sisällön alkuun
18.11.2017 19.37 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"まさか。。。あの人?!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Mitä länsimaista horoskooppimerkkiä edustat?
Härkä
Jousimies
Kaksoset
Kalat
Kauris
Leijona
Neitsyt
Oinas
Rapu
Skorpioni
Vaaka
Vesimies

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horoskooppimerkit  (Luettu 19657 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Shaya
foorumisti

Profiili
« Vastaus #20 : 19.09.07 klo 20:15 »

Horoskooppimerkkini on neitsyt, elikkä syyskuun tyttöjä ollaan >> Kiinalainen horoskooppi taas on hevonen. Itseasiassa tuli juuri eilen kuultua japanin opettajalta, että horoskooppi hevonen + nainen ovat huono yhdistelmä :'D Noh, sen näkee sitten :D

Horoskoopeissa aina toitotetaan, kuinka neitsyet ovat fiksuja, pärjäävät koulussa loistavasti, ja näin edelleen >> Minun kohdallani se ei kyllä aina pidä paikkaansa ^^; Kuitenkin netisyitä on sanottu myös perfektionisteiksi, tarkoiksi, listojen kirjoittajiksi, jne. mikä kyllä pätee minuun. Olen toisinaan käsittämättömän tarkka kaikista asioista, kirjoittelen ylös asioita, joita pitäisi tehdä ja olen myös melkoinen siivousintoilija aika ajoin. Kriittinenkin osaan olla. Mutta taas toisaalta olen myös kuullut, että neitsyt oli jotenkin viileä tai koppava luonteeltaan, ja sitä en nyt oikein osaa allekirjoittaa, asia on mielestäni aivan päinvastoin :D

On sinänsä myös ironista, että onnenpäiväni on keskiviikko, sillä se on työpäiväni :D Onnenvärejäni ovat merensininen, keltainen sekä jadenvihreä (wikipedian mukaan) ja planeettani on tosiaan merkurius.
tallennettu
JeBaZ
mallasvastaava
shabranigdo

Kill them mr. B!

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 20.09.07 klo 09:28 »

Fire Rabbit! Libra!

Vaaka pitää niiltä osin paikkansa, että välillä olen masentava ja sitten välillä liian pirteä. Empä tähän horoskooppi juttuun ole paljoa tutustunut ja vaikka olisivatkin humpuukia, on niitä kivaa lukea ^_^

Tuon tulijäniksen äkkäsin vasta kun klikkasin varomattomasti linkkiä tässä topicissa. http://www.tuvy.com/entertainment/horoscope/fire_rabbit.htm

Hmm. Kiinnostava ja pitää suurimmaksi osaksi paikkansa. Tuo Fire Rabbit osio varsinkin. Taidan tutustua hieman enemmän näihin asioihin nyt kun on aikaa ->
tallennettu

Mysha
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 20.09.07 klo 11:07 »

Jousimies olen miä :3

Tässäpä kerran selailin helmin horoskooppi sivustoa(lol) ja melkein putosin tuoliltani kun huomasin miten sopiva tuo jousimiehen kuvaus oli.freaky.

"Jousimies on eläinradan optimisti, valloittava idealisti joka elää täysillä ja hurmaa mennen tullen kanssakulkijansa maailmanmatkoillaan. Hänen päänsä on täynnä suuria unelmia ja hän sukeltaa suin päin seikkailuihin niin ihmissuhteissaan kuin työelämässäänkin. Ja jostain kumman syystä, syvimmistäkin syövereistä hän kömpii aina jaloilleen, tarvittaessa yhä uudelleen ja uudelleen."

"Jousimies hymyilee paljon ja on hurmaavan avoin. Jos haluat rehellisen mielipiteen, kysy Jousimieheltä - mutta muista että hänen suoruutensa voi viiltää syvältä. Yleensä et kyllä ehdi edes kysymään, Jousimies on todellinen töksäyttelijä, joka joutuu myös hankaluuksiin loukatessaan suoruudellaan. Hän rakastaa rehellisyyttä intohimoisesti - mutta on uskomattoman sokea kun kyseessä ovat hänen omat heikkoutensa"

...Tuo pitää niin hienosti paikkansa että huhhuh.
Kuvataidekoulun opettajakin sanoi aina minulle "Ansku se aina hurmaa kaikki hymyllään"
...Mikä minusta tuntui aina kovin häiritsevältä.

"Ja silti hän on niin hurmaava, että vaikka suhteenne ei ehkä kestäkään kauan, kantaa hän mukanaan ikuisen rakkauden salaisuutta, ja sen kosketus on varmasti kokemisen arvoinen. Päivä Jousimiehen rakkauden kohteena voi antaa enemmän kuin kymmenen vuotta jonkun toisen kanssa. Jos haluat Jousimiehen kokonaan itsellesi, sinun on osattava antaa hänelle ehdoton vapaus silloinkin, kun hän kerjää sinua antamaan kaikkesi itselleen ikuisesti. Pidä häntä käsivarren mitan päässä, niin hän pysyy omanasi.

Parhaiten tämän valloittavan sydäntenmurskaajan kanssa pärjäävät tulen ja ilman merkit - Oinaan kanssa suhteesta tulee täydellisyyttä hipova, Vesimiehen kanssa syvä ja lennokas, Leijonan kanssa kuuma ja kiihkeä, toisen Jousimiehen kanssa dramaattinen ja Vaa'an kanssa suloinen, kaunis ja kestävä, mutta maan merkkejä suurpiirteisen Jousimiehen ei kannata edes kokeilla - heiltä hän vain särkisi sydämen. Veden merkkien kanssa Jousimies saattaa hetkellisesti onnistua hyvinkin, mutta kaikkein eniten Jousimies kuitenkin rakastaa elämää itseään ja sen salaisuuksien paljastamista."

En ole samaa mieltä itse asian kanssa. En ole sydäntenmurskaaja ó.ò Tai mistä sitä tietää millainen  persoona minustakin kasvaa :D

mutta siis.Yleisesti en usko horoskooppeihin

Olen kanssa jousimies ja tuo kuvaus sopii minullekin täydellisesti. Muistan joskus myyneeni leipää pelkästään hymyilemällä ja olen viime aikoina ihmetellyt miten aina jaksan yrittää kaikkien epäonnistumisieni jälkeen. Sydäntenmurskaajan vikaakin taitaa vähän löytyä ja olen huomannut että leijonien kanssa tulee kyllä parempi parisuhde kuin vaikka neitsyiden kanssa. Nykyinen poikaystävänikin on leijona, me riidellään ja rakastetaan tosi intohimoisesti. :D
tallennettu

LilyAngel
foorumisti

Jos masentaa, kissa piristää!

Profiili
« Vastaus #23 : 21.09.07 klo 13:32 »

Leijonan merkeissä olen syntynyt. Nouseva on Skorpioni ja kuumerkki on Vesimies.

Hassua, olen enemmän Skorpionimaisempi kuin Leijonamainen vaikkakin niitä Leijonan piirteitä löytyy "tarpeen tullen" enemmän kuin tarpeeksi.
tallennettu

Nanaki
Vieras
« Vastaus #24 : 21.09.07 klo 13:39 »

Länsimaiselta horoskoopiltani olen oinas, itämaiselta apina ja puuhoroskoopiltani vaahtera. Luettuani kuvaukset kaikista, olen sitä mieltä, että ne kuvaavat minua täydellisesti. En kuitenkaan aio antautua jatkuvasti lukemaan ennustuksia tulevaisuudestani, sillä ei horoskooppi tulevaisuutta määrittele vaan ihminen itse.
tallennettu
mira-pauliina
foorumisti

zzz

Profiili
« Vastaus #25 : 21.09.07 klo 14:25 »

Olen skorpioni ja kaikki skorpionin luonnekuvaukset ynnä muut sopivat minuun melko täydellisesti, mutten siltikään jaksa uskoa niihin. Pienempänä luin _aina_ kaikki ennustukset kaikisra lehdistä missä niitä nyt sattui olemaan ja miten ne käsiini sain ja vielä ELINKIN niitten mukaan. Ennustukset perustuvat mielestäni vain siihen että niitten lukijat ottavat ne liian vakasti ja alkavat nähdä ennustettuja asioita ympärillään ja tekevät itse niistä totta.

´____`hölynpölyä~!
tallennettu

MIRABEAN desunyaa
lorensilver
Vieras
« Vastaus #26 : 07.11.07 klo 05:27 »

Mää olen sekoitus kaurista, skorpionia, jousimiestä ja kiinalaista puhveliä/härkää.

Eli nousevamerkkini on skorpioni
jonka luonteenpiirteitä nouseen sillointöllöin selkeästi esille.

kuumerkki joka on jousimies lähinnä vaikuttaa siloinkun angstaan.
 Ajattelen synkimällä hetkellä asiat valoisampaan suuntaan. ja tietenki täydenkuunaikaan esim piirtäminen onnistuu kun tanssi ja muutenkin minulla on paremim positiivista energiaa kun muuten.

Aurinko merkkini on Kauris ja se tulee sitten esille käytänossä ja toimimismailissa ja asenteessa seurusteluun.
Mutta tosiaan tätä  sekoittaa skorppioni joten olen mustavalkoinen ja arvaamaton persoonalisuus.
Mutta samalla ystäville antelias ja uskolinen.
Puhumattakaan kaksmielisestä huumorintajusta ja vahvasta viiteestä perversisyyteen.
suutttuessa vaaralinen ja ajattelematon...

Olen lukeneyt eri lähteistä olevia horoskooppeppeja
netissä ja tunnistanut noiden kolmen piirteitä itsessäni.
vahvinpana tosiaankin nousu ja aurinko merkki

Olen oppinut ymärtämään itseäni  paremin ja joitan asioita muiden ihmisten luonteesta horoskooppi kuvausten perusteella.

Mutta näitä päivä horoskooppeja ja lehtihoroskooppeja luen lähinnä huvikseni. Koska ne ei useinmiten pidä yhtään paikaansa.

Muita horoskoopeeppejani on
kiinalaiselta : puu härkä/puhveli
puu: oli pihtakuusi
suomalaisessa karhu, sydänmerkki villisika.
Toteemieläin:karhu.

jos haluat tietää itsetäsi asrologisa asioita mene tähän osoiteeseen, niin ainakin perusasiat paljatuu teettemällä ilmaisen pikatulkinnan.
https://www.astro.fi/
tallennettu
Snowy
foorumisti

Profiili
« Vastaus #27 : 25.05.09 klo 17:19 »

Kauris olen länsimaisessa horoskoopissa, ja kiinalaisessa taaskin koira.
Kyllä suurin osa lunnekuvauksista menee päin honkia joten uskoni tähän "tieteenalaan" on varsin minimaalista.
Jos en nyt ihan väärin lukenut niin olikos tuossa ketjussa aika moni skorpioni..?
tallennettu
AreraChan
Unelmoiva
foorumisti

My Love For You Is Eternal

Profiili
« Vastaus #28 : 26.05.09 klo 00:04 »

En osaa sanoa uskonko horoskooppeihin. En usko joka sanaa mitä niistä luen, mutta joskus on mukavaa yllättyä siitä, että niin todella on tapahtunut kuin mitä niissä sanotaan.
Mutta enemmän kuin semmoisia "joka päivä" horoskooppeja luen, niin tykkään lukea luonnehoroskooppeja, rakkaushoroskooppeja ym. muuta hömppää.

Tähtimerkiltäni olen härkä ja voin ylpeänä sanoa edustavani aika puhdasta malliesimerkkiä härästä: en pidä hirveästi muutoksista, vaan turvallisesta ja tutusta ympäristöstä, arvostan kaikkia hankkimiani esineitä ja olen tosi nuuka heittähän mitään pois, olen äärimmäisen omistushaluinen, mustasukkainen ja herkkä, rakkaideni pitäisi joka päivä muistuttaa minua siitä, että he välittävät minusta, luonnonläheinenkin olen ja taiteellinen sekä musiikin, että kuvataiteen puolella ja itsepäinen olen kuin härkä!

Minusta on ihanaa lukea justiinsa luonnehoroskooppeja, sillä aina joka kertaa huomaa jotain, että "aaa, tosiaan. Tuollainenhan minä olen!" Parhaan ystäväni kanssa tykkäämme lukea horoskooppeja ja otamme selvää ovatko tuttavamme yhtään niin kuin horoskoopeissa sanotaan.
Vaikka horoskoopit olisivat pelkkää huuhaataa, niin ei se mitään. 

Kiinalaisissa merkeissä olen apina, nam^^
tallennettu

...what good is Hiten mitsurugi ryuu...
...what good is Himura Kenshin..?
Again, I... I failed to protect the one person who is most important to me... Kaoru-dono...
Kaoru.

~Kenshin~
shinnnju
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 26.05.09 klo 00:12 »

Olen kauris. Monista horoskoopeista olen lukenut, että kauriita pidetään viisaina sekä johtajina. Minun kohdalla ei ainakaan pidä paikkansa =u= Puuhoroskoopiltani olen pihtakuusi. En ole ikinä kuullutkaan :D

Horoskooppeja en säännöllisesti lue, mutta kun tulee vastaan, niin voihan sen selatakin. Enkä aina kaikkeen välttämättä uskokaan,  mutta pidän silti varani, jos horoskoopeissa lukee jotain uhkaavaa :D Mutta en kuitenkaan sitä niin tosissani ota.
tallennettu

oh bby
Cloud
foorumisti

Profiili
« Vastaus #30 : 30.05.09 klo 15:04 »

Luen horoskooppeja joskus mielenjohteesta tai kun se sattuu olemaan lehdessä juuri sillä aukeamalla. Onhan niitä ihan mukavaa seurata: miten rakkaussuhde sujuu nyt, sopiiko luonne ja tuoko keskiviikkona vai sunnuntaina onnea.

Mutta noh, tähtimerkkini on kalat. Intuitiivinen Kalat on eläinradan viimeinen merkki, ja hänen sanotaankin kantavan mukanaan koko maailmankaikkeuden viisautta. Kyky ymmärtää toisen ihmisen tuskaa on niin syvälle rakennettuna Kalojen sieluun, että hän tekee itsestään helposti marttyyrin yrittäessään auttaa ystäväänsä. Kalat on äärimmäisen herkkä ihminen, jonka elämä on äärimmäisyyksien etsintää heti ensi askeleista lähtien. Kala-lapsi syntyy hyvin usein vaikean tai epätavallisen synnytyksen kautta, kuolemaa koskettaen. Hän ui niin syvissä vesissä, ettei aina ymmärrä itsekään itseään - ehkäpä juuri siksi hän jakaa niin auliisti ymmärrystään toisille.. Kalat ovat kiinnostuneita kaikista "henkimaailman" asioista ja usein itse kokevat yliaistillisia kokemuksia, näkevät enneunia ja omaavat parantajan kykyjä. Tuo synnytys kohdassa joudun myöntämään, että synnyin keisarileikkauksella. Ei siis mikään luonnollinen synnytys, ja tossahan todetaan, että kala-lapsi syntyy usein vaikean tai epätavallisen tapaan. No se selittääkin jotain.

Puuhoroskoopiltani minä olen mänty. Mänty-ihminen on sitkeä ja tietää mitä haluaa.Hän on nopea, tarkka, käytännöllinen ja rohkea. Hänellä on hyvä riskinottokyky. Ainoastaan rakastuessaan hän on tunteellinen ja impulsiivinen.

Kiinalaisessa horoskoopissa olen puhveli/härkä.
« Viimeksi muokattu: 05.08.09 klo 16:51 kirjoittanut Cloud » tallennettu

°ω°
kaeru
kupoliitti

bambi boi

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 11.07.09 klo 22:26 »

Ndh. Kaksonen olen. Vai kaksoset.... No, mitä väliä.

Ikinä minuun ei ole sopinut tuollaiset horoskooppikuvaukset. Ne ovat yleensä sellaisia tyyliin: Kaksonen on vauhdikas ja energinen, seurallinen ja sosiaalinen ja duracellpupu ja ties mitä. Ei kuvaa minua lainkaan. En usko horoskooppeihin, vaikka yleensä lehdistä luenkin ne. Ovat yleensä lähinnä huvittavia.
tallennettu

~Watashi no naka no yami ka?~
~Yami no naka no watashi ka?~

http://kaeruteru.tumblr.com/
Punkki
Vieras
« Vastaus #32 : 12.07.09 klo 13:16 »

Itse olen kaksonen. Kaksosten kuvaus käy minuun itseasiassa aika hyvin, vaikken usko että syntymäaika vaikuttaa mitenkään luonteeseen tms...
tallennettu
Yuffu
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 15.07.09 klo 12:36 »

Olen horoskoopiltani... rapu... tai kaksonen. Syntymäpäivä kun on juuri se päivä mistä 15 miljoonaa horoskooppijuttua väitää että se on rapu, kun taas 15 miljoonaa muuta sanoo sen olevan kaksonen. Siitä huolimatta pidän itseäni rapuna. Luonne kun sopii suurimmalta osalta paremmin. Kaksosesta sopii aika harvoin, mutta kyllä siitäkin löydän usein yhtäläisyyksiä itseni kanssa ._.

Kiinalainen horoskooppi on helpompi tietää kun nehän menevät vuosittain. Olen kiinalaiselta horoskoopilta koira ^^

Puuhoroskoopinkin katsoin joskus ja siinä olin... PIHLAJA!(äh, ignooratkaa tuo XD)  Ei.. oikeasti olin viikunapuu ^^
tallennettu
Sasoriza
prinsessa
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 15.09.09 klo 19:55 »

Skorpioni, marraskuun lapsi o/
Kometaen linkittämän sivuston kuvaus skorpionista(eli tämä) natsaa minuun aika täydellisesti, toki siellä on minunkin kohdalla pari väitettä jotka eivät pidä paikkaansa.
Kiinalaisessa olen rotta, puuhoroskoopeista en ole koskaan kuullutkaan.
tallennettu

By the way, your pants are on fire.
Marionetten
foorumisti

shamelessly a fangirl

Profiili
« Vastaus #35 : 18.09.09 klo 16:47 »

Länsimäisen horoskoopin mukaan olen vesimies, kiinalainen vuosieläin kukko ja kiinalainen kuukausieläin härkä. Kumpainenkin kiinalainenelukka on yin-merkkinen (joku yinyang-määre. wikipediast löytyy. ) eli miun kai pitäis olla passiivinen, feminiininen, rauhallinen ja pehmeä.. : D Elementit taasen on maa (härkä) ja metalli (kukko).
Nääin.
Wikipediasta siis löydetty nämä tiedot : D
tallennettu

"So if you've got something to say, say it from the rooftops." - Tom Hiddleston

[ent.kokorilo]
Inku
foorumisti

Profiili
« Vastaus #36 : 18.09.09 klo 18:28 »

Olen skorpioni, ja vaikken kovin vakavasti mitään horoskooppijuttuja yleensä ota, ainakin omalla kohdallani nuo luonnepiirrekuvaukset pitävät yleensä pelottavan hyvin paikkaansa.

Mm. Sasorizan postaamassa linkissä melkein kaikki pitää paikkaansa. Poikkeuksena kuitenkin mm. tuolla useaan kertaan mainittu määräily. En tykkää määräillä ihmisiä ja minua nolottaa jos joku tekee puolestani jotakin. Yleensä yritän ennemmin estellä, että ei tarvi minun takiani, ja silloinkin kun haluan jonkun tekevän puolestani jotakin, pyytelen kierrellen ja kaarrellen ja lupaan tehdä jotain vastapalvelukseksi ennen tai jälkeen ja sitten lopulta saatankin sanoa että teen sittenkin sen itse, vaikka toinen olisi jo suostunut pyyntöön.

"Skorpioni on aina joko hyökkäys- tai puolustuskannalla." Heh, no joo. Tuppaan ottamaan turhan henkilökohtaisesti joskus asiat ja yleensä lähden uusien ihmisten kanssa siitä perusolettamuksesta ettei heihin voi luottaa kunnes todistavat itse toisin. Niinpä olen sitten siihen asti melko varautunut kunnes osoitetaan, että ollaan ihan hyviä tyyppejä eikä olla heti puukottamassa selkään. "Skorpioni on uskollinen." Voi kyllä. Uskollinen kuin koira. Puolustan ystäviäni vielä suuremmalla apinanraivolla kuin itseäni. -.-' En esim. kummemmin välitä jos joku vaikka pilkkaa minua. Naurahdan ehkä ja ignooraan. Mutta jos joku sanoo pahaa ystävästäni... niin, ystäväni saa pidellä minusta tiukasti kiinni ja raahata pois tapahtumapaikalta.

"Skorpioni tekee pilkkaa muista." Tämä pätee vaan mielestäni tyhmiin julkkiksiin ja vihamiehiin tai -naisiin, ja sekin vain silloin kun ovat tehneet jotain todella typerää ja ala-arvoista, kunnon megamokia joille nauraa koko muukin kaupunki. :< Kavereitani en pilkkaa.

Minut myös usein nähdään tuntemattomampien ihmisten näkökulmasta röyhkeänä, vaikken mielestäni ole. Menee luultavasti tuon luonteen spontaaniuden ja avoimien tunteiden piikkiin. Reagoin yleensä tosi voimakkaasti sekä positiivisiin että negatiivisiin asioihin, ja monet eivät kai ole tottuneet sellaiseen. Tämänpäiväisestä keskustelusta poikaystävän kanssa voisin antaa varsinkin erittäin hyvän esimerkin. Hän kertoili miulle juttuja World of Warcraftin uudesta osasta, Catalysmista. Molemmaat ollaan lopettamassa peliä tämän fiaskon takia. Tänään hän sitten kertoi joistakin entistäkin tyrmistyttävämmistä jutuista ja minun reaktioni niihin oli (kielenkäytön takia spoilissa, haha)

Spoileri (vie kursori päälle näytääksesi)

Mikäli vastaan olisi tullut jotain ihmisiä jotka eivät minua tunne, he olisivat hyvinkin voineet luulla että me tapellaan. Terveyskohdasta tällä hetkellä löytyy onneksi vain "ruumiin toimintaan liittyviä epäsäännöllisyyksiä." ^^' Kiinalaisessa horoskoopissa olen tiikeri, elementtinä tuli. Sielläkin pitää paikkansa moni asia. Eräässä tätini vanhassa horoskooppikirjassa ihan kaikki piti paikkansa.
tallennettu
elluri
foorumisti

Profiili
« Vastaus #37 : 28.03.12 klo 20:14 »

Horoskooppini on rapu, mutta rapuja usein kuvataan kovin ujoiksi. Sellaiseksi en kyllä itseäni koe. Tosin ravun myös sanotaan myös suojelevan sisintään ja haavoittuvaisuuttaan, ja minä ainakin olen sellainen. Rapu myös saattaa muuttu hetkessä ystävällisestä hirviöksi, ja tämäpä hyvinkin kuvaa minua! - Saatan vielä hetken olla kovin mukava, mutta kun minua loukkaa, niin helvetti on irti.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.036 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste