sisällön alkuun
19.11.2017 08.48 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"KUntaPOliittisten nuorten LIitto"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Mitä länsimaista horoskooppimerkkiä edustat?
Härkä
Jousimies
Kaksoset
Kalat
Kauris
Leijona
Neitsyt
Oinas
Rapu
Skorpioni
Vaaka
Vesimies

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [Kaikki]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Horoskooppimerkit  (Luettu 19663 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lazu
sneaky-bastard-sword-hiiviskelijä
tintti

miu

Profiili WWW
« : 30.07.07 klo 15:51 »

En löytänyt tällaista aihetta joten päätin tehdä sellaisen kun se ainakin minua kiinnostaa.

Noh... Tuossa kysytään länsimaista aurinkomerkkiäsi, mutta haluaisin tietää myös itämaiset merkkinne. Muunkinlaisia horoskooppimerkkejä olisi kiinnostava tietää (esim. puuhoroskooppi). Vastaatteko horoskooppimerkkienne kuvauksia, vai menevätkö ne ihan päin honkia?

Minä olen länsimaiselta horoskooppimerkiltäni skorpioni, mutta en usko, että olen ainakaan niin kostonhimoinen, kuin skorpionien pitäisi olla... Toisaalta kun horoskooppikirjoja lukee, niin jotkut pointit ovat ihan oikeassa. Se kyllä luultavasti johtuu taitavasti asetetuista sanoista enemmän kuin astrologian paikkansa pitävyydestä.
Itämaisesa horoskoopissa olen vuohi, enkä pidä itseäni niin mössykkänä, kuin vuohet kuvataan, mutta muusta löytyykin juttua samallalailla, kuin skorpionin kuvauksesta...

Minä luulen että horoskoopit ovat ihan humpuukia, mutta noita kuvauksia tutkimalla oppii ymmärtämään itseään paremmin, kun siinä joutuu aina ajattelemaan: Olenkohan minä oikeasti sittenkin tuollainen?
tallennettu

Invisible, invincible.
hibiki
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.07.07 klo 16:49 »

Olen toukokuun lapsia, eli härkä \o

Horoskooppini pitää aika suurilta osin paikkansa. Olen rauhallinen luonne, (pahuksen laiska), toisinaan jopa mukavuudenhaluinen, mutten vaadi paljoa ollakseni onnellinen. Tietyissä asioissa olen jääräpäinen ja tarvittaessa kyllä työskentelen jonkin asian saavuttamiseksi niin kauan, kunnes se on tehty. En suutu kovinkaan helposti, vaan siihen tarvitaan aika paljon, mutta sitten olen myös pitkävihainen. Pidän piirtämisestä ja soitan muutamiakin soittimia, ja härkien sanotaankin usein olevan taiteellisesti lahjakkaita.

En usko horoskooppeihin, mutta toisinaan niitä on kiva lueskella ja katsoa miten käy. Toisinaan kyllä pistää miettimään, kun toiset ihan oikeasti uskovat horoskooppeihin. Mikäs siinä, jos sellaiseen haluaa turvautua.
tallennettu
Micchi
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.07.07 klo 17:47 »

Itse olen oinas. o/ Kiinalaisessa horoskoopisssa olen koira ja puuhoroskoopissa muistaakseni pihlaja.

No olen yleensä aika oinasmainen,eli tulinen ja äkkipikainen,mutta en todellakaan johtaja-tyyppiä,niinkuin kaikissa horoskooppeissa sanotaan.Itse en kyllä näihin usko,sillä mielummin uskoo itseenä kuin johonkin horoskooppiin.Mutta pakko sanoa että aina luen ne jos joku lehti pääsee pienoisiin kätösiini.
Kiinalaisessa horoskoopissa koira on epäitsekäs,rehellinen ja uskollinen,ja se sopii minuun aika hyvin.Oikeastaan kaikkien pitäisi olla tuollaisia.Tai ainakin kaikkia haluaisi olla sellaisia. ^^

tallennettu

Nice bananas!
Moriga
kupoliitti

よろしく

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 30.07.07 klo 18:10 »

Ihana aihe! x3 Joten voitte odottaa pitkää tekstiä.
Voisin väittää uskovani horoskooppeihin tai pikemminkin astrologiaan jossain määrin. En siis yleisenä vankkumattomana totuutena vaan ennemminkin pidän sitä suuntaa-antavana tekijänä, joka määrittää yleisellä tasolla henkilön luonteenpiirteitä. Yleensä selvittelen lähipiirini horoskooppeja ihan huvin vuoksi ja toisaalta ymmärtääkseni heitä paremmin. Tähän mennessä täytyy myös myöntää, että horoskooppien kuvaukset ovat pitäneet suhteellisen pitkälle paikkansa niin allekirjoittaneen kuin tämän lähipiiriläistenkin keskuudessa. Tähän mennessä kaikki parhaat ystäväni ovat edustaneet maamerkin kanssa yhteensopivia "vesi- ja maamerkkejä". Tosin tätä harmoniaa rikkoo, että tätä nykyä läheisimmät ystäväni edustavat ilma-ja tulimerkkejä, mikä on järisyttänyt tähän mennessä niin absoluuttista maailmankuvaani... olen aivan ymmälläni o.O'

Seuraavaksi, koska olen itsekeskeinen, liitän tähän, julmetun pitkän selvityksen omista horoskoopeistani joiden jälkeen kirjoittelen jokusen kommentin siitä kuinka hyvin osui oikeaan:

"Rat people are so charming and attractive they are always surrounded by friends and admirers. They can also be lone tumbleweeds, seldom making lasting friendships. Known as Perfectionists, they never want to lose face. It takes an understanding friend to get them to "put on the dancing plumes." Rat people have vivid imagination and are known for creating extraordinarily magic moments in time. Not surprisingly, the sensitive Rats have the gift of insight and clairvoyance, so you better watch out what you think around them! Rats enjoy being leaders and pacesetters and usually enjoy extraordinary success in life.
Wood rats don't care about firecrackers and whiz-bam-boom special effects. Still waters run very deep! Somewhat introverted and shy in social gatherings, Wood Rats nevertheless make a big impact when it comes to career, finance, and entrepreneurial projects. A big ego keeps this one focused on the big picture, talking only when necessary to make the next move. The enterprising Wood Rat knows and lives the rules in human dynamics: compromise, flexibility, "playing it by ear," the Golden Rule, and generosity. In the Love Boat, don't expect the Wood Rat to whisper a lot of sweet nothings; again, still waters run deep. They don't need words, they ACT their love, showering affection, kindness, and respect on their loved ones, who love them in return."

Ystäviä minulla on suhteellisen vähän, mutta siitä en ole lainkaan pahoillani sillä tässä tapauksessa laatu korvaa määrän. Perfektionisti olen ja kasvojen menettämistä pelkään lähestulkoon enemmän kuin mitään muuta. Todellisen minäni paljastan todellakin vasta sellaisten ihmisten seurassa, jotka ovat oppineet ymmärtämään minua ja saaneet minut laskemaan suojavarustuksen. Olen tarkkailijaluonne, osallistun vasta tutussa porukassa kun tunnen oloni tarpeeksi varmaksi kyseisessä seurassa. Johtajaksi minusta on vasta kun tiedän tietäväni enemmän kuin muut <.< eli aika harvoin jos koskaan. Arvostan enemmän rauhaa ja hiljaisuutta, en juuri pidä menosta ja meiningistä ja siksi pysyn siitä kaukana, ujo ja introvertti olen. Puurottien uranluonnista en sano mitään, mutta voi käpy! kuinka toivon että tuo on oikeassa! Ja köh* kyllä se tuo lopputekstikin pitää paikkansa...

Härkä (Joseph F. Goodavage:n "Tee oma horoskooppisi", 1971):
Ei pidä kiireestä vaan kaikki päätökset on tehtävä hitaasti ajan kanssa harkiten ja etenee mieluiten tuttuja turvallisia polkuja (ei mikään radikaali edelläkävijä). Varovainen ja epäröivä suurten päätösten suhteen. Kärsivällisyyttä, lempeyttä ja joustavuutta löytyy, kun asiat sujuvat halutulla tavalla. Sen sijaan ärsytettynä raivokas ja vaikeasti lepytettävä. 
Perusteellinen, päättäväinen, itsepäinen, mukavuuden haluinen materialisti, joka nauttii taiteesta, hyvästä ruoasta ja fyysisistä nautinnoista.
Järjestelmällinen, sisukas, tunteellinen, herkkä, turvallisuutta kaipaava realisti.

Bull's eye! -.-

Puuhoroskoopin mukaan olen jasmiini, tunteellinen herkkä pessimisti, harkitseva kaukonäköinen diplomaatti, joka kaipaa riippumattomuutta.
Onhan se noinkin...kyllä tunnistan itseni, tosin tämä "varjojen kirja" sivu on liiallisen ympäripyöreä ja suppea kuvauksissaan, että tuosta voisi sanoa mitään kovin tyhjentävää.

Nettilähteinä siis olivat:
http://www.varjojenkirja.com/
http://www.tuvy.com/entertainment/chinese_horoscope.htm
tallennettu

o.O stealth-piisku O.o
Minsvo
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 30.07.07 klo 22:35 »

Lokakuun likka, ärsyttävästi syntynyt 23. päivä, eli siinä vaa'an ja skorpionin rajamailla, mutta vaaka nyt kuitenkin olen. Kiinalaien horoskooppi on sika.
tallennettu
Nieidanine
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 30.07.07 klo 22:55 »

Minä olen leijona! GRAUH! :D

Nuo horoskooppikuvaukset kyllä sopivat minuun aika hyvin, tykkään olla esillä ja pidän siitä kun minua kehutaan...  ^^'  Pidän ylellisyyksistä. Olen aika värikäs persoona, enkä pidä siitä jos minua kohtaan käyttäydytään välinpitämättömästi.

Tosin on joitain asioita missä olen hieman erilainen, esimerkiksi olen toisinaan aika vaatimaton, enkä ehkä se ykkösvaihtoehto johtajaksi, (en kyllä tykkää itsekään tulla komennelluksi).

Kiinalaisessa olen jänis, luultavasti puujänis, mutta en nyt sitten sen enempiä siitä muista...
tallennettu

Kitayama
foorumisti

さぁ、ぼうしやさん?

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 31.07.07 klo 01:40 »

Olen oinas, ylpeä siitä ja varsin tyypillinen tapaus niin hyvässä kuin pahassa. Ja minulla on sama syntymäpäivä Shuichi Shindoun kanssa. :3

Olen harrastanut astrologiaa jo useita vuosia, joten pelkkään aurinkomerkkiin en luota ihmistä analysoidessa, sillä syntymäkartalla on niin monta muutakin tekijää, ettei pelkän aurinkomerkin kuvaus riitä kertomaan ihmisestä kaikkea. Eli kiinnostuneille: kuumerkkini on myös oinas, nouseva merkkini taas rapu ja se näkyy myös hyvin selvästi luonteestani. Astrologia on minulle oikea, jännittävä tiede, joka vaatii paneutumista ja hyvää intuitiota, päivähoroskoopit ovat pelkkää huuhaata. Useimmat astrologit uskovat, ettei tulevaisuutta voi ennustaa. Ihmisluonnetta on mielenkiintoista ja kehittävää tutkia, ja syntymäkartan tutkiminen on todellakin hemmetin hyvä tapa parempaan itsetuntemukseen. Ja varoitus: se vie mennessään. Olen tehnyt monille ihmisille, myös vieraille (esim. ystävän pyynnöstä hänen äidilleen syntymäpäivälahjaksi), tarkkoja syntymähoroskooppeja huoneineen ja planeettasijainteineen ja ovat pitäneet niin prikulleen paikkansa, että se on vahvistanut omaa uskoani. Se on ollut hyvin opettavaista kaiken kaikkiaan.

Itämaisessa olen lohikäärme, mutta itäinen astrologia ei minua juuri kiinnosta. Onhan se mielenkiintoinen osa idän kulttuureja, mutta länsimainen järjestelmä tuntuu kiehtovammalta ja paikkansa pitävämmältä. Ja toki se on myös tutumpi minulle.

Jos joku nyt päätti, että "annetaan tuon hyväuskoisen hölmön tehdä minulle syntymätulkinta ja todistetaan astrologia humpuukiksi!" niin vastaukseni on: bring it on! Voin hyvinkin ystävällistä pyyntöä ja tarkkaa syntymäaikaa vastaan tehdä muutaman sivun tulkinnan, aivan juurta jaksain en pysty tekemään mutta planeettatulkinnat plus nouseva merkki yleensä riittävät hyvin antamaan tarkemman kuvan. ^^ Anteeksi off-topic, oinaat tykkäävät hiukan brassailla kyvyillään enkä ole poikkeus.

Niin siis, jos joku ei jostain syystä ymmärtänyt, en usko mihinkään lehtien humpuukiennustuksiin vaan siihen ihan oikeaan astrologiaan. Duh.
tallennettu

Tsukada
leipova
shabranigdo

legends never die

Profiili
« Vastaus #7 : 31.07.07 klo 10:21 »

Olen epämääräinen Jousimiehen ja Kauriin välimuoto. Eri lähteet väittävät eri merkkiseksi, mutta olen kyllä aina elänyt uskossa, että tähtimerkkini olisi Kauris. Luen niin vähän horoskooppeja, etten juuri tiedä, mitä Kauriista sanotaan, mutta puuhoroskooppini (pyökki) kuvaus hipoo todellisuutta. Olen kuulemma kunnianhimoinen, tahdon ennen kaikkea rahaa, puhun hyvin ja olen synnynnäisesti johtaja-ainesta. Pitää pitkälti paikkansa. Kiinalainen horoskooppini on hevonen, tarkkaan ottaen rautahevonen, eli nelijalkaisten linjalla hyörin.

(En ole kyllä koskaan tuntenut minkäänlaista sielunveljeyttä Saint Seiyan Capricorn Shuraan, mutta...)
« Viimeksi muokattu: 01.08.07 klo 13:45 kirjoittanut Tsukada » tallennettu

"Minäkin tahdon uskoa teidän niinsanottuun ystävyyteenne." -Ankoku Dragon, Saint Seiya

"Sinä, joka uskoit tyhmään oppilaaseeni loppuun asti, olet juuri voittanut." -Hiko Seijuurou, Rurouni Kenshin
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #8 : 31.07.07 klo 20:53 »

En oikeastaan usko horoskooppeihin, mutta on niitä silti hauska lueskella. Olen vain yleisesti kiinnostunut mytologiasta. Mutta mitään väliä en usko horoskoopilla olevan (jotkut ihmisethän eivät suostu seurustelemaan tai olemaan muuten läheisissä tekemisissä ihmisen kanssa, jonka horoskooppimerkki sotii omaa merkkiä vastaan, ja minusta selaainen on lähinnä typerää). Mutta pakko myöntää, että tietyissä kohdin vesimiehen tyyppikuvaus on yllättävän lähellä omaa itseäni. Toisaalta, horoskooppeja voi tulkita kuten tahtoo, joten tiedä häntä... Koskaan en ole horoskooppikuvauksen perusteella päättelemään ystävieni horoskooppeja, koska aina jokin osuu kohdalleen ja jokin toinen asia taas on aivan pielessä.

Mutta mytologian puolesta horoskoopit kiehtovat kyllä.
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Red Mage
Vieras
« Vastaus #9 : 31.07.07 klo 20:55 »

Olen astrologisesti melkoinen ristiriita: aurinkomerkkini (eli se varsinainen horoskooppimerkki) on rapu, mutta kuu sijaitsikin syntymähetkelläni Jousimiehen tähdistössä ja nouseva merkkini on vaaka (sikäli mielenkiintoista, että kaikki kolme edustavat eri elementtejä eivätkä ne sovi toistensa kanssa oikein mitenkään). Silti pystyn mielestäni havaitsemaan jokaisesta piirteitä omassa luonteessani: ravun herkkyys elää käsi kädessä jousimiehen leiskuvan innon ja vaa'an diplomaattisuuden kanssa... ja kenties ristiriitaisuus selittää kummalliset angstikohtaukseni? No joo, ehkei sentään.

Itämaisessa astrologiassa olen tulijänis (joskus tosin jäniksen tilalla onkin kissa) ja druidien puuhoroskoopissa pihtakuusi, ja niissäkin molemmissa on kohtuullisesti itseäni kuvaavia piirteitä. Pihtakuusi sattuu vielä olemaan suosikkipuuni ja niitä myös kasvaa kotipihallamme \o/ Mielipiteiden terävästä ilmaisusta olen tosin eri mieltä, ja muistan suurin piirtein nauraneeni ääneen eräässä kirjassa olleelle väitteelle pihtakuusten "ankarasta kauneudesta"; mielipiteistä puhuttaessa olen yleensä aika jees-pysyn hiljaa-ihminen ellen koe olevani aivan turvallisilla vesillä, ja peiliin katsoessa en näe niin ankaran, kauniin kuin ainakaan ankaran kauniin veroista :D

Kiinnostuin astrologiasta sekä muusta ns. rajatiedosta jo melko nuorena, ja juhlistinpa aikoinaan 18-vuotiaaksi tulemistani menemällä astrologille. Vuosien myötä into on vähän laantunut, muttei se ole kadonnut minnekään. Yllättävänkin paljon on tullut vastaan paikkaansa pitäviä seikkoja omia tulkintoja tehdessäni sekä valmiita lueskellessani. Osittain asiaan on saattanut vaikuttaa oma haluni uskoa asioiden paikkaansapitävyyteen, mutta luullakseni se ei riitä selittämään kaikkia yhtäläisyyksiä. Ihmisen luonteeseen vaikuttaa niin moni asia perimästä ja elinolosuhteista lähtien; mikseivät siis myös taivaankappaleiden asemat?
Kuten Kitayama totesi, pelkkä aurinkomerkki ei riitä juuri mihinkään, vaan tarkempaan (ja todempaan) analyysiin tarvitaan enemmän tietoa. Yhteen vuoteen mahtuu yllättävän paljon tunteja ja minuutteja, joista tähtien sijainti voi olla kiinni.

Loppuun vielä pakko mainita hassuna seikkana eräs sattuma: vilkaisin kerran kaupassa Syntymä, tähdet ja numerot -nimistä kirjaa ja huomasin, että oma "sydämeni valittu" voi olla syntynyt samana päivänä kuin itselleni rakkain anime-/pelihahmo. Voitte uskoa, että melkein kiljaisin ilosta <3
tallennettu
Tartar
oekakisti

YO!

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 31.07.07 klo 22:49 »

Luonnehoroskooppini ainakin yleensä osuu täysin nappiin, mikä minusta on aika jännittävää.. Horoskooppeja on todella kiva tutkia, luonnehoroskooppeja varsinkin! Tykkään todella lukea erilaisia horoskooppijuttuja, samoin kun tykkään tulkita unia unikirjoista. Horoskooppini on Kalat ja kiinalainen Vuohi/Lammas.

"Kalaihmiset ovat vuodenaikansa mukaisesti hyvin herkkiä ympärillään tapahtuville mielialan muutoksille. He vaistoavat tulevia asioita vaikka eivät pysty todistamaan aavistuksiaan todeksi." - astro.fi
tallennettu

"Eventually mountains and rivers will be named after corporations and products.
Even Mt.Fuji... will one day become Mt. Shonen Magazine."
Sugai Ai
foorumisti

Profiili
« Vastaus #11 : 02.08.07 klo 21:19 »

Heh, kuulun enemmistöön! :D Olen siis vesimies, itämaiselta horoskoopiltani vesi-kukko. Nouseva merkkini on rapu.

En usko että horoskooppien avulla voi ennustaa mitään, mutta silloin tällöin lehtien horoskoopit menevät pelottavan oikein. Uusimman Demin (joo, luen Demiä) horoskoopissa Vesimiehen "tärkein päivä" tässä kuussa on 18. päivä, ja näillä näkymin se tulee olemaan minulle erittäin tärkeä päivä.O_o

"Outona ja itsensä usein ulkopuoliseksi tuntevana ihmisenä Vesimies kaipaa ennen kaikkea turvallisuutta ja kannustusta kumppaniltaan. Vesimiehillä on tavallista suurempi menettämisen pelko ja siksi he eivät ole valmiita sitoutumaan rakkaussuhteisiin ennen kuin voivat olla täysin varmoja suhteen toimivuudesta." (astro.fi)

Tämä sopii minuun täydellisesti! Muutkin asiat, mitä vesimiehistä sanottiin tuolla sivulla, tuntuivat sopivan.
tallennettu
Cyrax
Vieras
« Vastaus #12 : 02.08.07 klo 23:20 »

Heinäkuussa olen syntynyt, joten täältä löytyy jellona. Ja nouseva merkki on leijona myös. Itämaisessa taas olen vuohi, mutta ei ole hajuakaan olenko siinä nyt sitten vesi vai mikä. :P

Mitä noihin kuvauksiin tulee, niin osa pitää minun kohdallani paikkansa ja osa taas ei. Olen värikäs persoona ja nautin (varsinkin positiivisesta) huomiosta. Mikään ykkösvalinta johtajaksi en kuitenkaan ole, mutta en kyllä mielellään ole muiden määräiltävänäkään.

En usko, että horoskooppien avulla voi ennustaa yhtään mitään, mutta on se kuitenkin kiva silmäillä jostain lehdestä mitä siinä omassa horoskoopissa oikein sanotaan.
tallennettu
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 03.08.07 klo 01:36 »

Tämä kalojen kuvaus sopii minuun täydellisesti paria väitettä lukuun ottamatta. En ole kiinnostunut uskonasioista ammattini suhteen eikä minulla toistaiseksi ole ollut liikavarpaita.

Erityisen oikeassa tuo on passiivisuudestani ja vaikutusalttiudestani. Periaatteessa teksti jopa suolsi aivoihin uskon, että minun kuuluukin olla tahtomattani sellainen, jonka joku toinen on nettiin sepittänyt. Minuun sopivat asiat ja ominaisuudet ammuttiin niin suoraan silmille eikä turhia jorinoita menestymisestä tulevaisuudessa tai vastaavasta jauhattu.

Jos sivusta jotain pitäisi ottaa erityisesti esille, niin olen todellakin sellainen, joksi minut on kasvatettu ja siten uskon itsekin kasvatuksen merkitykseen. Toisaalta on hyvin vaikea samaistua väitteeseen, jossa kerrotaan meikäläisten taipuvan alkoholismiin.

Enpä kyl kiinnitä horoskooppeihin juurikaan huomiota arkielämässäni.
tallennettu

Lukemalla tämän tekstin sitoudut vastaanottamaan lämpimän virtuaalihalin :-)

* /o/ \o\ *
Mannytsu
kupoliitti

Mandariini

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 03.08.07 klo 12:41 »

Vessamiehiä tässä ollaan.. anteeksi, tarkoitan siis vesimiestä! Kiinalaisittain olen Vuohi (ainakin luulen niin)

Lueskelinpa tuosta Kometaen linkin takaa Vesimiehestä:

Vesimies on epäitsekäs henkilö, herkkä, antelias ja välitön, hyvin itsenäinen ja usein kapinallinen.

Kylläpä kuulostaa tutulta xD Paitsi antelias en ole jos on kyse karkkipussin sisällöstä.

Hän kauhistelee perinnäistäpoja ja käyttäytyy eri tavalla kuin muut. Hänen reaktionsa ovat äkillisiä ja hän muuttaa harvoin näkemyksiään.

Hän tuntee kyltymätöntä uteliaisuutta tieteellisiin asioihin. Hän on omiin ajatuksiinsa vaipunut ja häneltä jäävät monet elämän ongelmat huomaamatta. Tästä johtuu hänen boheeminen ulkoasunsa ja näennäinen sattumanvarainen elämäntyylinsä.

Mjau? Kai se pitää osittain paikkansa. Mutta en kyllä kyllä tunne kyltymätöntä uteliaisuutta tieteellisiin asioihin. Mitä muuten tarkoittaa boheeminen?

Hän ei pidä siitä, että häntä kuulustellaan tai hemmotellaan. Hän on täysin tietoinen omasta älykkyydestään ja viihtyy paremmin mies- kuin naisseurassa.

No nyt ainakin löytyi joitain joka ei sovi minuun! On totta etten pidä kuulusteluista ja hemmotteluista, mutta en todellakaan ole tietoinen omasta älykkyydestäni : D Ja minulla ei ole oikein miesseuraa joten miten voin viihtyä siinä paremmin?

Milloin Vesimiehen merkissä tapahtuu häiriöitä, hänestä tulee todellinen tuhoa tekevä hirviö. Hän on tunteeton ja täysin vailla omaatuntoa. Hänestä tulee omien alitajuisten voimiensa uhri.

Nyt alkoi pelottaa...

­Vaikka Vesimies on luonnostaan itsenäinen, hän osaa olla hyvinkin seurallinen. Hän kunnioittaa muiden ihmisten persoonallisuutta. Hän ilahtuu tavatessaan omalla älykkyystasollaan olevia ihmisiä ja liittyy yhdistyksiin sekä ryhmiin, joissa hän tuntee viihtyvänsä.

Totta ^^

Yleensä luen horoskoopit kaikista lehdistä jotka sattuvat käteen, koska ne ovat hauskoja. Mutta en ikinä usko niihin. Eivätkä ne ole tainneet koskaan toteutuakkaan, mutta se saattaa myös johtua siitä, että unohdan mitä niissä sanottiin.

tallennettu

The Nightmare Begins. And You Can Hear the Cry of the Planet
naihtmae
foorumisti

cuttlefish

Profiili
« Vastaus #15 : 03.08.07 klo 16:46 »

"Kaksoset     - 1 (2.2%)"
Oho, taidamme jäädä pahasti vähemmistöön. Olenko yksin tässä maailmassa?

No tuota. Joskus muutama vuosi sitten olin kovinkin innostunut luonnehoroskoopeista - tai no, lähinnä vain omastani, mutta nyt ei ainakaan lähiaikoina ole tullut luettua näitä karmaisevia totuuksia itsestään. Nykyään hyödynnän horoskooppeilua lähinnä roolipelihahmoja kirjoittaessa, niistä pystyy bongaamaan aika kiehtovia luonteenpiirteitä aina silloin tällöin.

Kometaen linkiin tutustuin minäkin. Myönnetään, kaipa minä keskiverto kaksosesta käyn, ainakin tuo lukeminen, uteliaisuus, pinnallisuus ja uusiin tilanteisiin liian perusteellisesti sopeutuminen kuulostavat turhankin tutuilta.

Mutta vähänkö cool, jaan saman merkin Che Guevaran ja Alanis Morissetten kanssa.
tallennettu

– Simply impassible.
– You mean impossible?
– No, impassible. Nothing's impossible.
Nanu
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #16 : 03.08.07 klo 16:54 »

"Outona ja itsensä usein ulkopuoliseksi tuntevana ihmisenä Vesimies kaipaa ennen kaikkea turvallisuutta ja kannustusta kumppaniltaan. Vesimiehillä on tavallista suurempi menettämisen pelko ja siksi he eivät ole valmiita sitoutumaan rakkaussuhteisiin ennen kuin voivat olla täysin varmoja suhteen toimivuudesta." (astro.fi)

Tuo sopii minuunkin loistavasti 8D Vesimieshän minä olen, nousevalta merkiltäni kauris. Lueskelin lisäksi tuolta Komataen linkittämältä sivulta vesimiehen luonnekuvasta, ja täytyy sanoa että suurin osa tekstistä sopii minuun o__o

Luen kyllä horoskooppeja aktiivisesti, mutten usko niihin.
tallennettu
Fukairi
Vieras
« Vastaus #17 : 03.08.07 klo 21:56 »

Jousimies olen miä :3

Tässäpä kerran selailin helmin horoskooppi sivustoa(lol) ja melkein putosin tuoliltani kun huomasin miten sopiva tuo jousimiehen kuvaus oli.freaky.

"Jousimies on eläinradan optimisti, valloittava idealisti joka elää täysillä ja hurmaa mennen tullen kanssakulkijansa maailmanmatkoillaan. Hänen päänsä on täynnä suuria unelmia ja hän sukeltaa suin päin seikkailuihin niin ihmissuhteissaan kuin työelämässäänkin. Ja jostain kumman syystä, syvimmistäkin syövereistä hän kömpii aina jaloilleen, tarvittaessa yhä uudelleen ja uudelleen."

"Jousimies hymyilee paljon ja on hurmaavan avoin. Jos haluat rehellisen mielipiteen, kysy Jousimieheltä - mutta muista että hänen suoruutensa voi viiltää syvältä. Yleensä et kyllä ehdi edes kysymään, Jousimies on todellinen töksäyttelijä, joka joutuu myös hankaluuksiin loukatessaan suoruudellaan. Hän rakastaa rehellisyyttä intohimoisesti - mutta on uskomattoman sokea kun kyseessä ovat hänen omat heikkoutensa"

...Tuo pitää niin hienosti paikkansa että huhhuh.
Kuvataidekoulun opettajakin sanoi aina minulle "Ansku se aina hurmaa kaikki hymyllään"
...Mikä minusta tuntui aina kovin häiritsevältä.

"Ja silti hän on niin hurmaava, että vaikka suhteenne ei ehkä kestäkään kauan, kantaa hän mukanaan ikuisen rakkauden salaisuutta, ja sen kosketus on varmasti kokemisen arvoinen. Päivä Jousimiehen rakkauden kohteena voi antaa enemmän kuin kymmenen vuotta jonkun toisen kanssa. Jos haluat Jousimiehen kokonaan itsellesi, sinun on osattava antaa hänelle ehdoton vapaus silloinkin, kun hän kerjää sinua antamaan kaikkesi itselleen ikuisesti. Pidä häntä käsivarren mitan päässä, niin hän pysyy omanasi.

Parhaiten tämän valloittavan sydäntenmurskaajan kanssa pärjäävät tulen ja ilman merkit - Oinaan kanssa suhteesta tulee täydellisyyttä hipova, Vesimiehen kanssa syvä ja lennokas, Leijonan kanssa kuuma ja kiihkeä, toisen Jousimiehen kanssa dramaattinen ja Vaa'an kanssa suloinen, kaunis ja kestävä, mutta maan merkkejä suurpiirteisen Jousimiehen ei kannata edes kokeilla - heiltä hän vain särkisi sydämen. Veden merkkien kanssa Jousimies saattaa hetkellisesti onnistua hyvinkin, mutta kaikkein eniten Jousimies kuitenkin rakastaa elämää itseään ja sen salaisuuksien paljastamista."

En ole samaa mieltä itse asian kanssa. En ole sydäntenmurskaaja ó.ò Tai mistä sitä tietää millainen  persoona minustakin kasvaa :D

mutta siis.Yleisesti en usko horoskooppeihin

tallennettu
Joutilas
oekakisti

Herra olkoon teidän kanssanne tänä yönä.

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 04.08.07 klo 11:15 »

Olen Juosimies länkkäri horoskoopissa. Lohikäärme kiinalaisessa. En tiedä sitten noista horoskoopeista tai niiden sopivuudesta sen enempää mutta olen kuullut, että lohhari olisi se paras joten en valita.
  Horoskooppeihin en kyllä usko. Lueskelin toissapäivänä viikon vanhaa iltalehteä ja horoskoopit sattuivat eteen. Luin ne kaikki ja jotenkin onnistuin sovittamaan ne kaikki sen päivän tapahtumiin. Tietenkin piti hiaman runnoa ja sovittaa mutta kun ne ovat kirjoitettu niin epämääräiseti niin minkäs teet?
  Mutta mikä ihme on puuhoroskooppi? Voisin kuvitella olevani joku tunturikoivu.
tallennettu

Tänään menee ehkä huonosti, mutta varmasti paremmin kuin huomenna.
Renee
kupoliitti

While My Guitar Gently Weeps~

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 06.08.07 klo 17:32 »

olen Horoskooppi merkiltäni Skorpioni. Minulla se pitää luonteen suhteen aika paljon paikkansa, koska olen hiljainen ja mysteerinen, sekä joskus vähän kostonhimoinenXD

Pakkohan se on jollain lailla uskoa horoskooppiini kun suurin osa on aina totta.
tallennettu
Shaya
foorumisti

Profiili
« Vastaus #20 : 19.09.07 klo 20:15 »

Horoskooppimerkkini on neitsyt, elikkä syyskuun tyttöjä ollaan >> Kiinalainen horoskooppi taas on hevonen. Itseasiassa tuli juuri eilen kuultua japanin opettajalta, että horoskooppi hevonen + nainen ovat huono yhdistelmä :'D Noh, sen näkee sitten :D

Horoskoopeissa aina toitotetaan, kuinka neitsyet ovat fiksuja, pärjäävät koulussa loistavasti, ja näin edelleen >> Minun kohdallani se ei kyllä aina pidä paikkaansa ^^; Kuitenkin netisyitä on sanottu myös perfektionisteiksi, tarkoiksi, listojen kirjoittajiksi, jne. mikä kyllä pätee minuun. Olen toisinaan käsittämättömän tarkka kaikista asioista, kirjoittelen ylös asioita, joita pitäisi tehdä ja olen myös melkoinen siivousintoilija aika ajoin. Kriittinenkin osaan olla. Mutta taas toisaalta olen myös kuullut, että neitsyt oli jotenkin viileä tai koppava luonteeltaan, ja sitä en nyt oikein osaa allekirjoittaa, asia on mielestäni aivan päinvastoin :D

On sinänsä myös ironista, että onnenpäiväni on keskiviikko, sillä se on työpäiväni :D Onnenvärejäni ovat merensininen, keltainen sekä jadenvihreä (wikipedian mukaan) ja planeettani on tosiaan merkurius.
tallennettu
JeBaZ
mallasvastaava
shabranigdo

Kill them mr. B!

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 20.09.07 klo 09:28 »

Fire Rabbit! Libra!

Vaaka pitää niiltä osin paikkansa, että välillä olen masentava ja sitten välillä liian pirteä. Empä tähän horoskooppi juttuun ole paljoa tutustunut ja vaikka olisivatkin humpuukia, on niitä kivaa lukea ^_^

Tuon tulijäniksen äkkäsin vasta kun klikkasin varomattomasti linkkiä tässä topicissa. http://www.tuvy.com/entertainment/horoscope/fire_rabbit.htm

Hmm. Kiinnostava ja pitää suurimmaksi osaksi paikkansa. Tuo Fire Rabbit osio varsinkin. Taidan tutustua hieman enemmän näihin asioihin nyt kun on aikaa ->
tallennettu

Mysha
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 20.09.07 klo 11:07 »

Jousimies olen miä :3

Tässäpä kerran selailin helmin horoskooppi sivustoa(lol) ja melkein putosin tuoliltani kun huomasin miten sopiva tuo jousimiehen kuvaus oli.freaky.

"Jousimies on eläinradan optimisti, valloittava idealisti joka elää täysillä ja hurmaa mennen tullen kanssakulkijansa maailmanmatkoillaan. Hänen päänsä on täynnä suuria unelmia ja hän sukeltaa suin päin seikkailuihin niin ihmissuhteissaan kuin työelämässäänkin. Ja jostain kumman syystä, syvimmistäkin syövereistä hän kömpii aina jaloilleen, tarvittaessa yhä uudelleen ja uudelleen."

"Jousimies hymyilee paljon ja on hurmaavan avoin. Jos haluat rehellisen mielipiteen, kysy Jousimieheltä - mutta muista että hänen suoruutensa voi viiltää syvältä. Yleensä et kyllä ehdi edes kysymään, Jousimies on todellinen töksäyttelijä, joka joutuu myös hankaluuksiin loukatessaan suoruudellaan. Hän rakastaa rehellisyyttä intohimoisesti - mutta on uskomattoman sokea kun kyseessä ovat hänen omat heikkoutensa"

...Tuo pitää niin hienosti paikkansa että huhhuh.
Kuvataidekoulun opettajakin sanoi aina minulle "Ansku se aina hurmaa kaikki hymyllään"
...Mikä minusta tuntui aina kovin häiritsevältä.

"Ja silti hän on niin hurmaava, että vaikka suhteenne ei ehkä kestäkään kauan, kantaa hän mukanaan ikuisen rakkauden salaisuutta, ja sen kosketus on varmasti kokemisen arvoinen. Päivä Jousimiehen rakkauden kohteena voi antaa enemmän kuin kymmenen vuotta jonkun toisen kanssa. Jos haluat Jousimiehen kokonaan itsellesi, sinun on osattava antaa hänelle ehdoton vapaus silloinkin, kun hän kerjää sinua antamaan kaikkesi itselleen ikuisesti. Pidä häntä käsivarren mitan päässä, niin hän pysyy omanasi.

Parhaiten tämän valloittavan sydäntenmurskaajan kanssa pärjäävät tulen ja ilman merkit - Oinaan kanssa suhteesta tulee täydellisyyttä hipova, Vesimiehen kanssa syvä ja lennokas, Leijonan kanssa kuuma ja kiihkeä, toisen Jousimiehen kanssa dramaattinen ja Vaa'an kanssa suloinen, kaunis ja kestävä, mutta maan merkkejä suurpiirteisen Jousimiehen ei kannata edes kokeilla - heiltä hän vain särkisi sydämen. Veden merkkien kanssa Jousimies saattaa hetkellisesti onnistua hyvinkin, mutta kaikkein eniten Jousimies kuitenkin rakastaa elämää itseään ja sen salaisuuksien paljastamista."

En ole samaa mieltä itse asian kanssa. En ole sydäntenmurskaaja ó.ò Tai mistä sitä tietää millainen  persoona minustakin kasvaa :D

mutta siis.Yleisesti en usko horoskooppeihin

Olen kanssa jousimies ja tuo kuvaus sopii minullekin täydellisesti. Muistan joskus myyneeni leipää pelkästään hymyilemällä ja olen viime aikoina ihmetellyt miten aina jaksan yrittää kaikkien epäonnistumisieni jälkeen. Sydäntenmurskaajan vikaakin taitaa vähän löytyä ja olen huomannut että leijonien kanssa tulee kyllä parempi parisuhde kuin vaikka neitsyiden kanssa. Nykyinen poikaystävänikin on leijona, me riidellään ja rakastetaan tosi intohimoisesti. :D
tallennettu

LilyAngel
foorumisti

Jos masentaa, kissa piristää!

Profiili
« Vastaus #23 : 21.09.07 klo 13:32 »

Leijonan merkeissä olen syntynyt. Nouseva on Skorpioni ja kuumerkki on Vesimies.

Hassua, olen enemmän Skorpionimaisempi kuin Leijonamainen vaikkakin niitä Leijonan piirteitä löytyy "tarpeen tullen" enemmän kuin tarpeeksi.
tallennettu

Nanaki
Vieras
« Vastaus #24 : 21.09.07 klo 13:39 »

Länsimaiselta horoskoopiltani olen oinas, itämaiselta apina ja puuhoroskoopiltani vaahtera. Luettuani kuvaukset kaikista, olen sitä mieltä, että ne kuvaavat minua täydellisesti. En kuitenkaan aio antautua jatkuvasti lukemaan ennustuksia tulevaisuudestani, sillä ei horoskooppi tulevaisuutta määrittele vaan ihminen itse.
tallennettu
mira-pauliina
foorumisti

zzz

Profiili
« Vastaus #25 : 21.09.07 klo 14:25 »

Olen skorpioni ja kaikki skorpionin luonnekuvaukset ynnä muut sopivat minuun melko täydellisesti, mutten siltikään jaksa uskoa niihin. Pienempänä luin _aina_ kaikki ennustukset kaikisra lehdistä missä niitä nyt sattui olemaan ja miten ne käsiini sain ja vielä ELINKIN niitten mukaan. Ennustukset perustuvat mielestäni vain siihen että niitten lukijat ottavat ne liian vakasti ja alkavat nähdä ennustettuja asioita ympärillään ja tekevät itse niistä totta.

´____`hölynpölyä~!
tallennettu

MIRABEAN desunyaa
lorensilver
Vieras
« Vastaus #26 : 07.11.07 klo 05:27 »

Mää olen sekoitus kaurista, skorpionia, jousimiestä ja kiinalaista puhveliä/härkää.

Eli nousevamerkkini on skorpioni
jonka luonteenpiirteitä nouseen sillointöllöin selkeästi esille.

kuumerkki joka on jousimies lähinnä vaikuttaa siloinkun angstaan.
 Ajattelen synkimällä hetkellä asiat valoisampaan suuntaan. ja tietenki täydenkuunaikaan esim piirtäminen onnistuu kun tanssi ja muutenkin minulla on paremim positiivista energiaa kun muuten.

Aurinko merkkini on Kauris ja se tulee sitten esille käytänossä ja toimimismailissa ja asenteessa seurusteluun.
Mutta tosiaan tätä  sekoittaa skorppioni joten olen mustavalkoinen ja arvaamaton persoonalisuus.
Mutta samalla ystäville antelias ja uskolinen.
Puhumattakaan kaksmielisestä huumorintajusta ja vahvasta viiteestä perversisyyteen.
suutttuessa vaaralinen ja ajattelematon...

Olen lukeneyt eri lähteistä olevia horoskooppeppeja
netissä ja tunnistanut noiden kolmen piirteitä itsessäni.
vahvinpana tosiaankin nousu ja aurinko merkki

Olen oppinut ymärtämään itseäni  paremin ja joitan asioita muiden ihmisten luonteesta horoskooppi kuvausten perusteella.

Mutta näitä päivä horoskooppeja ja lehtihoroskooppeja luen lähinnä huvikseni. Koska ne ei useinmiten pidä yhtään paikaansa.

Muita horoskoopeeppejani on
kiinalaiselta : puu härkä/puhveli
puu: oli pihtakuusi
suomalaisessa karhu, sydänmerkki villisika.
Toteemieläin:karhu.

jos haluat tietää itsetäsi asrologisa asioita mene tähän osoiteeseen, niin ainakin perusasiat paljatuu teettemällä ilmaisen pikatulkinnan.
https://www.astro.fi/
tallennettu
Snowy
foorumisti

Profiili
« Vastaus #27 : 25.05.09 klo 17:19 »

Kauris olen länsimaisessa horoskoopissa, ja kiinalaisessa taaskin koira.
Kyllä suurin osa lunnekuvauksista menee päin honkia joten uskoni tähän "tieteenalaan" on varsin minimaalista.
Jos en nyt ihan väärin lukenut niin olikos tuossa ketjussa aika moni skorpioni..?
tallennettu
AreraChan
Unelmoiva
foorumisti

My Love For You Is Eternal

Profiili
« Vastaus #28 : 26.05.09 klo 00:04 »

En osaa sanoa uskonko horoskooppeihin. En usko joka sanaa mitä niistä luen, mutta joskus on mukavaa yllättyä siitä, että niin todella on tapahtunut kuin mitä niissä sanotaan.
Mutta enemmän kuin semmoisia "joka päivä" horoskooppeja luen, niin tykkään lukea luonnehoroskooppeja, rakkaushoroskooppeja ym. muuta hömppää.

Tähtimerkiltäni olen härkä ja voin ylpeänä sanoa edustavani aika puhdasta malliesimerkkiä härästä: en pidä hirveästi muutoksista, vaan turvallisesta ja tutusta ympäristöstä, arvostan kaikkia hankkimiani esineitä ja olen tosi nuuka heittähän mitään pois, olen äärimmäisen omistushaluinen, mustasukkainen ja herkkä, rakkaideni pitäisi joka päivä muistuttaa minua siitä, että he välittävät minusta, luonnonläheinenkin olen ja taiteellinen sekä musiikin, että kuvataiteen puolella ja itsepäinen olen kuin härkä!

Minusta on ihanaa lukea justiinsa luonnehoroskooppeja, sillä aina joka kertaa huomaa jotain, että "aaa, tosiaan. Tuollainenhan minä olen!" Parhaan ystäväni kanssa tykkäämme lukea horoskooppeja ja otamme selvää ovatko tuttavamme yhtään niin kuin horoskoopeissa sanotaan.
Vaikka horoskoopit olisivat pelkkää huuhaataa, niin ei se mitään. 

Kiinalaisissa merkeissä olen apina, nam^^
tallennettu

...what good is Hiten mitsurugi ryuu...
...what good is Himura Kenshin..?
Again, I... I failed to protect the one person who is most important to me... Kaoru-dono...
Kaoru.

~Kenshin~
shinnnju
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 26.05.09 klo 00:12 »

Olen kauris. Monista horoskoopeista olen lukenut, että kauriita pidetään viisaina sekä johtajina. Minun kohdalla ei ainakaan pidä paikkansa =u= Puuhoroskoopiltani olen pihtakuusi. En ole ikinä kuullutkaan :D

Horoskooppeja en säännöllisesti lue, mutta kun tulee vastaan, niin voihan sen selatakin. Enkä aina kaikkeen välttämättä uskokaan,  mutta pidän silti varani, jos horoskoopeissa lukee jotain uhkaavaa :D Mutta en kuitenkaan sitä niin tosissani ota.
tallennettu

oh bby
Cloud
foorumisti

Profiili
« Vastaus #30 : 30.05.09 klo 15:04 »

Luen horoskooppeja joskus mielenjohteesta tai kun se sattuu olemaan lehdessä juuri sillä aukeamalla. Onhan niitä ihan mukavaa seurata: miten rakkaussuhde sujuu nyt, sopiiko luonne ja tuoko keskiviikkona vai sunnuntaina onnea.

Mutta noh, tähtimerkkini on kalat. Intuitiivinen Kalat on eläinradan viimeinen merkki, ja hänen sanotaankin kantavan mukanaan koko maailmankaikkeuden viisautta. Kyky ymmärtää toisen ihmisen tuskaa on niin syvälle rakennettuna Kalojen sieluun, että hän tekee itsestään helposti marttyyrin yrittäessään auttaa ystäväänsä. Kalat on äärimmäisen herkkä ihminen, jonka elämä on äärimmäisyyksien etsintää heti ensi askeleista lähtien. Kala-lapsi syntyy hyvin usein vaikean tai epätavallisen synnytyksen kautta, kuolemaa koskettaen. Hän ui niin syvissä vesissä, ettei aina ymmärrä itsekään itseään - ehkäpä juuri siksi hän jakaa niin auliisti ymmärrystään toisille.. Kalat ovat kiinnostuneita kaikista "henkimaailman" asioista ja usein itse kokevat yliaistillisia kokemuksia, näkevät enneunia ja omaavat parantajan kykyjä. Tuo synnytys kohdassa joudun myöntämään, että synnyin keisarileikkauksella. Ei siis mikään luonnollinen synnytys, ja tossahan todetaan, että kala-lapsi syntyy usein vaikean tai epätavallisen tapaan. No se selittääkin jotain.

Puuhoroskoopiltani minä olen mänty. Mänty-ihminen on sitkeä ja tietää mitä haluaa.Hän on nopea, tarkka, käytännöllinen ja rohkea. Hänellä on hyvä riskinottokyky. Ainoastaan rakastuessaan hän on tunteellinen ja impulsiivinen.

Kiinalaisessa horoskoopissa olen puhveli/härkä.
« Viimeksi muokattu: 05.08.09 klo 16:51 kirjoittanut Cloud » tallennettu

°ω°
kaeru
kupoliitti

bambi boi

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 11.07.09 klo 22:26 »

Ndh. Kaksonen olen. Vai kaksoset.... No, mitä väliä.

Ikinä minuun ei ole sopinut tuollaiset horoskooppikuvaukset. Ne ovat yleensä sellaisia tyyliin: Kaksonen on vauhdikas ja energinen, seurallinen ja sosiaalinen ja duracellpupu ja ties mitä. Ei kuvaa minua lainkaan. En usko horoskooppeihin, vaikka yleensä lehdistä luenkin ne. Ovat yleensä lähinnä huvittavia.
tallennettu

~Watashi no naka no yami ka?~
~Yami no naka no watashi ka?~

http://kaeruteru.tumblr.com/
Punkki
Vieras
« Vastaus #32 : 12.07.09 klo 13:16 »

Itse olen kaksonen. Kaksosten kuvaus käy minuun itseasiassa aika hyvin, vaikken usko että syntymäaika vaikuttaa mitenkään luonteeseen tms...
tallennettu
Yuffu
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 15.07.09 klo 12:36 »

Olen horoskoopiltani... rapu... tai kaksonen. Syntymäpäivä kun on juuri se päivä mistä 15 miljoonaa horoskooppijuttua väitää että se on rapu, kun taas 15 miljoonaa muuta sanoo sen olevan kaksonen. Siitä huolimatta pidän itseäni rapuna. Luonne kun sopii suurimmalta osalta paremmin. Kaksosesta sopii aika harvoin, mutta kyllä siitäkin löydän usein yhtäläisyyksiä itseni kanssa ._.

Kiinalainen horoskooppi on helpompi tietää kun nehän menevät vuosittain. Olen kiinalaiselta horoskoopilta koira ^^

Puuhoroskoopinkin katsoin joskus ja siinä olin... PIHLAJA!(äh, ignooratkaa tuo XD)  Ei.. oikeasti olin viikunapuu ^^
tallennettu
Sasoriza
prinsessa
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 15.09.09 klo 19:55 »

Skorpioni, marraskuun lapsi o/
Kometaen linkittämän sivuston kuvaus skorpionista(eli tämä) natsaa minuun aika täydellisesti, toki siellä on minunkin kohdalla pari väitettä jotka eivät pidä paikkaansa.
Kiinalaisessa olen rotta, puuhoroskoopeista en ole koskaan kuullutkaan.
tallennettu

By the way, your pants are on fire.
Marionetten
foorumisti

shamelessly a fangirl

Profiili
« Vastaus #35 : 18.09.09 klo 16:47 »

Länsimäisen horoskoopin mukaan olen vesimies, kiinalainen vuosieläin kukko ja kiinalainen kuukausieläin härkä. Kumpainenkin kiinalainenelukka on yin-merkkinen (joku yinyang-määre. wikipediast löytyy. ) eli miun kai pitäis olla passiivinen, feminiininen, rauhallinen ja pehmeä.. : D Elementit taasen on maa (härkä) ja metalli (kukko).
Nääin.
Wikipediasta siis löydetty nämä tiedot : D
tallennettu

"So if you've got something to say, say it from the rooftops." - Tom Hiddleston

[ent.kokorilo]
Inku
foorumisti

Profiili
« Vastaus #36 : 18.09.09 klo 18:28 »

Olen skorpioni, ja vaikken kovin vakavasti mitään horoskooppijuttuja yleensä ota, ainakin omalla kohdallani nuo luonnepiirrekuvaukset pitävät yleensä pelottavan hyvin paikkaansa.

Mm. Sasorizan postaamassa linkissä melkein kaikki pitää paikkaansa. Poikkeuksena kuitenkin mm. tuolla useaan kertaan mainittu määräily. En tykkää määräillä ihmisiä ja minua nolottaa jos joku tekee puolestani jotakin. Yleensä yritän ennemmin estellä, että ei tarvi minun takiani, ja silloinkin kun haluan jonkun tekevän puolestani jotakin, pyytelen kierrellen ja kaarrellen ja lupaan tehdä jotain vastapalvelukseksi ennen tai jälkeen ja sitten lopulta saatankin sanoa että teen sittenkin sen itse, vaikka toinen olisi jo suostunut pyyntöön.

"Skorpioni on aina joko hyökkäys- tai puolustuskannalla." Heh, no joo. Tuppaan ottamaan turhan henkilökohtaisesti joskus asiat ja yleensä lähden uusien ihmisten kanssa siitä perusolettamuksesta ettei heihin voi luottaa kunnes todistavat itse toisin. Niinpä olen sitten siihen asti melko varautunut kunnes osoitetaan, että ollaan ihan hyviä tyyppejä eikä olla heti puukottamassa selkään. "Skorpioni on uskollinen." Voi kyllä. Uskollinen kuin koira. Puolustan ystäviäni vielä suuremmalla apinanraivolla kuin itseäni. -.-' En esim. kummemmin välitä jos joku vaikka pilkkaa minua. Naurahdan ehkä ja ignooraan. Mutta jos joku sanoo pahaa ystävästäni... niin, ystäväni saa pidellä minusta tiukasti kiinni ja raahata pois tapahtumapaikalta.

"Skorpioni tekee pilkkaa muista." Tämä pätee vaan mielestäni tyhmiin julkkiksiin ja vihamiehiin tai -naisiin, ja sekin vain silloin kun ovat tehneet jotain todella typerää ja ala-arvoista, kunnon megamokia joille nauraa koko muukin kaupunki. :< Kavereitani en pilkkaa.

Minut myös usein nähdään tuntemattomampien ihmisten näkökulmasta röyhkeänä, vaikken mielestäni ole. Menee luultavasti tuon luonteen spontaaniuden ja avoimien tunteiden piikkiin. Reagoin yleensä tosi voimakkaasti sekä positiivisiin että negatiivisiin asioihin, ja monet eivät kai ole tottuneet sellaiseen. Tämänpäiväisestä keskustelusta poikaystävän kanssa voisin antaa varsinkin erittäin hyvän esimerkin. Hän kertoili miulle juttuja World of Warcraftin uudesta osasta, Catalysmista. Molemmaat ollaan lopettamassa peliä tämän fiaskon takia. Tänään hän sitten kertoi joistakin entistäkin tyrmistyttävämmistä jutuista ja minun reaktioni niihin oli (kielenkäytön takia spoilissa, haha)

Spoileri (vie kursori päälle näytääksesi)

Mikäli vastaan olisi tullut jotain ihmisiä jotka eivät minua tunne, he olisivat hyvinkin voineet luulla että me tapellaan. Terveyskohdasta tällä hetkellä löytyy onneksi vain "ruumiin toimintaan liittyviä epäsäännöllisyyksiä." ^^' Kiinalaisessa horoskoopissa olen tiikeri, elementtinä tuli. Sielläkin pitää paikkansa moni asia. Eräässä tätini vanhassa horoskooppikirjassa ihan kaikki piti paikkansa.
tallennettu
elluri
foorumisti

Profiili
« Vastaus #37 : 28.03.12 klo 20:14 »

Horoskooppini on rapu, mutta rapuja usein kuvataan kovin ujoiksi. Sellaiseksi en kyllä itseäni koe. Tosin ravun myös sanotaan myös suojelevan sisintään ja haavoittuvaisuuttaan, ja minä ainakin olen sellainen. Rapu myös saattaa muuttu hetkessä ystävällisestä hirviöksi, ja tämäpä hyvinkin kuvaa minua! - Saatan vielä hetken olla kovin mukava, mutta kun minua loukkaa, niin helvetti on irti.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [Kaikki]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.066 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste