sisällön alkuun
20.11.2017 11.32 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Kumpi lolita olisit?
Gothic Lolita - 20 (55.6%)
Sweet Lolita - 16 (44.4%)
äänestäjiä yhteensä: 34

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Gothic Lolita vai Sweet Lolita?  (Luettu 4327 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« : 06.07.12 klo 19:37 »

Gothic Lolita vai Sweet Lolita, kumpi miellyttää enemmän silmää?
Kumman tyylin vaatteissa voisit kuvitella kulkevasi?

Lolita-tyylillä pyritään pukeutumaan söpösti.
Gothic Lolita pyrkii pukeutumaan elegantisti ja hillitysti, väreinä mm. mustaa, valkoista, tummansinistä.
Sweet Lolita -tyylin yleisimpiä värejä ovat mm. vaaleanpunainen ja vaaleansininen.

Entäs miten muut lolita-tyylit uppoavat?

Vähän tiheämpään tahtiin pukkais polleja, näin kokeeksi. :3
tallennettu
Phalene
peruskäyttäjä

Elämä on

Profiili
« Vastaus #1 : 06.07.12 klo 20:05 »

Kyllä minä olen enemmän gootti kannalla.

En ole koskaan ollut vaalean punaista ja pitsiröyhelö tyyppiä. Mutta Gootti lolita on sellaista että voisin itsekin pukeutua niin.
 On minulla pari takkia jotka ovat sen suuntaisia ja muutama vähän hillitympi hame, mutta ei hirveästi. Kyllä aina ihailen sellaisia vaatteita jos näen, ja mietin että olisi kiva jos olisi pokkaa pukeutua täydellisesti gootti
lolitaksi.... mutta njää, nämä riittävät niin voi joskus vähän irrotella.
tallennettu

Sanat hukkuu, ajatus katkeaa ja muutenkin hukassa.
Jaoi
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.12 klo 03:33 »

Kumpikaan ei erityisemmin kiinnosta, classic ja otome iskee meikäläiseen paremmin. Sweet on ihan jees kunhan ei ole liian OTT.
tallennettu
Haamu
oekakisti

Tulkaa puhumaa mulle mangasta

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.07.12 klo 23:54 »

Kumpikin kelpaa, vaikka itselle mieluummin jokin sweetin tai countryn tyylinen olisi parhain. Kunhan asukokonaisuus on nätti (ja mikä mun mielestä on rumaa on sitte niin monen pikkuernun mielestä niiiin siistiä, että suurin osa menee ihan yli juuri gothicin kohdalla koska se tuntuu olevan suositumpaa heidän kohdalla) ja otettu huomioon tyypin myös tyypin naama ja hiukset, kaikki on okei. :)
tallennettu

Hei siis, ihkuu
Red Mage
Vieras
« Vastaus #4 : 08.07.12 klo 12:32 »

Itseni päällä kumpikin tyylisuunta todennäköisesti kirvoittaisi vain verisiä kyyneleitä jokaiselta vastaantulijalta (tai todistajalta), mutta toisia katsellessa Gothic Lolita miellyttäisi todennäköisemmin silmää. Se ei ainakaan väriensä puolesta menisi ällösöpöilyn puolelle niin helposti. :P
tallennettu
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 09.07.12 klo 21:14 »

Tykkään kirkkaista väreistä ja pastelleista, niin ehkä se sitten Sweetin puolelle kallistuisi.
En tosin kylläkään voisi ikinä ilman jotain syytä (coni tai joku muu aivovajaustapahtuma) pukeutua lolitaksi, olen liian äijä :D
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
JigokuNoKumo
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #6 : 17.10.12 klo 17:04 »

Tykkään kirkkaista väreistä ja pastelleista, niin ehkä se sitten Sweetin puolelle kallistuisi.
En tosin kylläkään voisi ikinä ilman jotain syytä (coni tai joku muu aivovajaustapahtuma) pukeutua lolitaksi, olen liian äijä :D

Haha, entä minä sitten? Olen oikesti poika, mutta olen pukeutunut jo muutaman vuoden lolitaksi. Onnistun siinä tosin niin hyvin, että ei kukaan ole minua ikinä pojaksi tajunnut :P Sweet tai gothic, riippuu mielialasta
tallennettu
kaeru
kupoliitti

bambi boi

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 22.10.12 klo 20:50 »

Tykkään piirtää sweet loleja, mutta jos pitäisi kuvitella itseni lolitaksi, niin sitten se olis kyllä gothic. :D Kuuntelen myös aika sen tyyppistä musiikkia ja musta ja valkoinen hallitsee pukeutumista näin muutenkin. Eikä pastellisävyt oo koskaan olleet oikein mun juttu. :s ällösöpöä...
tallennettu

~Watashi no naka no yami ka?~
~Yami no naka no watashi ka?~

http://kaeruteru.tumblr.com/
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.023 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste