sisällön alkuun
22.11.2017 14.38 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Jos olisin animehahmo apurini olisi...
Hyvännäköinen vastakkaisen sukupuolen edustaja (romantiikalla varustettu) - 56 (26.2%)
Hyvännäköinen oman sukupuolen edustaja (romantiikalla varustettu) - 17 (7.9%)
Omaa sukupuolta oleva paras ystävä - 22 (10.3%)
Koominen törttöilevä turhake - 11 (5.1%)
Androidi/robotti/tms - 18 (8.4%)
Joku söpö eläinhahmo - 21 (9.8%)
Joku ei elollinen (mutta silti älykäs) esim tietokone - 7 (3.3%)
Minulla olisi kokonainen joukkio apureita - 21 (9.8%)
Ei minulla olisi mitään apuria, toimin yksin - 24 (11.2%)
Ei mikään näistä vaihtoehdoista - 17 (7.9%)
äänestäjiä yhteensä: 200

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuvittele itsesi animehahmoksi. Kuka näistä olisi sidekickisi?  (Luettu 20887 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nekorin
Raivotar
vastuuhenkilö

Amanda <3

Profiili WWW
« : 10.07.10 klo 10:54 »

Aihe kertookin jo varmaan kaiken tästä kysymyksestä vai mitä? Jos siis olisit animehahmo, olisiko sinulla mukanasi joukkio glitterisiä taikatyttöjä vaiko uskollinen koirasi joka sinulla on ollut lapsesta asti. Ehkä sinulla olisi sittenkin maailman komein poikaystävä, joka olisi myös sidekickisi tai älykäs supertietokone joka on tullut avuksesi tulevaisuudesta.

Äänestyksen jälkeen olisi kiva jos jaksaisit kertoa vähän meille tavalliselle kansalle apulaisestasi. :) Näin tästä keskustelusta tulisi jännempi. Kiitos.
tallennettu

K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.07.10 klo 12:07 »

Öhm, noh, uskoisin että sidekickini olisi nykyinenkin mielikuvituskaverini, jonka kanssa keskustelen kun olen yksinäni. Sellainen kiva tapaus kuin emopoika Fero.

Se on sellainen kuiva ja kunnollinen ja elämäänsä kyllästynyt tsundere-kind-of-character, joka valittaa mulle aina välillä, kun en täytä odotuksia tai omia tavotteitani. Ei siis ole paras kaveri, eikä meillä ole mitään romantiikkaakaan välillämme. Hän vain kulkee mukanani jatkuvasti, ja tasapainottaa mun mielialan vaihteluita.

Esimerkiksi jos valvon pitkään, Feron ääni on yleensä se, joka alkaa huutamaan sitä "NYT NUKKUMAAN!" repliikkiä, muistuttaa mua aina "Mitäs et käynyt kaupassa..." tai mun erään kompleksin aikana se varovasti kyseli, että mikä mua vaivaa oikeastaan, ja sanoi "Älä viitsi itkeä, kun... munhan tehtäväni olisi masentaa sua ja en ole hyvä lohduttamaan."
Se oli söpöä.

(Huomatkaa, kyseessä mielikuvituskaveri, ei vain ääni päässä)
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
Marionetten
foorumisti

shamelessly a fangirl

Profiili
« Vastaus #2 : 10.07.10 klo 13:40 »

Koska Koko tykkää rodoista, niin piti valita tuo androidi/robotti vaihtoehto o3o
Sellai olis kätevä, ei syö miu ruokia XD No ei, mut ne on siistejä~ Mikään muu vaihtoehdoista ei tuntunut iha toimivan miul :D
tallennettu

"So if you've got something to say, say it from the rooftops." - Tom Hiddleston

[ent.kokorilo]
joseb
Vieras
« Vastaus #3 : 10.07.10 klo 14:03 »

Toimisin ehdotomasti yksin. Uskon, että olisin animehahmona/-sankarina kyllästynyt ja katkeroitunut maailmaa kohtaan ja toimisin siis yksin muokaten maailmasta itselleni mieluisen... Taikka kostonhimoisena tuhoisin koko maailman kaikkeuden!

Toki, olisihan se kiva, että koto-kartanossa aina odottelesi mukava ja huolehtiva oma pikku hovimestari Alfred ja silleen...
tallennettu
haplo
Uutisankka
foorumisti

Profiili
« Vastaus #4 : 10.07.10 klo 14:34 »

Tottakai tuo ensimmäinen!

Ja itse olisin tietenkin tuo koominen ja törttöilevä turhake, kuinkas muutenkaan. Niille hepuille sattuu aina ne parhaat jutut.
tallennettu

Flarona
kovin pötkyläinen
suomimangusti

A, nandemo nai.

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 10.07.10 klo 15:16 »

Jos jostain syystä minä joutuisin päähenkilöksi, sarjassa olisi edes jotain eloa vain, jos sidekickini olisi söpö eläinhahmo, joka yrittäisi saada minua tekemään jotain. Tai tarkemmin ajatellen myös koominen törttöilevä turhake voisi toimia, mutta siitä voisi tulla yhtä "hauska" kuin Karvisesta. Turhakkeet ovat hauskempia yksin.
tallennettu

On laitonta ajatella, että Death Note: How To Read julkaistaisiin Suomessa.
VampireNaomi
foorumisti

Rochefort

Profiili
« Vastaus #6 : 10.07.10 klo 15:23 »

Minulla olisi mukana oikea lauma apureita, jotka olisivat kaikki jollain tavalla mielenkiintoisia ja hyödyllisiä. Joku angstaisi hirveästi, jollain olisi jotain salaisuuksia menneisyydessä, joku olisi todella hyvä vaikka miekkailussa jne.

Porukan kesken olisi sitten välillä kismaa, jotkut ehkä rakastuisivat toisiinsa ja joku voisi vaikka kuolla jossain vaiheessa. Minusta animessa kuin animessa on kaikkein mielenkiintoisinta seurata jonkin tietyn ryhmän kehittymistä, miten kemiat eri tyyppien välillä toimivat ja miten hahmot tasapainottavat ja tukevat toisiaan.

Voisimme olla vaikka sekalainen seurakunta kapinallisia, jotka taistelemme vallan kaapannutta ruhtinasta vastaan. Jokaisella olisi eri syyt olla toiminnassa mukana ja draama tulisi.
tallennettu

Jaoi
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #7 : 10.07.10 klo 15:43 »

Tuo toinen vaihtoehto ois hyvä. :----)
Romantiikkaa pitää olla, ja siksi en valinnut ensimmäistä, koska sitten siinä ei olisi mitään kiinnostavaa! 8D
tallennettu
Red Mage
Vieras
« Vastaus #8 : 10.07.10 klo 18:20 »

Koska olen jo vuosia suunnitellut ystäväni kanssa alter egoistamme kertovaa sarjakuvaa, lieni aiheellista vastata "omaa sukupuolta oleva paras ystävä". Kaverini alter ego ei tosin ole sarjiksessa sidekick, vaan korvaamaton osa päähenkilöparivaljakkoa, mutta en jaksanut viilata pilkkua tai valita tylsempää jokin muu -vaihtoehtoa.

Jos maagiseikkailut jätetään huomiotta, nappaisin isoveljeni apuriksi - tai olisin vielä todennäköisemmin itse jonkun sidekick 8D
tallennettu
mezzo
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 10.07.10 klo 18:54 »

Olisin kyllä mielummin jonkun toisen sidekickinä kuin päähahmona, koska sivuhahmot ovat animeissa lähes poikkeuksetta päähenkilöä coolimpia.

Päähahmona olisin aika yksinäinen susi niin kuin olen oikeassakin elämässä. Tarinani olisi varmaan aika epäromanttinen toimintaseikkailu. Voisin olla vaikka joku tyylikäs kiertelevä palkkionmetsästäjä :DD
Kuitenkin. Tarinaa tukemaan varmaan kyllä tarvittaisiin jonkinlainen sivuhahmojoukkio tai muuten se olisi aika tylsä... Ei kuitenkaan mitään kaunispoikia ihastusehdokkaiksi saati sitten jotain elukkamaskotteja, hyh!
tallennettu

"Aargh, a tiger!! Well, at least it's not my mum."
luonnosblogi
nekorin
Raivotar
vastuuhenkilö

Amanda <3

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 10.07.10 klo 19:28 »

Minun sidekick olisi tuo samaa sukupuolta oleva paras ystävä.
Hänen nimensä on Lami ja hän on noin samanikäinen kuin minä. Hän on vähän ujo ja minun hahmoni tehtävä on suojella häntä kaikelta pahalta, kiusaajilta ja muilta. Paitsi että minä itse tietenkin kiusaan häntä.

Hän on tosi fiksu, tietää paljon vähän kaikesta. Minä olisin siis tiimimme lihas ja hän olisi aivot. Lami on vegetaristi ja hän rakastaa kissoja sekä lukemista. Hän on myös näppärä käsistään ja osaa tehdä hienoja juttuja jonka lisäksi hän pitää leipomisesta.

Lamilla on pitkät pitkät punaiset hiukset ja siniharmaat silmät ja tietysti myös geekymäisen olemuksen korostamiseksi silmälasit. Lami pukeutuu värikkäisiin toppeihin ja puolipitkiin hameisiin. Ja aina joskus Lami pistää päälleen natsiuniformun ja lähtee korjaamaan ihmisten lausumis- ja kielioppivirheitä.

Sellainen olisi minun sidekick :)
tallennettu

Kiesu
kupoliitti

Kiesus ja kauhistus

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 10.07.10 klo 20:03 »

Hmmmm... Oma sidekick olisi luultavasti eläin, mutta siitä onko se söpö eläinhahmo, voi olla montaa mieltä. Eläin olisi mitä luultavimmin apina. Eikä mikään pieni söpö marakatti vaan mietin enemmänkin orankeja ja paviaaneja. Se olisi jokseen inhimillistetty versio apinasta, joka puhuisi samaa kieltä kanssani, että kommunikointi sujuisi. Olen liian seurankipeä matkatakseni yksin, mutta liian erakko kulkeakseni alati porukoissa, tai suulaan kaverin kanssa. Sellainen neutraali puhuva apina jota saisi kohdella kuin vertaistaan ihmistä, olisi oikein hyvä matkakumppani.

En nyt siis oikein tiedä mitä vaihtoehtoa tulisi tällaisen sidekickin kohdalla äänestää, joten... Enpä äänestä mitään, hehe.
tallennettu

Sato
kupoliitti

Qué?

Profiili
« Vastaus #12 : 10.07.10 klo 23:04 »

En minä mitään seikkaile ilman kamelia. Eli Omaa sukupuolta ja ystävä. ^^ Eivätpähä kävisi matka tylsiksi ja olisi joku, jolle puhua ja kehen luottaa milloin tahansa.
tallennettu

I'd much rather be hated for who I am than loved for who I'm not.
Shancus
kupoliitti

Frábært!

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 11.07.10 klo 00:03 »

Vaikka miten yritän niin en vaan kykene näkemään itseäni päähenkilönä. Ehen. Minä olisin se törppö kummajainen sidekick. Koska se vaan sopii mulle paljon paremmin, en yhtään tiedä miten voisi toimia mikään missä minä olisin päähenkilönä. Olen niin ... sivuhenkilötyyppiä :D
Olen juuri ja juuri oman elämäni päähenkilö.
tallennettu

-Lattialla kaikkien tärkeitten laitteitten joukossa, totesi AU kun löysin mp3-soittimeni.
Minizy
Vaaleanpunainen
tintti

"Sallikaa minun naamioitua omaksi itsekseni"

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 11.07.10 klo 11:51 »

"Älä viitsi itkeä, kun... munhan tehtäväni olisi masentaa sua ja en ole hyvä lohduttamaan."

Awws eikä! :D  Suloista <3
Minulla oli joskus muinoin 12 mielikuvituspikkusiskoa. Väkeä tuli lisää sitä mukaa kun täytin vuosia, aikamoinen lauma siis. Yhdellä niistä oli toinen nimeni mutta muut 11 olivat sitten kanssani samannimisiä (??).
Nykyään minulla ei ole enää mielukuvituskavereita ellei lasketa itsekseenväittelyä. Toisella osapuolella ei ole kunnollista persoonaa, mutta sen kanssa tulee aina sellaisia henkeviä "Entä jos.." ja "minähän sanoin" - keskusteluja. Itsensä kanssa on mukava tapella - loppujen lopuksi molemmat ovat samaa mieltä.

Polliin vastasin kokonainen joukkio apureita. Olisi aika cübersiistiä johtaa idioottia pikkupahisten laumaa (MuHaHaHahHAA!). Tai sitten heilua Sailor moonina vaaleanpunaisen kepin kanssa muiden likkojen juostessa perässä.
Toinen hyvä vaihtoehto olisi samaa sukupuolta edustava paras kaveri. Tai tietokone. Ollappa kone jolle jutella.

Minä olisin se törppö kummajainen sidekick

Sama sopisi kyllä minullekin 8D
Teen turhankin usein samanlisia offtopiceja kuin azumangan Osaka. Ja lyön pääni kaikkeen roikkuvaan. Ja kaadun portaissa.
« Viimeksi muokattu: 11.07.10 klo 21:37 kirjoittanut Minizy » tallennettu
gaby
peruskäyttäjä

: >

Profiili
« Vastaus #15 : 12.07.10 klo 15:20 »

mulla ois joku söpö karvanen otus <3 esimerkiksi mun lemmikichinchillat jotka ois varusteltu jollain jännällä :'D
tallennettu
jelden
kupoliitti

rahalla saa ja hevosella pääsee

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 12.07.10 klo 15:35 »

Menee nyt hieman aiheen vierestä mutta en minä välitä.

Jos mä olisin päähenkilö, anime olisi älyttömän sekava ja tyyliltään kovin heittelehtivä. Sitä kuvattaisiin ajassa, paikassa ja ruumiissa/tajunnassa hyppien. Eli tavallaan toimisin yksin, mutta koska elämääni (tässä tapauksessa animen kuvaamaan maailmaan) kuuluu myös muitakin henkilöitä, sidekickejä olisi koko joukko. Niin oikeita kuin kuviteltujakin henkilöitä, kaikkia sekaisin niin, että katsojalle jää ihmeteltäväksi, kuka oikeastaan on kuka, ja kuinka paljon kaikesta olikaan fiktiota (vai oliko mikään sittenkään oikeaa, heheheeeh).
Kunnollisen tarinan olemattomuus korvattaisiin siis visuaalisesti hienolla toiminnalla ja "tarinasta" tehtäisiin niin sekava, että sitä ei ymmärtäisi tylsäksi. Nerokasta sanon minä
tallennettu

se parhaiten nauraa joka koiraa karvoihin katsoo ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se villakoirana veräjästä pääsee
AreraChan
Unelmoiva
foorumisti

My Love For You Is Eternal

Profiili
« Vastaus #17 : 12.07.10 klo 18:53 »

Söpö eläin.

Luultavimmin se olisi koira, Tenkizu nimeltään. Rotu olisi tietysti akita inu ja väritykseltään punainen selvällä urajirolla. Uros hän olisi ja vielä kovin nuori ja utelias. Hän olisi aivan tavallinen koira, ei siis osaisi puhua, taikoa, lentää tms.
Hän kulkisi kanssani pitkin matkaa ja olisi tukenani omalla koiramaisella tavallaan.

Olisi myös ihanaa, jos se olisi pupu... <3

Oikeastaan olisin voinut vastata myös sen, että kokonainen joukkio apureita. Sitten katraaseeni kuuluisi paljon erilaisia ihmisiä, jotka kukin omalla tavallaan olisivat minulle tärkeitä. Yksi rakkaus, yksi paras ystävä, yksi isoveli-hahmo yms.

// Joo, tää asetelma kyllä kuulostaaki jo omalta sarjaltani. Jäiks, olen sittenkin se päähenkilö...^^'
tallennettu

...what good is Hiten mitsurugi ryuu...
...what good is Himura Kenshin..?
Again, I... I failed to protect the one person who is most important to me... Kaoru-dono...
Kaoru.

~Kenshin~
frobishounen
foorumisti

666

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 16.07.10 klo 11:49 »

Olisin hiipimässä itsekseni, sillä idioottien kanssa minulla menisi hermot ja älykkäiden seurassa minusta tuntuisi tyhmältä. Eläimet olisivat jokseenkin hankalia täpärissä tilanteissa ja niistä pitäisi huolehtia, kun taas romantiikkaa en tahtoisi sekoittaa työasioihin (eli ehdottomasti ylicooleihin vakoojatehtäviin). Vaihtoehdokseni jää näin ollen vanha kunnon yksinhiivintä, joka tosin sopisi salakähmäisiin juttuihin enemmän kuin mainiosti. Niitähän minä animessa auttamatta tekisin.
tallennettu

ruoja
xyz
ReHaru
kupoliitti

Re: Re: Re: Infinite

Profiili
« Vastaus #19 : 16.07.10 klo 14:26 »

Polliin vastasin "Joku ei elollinen (mutta silti älykäs) esim tietokone" Yksinäisenä sutena siis vaeltaisiin, mutta aina välillä kuuluisi sarkastista kommenttia koneelta.

Jos olisin päähenkilönä, niin se anime ei kyllä mainstreamina kauaa pysyisi. Animeversiot yleensä ovat luonteelta äärimmäistettyjä kopioita alkuperäiskappaleesta. Olisin siis aika todennäköisesti hullu manipuloiva tiedenainen, josta ei kukaan osaa sanoa olenko hyvä vai paha (huomatkaa allekirjoitukseni). Minäkin siis kuulun enemmän siihen sivuhenkilötyyppiin, jonka eksentrisyyttä muut kummastelisivat.

Jos ei tarvitsisi olla päähenkilö olisin se liittoumien välillä pomppiva tai liittoutumaton häiskä jonka järjenjuoksusta ei kukaan saisi mitään selvää. Mahdollisesti omaisin myös surullisen menneisyyden.
« Viimeksi muokattu: 23.07.10 klo 16:58 kirjoittanut Singidava » tallennettu
Sivuja: [1] 2  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.037 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste