sisällön alkuun
20.11.2017 11.34 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Li oli koli - kuoli Kupoli"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Jos olisin japanilainen julkkis, alani olisi...?
Mangaka
Animeohjaaja tai muu animetekijä
J-rockari / J-poppari
Seiyuu
Näyttelijä
Keisariperheen jäsen / poliitikko
Jotain ihan muuta (mitä?)

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jos olisit julkkis Japanissa... mistä haluaisit olla tunnettu?  (Luettu 12412 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kyocho
Vieras
« Vastaus #20 : 24.10.10 klo 16:20 »

Olisi erinomaisen mahtavaa olla jonkin uuden muotivillityksen uranuurtaja, perustaja tms.
(Niin kuin Buriteri aikoinaan yamanba-muodin kanssa.)

Olisi mielenkiintoista tulla bongatuksi johonkin alakulttuurin lehteen, ja sitä kautta päätyä nettiin, televisioon ja muuhun valtakunnanlaajuiseen mediaan.
Toisaalta taas juuri niitä uranuurtajia aluksi aina ihmetellään ja jahdataan (negatiivisessa mielessä) kaikkein eniten...
tallennettu
Hachikat
foorumisti

pentu

Profiili
« Vastaus #21 : 25.10.10 klo 10:46 »

Lainaus
Olisin visual kei yhtyeen keulahahmo. Laulaja- kitaristi. 8D Vetäisin pari kiloa krääsää niskaan ja mun tukka vaihtaisi väriä vähintään kerran viikossa<3 Sellaista pirteää tanssirokkia, ei mitään synkkää örinää.
Kuuntelisin sua.

Itse en tiedä, mikä ihme haluaisin olla. Luulisin, että parhaiten minulle sopisi suunnittelijan/käsikirjoittajan/ohjaajan rooli, vaikka toki kuvitelma minusta popstrana on hyvinkin hullunkurisen houkutteleva. Kuvitelkaapa! Ei, ei siitä varmaan mitän tulisi. Bändeillä vaan nyt näkyy olevan niin hurjan hauskaa lavalla ja treeneissä, olen itsekin monesti halunnut olla osa sellaista kokonaisuutta. Mutta ei, kun ei tuota musikaalista lahjaa ole nimeksikään. :D Siispä, olisin varmaankin jossain pölyisessä kopperossa käsikirjoittamassa ja suunnittelemassa eeppisiä animetarinoita, ja sitten päivän päälle ohjaamassa ne. Koska olen monitaitoinen! Har har.

Tai sitten olisin mangaka. En tosin osaa piirtää. :---D
tallennettu

"Televisio kiellettävä. Ja musiikki. Ja taide. Ja kirjat. Joku voi saada vaikutteita jostakin."
mezzo
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 29.10.10 klo 20:26 »

Mangakan arki vaikuttaa sen verta rankalta etten varmaan niihin hommiin lähtisi, vaikka piirtämisestä pidänkin. Animaatorina taas olisi vaan tylsää, kun ei oikein olisi mahkuja olla hirveän luova (ymmärrettävistä syistä :D ) Perjaatteessa minusta voisi olla j-poppariksi (kohtalainen lauluääni ja sävelkorva), mutta se taas ei yhtään kiinnosta.

Haluaisin siis joko olla seiyuu, omistaa oman lolibrändin tai tehdä arttia & suunnitella hahmoja peleihin/kirjoihin yms. Tai vaikka kaikkia näistä!
tallennettu

"Aargh, a tiger!! Well, at least it's not my mum."
luonnosblogi
frobishounen
foorumisti

666

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 13.12.10 klo 07:00 »

Olisin monialainen kuvataiteilija ja mediapersoona. Tekisin kyllä sarjakuvaakin, mutten olisi pelkästään mangaka enkä todennäköisesti edes piirtäisi sarjakuvaa tyylillä, joka muistuttaa lähinnä mangaa. Tyylini kun nykyiselläänkin on enemmän länsimaiseen sarjakuvaan kallellaan. Laulaisin toki myös jossakin hemaisevassa rockbändissä. Itse asiassa tämä tulevaisuus ei juuri eroa siitä, millaista elämää tahdon täälläkin elää.
tallennettu

ruoja
xyz
Nippon97
peruskäyttäjä

Frog

Profiili
« Vastaus #24 : 01.03.11 klo 21:57 »

Mä haluisin varmaan olla j-rokkari tai -poppari ku tykkään laulaa noit sen tyylisii biisei mut emmie tiiä
tallennettu

''Sä oot ihan möö möö!!''
Aoi Usagi
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 13.03.11 klo 19:06 »

Animenohjaaja tai muu animentekijä
Koska olen aina halunnut suunnitella hahmoja animeihin! Se on se jota oikeasti haluaisin ja pystyisin tekemään. Tottahan toki haluaisin olla J-rockari, popcorni tai seiyuu, mutta kun siitä ei tulisi mitään minun äänelläni.. Pidän kamalasti laulamisesta ja noh.. Tunnustettakoon nyt että puhun aina itsekseni esittäen mitä kummallisimpia vuoropuheluita.. Krehem krehem.. Mutta ei niin ei. Voisin myös olla animeiden käsikirjoittaja!
tallennettu

Heli
foorumisti

Profiili
« Vastaus #26 : 21.03.11 klo 22:01 »

Vastasin tähän joskus näyttelijä, mut olisin ehkä kuitenkin seiyuu, koska mulla on hirveä lavakammo. Enkä osaa piirtää enkä laulaa eikä politiikka ja animejen ohjaus kiinnosta, joten. Ja olis myös mukavaa kirjoittaa työkseen, olla toimittaja tai joku. Näyttelijä mä olisin silti mieluiten.
tallennettu

"Minä luulin pienenä, että jos talvella kaataa kesäkeittoa lumen päälle, tulee kesä."
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.022 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste