sisällön alkuun
25.9.2017 19.46 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Vapaus, veljeys, tasa-arvo ja Kupoli"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [Kaikki]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oeakakimiitti VII  (Luettu 8018 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Soyhi
oekakisti

Aaaaaughibbrgubugbugrguburgle!

Profiili WWW
« : 28.09.11 klo 19:35 »

Noniin kaikki piirustelijat Helsingin läheltä (miksei kauempaakin)! Olisi tämmöinen kaksio tyhjillään Arabianrannalla Helsingissä, missä oekakilaiset voisivat jälleen tavata. Tarkan osoitteen sun muut tiedot laitan sitten, kun on vähän enemmän porukkaa ilmoittautunut. Ehdottakaas samalla päivänmääriä sun muuta miitinkiin liittyvää samalla kun ilmottaudutte mukaan. Jes, nyt kaikki vaan mukaan! On playstation 3 ja 2, mm. ps1:n wormsi, mitä voi porukalla hakata. Ja tietokoneen edessä tilaa jos joku innostuu tanssimattoja tuomaan (itselläni ei ole). Nyytti periaate on toiminu, nii saa luvan toimia nyttenki. 8D

Toivottavasti saadaan tarpeeksi halukkaita mukaan, vaikka oekaki vähän hiljainen onkin ollut lähiaikoina. Kiitos ja kuittaus.

//: Tosiaan, mullekki sopii kaikki viikonloput tän kuun puolella.
///: Lisäystä: ei ole lemmikkejä ja Arabianrannalle on mega-helppo tulla julkisilla! Lähtee joku ziljoona bussia ja ratikoita keskustasta ja vantaan suunnasta tulee myös busseja tänne. Arabianranta on noin 7 kilsan päässä Helsingin keskustasta. Busseilla kestää noin 15-20 min huristella tänne Rautatientorilta. Kysykää jos on jotain kysyttävää.

////: Päivä on siis päätetty! Ainakin luulen niin! 22.10.2011 we will meet. Lisää saa osallistua, ettei mene neliöt ihan hukkaan.
/////: Kellon aikaa.. hmmm... Oisko sitte niin, että tänne saa hiipparoida kello 12.00-niin kauan ku jaksaa? Semmonen kellonaika ois kyllä kiva, että kaikki jaksaisi silloin tulla.

Ihan mega-osallistujalista:
1.Yoshi
2.metalmiku
3.Viikuna
4.Vigly
5.Kometae
6.esuteru
7.May
8.
9.

May: Tottakai miittiin mahtuu! Jos tulee yli yheksän nii ahtaaks käy, mutta ketäpä se haittaa. Alkaa olla kunnon old-school oekakistit paikalla. :D

Kunnon osoite tässä ja nyt: Pariisinkatu 8 C 29 puhelinnumeroa saa kysellä privana, jos luulee eksyvänsä. Voin tulla Arabian kauppakeskukselta noutamaan; ei kestä ku 3 minuuttia matka siihen ja sen vieressä kaikki bussit ja ratikat pysähtyvät.
« Viimeksi muokattu: 10.10.11 klo 16:01 kirjoittanut Yoshi » tallennettu

En osaa enään käyttää nimeä Yoshi, joten muutuin Soyhiksi!
metalmiku
Serious fun!
oekakivalvoja

kuvanveiston opiskelija

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.09.11 klo 17:15 »

Oon kiinnostunut ja mulle käy kaikki viikonloput. Tietysti olisi kiva, jos sen miitin ajan saisi n. kuukauden sisälle.

//: 22.10 käy mulle.
« Viimeksi muokattu: 30.09.11 klo 18:44 kirjoittanut metalmiku » tallennettu
Viikuna
foorumisti

Profiili
« Vastaus #2 : 30.09.11 klo 11:03 »

(Pitkällisen salasanan arvailun jälkeen onnistuin kirjautumaan sisälle ekaa kertaa pariin vuoteen! :D)

Niin epäaktiivinen kupolilainen kuin nykyään olenkin niin voisin jopa osallistua miitiin. Niissä on ollut aiemmin niin kivaa. :D Mulle käy jotakuinkin kaikki lauantait tästä eteen päin ja suurin osa sunnuntaistakin.
tallennettu

"Everything about me is turning hard..."
-Eragon
--
Brom fingered his staff. = Brom sormeili henkilökuntaansa?
Vigly
Kalaisa
oekakivalvoja

HAAHAA

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 30.09.11 klo 16:37 »

Mä olen ehdottoman kiinnostunut tulemaan, mutta ongelma on, että teen viikonlopputöitä! : C Jos se olisi esim kolmen viikon päästä lauantaina nii pääsisin ehkä tulemaan : )
tallennettu
Soyhi
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 30.09.11 klo 16:46 »

22.10? Sopii mulle ainaski. Ois kiva jos pääsisit. :D
tallennettu

Viikuna
foorumisti

Profiili
« Vastaus #5 : 01.10.11 klo 09:49 »

Mullekin sopii 22.10 mitä mainioimmin. (:
tallennettu

-Eragon
--
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.10.11 klo 15:03 »

Koska vigly on ahdistellu mua vuoden päivät facebookissa "ooksä tulos siihen miittiin? entäs siihen? hei katoppas tää conmiitti! milloin sä tuut miittiin?" , niin pistän tämän tapauksen korvan taakse, koska mulla on 22.10. megaviikonloppu eikä silloin aikataulut paljoa paina :> Ts. enköhän mä tuu ellen kipeeksi pamahda.
tallennettu

Lukemalla tämän tekstin sitoudut vastaanottamaan lämpimän virtuaalihalin :-)

* /o/ \o\ *
Vigly
Kalaisa
oekakivalvoja

HAAHAA

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 01.10.11 klo 18:58 »

Koska vigly on ahdistellu mua vuoden päivät facebookissa "ooksä tulos siihen miittiin? entäs siihen? hei katoppas tää conmiitti! milloin sä tuut miittiin?" , niin pistän tämän tapauksen korvan taakse, koska mulla on 22.10. megaviikonloppu eikä silloin aikataulut paljoa paina :> Ts. enköhän mä tuu ellen kipeeksi pamahda.
<3
tallennettu
esuteru
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 04.10.11 klo 09:40 »

Minäkin tässä metalmikun vanavedessä ilmoittaudun miittiin, on aina kiva tavata muita piirtäjiä vaikka perus ujo olenkin^^
tallennettu
Viikuna
foorumisti

Profiili
« Vastaus #9 : 05.10.11 klo 09:11 »

Nyt kun päivä on päätetty niin kuinkas kellonaika?
tallennettu

-Eragon
--
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 05.10.11 klo 13:51 »

Mulle sopis ihan aikaisinkin päivästä tyyliin klo 12-13 :D Kun ajattelin alustavasti jollain kuuden junalla lähteä kotiinpäin toisiin kekkereihin.
tallennettu

* /o/ \o\ *
May
oekakisti

Luchador

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 06.10.11 klo 17:07 »

Hei! Mahtuuko vielä miittailemaan?

Ei ole miiteissä tultu käytyä nyt muutamaan vuoteen ja kun tuo Viikunakin tänne hätisteli. : D
tallennettu

BUKKAKE!
Viikuna
foorumisti

Profiili
« Vastaus #12 : 06.10.11 klo 19:10 »

Hei! Mahtuuko vielä miittailemaan?

Ei ole miiteissä tultu käytyä nyt muutamaan vuoteen ja kun tuo Viikunakin tänne hätisteli. : D

Wuhu! Miittiporukka senkus paranee. :D Mulle käy myös keskipäivä, oon niin mummeli etten valvo viikonloppuisin kovin pitkään. :p Jos jollain on muuten ongelmia päästä kotia illalla, niin meillä on pari ylimääräistä sänkyä ja lyhyt bussimatka Arabiasta. Tällä hetkellä kaikki tosin taitavat olla pääkaupunkiseudulta...? No mut jos joku rovaniemeläinen päättää hypätä kelkkaan niin hänelle tiedoksi. x)
tallennettu

-Eragon
--
Vigly
Kalaisa
oekakivalvoja

HAAHAA

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 16.10.11 klo 22:46 »

Ja munkin saapuminen on varmistunut! : )

Haluuko joku tulla samaan aikaan bussilla? Voin tulla/mennä perjaatteessa mihin aikaan vaan.
tallennettu
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 18.10.11 klo 16:02 »

Mä ainakin saavun sinne rautatieasemalle, täytyy ottaa vielä selvää että mikä juna olis siellä n. klo 12, ja yritän sieltä zumbailla eteenpäin :D Sen verran oon jo ottanut selvää, että ilmeisesti ei tarvi kauheesti kävellä.

Nim. asioi ensimmäistä kertaa Helsingissä
tallennettu

* /o/ \o\ *
Soyhi
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 18.10.11 klo 18:32 »

hsl.fi kertoo kaiken. :D Ja joo, ei tarvi kävellä. Kaikki bussit ja ratikat jotka tulee tännepäin pysähtyy siinä melko ison Arabian kauppakeskuksen kohdalla. Lukee isolla vihrea/mustalla tekstillä Arabia siinä heti Paavalin kirkon sillan jälkeen, joka on ainut silta matkalla tod. näk.. Sitten kävellään vaan arabian kauppakeskuksen pääovelle ja siinä vieressä olevat rappuset alas ja vasen ja oudon talon (ruotsalaisten klubi-talo) jälkeen oikealle (vasemmalla puolella kerrostalo minkä seinissä lintuja (pari keltaista) ja oksia) ja sitten tien päähän niin, tadaa, pariisinkatu 8 C on juurikin vasemmalla puolellasi. Sitten painatte 29 sukunimellä Kahela löytyy. Muistaa kahelista hyvin. Voin tosiaan tulla noukkimaan ihmisiä siitä kauppakeskukselta jos vain ilmottelette sen tarvetta.

Toiseen asiaan. Voisin tehdä juustokakun jos immeiset ilmoittaa onko heillä laktoosi -intoleranssia tai liivate lehtiä kohtaan pahuutta. Ei ole kiva syödä koko kakkua yksin jos kukaan muu ei suostu syömään :D. En siis tee jos ei tule vastauksia. Kaupasta voimme vaikka yhdessä käydä ostamassa kaikkea rändömiä, ku se kerta tossa lähellä on.

Eli: 6 ja 8 ratikka tulee tohon ja kun nousette bussiin kysykää pysähtyykö Kumpulan kampuksella. Jos ei se tiedä niin kysykää jatkaako se hämeentietä suoraan lahden suuntaan. Kaikki bussit lähtevät Rautatientorin vasemmalta puolelta jos katsotaan junalaitureilta juna-aseman sisätiloja päin. Ja melkein kaikki 7 alkavat bussit tulevat tänne. 71, 74, 75, 731 etc.
tallennettu

Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 20.10.11 klo 00:02 »

Kiitos ohjeista yoshi, noilla mennään :D

Ja minä syön mielelläni juustokakkua ^^
tallennettu

* /o/ \o\ *
Viikuna
foorumisti

Profiili
« Vastaus #17 : 20.10.11 klo 12:40 »

Juustokakkua! <3_________<3 Heh, voi olla että ette edes näe mitään juustokakkua jos mä ehdin ajoissa paikalle. :'D Eikun.

Mä olen Kumpulassa jo ennen kahtatoista (bussit menee kerran tunnissa o/) niin aattelin käydä siinä joutessani kaupassa. En luota olemattomaan suuntavaistooni niin sopisiko ihmisille että tavataan kauppakeskuksella ja matkataan yhdessä Yoshin kämpälle?
tallennettu

-Eragon
--
metalmiku
Serious fun!
oekakivalvoja

kuvanveiston opiskelija

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 21.10.11 klo 01:13 »

En luota olemattomaan suuntavaistooni niin sopisiko ihmisille että tavataan kauppakeskuksella ja matkataan yhdessä Yoshin kämpälle?

Joo, käy mulle. Ja reittiopas laski mun matkan kokonaiskestoks 16 minsaa 8 ).

Aijoo, mä haluun myös sitä kakkua!
tallennettu
May
oekakisti

Luchador

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 21.10.11 klo 13:41 »

Minä myös voin syödä juustokakkua jos on ihan pakko. : D

Voisin minäkin Viikunan ja Metalmikun seuraan suunnistamaan liittäytyä kun minullakin on tuo suuntavaisto ehkä jotain pähkinän tasoa.
tallennettu

BUKKAKE!
esuteru
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 21.10.11 klo 15:55 »

Liityn minäkin edelläolevien joukkoon, myös kakun suhteen! :D
Ajattelin tuoda suolaista piirakkaa ja teetä mukanani, toivottavasti maistuu.
tallennettu
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 21.10.11 klo 19:49 »

Mun junani rantautuu siinä 11:58, joten ollaan Viglyn kanssa varmaan 12.20-12.30 siinä Kumpulan kampuksen kupeessa :) Jos ette jaksa odottaa, niin tullaan sitten suoraan kämpille :D

Aattelin ostaa omat tuomiseni vasta perillä, mutta se mennöö varmaan hujauksessa :o
tallennettu

* /o/ \o\ *
Soyhi
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 21.10.11 klo 20:55 »

No minäkin tulen sitten klo 12 sinne kaupan edustalle släckää. :d Pilaan teidän seikkailun.
tallennettu

Vigly
Kalaisa
oekakivalvoja

HAAHAA

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 22.10.11 klo 19:11 »

Kiitos kivasta miitistä asianosaiset! <3
tallennettu
esuteru
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 23.10.11 klo 15:06 »

kiitos kaunis miitin järkkäämisestä, mukavaa vaihtelua nähdä muitakin piirtäjiä, vaikka sääli ettei nuorempaa piirtäjä-polvea hennonnut mukaan tulla. Nyt mieleeni on vain syöpynyt illan viimeiset hämmentävät piirustustehtävät...^^;
tallennettu
metalmiku
Serious fun!
oekakivalvoja

kuvanveiston opiskelija

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 23.10.11 klo 20:12 »

Mä viihdyin myös hyvin ja ei ainakaan tullut nälkä. Se Yoshin juustokakku yhdistettynä Esuterun teehen oli kyllä kova kombo. Oli myös kiva sosiaalitaiteilla ihmisten kanssa, kun en mä siinä wormssissa ja hamsteripallossa pärjännyt niin mahtavasti. Kiitti kaikille kanssamiittaajille kivasta seurasta ja vesiväritaiteesta(niitä on kiva nyt katsella ja tutkia 8 )). Ja tietysti kiitos emännälle joka tän miitin taikoi esiin. Aika hurahti taas liiankin nopeasti siellä, joten joskus vaan uusi miitti kehiin(ja jäin kaipaamaan seurustelu-piirrustelu kerhoa).

// Ainiin! Tässä illan taidesession tuotosta: "Piirretään uudelleen oekaan kuvia" (waude!) ja "Deviantartin (suosittu?) mangakuva + suunnittele oma monsteri (no huh!).
tallennettu
May
oekakisti

Luchador

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 23.10.11 klo 23:42 »

Oih joo, oli todella kiva miitti ja mahtavaa nähdä taasen tuttuja kasvoja niin pitkän ajan jälkeen. : )
Tee ja juustokakku olivat nam ja muumialiaksen ja Wormsin pelailu oli hauskaa.

Kiitos Yoshille kun emännöi ja järjesti. : D
tallennettu

BUKKAKE!
Soyhi
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 24.10.11 klo 16:20 »

Olkaapas hyvät ihmoiset. Oli tosi kiva järkätä näin ihanalle poppoolle. Piiras, keksit, limpparit ja pizzat oli kaikki tosi hyvää niinkuin seurakin. Piirtelyä olisi voinut jatkaa vaikka kuinka myöhään, oli aika jännääkin jännempiä aiheita. :d

Jonkun sateenvarjo jäi tänne takkien sekaan, Shade Master merkkiä.

Ei ole skanneria nii kattoo saako omat piirrustus-töherrykset esiin. Jos taas joku innostuu miittailemaan niin tämä talo on todennäköisesti käytössä oekakimiittejä varten miltein aina. :3 Kiitoksia kaikille.
tallennettu

Sivuja: 1 2 [Kaikki]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.033 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste