sisällön alkuun
25.9.2017 05.22 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muistutatko animehahmoa?  (Luettu 16890 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
AreraChan
Unelmoiva
foorumisti

My Love For You Is Eternal

Profiili
« : 23.11.10 klo 21:29 »

Äkkiä haulla ja foorumia selailemalla en löytänyt tällaista keskustelua ja aihe vain pulpahti päähäni yhtäkkiä.

Siis, muistutatko omasta mielestäsi tai onko joku tuttusi haukkunut/kehunut/huomauttanut sinun muistuttavan jotakin anime/manga hahmoa?

Oletko esimerkiksi yhtä positiivinen kuin Tooru Honda, empaattinen kuin Kenshin Himura tai äkkipikainen kuin Edward Elric, vai onko sinulla kenties samankaltainen kampaus kenties "vahingossa" tai tarkoituksella jonkin hahmon kanssa?

_______________________________________________________________ ____________

Ex-poikaystäväni sanoi joskus, että näytän aivan Dragonballin Chichiltä, kun pidin ja pidän yhä hiuksiani samalla lailla kiinnitettynä. Olen myös melko ailahtelevainen, joka sopii hyvin.

Eniten omasta mielestäni minulla on yhteistä Nana Komatsun kanssa (NANA). Olen naiivi ja etsin sitä todellista rakkautta sinisilmäisesti. Minullakin on taipumus ihastua liian helposti lähipiirini miehiin tai ainakin ajatella, spekuloida ja laskelmoida kaikkea. Nanan tavoin olen herkkä ja ihmisistä riippuvainen, mutta kuitenkin tahtoisin oppia itsenäisemmäksi. Vaadin paljon huomiota ja voin olla todella rasittava ripustautuja.

Entä te muut, hyvät Kupolin käyttäjät?
tallennettu

...what good is Hiten mitsurugi ryuu...
...what good is Himura Kenshin..?
Again, I... I failed to protect the one person who is most important to me... Kaoru-dono...
Kaoru.

~Kenshin~
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 24.11.10 klo 11:43 »

Kun olin vielä nuori ja sekaisin, mut nimitettiin omaksi ihastuksekseni silloiseksi lempihahmokseni, Fai D Flouriteksi sarjasta Tsubasa Reservoir Chronicle (avakseni fossiloitunut)
Syitä oli muun muassa, että olemme kummatkin sinisilmäisiä blondeja, ja hymyilemme koko ajan, olemme leikkisiä ja arvaamattomia. En osaa viheltää, eikä Faikaan osannut silloin. Lisäksi Tsubasa-animessa Fai mainitsi ohimennen, ettei tykkää kalasta, ja minä suorastaan vihaan kalaa. Pukeutumistyylimmekin oli samanlainen: valkoista ja sinistä.
Tuntui niin kivalta, kun tanssin, pyörin ja hypin ja nauroin, vedin piruetteja ja muuta vain omaksi ilokseni, ja kaveri ilmoitti sieltä "Mä nään niiin Fain tekemässä tuota!" <3

Nykyisin... en oikein osaa sanoa. Hiukset ovat enemmän Fain mallissa kuin tuolloin, mutta en sanoisi itseäni Faiksi. Koin pienen "olen kuin Zelos" -kohtauksen kesällä. En siis ulkonäöltäni, mutta hän on hyvin valheellinen hahmo, joka haluaa vain pitää hauskaa ja elää. Eikä hän kovin helposti luota kehenkään ja halua avata sydäntään. Hän on kuitenkin valmis ottamaan syyn kaikesta kontolleen.
Ja aina sanottuaan jotain merkittävää, hänen on pakko alkaa laskea leikkiä ja vähän piikitellä sitä, kenelle hän puhui, ja vähätellä asiaa. Lisäksi hän on hemmetinmoinen flirttihahmo! (ja tulee itsekin laskettua leikkiä lähes kaikkien kavereiden kanssa feikki-flirtillä :'D)
Hän on koominen hahmo, kun häneen ensin törmätään, ja pelitavasta riippuen saatat päästä pelin läpi ilman, että hän kertaakaan uskoutuu päähenkilölle mistään.
Oma näkemykseni itsestäni ei ole enää ihan noin masentava, mutta on tuossa perääkin :)
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
Ikkaku
Fanituksessaan epäterveellisen tason saavuttanut.....
foorumisti

Give up and read Jump. See? It's much easier...

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 24.11.10 klo 18:05 »

hmmm....20th Century Boysin Kenjiltä, jos joltain. siis Kenjin siltä versiolta, joka näytetään sarjan alkupuolella.
tallennettu

Yami ni madoishi awarena kage yo, Hito wo kizutsuke otoshimete. Tsumi ni oboreshi gou no tama. Ippen, shinde miru?
Etnalover
foorumisti

Come closer I promise not to bite..hard..XD

Profiili
« Vastaus #3 : 24.11.10 klo 20:37 »

En tiedä onko kellekkään tuttu sellainen JRPG-peli kuin Atelier Iris? no kuitenkin.. siinä ensimmäisessä pelisarjan osassa on yksi päähahmo nimeltä Lita Blanchimont

Näytän hyvin pitkälle häneltä ja mun luonteeni on kuulemma myös hyvin yhteneväinen (niin useimmat ystäväni väittävät) Litan kanssa.. ironisinta kyllä, kun tein oman msn-tunnukseni, mietin pitkään mitä siihen nimeksi laittaisin(kun en halunnut omalla nimellä laittaa) niin kuinka ollakkaan nimeni msn:issä on Lita Blanchimont..XD

..ainoa eroavaisuus lienee silmien väri, joka mulla on vihreä kun taas Litalla on ruskeet silmät. Ja on hauskaa että kerrankin muistutan jotain sellaista hahmoa josta itsekin pidän!

ensi kerralla kun meen johonkin CONiin tai vastaavaan anime/manga tapahtumaan, ajattelinkin cosplayata Litana;)
tallennettu

ayuminette
peruskäyttäjä

友達 y s t ä v ä < 3

Profiili
« Vastaus #4 : 25.11.10 klo 16:45 »

Olen huomannut, että hiukseni kasvavat samanlaisesti kuin Bleachin Rukialla. On tullut pari kertaa huomautetuksi juuri hiuksista :DD :DD
tallennettu

Maybe..
It's time to die?
Jakette
Vieras
« Vastaus #5 : 31.01.11 klo 07:23 »

Kyllä, muistutan luonteeltani ja ulkonäöltäni hieman Fullmetal Alchemistin Edward Elriciä - olemme molemmat lyhyitä (ja meitä muistutetaan siitä jatkuvasti), vaaleahiuksisia, huumorintajuisia, äkkipikaisia ja välitämme läheisistämme erittäin paljon.
tallennettu
Fukairi
Vieras
« Vastaus #6 : 22.02.11 klo 20:24 »

Tottakai oon ihanku mun lempi hahmo yukinekoshitsuji, raiskailen pikkupoikii päivät pitkät ja orjuutan kauniita miehiä huonoilla tekosyillä, ja tää ei tosiaan johu siitä et oisin leikkauttanu tarkotuksella mun hiukset ihan samanlaisiks ku se, IT WAS MEANT TO BE I TELL YOU

Ööö en. En yhtään. Tai no mä oon nykyään niin tavis et ehkä animessa tosiaan on joskus ollu aika montaki hahmoa jolla on siniset silmät ja ruskee tukka, mutta luultavasti se siihen jääpi... Ihanku perusanimuhahmojen naamat oikeesti ois niin yksilöllisiä et niit vois omaansa verrata. Mut jos haluu jotain nähä niin kaipa jotkut sit näkee.
tallennettu
Kenraali Darkkis
Vieras
« Vastaus #7 : 16.03.11 klo 16:44 »

Minua luonnehdittiin viime vuonna koulussa Neon Genesis Evangelionin Rei Ayanamin ja Elfen Liedin Lucyn ilmiselväksi sekoitukseksi, siis luonteeltani olen lähinnä semmoinen.
Eli hiljainen ja introvertti olen päällisin puolin mutta sitten kun hurjistun niin saatan olla yhtä karmiva kuin ihmisten vihaaja vain voi olla.
tallennettu
BandaTurtle
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #8 : 16.03.11 klo 18:36 »

Eräs tuttava tokaisi kerran ohi mennen, että muistutan kuulemma melko lailla Maison Ikkokun Yusakua. Yhtä lailla onneton tohelo, sekä tunteidensa kanssa sekailija, joka puhuu ohi suunsa, mutta on loppu pelissä hyvä sydämminen vaikkakin toope, lisäksi ankaran huono opiskelija lyhyine pinnoineen. Sarjaan tutustuttuani kieltämättä tunsin pientä saman kaltaisuutta : ) Lisäksi tunnustan olevani suunnistus taidoiltani ja yhtä lailla tunari luonteeltani Ranman Ryoga Hibikin kaltainen : D
tallennettu
Kogamori
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #9 : 24.03.11 klo 15:48 »

Ystäväni tässä sanoi, että muistutan K on'in Ritsua, hiuksiltani tosin, ''Panta päähän, ja eiku cossaamaan'' Tollasta XD Ja luonteeltani muistutan Shikamarua Narutosta, hieno rasittavaa moodi mulla silloin tällöin :'D
tallennettu
MattYoru
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #10 : 12.05.11 klo 15:12 »

Noh, onhan tuo yksi parhaistakavereista sanonut monta kertaa, että muistutan Death Noten L:llää. Tämä kuulemma johtuu siitä että hiukseni ovat alati pörrössä, istun samalla tavalla, pidän makeasta ja minulla on tapana päteä diagnooseilla toisista ihmisistä ^.^''...
tallennettu
Korallibambi
foorumisti

Profiili
« Vastaus #11 : 16.06.11 klo 11:22 »

Öh? Meitsillä on kuulemma samanlainen hiustyyli, kuin Elfen Liedin Lucylla, pinkit ja nyrhityt, valuvat silmille. Samaistun hahmoon joo paljon, mutta en ole henkisesti ihan samaa luokkaa. (Moi, en kulje kaduilla tappamassa ihmisiä ja itse feidaan enemmän, kuin olen feidattavana.)

Luonteeltani oon varmaan joku vähemmän traaginen mitäänsanomaton sivuhahmo. Ja niitähän riittää :)
tallennettu

hey, gorgeous, let's celebrate
Tsumibito
Vieras
« Vastaus #12 : 13.07.11 klo 22:01 »

Juu, näytän ihan Bandain mechasarja Overman King Gainerin päähenkilö Gainer Sangalta. (googlettakaa)
tallennettu
Namida Chan
peruskäyttäjä

* *... Just Back off b4 I Snapp...* *

Profiili
« Vastaus #13 : 16.07.11 klo 18:08 »

No damn!

Aloitin juuri ihan samaa aihetta koskevan ketjun!! No... Eipä tuo haittaa, vastaan tähän okein mielellään. Tämän ketjun aloittaja kertoi samaistuvansa Komatsu Nanaan. Itse taas löysin Oosaki Nanasta hämmästyttävän paljon sellaisia piirteitä joihin samaistua.

Ensin kiinnitin huomiota Nanan ulkonäköön. Nyt olen kasvattanut hiukseni vyötäisille enkä ole tyyliltänikään enää yhtä provosoiva (luotan silti mustaan ja nahkatakistani en luovu..), mutta silloin joskus mulla oli valkoiseksi puuteroitu iho, tummanpunaiset huulet ja kissamaisiksi huolella eyelinerilla rajatut silmät. Mustat lyhyet hiukset, musta höyhenpuuhka kaulan ympärillä... Ja musta nahkarotsi, kuinkas muutenkaan!! x)

Jees, olen ärhäkkä ja sähisen jos tunnen oloni uhatuksi. Olen rakentanut ympärilleni muurin. Miksi, se onkin sitten kokonaan toinen stoori...  Mutta kun päästän jonkun lähelleni, kun löydän ystävän tai rakastan, silloin olen pehmoinen ja kehrään: leijonasta tulee pikkuinen sylikissa. =). Jees, siinä se: Bai bai, mata ne!

-Namida-
« Viimeksi muokattu: 20.07.11 klo 22:15 kirjoittanut Andromeda » tallennettu

The blossom of the blue soul is falling.
The fruit of the red blood is ripe.
Behind a sliding door, a faint sigh.
The memory of hands holding your hand.
It is all an illusion.
Snake
peruskäyttäjä

!

Profiili
« Vastaus #14 : 09.08.11 klo 20:28 »

Ehkä näytän tai sitten en, mutta en osaa suoranaisesti yhdistää omaa itseäni täysin mihinkään anime hahmoon...

Mutta on sellainen kutina että joku muistutti minua jollain tavalla joka oli joku sivuhahmo jossain animessa jonka olen nähnyt.
tallennettu

Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 26.08.12 klo 23:20 »

No nykyinen avokkini sanoi joskus suhteemme alussa minun olevan hänen Misakinsa Welcome to the NHK:sta. Näytin kuulema melko samalta ja olin sellainen "pelastaja". o_o Että semmonen, silloin se oli vähän creepy juttu. Ai niin ja panta päässä näytän hänen mielestään ihan K-Onin Ritsulta! (nope)

Itse itseäni nyt en oikein osaa mihinkään yhdistellä, satunnaisesti saatan samaistua esim. jonkun hahmon toilailuihin tai ajatuksiin. Joskus aikoinaan nyt yhdistin itseni kaikkeen vähänkin masentavaan mutta nykyään olen päässyt yli siitä. :D Ehkä enemmänkin ujot tyypit on sellasia, mihin nykyään samaistun eniten, ei tosin nyt mitään tiettyä tule mieleen.
tallennettu

Remember to eat nakki
aki-chan
peruskäyttäjä

By:Kattling Ihania pikseli iconeja tekee hän! :O

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 29.08.12 klo 15:26 »

hmm...nyt kun miettii niin ei tule oikein mieleen...jos jokin pitää valita...Azusa tai Yui [K-ON!] jokin näiden kahden välimuoto...olen joskus varsin kömpelö ja 'hassu' kuten Yui ja sitten joskus valitan ja olen tiukkis Azusan tapaan..mulla on joku tälläne kaksoispersoonallisuus o-o
tallennettu

(^.^)
froggybunta
peruskäyttäjä

Kiitos proffasta Lime! ♥

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 01.09.12 klo 17:26 »

No en varsinaisesti muita kuin Yuita K-On'ista, koska olen saanut paljon huomauttelua siitä, että halailen ihmisiä ja olen erittäin laiska. <3 Ulkonäöltä, noo, en oikein ketään, valitettavasti.:P
« Viimeksi muokattu: 02.09.12 klo 15:46 kirjoittanut froggybunta » tallennettu

Heissulivei! :D
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.027 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste