sisällön alkuun
22.9.2017 09.04 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suuri ja mahtava Kupoliitto"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 ... 48
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mille repesit viimeksi?  (Luettu 188801 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nanu
kupoliitti

Profiili
« : 03.07.07 klo 18:18 »

En löytänyt ainkaan haulla tälläistä keskustelua, mutta olen pahoillani jos tälläinen on jo 8(

Niin, otsikossahan se jo tuli. Elikkäs, mikä asia sai viimeksi teidät nauramaan? 8D Olisi hauska kuulla.
tallennettu
Sekkosiki
kupoliitti

Sekkosiki

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.07.07 klo 19:00 »

No hekotin puoli tuntia sitten sellaiselle asialle, kun kuuntelin Youtubelta Within Temptationin Memories-kipaletta ja olin yhtä aikaa Ampparit.com -sivustolla. Siellä sivustolla oikealla puolella on vielä ainakin Fazerin outo mainos ja jos vie hiiren sen yläpuolelle, kuuluu pierun ääni. Se ei sopinut kovinkaan hyvin tuohon kappaleeseen ja sille repesin :D
tallennettu
Sandi
Vieras
« Vastaus #2 : 03.07.07 klo 19:19 »

No jos ei lasketa sitä, että naurahdin tuolle Sekkosikin sanomalle asialle, niin hekotin vähäsen Fukairin sanomille jutuille mesessä tänään. XD Että semmosta.

EDITTO:
No nyt kyllä repesin pahasti sorafunen juttulle. :'DDD EI HELEVATA!
« Viimeksi muokattu: 03.07.07 klo 21:39 kirjoittanut Sandi » tallennettu
sorafune
Vieras
« Vastaus #3 : 03.07.07 klo 21:14 »

Minä muista oliko tämä nyt se viimeisin asia, mutta kovasti tuli naureskeltua sille, kun sanoin, että "Miehen pitää olla ainakin 180-senttinen!", niin tietysti parhaan ystävän(Äyj/Punakyljys) poikaystävä kuulee sen kutakuinkin näin: "miehellä pitää olla ainakin 180-senttinen!". Tuli siinä sitten mietittyä, että laahaaisiko se perässä vai miten sitä kannettaisiin mukana.

... :'D
tallennettu
Tsukada
leipova
shabranigdo

legends never die

Profiili
« Vastaus #4 : 03.07.07 klo 22:14 »

Tänä aamuna posti toi kaksi Anpanman-elokuvaa. Toisessa, Yumeneko no kuni no Nyanii -nimisessä, Shokupanmanille tuli repeiltyä vähän väliä x)
tallennettu

"Minäkin tahdon uskoa teidän niinsanottuun ystävyyteenne." -Ankoku Dragon, Saint Seiya

"Sinä, joka uskoit tyhmään oppilaaseeni loppuun asti, olet juuri voittanut." -Hiko Seijuurou, Rurouni Kenshin
Roiga
kupoliitti

Ennen valistin kansaa nimellä Ninryoga...

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 04.07.07 klo 00:08 »

Repesin, lähes halkesin kahtia, olin ratketa liitoksistani...

Viimeksi nauraa retkotin niin että mahaan sattui oli muutama päivä sitten kun kuuntelin Eddie Murphyn ja Richard Pryorin stand-up settejä. Murphyn drunk cook-outs ja Pryorin Exorcist on komiikan kärkeä.

Olen vain kaksi kertaa nauranut niin paljon että kaaduin tuolin kanssa lattialle, ensimmäinen oli Robin Williamsin Live on Broadway stand-up dvd ja toinen oli Kummeleiden krapula sketsi, se missä Silvennoinen herää karmeaan krapulaan ja yrittää nauttia aamupalaa. Suosittelen katsomaan, eiköhän se löydy sieltä sinäputkesta.
tallennettu

...mutta päätin vaihtaa sen uskolliseen nimimerkkiini.
Kaori-chan
Vieras
« Vastaus #6 : 04.07.07 klo 10:30 »

Repesin kuullessani Roy Mustangin seiyuun laulavan, sen verran huvittavaa matskua.
Ja sitä edellisellä kerralla piirtäessäni Gaaraa Leen pääl--, siis piirtäessäni. :D
« Viimeksi muokattu: 21.04.08 klo 20:48 kirjoittanut Kaori » tallennettu
Kirsikkamehu
kupoliitti

All we need is fantasy

Profiili
« Vastaus #7 : 04.07.07 klo 15:03 »

Kuljin kaverilleni pyörällä ja menin kasvihuoneitten ohi. Pihalla seisoi tyhjä myyntikoju ja vieressä jumalaton kasa kiviä. Kivien vieressä oli kyltti: "Kotimaisia ja orgaanisesti kasvatettuja."

Samaisen kaverin luona pelasimme hänen ja isosiskonsa kanssa Piirrä ja arvaa-peliä. Kaverini piirsi tarjoilijaa ja huusin "Indiana Jones!" Hänen isosiskollaan oli sanana taas lentää. Minähän fiksuna huudan "Hitto, sehän on jättiläiskärpänen!"

Kyllä siinä nauratti kun kaverini nauroi niin että putosi sängyltä pelilaudan päälle.
tallennettu

毎日大好きなの。

18.9. ~This is the sound of my remedy~
Maseru
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 04.07.07 klo 15:50 »

Satuin tuossa viikonloppuna katsomaan jotain sketsiohjelmaa, missä oli välillä jotain turhia stand up koomikkojakin.

Täälläkin katsottiin act!one:a :D Ihan hauska juu, itsekin repeilin tuolle ja muillekin, mm. Pekka Jalavalle x)

Ja tänään repeilin jostain syystä erään grillin ruokalistalle, se nimittäin vilisi kirjoitusvirheitä.
Älkää kysykö.
tallennettu

~Tervetuloa Lihisbingoon~

Genshiken Helsinki - sinulle, joka tahdot mukaan joukkoomme kummaan.
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #9 : 04.07.07 klo 18:56 »

Olin viime viikolla protuleirillä, ja vikana iltana tietysti piti valvoa, vaikka univelka painoi jo päälle. Selkään ja jalkoihin särki, kun olin seisoskellut pitkään. Ohjelman loputtua aloimme hätistellä leiriläisiä pikkuhiljaa nukkumaan. Oleskeluhuoneemme oli jo kohtalaisen tyhjä, ja sen patjoilla peitetty lattia houkutteli. Kellahdin maahan selälleni lähinnä lepuuttamaan kipeitä lihaksiani, ja tulin vetäneeksi samalla jalat kippuraan mahani päälle. Sitten väsyneet aivoni keksivät jostain syystä, että olen kuin selälleen joutunut koppakuoriainen. Heilutin käsiäni ja jalkojani ja nauraa räkätin aivan hullun lailla. Leiriläiset katsoi vähän oudosti, ja minä vain käkätin kippurassa. Se oli itse asiassa aika hauskaa.
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Em
kupoliitti

yhdyssanahirviö

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 04.07.07 klo 19:56 »

Viimeksi repesin katsoessani Mtv3:n ensi syksyn ohjelmiston mainosta. Kerrottiin eri aiheisiin liittyvistä sarjoista. Matkailun kohdalla oli Amazing Race ja Prison Break. Miten ihmeessä metsässä rämpivät vankikarkurit liittyvät matkailuun?

Conan O'Brienille repeilen jatkuvasti, pitää varata aina tyhjä televisiohuone naamanvääntelylle ja hekottelulle.

On muuten varsin inhottavaa revetä jollekin päässä pyörineelle asialle esimerkiksi hiljaisessa luokkahuoneessa. Eikä repeilyn aiheen tarvitse olla oikeasti kyllä hauskakaan.
tallennettu
jelden
kupoliitti

rahalla saa ja hevosella pääsee

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 05.07.07 klo 14:07 »

Lainaus
Conan O'Brienille repeilen jatkuvasti
Samalla linjalla. :D

Kävimme tänään katsomassa isoäitini äitiä jonkinlaisessa hoitokeskuksessa, missä on huoneet jne. No, hän on vähän jo vanhuudenhöperö, eikä kuule mitään. Repesin sille, kun hän kutsui äitiäni muratiksi. "Muratti!" Hän hoki välillä. Haha :''D Lisäksi naureskelin itsekseni sille, kun isoäitini äiti tuli huomanneeksi punaisen henkilöauton, ja isäpuoleni väitti sitä aiemminmainitun joulupukin autoksi.
tallennettu

se parhaiten nauraa joka koiraa karvoihin katsoo ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se villakoirana veräjästä pääsee
Iis
Vieras
« Vastaus #12 : 05.07.07 klo 18:28 »

Repesin kuunnellessani Billy Talentin biisiä Red Flag, koska kuulen aina tietyssä kohtaa ne sanat väärin. :'D Kun siinä lauletaan monta kertaa peräkkäin "We don't need them" niin minä kuulen joka kerta jotain erilaista mm. "We don't eat him, we don't need him, we won't eat them, we don't beat him". Ja niin edelleen. :D

tallennettu
Applethief
foorumisti

Profiili
« Vastaus #13 : 06.07.07 klo 00:48 »

Repesin kun katsoin äsken ohjelmaa nimeltä Häiritsevä Tekijä. Se oli aikas hupaisa jakso tällä kertaa. Nauroin siinä itekseni kovaan ääneen äidin ja isän yrittäessä katsoa viereisestä telkkarista jotain kotimaista ohjelmaa. Niin meillä on olohuoneessa 2 telkaria vierekkäin riitojen estämiseksi.
tallennettu

Live, Love, Laugh
Maseru
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 06.07.07 klo 09:55 »

^ Muah, Häiritsevä tekijä xD

Äsken repeilin vähän kun tuolla irc-galleriassa joku oli kirjoitellut tyyliin "olin eilen selvinpäin kun parantelin perjantain krapulaa."  Se vaan oli musta jotenkin huvittavaa. Itse kun en juo.
tallennettu

~Tervetuloa Lihisbingoon~

Genshiken Helsinki - sinulle, joka tahdot mukaan joukkoomme kummaan.
Vigly
Kalaisa
oekakivalvoja

HAAHAA

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 06.07.07 klo 11:24 »

Itse toisinaan repeilen oekaatöille, esim niille aikuiskuville, jossa on 7 pikselin verran verta ja wormssilta näyttävä ihminen ja kuvatekstinä "Tänään jotain raaempaa".

Ei saisi ilkkua, mutta minulle parhaan naurut tarjoaa piirtolaudat :D
tallennettu
hibiki
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 06.07.07 klo 13:41 »

Sille, että Gazette on tulossa Suomeen 8D

Olin juuri jokin aika sitten ihan vitsillä heittänyt kaverini kanssa jutellessani, että " joku pari vuotta sitten ei voinut edes uneksia mistään j-bändistä Suomessa ja nyt tollasia isoja nimiä tulee. Et kohta sielt tulee sit varmaan joku gazekin Suomeen :------------------D " Että hehe, olemme ilmeisesti selvänäkijöitä jollakin asteella.
tallennettu
Zetsubou-san
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 06.07.07 klo 15:24 »

Oekaassa Kometaen mutanttilonkerokissalle repesin ja aika kovaakin vielä :'D

Törökki arvostaa huumorikuvia piirtolaudoilla paljonkin~
tallennettu

Galleriassa se liikkuu nimimerkillä Oningyou. DAsta sen löytää guutti-nimen takaa, ja Hartsilapsissa se on Zetsubou. Blogailuja osoitteessa http://www.mimis-kaleidoscope.blogspot.com/
AreraChan
Unelmoiva
foorumisti

My Love For You Is Eternal

Profiili
« Vastaus #18 : 11.08.07 klo 11:51 »

Heh, viimeksi repesin kunnolla eilen kun olin pelaamassa rantalentistä ystävieni kanssa... Hitto ko oli hauskaa xD Multa meni ranne paskaks, serkulta lohkes kynsi ja ihastukselta aukes polvi xD Me ollaan vähän rajuja pelaan... Heh hehm kaikkea jännää sattui xD
tallennettu

...what good is Hiten mitsurugi ryuu...
...what good is Himura Kenshin..?
Again, I... I failed to protect the one person who is most important to me... Kaoru-dono...
Kaoru.

~Kenshin~
Nieidanine
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 11.08.07 klo 12:19 »

Minä repesin viimeöiselle Top Secret -elokuvalle, todella monessa kohtaakin, mutta total reps tuli kyllä siinä kun kävivät saluunatappelua joen pohjassa. Kaikkea sitä keksittiinkin vielä tuohon aikaan...
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3 ... 48
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.03 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste