sisällön alkuun
20.11.2017 11.19 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Muikeaa :3"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Bishoujo Senshi Sailor Moon  (Luettu 4112 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tamasaburou
foorumisti

Eeppistä

Profiili WWW
« : 16.05.10 klo 11:40 »

Hei, taikatyttöjä!

Voikohan sarjaa kutsua "taikatyttöklassikoksi?" Ihan sama, minä kutsun.
Mitäs tykkäätte itse? Minä anna *ikkupikku* arvostelun jokaisesta animen tuotantokaudesta: (Huom. olen oikeasti suuri fani, vaikka nyt saatta näyttää siltä että haukun kaikki pataluhaksi. Tai luhiksi.)

Classic
Ja tarinamme alkaa. Mistä minä tässä pidän on aivan loppupää, varsinkin vihoviimeinen jakso. Nakimushi Usagi ja kiusaaja-Rei + muut häiriötekijät eivät taas kauheasti koukuta. Ei sillä etten pitäsi tästä kaudesta.

R
Taas, paljon melua yhdestä kristallista. Ja yhdestä pinkkitukkaisesta kakarasta sotkemassa ympäriinsä. Tätä siisonia en ole kauheasti seuraillut, enkä välttämäti seurailekaan.

S(uper)
Jippii, jotain eeppistä! Ja Hotaru! Ja Haruka, Michiru ja Setsuna! JIPPII! Tämä on toinen suosikkikauteni!

SuperS
Uh, ja Chibi jatkaa toilailujaan, tällä kertaa hevosen kanssa. Älkääkä kiusatko sitä Nehelleniaa. Tästä kaudesta pidän vähiten.

StarS
Nonnih, nyt päästiin asiaan! Viimeinkin - tuhoa, kaaosta ja kärsimystä! (+ se onnellinen loppu) Kuten tavallista, sekä kauniita että mahtavia pahattaria, eeppisyyttä ja *köh köh* huumoria!

...ei tämä ole turha viesti!!
tallennettu

"Tai sitten minä olen väärä orava! Huh, eivät kai asiat voi niin hullusti olla!"
Tusken
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.06.10 klo 13:57 »

Itse en ole Sailor Moonia mangana lukenut, mutta olen katsonut animen ensimmäisen tuotantokauden. En ole itse mikään taikatyttösarjojen fani, joten Sailor Moonissa minut yllätti ihan täysillä se, miten hyvä sarja oli. Sitä oikeasti kehtasi katsoa eikä tarvinnut head deskata ja kirota tuskissaan ja välillä se oli yllättävän mielenkiintoinenkin. Arvostin myös tapaa, jolla sarja välillä toimi ihan randomisti ja teki samalla pientä pilaa itsestään.

Miljoona kertaa parempi anime kuin Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch ja Tokyo Mew Mew.
tallennettu

Otakuna olemisen ja mielisairauden ero on häilyvä.
levanti
Vieras
« Vastaus #2 : 26.06.10 klo 17:47 »

No, Sailor Moonhan vielä vain paranee koko ajan kausien myötä. Kaikkein hauskinta on verrata Utenaa ja Sailor Moonia, niistä löytyy melkoisesti yhtäläisyyksiä sitten kuin Ikuhara Kunihiko iskee kyntensä sarjaan. Hmm-mm!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.018 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste