sisällön alkuun
18.11.2017 19.43 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lävistykset  (Luettu 14560 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
frobishounen
foorumisti

666

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 14.07.12 klo 20:08 »

Mulla on kolme reikää korvalehdissä, mistä yksi on nyt kymmeneen milliin venytetty. Saattaisin ehkä jossain vaiheessa venyttää enemmänkin mutten tiedä jaksanko, en tiedä haluanko vielä palauttaa tätä ikinä, joten en oo siksi uskaltanut venyttää kovin suureksi. Lisäksi en itselläni tykkäis ihan jäätävän suurista venäreistä, eli varmaan kakskytneljä milliä on aika lailla maksimi, jos nyt ikinä lähden edes venyttämään tästä enempää.

Mulla on lisäksi yksi perusrustoläväri korvassa, spiderbites eli kaksi huulikorua ja industrial, joka on tehty kahteen kertaan sen takia, ettei se meinannut aluksi parantua millään, joten annoin sen sitten kasvaa umpeen ja otin nyt uudelleen. Nyt on mennyt hyvin sen kanssa ja läväri on lisäksi paremmassa kohdassa kuin se alkuperäinen joten no hard feelings. Kaikista parhaiten/nopeimmin mulla on parantunut nää huulilävärit, niistä ei ole oikeastaan koskaan ollut minkään valtakunnan ongelmaa, vaan ne on olleet ihan kiltisti alusta saakka. Ylipäätään oon pyrkinyt hoitamaan ja huolehtimaan kaikista läväreistäni niin, ettei niiden kanssa ole tarvinnut saikata ylimääräisiä tulehtumisten ja sen sellaisen kanssa, joskin tuo vanha industrial ei käyttäytynyt niin hyvin kuin nämä muut, osaksi varmaan siksi, että se oli tehty vinoon, mutta voi toki olla että olin etummaista reikää hoitaessani kusaisin jotakin.

Parantumattomista lävistyksistä voisin sanoa sen verran että siinä vaiheessa kun tuntuu, ettei hoitokorua pysty vaihtamaan pois sen takia, ettei reikä parane sitten millään, kannattanee tarkistaa ettei ole allerginen hoitokorun materiaalille. Varsinkin näissä metallisekoitteissa saattaa olla esimerkiksi nikkeliä (muistaakseni ainakin kirurginteräksessä on), joille useat ihmiset on allergisia. Esimerkiksi kulta- ja hopeakorut allergisoi erittäin harvoja. Kyllä noiden lävistysten pitäis ihan kohtuudella parantua jos niitä hoitaa ohjeiden mukaan eikä kohtele kovin huonosti.
tallennettu

ruoja
xyz
Haamu
oekakisti

Tulkaa puhumaa mulle mangasta

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 04.01.13 klo 19:42 »

Itseltäni löytyy toisesta korvasta kolme, ja toisesta yksi reikä. Lisää tosin tahtoisin, mutta saa nyt nähdä joutuuko sitä odottamaan pari vuotta. :D Korviin siis, en usko että tähän pärstään sopii mikään ilman että tulee tyhmän näköinen.

Ei nyt ainakaan heti tule mieleen lävistystä, joka olisi ruma. Kunhan niitä kaikkia ei ole hankittu, niin ihan mukavalta näyttää. Tai no, pakko se on myöntää että perus suomalaisella pyöreähköllä naamalla osa lävistyksistä tuo hiukan säälittävän kuvan...
tallennettu

Hei siis, ihkuu
ennaway
oekakisti

Profiili
« Vastaus #22 : 05.01.13 klo 09:45 »

Ensimmäiset korvalävistykseni (peruskolot, ei rustoon) otin 7. luokalla, koska "kaikilla muillakin on, en halua erottua joukosta yhyy", vaikken niitä sinänsä himoinnutkaan. Yhdeksännellä alkoikin itselläni sitten hirrmunen buumi, joka on vaan jatkunut ja jatkunut monen vuoden ajan. Tällä hetkellä miulla on vasemmassa korvanlehdessä kolme reikää, enempää en ole ainakaan suunnitellut siihen otattavani.
Oikeassa korvassa on neljä perusreikää ja yksi rustosssa. Viime kesänä kävin Kawaconissa teetättämässä Undergroundin myyntipisteellä itselleni Labretin, eli korun joka lävistää alahuulen keskeltä. Ihan kiva tuo mielestäni, enempää en meinaa kasvolävistyksiä otattaa.
tallennettu
frobishounen
foorumisti

666

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 07.07.13 klo 14:31 »

Ei nyt ainakaan heti tule mieleen lävistystä, joka olisi ruma. Kunhan niitä kaikkia ei ole hankittu, niin ihan mukavalta näyttää. Tai no, pakko se on myöntää että perus suomalaisella pyöreähköllä naamalla osa lävistyksistä tuo hiukan säälittävän kuvan...
En nyt tiedä siitä perus-suomalaisesta pyöreästä naamasta mut täytyy kyl sanoa et välillä näkee sellaisia lävistettyjä et mietityttää et onko ollut hyvä ratkaisu iskeä rautaa naamaan valittuihin kohteisiin, juurikin siks että jos lävistys ei näytä sopivan kantajalleen, tulee just toi mainittu säälittävä kuva, valitettavasti. En nyt kuitenkaan lähtis ääneen tuomitsemaan, jokaisen oma valintahan se on, mitä naamaansa laittaa.

Mä otin tänäkeväänä kaikki lävärit pois tuota industrialia lukuun ottamatta, ihan siksi etten kokenut niiden enää sopivan tyyliini. Mulla oli joskus nuorempana punkvaihe, johon ne istuivat kuin nyrkki silmään, mut nykyisen smart casualin kanssa ne ei tuntuneet enää näyttävän kivalta.
tallennettu

ruoja
xyz
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.021 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste