. ;D
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.021 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste