sisällön alkuun
18.11.2017 19.46 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Pukeudutko Japani-vaikutteisesti?
Kyllä, pukeutumiseni on selvästi vaikutteista - 42 (6.6%)
Olen ottanut jonkin verran vaikutteita - 134 (21.2%)
Olen ottanut vain vähän vaikutteita - 153 (24.2%)
En ole ottanut Japanista vaikutteita pukeutumiseeni - 260 (41.1%)
Vain erityisissä tilaisuuksissa - 44 (7%)
äänestäjiä yhteensä: 565

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pukeudutko Japani-vaikutteisesti?  (Luettu 60647 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kawaiii
oekakisti

Profiili
« Vastaus #100 : 01.10.09 klo 20:00 »

Oikeastaa haluisin pukeutuu enemmän Japani- vaikutteisesti, mutta ei jaksaminen riitä. x)

Eikä musta päällisinpuolin huomaa mitää..Mut kyl jotkut harvat ja valitut sen aina huomaa! :---)
tallennettu
Ansku-chan
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #101 : 02.10.09 klo 21:23 »

Pukeutuisinkin! Haluaisin kovasti näyttää ulkokuorellani jotain, nyt olen tavattoman tylsä tallaaja. Perusvaatetukseen kuuluvat jonkinlaiset housut ja yleensä isohko t-paita plus huppari. Se on tavallisin tyylini, ja kivoin. Mutta haluaisin käyttää hameita, tyllihameita. Ne on kalliita enkä omista niitä. Haluaisin kaikenlaista mutta olen ekologinen enkä osaa tehdä/muokata vaatteita, joten haluamaani tyyliä on vähän vaikea yhdistää kirppareihin. Joskus kuitenkin törmää löytöihin.
tallennettu

Monet maan tomussa nukkuvista heräävät
Sato
kupoliitti

Qué?

Profiili
« Vastaus #102 : 03.10.09 klo 22:55 »

En ainakaan tietoisesti pukeudu japani-vaikutteisesti.
Joskus olisi tosin hauskaa kokeilla jotain omasta tyylistä (jos sitä siksi voi kutsua) poikkeavaa.
tallennettu

I'd much rather be hated for who I am than loved for who I'm not.
naoto
foorumisti

Profiili
« Vastaus #103 : 23.03.10 klo 14:43 »

Ainoot asiat mun tyylissä nykyään mistä voi päätellä kiinnostuksen kohteistani jotain, esim. nyt vaikka keikkapaidat ja ehkä myös hiukset. Vaatetyyli ei oo enää pitkään aikaan ollu mikään sellainen 'ernu', vaan enemmänkin oma tyyli. Omistan kyllä pari japanilaista tyyli-idolia, mutta näiden tyyli nyt ei mitenkään kilju japanilaisuutta vaan on muuten kiva, enkä mä näiden ihmisten tyyliä mitenkään matki, kunhan otan inspistä !
« Viimeksi muokattu: 14.08.10 klo 19:47 kirjoittanut naoto » tallennettu
Epik Feil
foorumisti

angsted

Profiili
« Vastaus #104 : 30.03.10 klo 23:21 »

En ainakaan enää. Joskus minullakin sellaiset ernuvaatteet oli aina päällä, tosin en ole varma onko se mitenkään Japani-vaikutteista. Siis kun jotkin "animeihmiset" ja etenkin j-rockin kuuntelijat pukeutuvat sillä tavalla, mutta Japanissahan ei kovinkaan moni sellaisia vaatteita käytä. Että se siitä sitten.
Kigurumi ja cossiasut ovat kuitenkin nykyisellään ainoat edes hieman Japani-vaikutteiset vaatteet mitä päälläni saattaa nähdä.
tallennettu

Ven, vidi, non vici.
Tamasaburou
foorumisti

Eeppistä

Profiili WWW
« Vastaus #105 : 26.07.10 klo 19:53 »

Jossain vaiheessa (pari vuotta sitten) olin erittäin viehtynyt kaikenlaisiin militaristisiin vaatteisiin, ja tulin tämän seurauksena hankkineeksi parin natsi-saksan nahkasaappaita, manttelitakin, sekä venäläisen että saksalaisen armeijan koppalakin. Koskaan en ole näitä vaatteita julkisella paikalla käyttänyt, mutta keräillessä on ollut sitäkin hauskempaa. :D

Vau, minä haluan!

Omaan pukeutumiseeni laitan joskus pieniä vaikutteita - olen suunnitellut ryhtyväni lolitaksi, mutta vähillä rahoilla se on tuskaista. Pukeudun siltä miltä tuntuu aamulla herätessäni.
Omistan kaksi kravaattia, mutten ole käyttänyt kuin toista, ja silloinkin vain conissa.
tallennettu

"Tai sitten minä olen väärä orava! Huh, eivät kai asiat voi niin hullusti olla!"
Senkou
foorumisti

*Q* syön teijät kaikki~

Profiili WWW
« Vastaus #106 : 31.07.10 klo 21:19 »

Hmm no "japani-vaikutteisesti" voi ymmärtää monella tavalla, jos tyyleistä puhutaan; niin tyylini pääasiassa koostuu visual/ -tai oshare-keistä(tai niiden yhdistelmästä tai vaikutteista). Jrockista olen Japanissa varmaan eniten kiinnostunut, ja tyylini on muotoutunut sen mukaan. Ennen pukeuduin decoraan, ja kuuntelin Jpoppia, viime vuonna siis. Joulukuun maissa kun jrock iski sydämeen niin aloin saamaan siitä vaikutteita ja siitä se sitten lähti(kiittäkää Aoita♥) Toki lolitaa olisi ihan okei kokeilla, mutta ei ehkä ihan minun juttuni ;    D
tallennettu

nolife</3
lukarei
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #107 : 12.10.10 klo 17:55 »

Hieman, sanoisin. Käytan yleensä isoja, keltaisia t-paitoja, isoja, keltaisia huppareita, isoja ei-keltaisia housuja (en halua olla banaani) ja kirkkaita (väriltään) vaatteita yleensäkin. Kesällä tuli osteltua bliposta (keltaisia ) t-paitoja mutta huomio kiinnittyi superkirkasväriraidallisiin poikien uimashortseihin...
    Viime vuonna minulla oli bliposta hankittu (keltainen) kissareppu, mutta se hajosi. Puolessa vuodessa. Nyt minulla on (keltainen) fjällräven. Toivoin mummolta synttarilahjaksi animeboksia ja sain fjälrävenin. TT_TT
   Lolitatyyliä en voisi harkitakaan, sillä inhoan hameita. Jos leikkaisin hiukseni, näyttäisin pojalta... Ai niin, fjälrävenissäni (mikä sana) on muutama animepinssi, mutta ei niitä huomaa, kun repussani killuu kymmenen possua. (pehmolelua, ei elävää) Mahdan olla kauhea näky...
tallennettu

"Syön ja paskon, siis olen" ~Ido Daisuke
Kasumi
karismaattinen
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #108 : 13.10.10 klo 11:56 »

Itseasiassa minusta ei ole juuri lainkaan havaittavissa mitään "Japani-vaikutteista" mutta olisi ihanaa kokeilla gyaru-tyylisiä juttuja. Sitten kun hiukset on kasvanut pidemmäksi ehkä ....
Gyaruilla on niin näyttävä ja kaikkea muuta kuin simppeli ulkonäkökokonaisuus. Ne kiharat <3

En kyllä koskaan osaisi hurahtaa niin paljon että tulisi mitään hime-hömppää. Gyaru-tyylin omaavat suomalaisetkin tytöt tuntuvat laittavan aivan hurjia määriä rahaa ulkonäköön ... ainakin verrattuna siihen mitä itse nykyään pistän rahaa vaatteisiin ... Aika vähän koska vaatteet joko kaverin vanhoja, (tosi hienoja) kirppikseltä tai pari kolme kertaa ostan jotain mitä oikeasti tarvitsen :P

Japanilainen pintaliitotyttö-tyyli <3

Vielä viime syksynä minusta oli kyllä havaittavissa vahvasti Nanasta saatuja vaikutteita, kuten feikit Vivienne Westwoodin Rocking Horse-kengät, ja kaikkea muuta hienoa. :P
tallennettu

Modern Life Is Rubbish
Tamasaburou
foorumisti

Eeppistä

Profiili WWW
« Vastaus #109 : 15.10.10 klo 21:13 »

Xcuse me~

Näen aina joskus pientä tyttöä, joka selvästi yrittää pukeutua Japani-vaikutteisesti. Kaipa värikkäät vaatteet ja ylimääräinen (tosin erittäin hämärällä tavalla äärimmäisen ärsyttävä) ernuilu on hyvä alku...

Okei, oikeasti ärsyttää vain se, että tytön hiukset ja posket näyttävät koko ajan siltä että hän olisi juui juossut Cooperin.
tallennettu

"Tai sitten minä olen väärä orava! Huh, eivät kai asiat voi niin hullusti olla!"
Minizy
Vaaleanpunainen
tintti

"Sallikaa minun naamioitua omaksi itsekseni"

Profiili WWW
« Vastaus #110 : 29.11.10 klo 14:07 »

Hei, itse asiassa... KYLLÄ

Juoksin ympäri kyliä yhden puolihullun gyarun kanssa koko syysloman ja muutaman(kymmenen) make up ganguro- youtube videon jälkeen napsin innoissani vaikutteita tyyliin ja meikkiin.

Absoluuttisesta gangurosta ei todellakaan ole kyse - vie kauheasti aikaa tuommoinen, kohauttaa voi vaikka hassulla hatulla - omaan tyyliini mallailen gyarupohjaista decoraa.

Keltainen, pinkki, punainen, vihreä - timanttitarrat silmien alla ja erilaiset säärystimet, siis kaikki värikkäät asusteet. Decora on parasta.
Samalla yritän kuitenkin pitää sen tarpeeksi hillittynä ja soveltaa nykymuotiin ettei tarvitsisi vakuutella ihmisiä aivotoiminnan olemassaolosta.
- Tälläkin hetkellä kirjoittelen taloushallinnon muistiinpanoja ja yritän näyttää viisaalta ja kantaa kolmea värikästä hiuslisäkettä kunnialla.

tallennettu
Mangopiirakka
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #111 : 29.11.10 klo 18:28 »

Vastaus onkin nyt EI.

Aina kun ollaan äidin kanssa ostelemassa vaatteita, niin äiti sanoo että olisi jotenkin "mangamaisia vaatteita". Ja pyh. Itse en ole huomannut mitään japani-vaikutteista pukeutumista itselläni, joskus saattaa olla ehkä vähän sen tyylistä. Mutta erittäin harvoin.
tallennettu
Shinigami
foorumisti

Profiili
« Vastaus #112 : 02.12.10 klo 15:25 »

Mielestäni kyllä. Koulussa tulee käytettyä vain pillifarkkuja ja huppareita, mutta esimerkiksi kesällä kun on lämmin tulee pukeuduttua pörröisiin hameisiin ja mekkoihin. Japani-vaikutteisia vaatteita on kuitenkin todella vaikea löytää ja ne ovat usein erityisen kalliita. Vaikka Ruotsista sain lolitan 40 (eurolla) ~
Aluksi oli kyllä todella vaikeaa laittaa sellaisia vaatteita esimerkiksi kouluun ylle kun kaikki nauraisivat, mutta aika hyvin jotkut ottivat vaatteeni vastaan. Joten kannattaa ainakin kokeilla jos siltä tuntuu. Näin sanoisin.^^
tallennettu

Nippon97
peruskäyttäjä

Frog

Profiili
« Vastaus #113 : 01.03.11 klo 21:59 »

No jonkun verran tulee otettua mut se on jotenki automaattisesti tai jtn. miul
tallennettu

''Sä oot ihan möö möö!!''
Janquu
Vieras
« Vastaus #114 : 07.11.11 klo 17:45 »

Vähäisiä vaikutteita on tullut otettua, mutta ei mitään suurmuutosta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.032 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste