sisällön alkuun
19.11.2017 03.10 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Ecchi na no wa ikenai to omoimasu!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Huono laatu // Ongelmia Shipainterissa  (Luettu 8125 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
RainbowHiccup
oekakisti

Profiili WWW
« : 30.09.10 klo 20:34 »

Jos joku osaa auttaa niin olen todella onnellinen ^.^. Siis ongelmana on että kun piirrän esim. penillä, niin viivan laatu on aivan surkea. Minulla myös hidastelee tuo Shipainter.
Voisiko ongelma johtua siitä että käytän ShiPainter Pro:ta?
Käyttäisin tavallista Shi painteria mutta siinä ei ole kunnon väri juttua (anteeksi, unohdin sen mikä se on mutta ymmärrätte varmaan), vai onko siinä? (väri jutulla tarkoitan sitä neliötä missä on värit ja niitä voi liu'ttaa ja saa eri värin, toivottavasti toi jotain selvennystä asiaa).
Kiitos sille joka osaa auttaa :).
P.S kuinka monen viestin perusteella pääsee Foorumistiksi?
Pääsisinkö minä foorumistiksi? (olisi kiva osallistua keskusteluihin -.-).
« Viimeksi muokattu: 11.10.10 klo 22:58 kirjoittanut Andromeda » tallennettu
Flarona
kovin pötkyläinen
suomimangusti

A, nandemo nai.

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.10.10 klo 18:47 »

En tiedä, mistä tuo johtuu, mutta tavallisessa ShiPainterissa "värineliö" löytyy klikkaamalla Color-nappulaa.

P.S kuinka monen viestin perusteella pääsee Foorumistiksi?

Foorumistiksi tarvitaan juuri niin monta viestiä kuin shabrat tarvitsevat pystyäkseen luottamaan, että osaat vastedeskin kirjoittaa selvästi ja suunnilleen asiasta. En ole shabra, mutta minusta kappalejaossa olisi vielä parantamisen varaa. Tyhjä rivi kappaleiden välissä tekee viestistä helpommin luettavan. :3
tallennettu

On laitonta ajatella, että Death Note: How To Read julkaistaisiin Suomessa.
Kitsuneko
foorumisti

=^.'''.^=

Profiili
« Vastaus #2 : 19.02.12 klo 09:19 »

En tiedä, kuuluuko kysymykseni tähän ketjuun, enkä edes, liittyykö se Shi Painteriin, mutta kokeilen onnea kuitenkin :> Olen siis ostanut uuden tietokoneen, ja nyt kun yritän aloittaa piirtämisen kupolin laudoilla, tulee siihen kohtaan, jossa pitäisi olla piirustusalue, viesti "tarvittavaa lisäosaa ei ole asennettu" (ja sellainen palapelin pala sinisellä pohjalla). Mikä lisäosa minun tulisi asentaa?

Kiitos jo etukäteen!
tallennettu

Kitsuneko näkyy myös artissa: http://kitsunekoshojo.deviantart.com/
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.02.12 klo 06:02 »

Mikä lisäosa minun tulisi asentaa?

Java ilmeisesti puuttuu. Lataapa tästä, jos ei koneelta kerran löydy.
tallennettu
dotra
kupoliitti

Forever young

Profiili
« Vastaus #4 : 25.04.12 klo 21:42 »

Hei, sitä tässä ihan kyselen kun on jo muutaman kerran käynyt.. Kun piirrän ja laitan turvatallennukseen, tullessani takaisin jatkamaan on suurin osa layereista kadonnut?

Pystyykö niitä edes palauttamaan ja mistäköhän tuo ylipäätään johtuu? Tuskin layereita liikaa oli muutenkaan, mutta silti suurinosa katoaa täysin, hmm.

Kyselen vain kun on jo hieman alkanut harmittaa & ärsyttää tämä :s

tallennettu
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 27.04.12 klo 00:45 »

Turvatallennus tosiaan bugittaa joskus, mutta sen kanssa on valitettavasti elettävä. Se on harvinaisen ikävä juttu, mutta korjausta ei ole, koska itse oekaki-ohjelmat ovat vanhoja ja päivityksiä niihin ei ole tullut enää vuosiin.

Kadonneita layereita ei pysty palauttamaan mitenkään.

Jos jotain kannattaa tehdä, niin minimoida layerien määrä ennen turvatallennukseen laittamista ja toivoa, ettei juuri tällä kertaa mikään menisi rikki.
tallennettu
Haamu
oekakisti

Tulkaa puhumaa mulle mangasta

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 15.03.14 klo 20:45 »

Päätimpä tulla tähän ketjuun valittelemaan koska uuden tekeminen tuntuu hieman turhaudelta.

Olen nyt jo muutaman kuukauden ajan aina satunnaisesti yrittänyt tulla piirtämään tänne, mutta joka kerta se on aluksi lataavinaan shipainteria, mutta sitten tuleekin ikkuna, jossa Java ilmoittaa jotain sen suuntaista että jotkut asetukseni estävät kyseisen ohjelman käytön. En kyllä eläekseni tajua, että mistä ihmeen asetuksista on edes kyse. Päivitin Javan ihan viitisen minuuttia sitten, mutta mitään ei tapahdu. Olisiko kellään mitään vinkkejä ongelman korjaamiseen?
tallennettu

Hei siis, ihkuu
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 19.03.14 klo 02:54 »

Uhhuh, onpas ongelma.

Kerrotko vielä, mitä selainta käytät ja mikä tietoturvaohjelma on koneellasi? Voidaan sitten kokeilla hakuammuntana jotain korjausohjeita antaa.

Entä saisitko otettua screenshottia ko. virheilmoituksesta?
tallennettu
Haamu
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 22.03.14 klo 13:44 »

Selaimena minulla on Firefox, ja IE:n lisäksi muita koneella ei ole. Tietoturvaohjelmana Avast.

Kuvat ovat valitettavasti aika valtavia nyt, ei taito tai jaksaminen jaksaminen riitä niiden pienentämiseen.
Spoileri (vie kursori päälle näytääksesi)
tallennettu

Hei siis, ihkuu
Miizou
improvisoiva
ylläpitäjä

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 22.03.14 klo 20:27 »

Jaa, että tuollaista. Uudessa Javassa on näköjään tietoturvaa parannettu(?) ja blokattu oletusarvoisesti Java-sovellukset epävirallisista lähteistä (jollainen Kupolin Oekaki-sivustokin on), jolloin selain ei suostu sitä avaamaan.

Windowsin Ohjauspaneelissa on Java-kuvake (Java Control Panel), jota tuplaklikkaamalla aukeaa Java-asetukset. Voit joko laittaa Security-välilehdestä asetukset mediumiksi, tai sitten laittaa Kupolin piirtolaudat valkoiselle listalle samoista asetuksista (suosittelen itse tätä).

Eli Security-välilehti auki Java Control Paneelissa ja sieltä Edit Site List. Sitten kirjoittaa Oekakien osoitteen siihen  (eli http://piirtolaudat.kupoli.net) ja klikkaa Add Site ja OK.

Jos kaikki menee niin kuin keikaku, niin asetusten pitäisi näyttää tältä:

Kun seuraavan kerran avaa Oekakin, selain kysyy, sallitaanko Java tältä sivulta. Vastaa, että aina sallitaan, niin sitten homman pitäisi toimia taas kuin ennenkin.
tallennettu
Haamu
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 06.04.14 klo 14:51 »

Kiitoksia! Nyt toimii taas. :D
tallennettu

Hei siis, ihkuu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.027 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste