sisällön alkuun
3.9.2010 21.49 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Muikeaa :3"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: HOPEANUOLI-manga alkaa kevät/kesä 2010  (Luettu 3375 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Punainen jättiläinen
foorumisti

Profiili
« : 01.03.10 klo 08:01 »

HOPEANUOLI alkaa kevät/kesä 2010!
Megalomaanisen kaunis ja hehkeä Punainen jättiläinen juhlistaa viisivuotissynttäreitään julkaisemalla Hopeanuoli-mangan!

Esittelyä:

HOPEANUOLI

Gin on hopeanharmaa, tiikeriraitainen Akita-koira, ja koska se syntyi tiikeriraitaisena, sitä odottaa ennalta määrätty kohtalo; tulla karhukoiraksi. Ginin isä, Riki, on kylänsä paras karhukoira, mutta kun se häviää taistelun hirvittävää Akakabuto-karhua vastaan, Gin saa karhusta elinikäisen vihollisen. Ginin ollessa vain kuukauden ikäinen, alkaa sen kova koulutus isänsä veroiseksi karhukoiraksi.

Suositushinta: 5,90 € (sis. alv 8 %)

Genre: toiminta/draama

Ikäsuositus: 13+

Osia: 18

Värit: kansi 4/0, sisus mv

Koko: 115 x 175 mm

Sarja alkaa: kevät/kesä 2010

Ilmestymistahti: 1/kk

Kääntäjä: Juha Mylläri

Erityiskiitokset Helena Lipposelle ja Antti Valkamalle, joiden tuki ja apu on ollut edellytyksenä sarjan oikeuksien saamiselle Suomeen.
tallennettu

"Muoto muuttuu, sisältö pysyy."
"Hirveä kiire. Aivan hirveä kiire."
-Antero Ruusuvuori, 2007
levanti
Vieras
« Vastaus #1 : 01.03.10 klo 08:12 »

Höyppeänyoli.

Hyllyyn menee, hyvin menee. Koiria ja draamaa. Uesugi onnittelee. Yeayea
tallennettu
Ikkaku
Fanituksessaan epäterveellisen tason saavuttanut
tintti

En ole Otaku. Olen spesialisti...

Profiili
« Vastaus #2 : 01.03.10 klo 11:56 »

Aiiika laiskasti meikäläinen on suomimangaa ostellut ja pitänyt hyllyssä viikkoa kauempaa. Black Lagoon on säännön vahvistava poikkeus. Tätäkään tuskin ostan, mutta kirjastosta voisin lainailla. Kuitenkin eka kosketus Japaniin ja animeen Alfred J. Kwakin ohella...
tallennettu

Kriitikko Kupolin armosta...
Tusken
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.03.10 klo 12:29 »

Bwah, tämä on ihan ehdoton ostos, kunhan vain myyntiin tulee. Hopeanuoli on kuitenkin niin legendaarinen sarja, ettei mitään rajaa.
tallennettu

Otakuna olemisen ja mielisairauden ero on häilyvä.
Shancus
kupoliitti

Frábært!

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 01.03.10 klo 12:59 »

Jeah! Ikuisena Hopeanuolifanina taitaa olla pakko-ostos. Tämä lienee paras julkaisu-uutinen aikoihin :D
tallennettu

" border="0 *hali*
-Lattialla kaikkien tärkeitten laitteitten joukossa, totesi AU kun löysin mp3-soittimeni.
Maoi
foorumisti

*Q* syön teijät kaikki~

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 01.03.10 klo 14:06 »

Jeij oon aina oottanu et Hopsu tai Weed tulis Suomeen mangaks :------D mun hylly ainaki lähtee täyttyy niist pokkareist jeij~Tällänen hopsu fanin oon ollu jo pikkusesta asti x)
tallennettu

Aoi on yleissivistävä Jumala~
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili

« Vastaus #6 : 01.03.10 klo 15:51 »

Jo pitkään toivottu Hopeanuoli-manga saapuu viimein Suomen kamaralle. Paikallisen julkaisun hoitaa Punainen jättiläinen, ja sen 18 osaa julkaistaan kuukauden välein. Ensimmäinen osa on luvassa kevään ja kesän tuntumassa.

* gin.png (13.37 kilotavua, 180x200 - tarkasteltu 26937 kertaa.)
tallennettu

AreraChan
Unelmoiva
tintti

My Love For You Is Eternal

Profiili
« Vastaus #7 : 01.03.10 klo 18:48 »

Iiiiiiiiik! Tämä oli niiiiiiiiin paras uutinen tähän väliin! Ostan ehdottomasti! Voi että, kun tätä on tullut odotettua...

Joo siis Hopeanuolihan on ihka oikea kulttiklassikko... Se on upea ja piirrosjälki (mitä nyt olen nähnyt kuvia) on aivan uskomattoman upeaa. Enkä malta päästä tutustamaan siihen kaikkeen kunnolla, joka jäi animen ulkopuolelle ja muutenkin pääsen kuolaamaan manga-Rikiä... Olen myös valmis liikuttumaan ja olen varma, että sitä on tiedossa, kun Hopenuolta lukee...
« Viimeksi muokattu: 14.03.10 klo 20:07 kirjoittanut AreraChan » tallennettu

...what good is Hiten mitsurugi ryuu...
...what good is Himura Kenshin..?
Again, I... I failed to protect the one person who is most important to me... Kaoru-dono...
Kaoru.

~Kenshin~
LENO
kupoliitti

BDSKJVL

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 01.03.10 klo 19:06 »

Yleensä löisin töppösen kuuluvasti otsalleni, jos joku armas sarja julkaistaan suomen kauniilla kielellä, mutta tämä uutinen sai iloisen hihkaisun! :--D Ei ole tähän asti inspiroinut ostaa niitä japaninkielisiä pokkareita, joista en kuitenkaan tajuaisi mitään möhöhöö, mutta nämäpä päätyvät varmasti hyllylle. Sitä seuraa tietenkin Weedojen ja Orionin suomentaminen aijai nannaa.
tallennettu

No jaa, lohikäärmeet ovat huikentelevaisia.
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 01.03.10 klo 20:25 »

Ei mitenkään minua hetkauta, mutta olen onnellinen kaikkien muiden puolesta! :D Hopeanuoli on minulle todella vieras, sillä se oli verinen ja pelottava = en saanut katsoa sitä pienenä, joten minulla ei ole siihen yhtään minkäänlaista tunnesidettä.

On se silti hienoa, että tällainen Suomen animepiirien klassikko pääsee viimein virallisestikin kaikkien saataville! Kulttuuriteko, mutta en itse siltikään osta.
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
VampireNaomi
foorumisti

Rochefort

Profiili
« Vastaus #10 : 01.03.10 klo 23:03 »

Ei mitenkään minua hetkauta, mutta olen onnellinen kaikkien muiden puolesta! :D Hopeanuoli on minulle todella vieras, sillä se oli verinen ja pelottava = en saanut katsoa sitä pienenä, joten minulla ei ole siihen yhtään minkäänlaista tunnesidettä.

Minulla kävi niin, että serkut ja kaverit pakottivat minut katsomaan sarjaa pienenä. Se oli minulle ihan liian pelottava, minkä takia en koskaan oppinut pitämään siitä. Itse asiassa vihaan sitä vieläkin enemmän kuin mitään muuta sarjaa.

On silti kiva, että tämä saadaan Suomeen, kun niin moni on sitä halunnut. Voisin muuten ehkä jopa harkita ensimmäisen osan ostamista, mutta suunnitelmissa on muuttaa ulkomaille vuodeksi, joten en viitsi aloittaa sarjaa, jota en sitten voisi kerätä loppuun.
tallennettu

Nadia
peruskäyttäjä

I'm not angel or devil.....

Profiili
« Vastaus #11 : 02.03.10 klo 17:32 »

Ihanaa. Tätä on odotettu, itse olen lukenut sen japaniksi, mutta mukava saada se suomeksi. ^^
Eikä se ole kovin kallis, toivottavasti se tulee pian.
tallennettu
Kissapalloprinsessa
oekakisti

D.G-M fani lohikäärmeveturi

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 04.03.10 klo 01:53 »

Tämä uutinen aiheutti varsin iloisen reaktion. Olen yleensä niitä jotka eivät tykkää, kun rakkaita sarjoja julkaistaan Suomeksi, mutta tätä olin joskus oikein odottanut ja hartaasti toivonut. *Muistelee läntänneensä nimen johonkin nettiadressiinkin tms missä toivottiin mangan julkaisua.*

Hopeanuoli on yksi niistä sarjoista joiden ansiosta päädyin animen/mangan poluille. Ah mikä nostalgia...

...että tulee taatusti siis päätymään hyllyyn senkin uhalla, että joudun lopettamaan jonkun sarjan keräämisen koska niitä on liikaa.
tallennettu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Suoviitta
foorumisti

Korni määritelmä

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 12.03.10 klo 10:23 »

Jesjesjes! Tätä kytättiin penskana ihan hirveästi videolta. Onneksi kaverilla on niitä alkuperäisiä jonkinmoisna tallenteena ja siltä voi udella ne lainaan... Mangaakin aion kyllä alkaa lukea, voisi oikeastaan ihan kerätä kaikki osatkin kun en tällä hetkellä ostele mitään mangaa säännöllisesti. Hip hei, mahtava uutinen kyllä.
tallennettu

Ex-Takatalvi.

Meillä on yhteys Kiraan.
EMD
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #14 : 12.03.10 klo 16:54 »

Minulla kävi niin, että serkut ja kaverit pakottivat minut katsomaan sarjaa pienenä. Se oli minulle ihan liian pelottava, minkä takia en koskaan oppinut pitämään siitä. Itse asiassa vihaan sitä vieläkin enemmän kuin mitään muuta sarjaa...

Itsekkin pelkäsin joskus pikkupenskana Akakabutoa ja muita karhuja, mutta kuitenkin kattelin niitä videoita. Sain kyllä elinikäisen karhupelon :'D

Oli kyllä iloinen uutinen :)
tallennettu
IchiFan
oekakisti

It's all about the lies

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 12.03.10 klo 20:04 »

Jessss!!!!
Ihanaa että niitä tulee nyt vihdoinkin tänne suomeen! :DDDD
Pitää heti alkaa säästää rahaa ja ostaa heti ku tulee eteen X3
tallennettu

"I, will never be a memory"
-Sephiroth Final Fantasy VII advent children
Kannitha
foorumisti

Kaunista on ystävällisyys toista kohtaan<3

Profiili
« Vastaus #16 : 13.03.10 klo 16:05 »

Hopeanuolesta se innostus aikoinaan alkoi :) Ihmettelen kyllä edelleen, miten ikärajaton-merkki edes annettiin tälle sarjalle, vaikka olikin leikattu versio. Ei kuitenkaan ihan joka nappulan silmiin soveltuva :D Mutta jes jes, Mahtavaa!! Innolla odotan, milloin ilmestyy kauppaan. Pakko-ostos!
tallennettu

- Ainoastaan sydämellään näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä.
Andromeda
miittaileva
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #17 : 14.03.10 klo 14:56 »

Mode tulee vähän nipottamaan tähän väliin; Vaikka olettekin kovin innoissanne Hopeanuolesta, joka on osasyyllinen varmaan useimpien kupolistien anime- ja mangainnostukseen, niin hiukan kiitos silti rajoitusta hymiöihin sun muihin.  Kun viesti toisensa perään on lähes pelkkää ihkutusta, alkaa ketjun lukeminen olla puuduttavaa.

Itsekin olen, vähemmän yllättäen, nähnyt joskus pienenä Hopeanuolen - tosin en varmaan koko sarjaa, ja silloinkin vain kerran ne jaksot, jotka näin. Animen haluaisin nähdä uudestaan joskus juuri sen takia, että muistan katsomisen jääneen ikävästi kesken, kun piti lähteä pois sen kaverin luota, jonka kanssa televisiota katsottiin. Sen sijaan mangaa en ajatellut ostaa, ja osittain syynä on juuri se, että Hopeanuoli on lähinnä lapsuuden nostalgiasarja. Eikä se ole minusta vielä riittävä syy ostaa sarjaa, jonka ehkä kertaalleen lukisi läpi ja sitten todennäköisesti kiikuttaisi mangakirppikselle. On minulla parempiakin perusteita ostaa mangaa kuin se, että sarja sattuu olemaan tuttu lapsuusvuosilta.
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
esuteru
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 20.03.10 klo 19:53 »

Onko mitään mahdollisuutta laittaa ennakkotilaukseen tai jonkinlaiseen jatkuvaan tilaukseen kotiin? Yritin etsiä tietoa mutten miteen löytänyt.

tallennettu
sokeri91
peruskäyttäjä

KakaIrua sydämen täydeltä XP

Profiili
« Vastaus #19 : 26.03.10 klo 19:20 »

Oi oi oi!!! Nyt kuulostaa hyvältä! Tätä olen odottanutkin jo ties kuinka kauan :D Aion alkaa ostamaan vaikka en kevät/kesä aikana kierikkään rahoissa, mutta ei se mitään.

Onhan sitä tultu katsottua hopsut animena leikattuna ja leikkaamattomana, ja leikkaamattomat omistan itsekkin. Mutta manga versioita en omista yhtään minkäänkielisinä ja vaikka olen meinannut lukea netistä englanninkielisinä, niin aina on tullut stoppi että olisi parempi jos tämä manga olisi pokkarina kädessä suomenkielellä. Niinpä olen odottanut jo aika kauan että kuuluisi jotain ilouutisia suomennoksesta :D Ja tadaa odotus kannatti!
tallennettu

aikaa ei koskaan ole tarpeeksi...
Sivuja: [1] 2  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.085 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste