sisällön alkuun
25.9.2017 02.08 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Rajoittamatonta voimaa~"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Mikä on suosikki jäätelösi/mehujää?
Pirkan ampparimehujää
Ingmanin jäätelöt
Pehmis
Grandin mehujää
Puffetti
Jättis -tuutti
Joku muu, mikä?

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jäätelöt ja mehujäät  (Luettu 31673 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mannytsu
kupoliitti

Mandariini

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 12.06.07 klo 19:07 »

Tänä kesänä olen innostunut syömään mehujäitä. Suosikkini on Jaffa mehujää, mutta sitä kun ei listasta löydy niin Grandin vadelma mehu jää. Tuuteista suosikkini on Geisha tai ihan perinteinen suklaa. Irtojäätelöistä suosikkini on vanhanajansuklaa tai vaniliasuoklaa pehmin ^^ Rakastan jäätelöä
tallennettu

The Nightmare Begins. And You Can Hear the Cry of the Planet
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 13.06.07 klo 00:06 »

Mehujäätä sen olla pitää! Grandi vadelma on todella ihanaa, jos olen kyllästynyt siihen taas hetkeksi niin sitten vaikka Twisteri (se maistuu riparilta ^_~)
Kyllä minä muitakin jädejä syön, tänään otin Totally Blackin. Salmiakki on hyvää, mutta hintaKoko suhde oli pielessä ja pahasti. Ja se salmiakkikuori oli kyllä hyvää, muttei kovin, hmmm, jäätelömäistä. Tuskin ostan uudestaan ainakaan kovin montaa kertaa. (en opi kerrasta)
Ja muistelen kuolan kera jotain miljoonavuotta vanhaa Superia, jossa oli pinkki salmiakkikuori ja sisällä mansikkajäätelöä... Se oli niin hyvää, se oli niin hyvää!! Miksei sitä ole enää?! TT_TT
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
Hiji
foorumisti

"Ignite! My cosmos!"

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 13.06.07 klo 22:36 »

Taistelin pitkään valitako minttupuffet vai amppari x)

Molemmat herkkua ja erilaisia (jäätelö vs. mehujää). Minttupuffet on helpommin saatavilla, kun myydään lähes kaikkialla, Ampparia taas saa ainoastaan Pirkka-tuotteita myyvistä kaupoista. Lopulta valitsin Ampparin, koska ehdottomasti mehujäiden kingi "tahnamaisella" olemuksellaan, ei tyypillinen kova mehupuikko. Bonuksena vänkä muoto ja väritys. Myös hinta-laatusuhde on erinomainen, sanoisin.
tallennettu
Kasumi
karismaattinen
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 14.06.07 klo 10:59 »

Grandi vadelmamehujää. Tykkään mehujäistä. Yleensä kyllä otan Lipsin ananasmehujään. Halvin mahdollinen.
Jos kermajäätelöä haluan nauttia niin harvemmin ulkona ellei ole mässyttely kyseessä. Magnumin kaikki jäätelöt on superihania. Litran jäätelöistä suosikkini ovat: sulkaa, banaanisuklaa, minttu, mansikka ja vanilia. Jäätelö maistuu ympäri vuoden minulle. <3
tallennettu

Modern Life Is Rubbish
jelden
kupoliitti

rahalla saa ja hevosella pääsee

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 18.06.07 klo 09:44 »

Omg, eikä täällä tunneta Mövenpickiä ollenkaan? O__O Sehän on kallein mahdollinen ja parhaan makuinen jäätelö mitä maa päällään kantaa. 8Q Vastasin kuitenkin puffetin, koska sekin on ihan hyvää. Kelpaa hätätilanteessa. BD No eeei, kyllä mä kaikenlaisia jäätelöitä syön mutta Mövenpick on se kaikista paras.

Nih.

Asia on loppuunkäsitelty.
tallennettu

se parhaiten nauraa joka koiraa karvoihin katsoo ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se villakoirana veräjästä pääsee
bigcitydreams
foorumisti

piupokspum.

Profiili
« Vastaus #25 : 20.06.07 klo 19:38 »

Omg, eikä täällä tunneta Mövenpickiä ollenkaan? O__O
Suklaa Mövenpicki on ihanaa, taisin unohtaa sen tuosta viestistä n__n
tallennettu

[MY HEART WAS STOLEN BY THE OWL OF THE NIGHT]
Larkki-chan
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 16.07.07 klo 22:40 »

Ei mikään noista, vaan lipsin päärynämehujää.
tallennettu

Hinako
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 16.07.07 klo 23:42 »

Jättistuutti on kyllä ihana, mutta sitä ei jaksa syödä loppuun, kuin väkipakolla.
Siksi vastasin grandin vadelmamehujää...
tallennettu

Thought I'm standing by your side
I feel so lonely I could cry
Never say die
Leave me alone in the night
Keep me away from the light
Razorblade cuts the line
Never say never say die
nekorin
Raivotar
vastuuhenkilö

Amanda <3

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 16.07.07 klo 23:49 »

Vastasin vaniljapehmis. En nyt tiedä onko vanilja ehkä suoranainen herkkuni, mutta rakastan pehmiksiä. Mainosmainos: Foorumilla oleva jäätelökoju on ihana kun sieltä saa kaikenmahdollisen makuisia jäätelöitä. Moccajäätelö on ihana, siis moccapehmis. No kuitenkin.
tallennettu

Applethief
foorumisti

Profiili
« Vastaus #29 : 21.07.07 klo 11:07 »

Tämä oli ehkä vaikein pitkään aikaan. Olen niin kova jäätelöahmatti että en osaa sanoa. Olen jäätelöiden suhteen kaikkiruokainen joten kaikki nuo vaihtoehdot kuulostavat todella hyvältä.
tallennettu

Live, Love, Laugh
afromena
foorumisti

kaukana piilossa piirtää pientä piirrosta >>

Profiili
« Vastaus #30 : 22.07.07 klo 12:27 »

Grandin vadelmamehujää on namia. Mutta joskus tekee mieli pirkan toffeetuuttia, namj.
tallennettu

hei pienet tomaatit ja punaiset paprikat 8']
Lenora
kupoliitti

Beware of the bogeyman.

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 28.07.07 klo 20:21 »

Mango-meloni on tämän hetken suosikkini ^^  Toisena tulee Wanhan ajan vanilja.
tallennettu

~Darkness will never take over our hearts~
Renee
kupoliitti

While My Guitar Gently Weeps~

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 06.08.07 klo 14:04 »

Minä ostain ainakun mahdollista käydä kaupungissa niin vaniljapehmiksen. Ne ovat vain niin hyviä vaikka joskus sulavatkin aika nopsasti-.- Mehujäätkin ovat joskus ihan hyviä, mutta kun se alkaa sulamaan niin kaikki valuu käsille;D
tallennettu
veronica
foorumisti

Profiili
« Vastaus #33 : 06.08.07 klo 21:19 »

Miä rakastan pirkan amppari mehujäitä. Ne on niin hyviä :3 Minä pidin myös mangomelonista, mutta kun söin niitä minulle alkoi tulla hirveitä paiseita ja sain tietää että olen allerginen mangolle. Eipä ole enää maistunut se jäätelö.
tallennettu
forte
Vieras
« Vastaus #34 : 06.08.07 klo 23:37 »

Minä kallistuisin vaniljapehmiksen puolelle. Olen pehmisihmisiä. Suklaapehmis on suosikkini, mutta sitä ei saa enää mistään muualta kuin... öö, Linnanmäeltä. Kuopiosta ei ainakaan saa. ;_; Eikun... hetkonen... No jokatapauksessa. Suosikkijäätelöni on pehmis, heti perään Magnum White ja Twister. :) En tykkää mistään erikoisista jäätelöistä, pakettijäätelöt on kivoja. Mansikka-suklaa-vanilja - trio ja Päärynä-banaani-vanilja.<3 Ja inhoan mansikkajäätelössä niitä klönttejä. Yh.
tallennettu
lottamaija
oekakisti

nams

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 04.09.07 klo 11:59 »

noista sanoisin että grandin vadelmamehujää, vaikka se sotkeekin ihan kamalasti :< mutta täytyy myöntää etten kyllä ole eritysesti mikään jäätelöiden ystävä, vain silloin kuin sille päälle sattuu ja tekee mieli ja on kuuma niin sitten voi syödä jätskiä :)
tallennettu
JeBaZ
mallasvastaava
shabranigdo

Kill them mr. B!

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 04.09.07 klo 13:39 »

Vanilijapehmis! Söin kokonaiset 4 viikkoa putkeen torin jäätelökioskilta vähintään yhden pehmiksen päivässä. Kävi tyyriiksi, mutta aina sen 1.5 € jostain sai. Nyt ne on jo sulkeneet kojunsa :(
tallennettu

sorafune
Vieras
« Vastaus #37 : 04.09.07 klo 14:48 »

Kyseisistä vaihtoehdoista ampparijätski vei voiton! Halpaa ja makoisaa mehujäätä, josta melkein kaikki muutkin pitävät. Sellaista seurapiirijätskiä. ;) Noei, on se muutenkin todella hyvää. Värit ovat miellyttävät etenkin kesällä. Syönti on ehkä loppumetreillä hankalaa mutta ee se mitee.

Ehdoton lempparini on kuitenkin vihreä tee -pehmis! Voi että kun sitä saisi taas, Japanissa se oli oikein makoisaa. Ihmisille, jotka ovat tottuneet tylsiin massamakuihin kyllä vieroksuvat tätä jätskiä vaikka kuinka ja paljon, jos saanen yleistää. Itse kuitenkin pidän kaikesta jännästä, ja vitsit se vihreä väri oikein houkutteli mussuttamaan! Sakura-pehmis menetteli, muttei oikein miltään maistunut. Oli kuitenkin söpön vaaleanpunainen. <3
tallennettu
Ai
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 29.01.08 klo 17:27 »

Uuuuu<3 Tietenkin ampparimehujää :33
Käytiin lauantaina kaverin kanssa Pirkassa ja ostettiin ampparijäätelöt. Ja syötiin niitä sitten pihalla 7 asteen pakkasessa. Hyvää oli^^
tallennettu

we've wasted so many days
our hearts are as dark as the rain
we live in a beautiful place our home.
Kyorko
foorumisti

A KIVWESSYÄP'Ä'Ä

Profiili
« Vastaus #39 : 25.03.08 klo 18:34 »

Grandi vie voiton, en vain tiedä, mikä siinä on niin hyvää. Tänäänkin söin sellaisen. Hyvä maku ja on halpakin!
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.036 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste