Jos Mermaid Melody Pichi Pichi Pitch on "klassikko" niin... joo'o. En tajua mikä shoujon lukijoita vaivaa. Maailmassa on kymmeniä parempia shojomangaka kuin Tanemura Arina tai joku muu surkuhupaisa höttömangaka jonka tarinat on roskaa, persoonaton piirrostyyli ällöttää ja kaikki muukin on niin täysin pielessä..
Ah palaan perustelemaan itseäni :D
No minä nyt sanon "klassikoksi" kaikkia sellaisia sarjoja joista olen aina kuullut, joita on youtube pullollaan ja joita muut ovat sanoneet katsoneensa joskus ikuisuuksia sitten (Ei siis sinnepäinkään x).
Tuon voisi oikeastaan tiivistää "Tunnettu sarja johon en ole koskaan tutustunut". Ei siis sinnepäinkään. ...joo tuota noin.
Orange Planet oli aika surkuhupaisaa höttömangaa mutta
Tanemurasta pidän(+ jumaloin nostalgiasyistä) koska siinä ihmisillä on oikeita, syvällisiä ongelmia, muitakin kuin
iik-hän-luki-rakkauskirjeeni.Pichi on itseasiassa juuri tällaista mutta annan sen anteeksi koska venailen vielä juonen kehittymistä.
Mew mew oli idealtaan ihan käypä mutta Yoshidalla ja Ikumilla oli molemmilla aika paljon aukkoja toteutuksen kanssa.
Plus sitten että tyksin Tanemuran tyylistä, aavistuksen kulmikas ja kaunis.
Toisaalta sen sijaan että nauraisin Tanemuralle, nauran hänen kanssaan, sillä tässä vuosien mittaan olen oppinut aika tarkkaan mitä Arinacchi osaa piirtää mitä ei, mistä pitää ja mistä ei yms. yms.
"Ah sensei piirtää pitkästä aikaa ruusuja!". Eräänlainen onee-chan suhde, paha arvostella ja yrittää katsoa ulkopuolisena x)
Takaisin Pichiin >:DDD hoo!
Toisessa osassa juoni tuntuu muuttuvan vähän kiinnostavammaksi. Vähän häiritsee hahmojen persoonattomuus mutta ehkä se tästä kun selviää vähän lisää, että mikä olikaan homman nimi.