sisällön alkuun
21.9.2017 22.41 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Keiichiroo!! Hajotamme Kupolin, auta sinäkin!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: The Legend Of Zelda Twilight Princess  (Luettu 5887 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Senkou
foorumisti

*Q* syön teijät kaikki~

Profiili WWW
« : 25.12.09 klo 20:12 »

En huomannut täällä Kupolissa aihetta kyseisestä pelistä joten teinpähän nyt tänne sellaisen ;----3
"The Legend of Zelda: Twilight Princess (jap. ゼルダの伝説 トワイライトプリンセス, Zeruda no Densetsu Towairaito Purinsesu) on Nintendon EAD-osaston kehittämä toimintaseikkailupeli, jonka Nintendo julkaisi GameGubelle ja Wiille vuonna 2006. Peli kuuluu Nintendon arvostettuun The Legend of Zelda -pelisarjaan." Siinä lyhyt kuvaus pelistä ; ) Suosikki hahmoni tästä pelistä on Link, ja ajattelin jos crossaisin häntä joku päivä 8'') Tämä peli on ehdottomasti suosikkini ja läpäisin sen muutamia päiviä sitten...vedän ehkä joku kerta uudelleen ; D aika varmasti. Oletteko itse läpäisseet kyseistä peliä ja mikä teistä on parasta siinä? Minusta ehdottomasti se, että voi itse miekkailla wii motella ja pelin laaja sisältö : ).
tallennettu

nolife</3
Kiesu
kupoliitti

Kiesus ja kauhistus

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.12.09 klo 22:53 »

TP... Hyvä peli, muttei Zeldan parhaimmistoa. Sen verran hyvä kuitenkin että liian monta kertaa olen jo vetänyt läpi koko höskän. Viime läpipeluukerralla tuli sitten kaikki Poet ja Sydämetkin viimein löydettyä, jääneet aina vajavaisiksi muissa läpijuoksuissa... Ja huh, oli siinä hommoo.

Mäenlasku oli aivan järkyttävän viihdyttävää puuhaa. Joskus avasin pelin ihan vaan saadakseni surffata lumihuippuja alas tuntikaupalla. Onkiminen oli myös rattoisaa motella, ja tarkka-ammunta jousipyssyllä moteillessa, ei kelvannut käden täristä silloin! Hidden Villagen länkkärimäinen ammuskelutehtävä oli ylikiva. Se meni ihan liian nopeasti ohi!

Ja Ganondorfhan oli toki parasta koko pelissä, njähhähhäh...
tallennettu

ShadowHime
oekakisti

Kupolin Phineas ja Ferb kolmikon ylpeä jäsen

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 26.12.09 klo 16:06 »

Twilight Princess on hyvä ja kaunis peli mutta ei se Ocarina of timea tai majora's maskia voita. (Grafiikassa voittaa ja helposti mutta muuten ei)
Mielestäni TP oli ihan liian helppo ja ensimmäisen peli kerran jälkeen pelkkä läpijuoksu peli. (Olen pelannut pelin 6 kertaa)

Oudolta tämä saattaa kuulostaa mutta niiden kultaisten ötököiden etsiminen oli kivaa ja olen Kiesun kanssa samaa mieltä että se laskettelu kohta on yksi parhaimmista ja olen itsekkin avannut pelin vain pelatakseni sitä kohtaa ;DD
Suosikkeihin kuuluu myös sutena oleminen ja jokea pitkin soutaminen.Ganondorfin pieksentä kuuluu myös lemppareihini X3
tallennettu

"I, will never be a memory"
-Sephiroth Final Fantasy VII advent children
levanti
Vieras
« Vastaus #3 : 26.12.09 klo 16:46 »

Olen kerran pelannut tätä tekelettä wiimotella huitoen ja siitä ei tullut yhtään mitään. Lisäksi pelin voi kuulemma ryssiä täysin jo heti alkumatkasta (eli ei voi saada kaikkea) mikä ei ainakaan paranna asiaa.
tallennettu
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 26.12.09 klo 17:20 »

Olen niin out, kun oon pelannut tätä vain Cuutiolla, ängst. (ei ollut varaa silloin Wiihin, muttei voinut jättää uutta Zeldaa kuitenkaan kokematta!)

Mutta yeah, yhdyn edellisiin: Oli hyvä, muttei yhtä eeppinen kuin Ocarina, muttei yhtä hajanainen kuin WindWaker. Mulle Twilightin ongelma (sen lisäksi, että Twilightista tulee nykyään mieleen vain vampyyrikirjallisuuden häväistys) on se, että kaupunkeja oli erittäin vähän. Tässä pelissä ei ollut siksi niin paljon hauskoja pieniä tehtäviä, kuten "ota valokuva Xstä ja vie se Y:lle". Oli paljon kyllä tutkittavaa, alueet olivat laajoja ja ratsastaminen oli hauskaa, mutta koko ajan tuntui siltä, että nyt vain pakotetaan juoksemaan suoraan seuraavaan paikkaan, eikä saanut yrittää vaikka mennä tervehtimään Zoria ennen kuin sinne PITI mennä.

Ja laskettelu oli hauskaa Cuutionkin ohjaimella <3
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
Senkou
foorumisti

*Q* syön teijät kaikki~

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 26.12.09 klo 23:25 »

Ah kaikkein parasta TP oli kuitenki se loppu ottelu : D Tuli munki lasketeltua vähän useamman kerran se lumimäki (uudestaan jee moi). Itelläni ei oo Ocarina of Timea mut tykkään enemmin näistä uusimmista luultavasti koska en kestä vanhaa grafiikkaa DX Sit tos SSBB:stä on tullu kauhee additkio myös. Tiedättekö milloin on tulossa samankaltainen peli wiille? : d huhuja on että ensivuoden lopussa ainakin Japaniin.
tallennettu

nolife</3
Kiesu
kupoliitti

Kiesus ja kauhistus

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 27.12.09 klo 14:39 »

Lainaus
Tiedättekö milloin on tulossa samankaltainen peli wiille?

Ei tietoa milloin (nerot myöhästelevät mielensä mukaisesti, heh), mutta tulossa on uusi Zelda, joka näillä näkymin sivuaa TP:n tyyliä. Pelistä on jo julkaistu ensimmäinen Official Artti.

Ja koska unohdin sanoa vielä muutaman asian TP:hen liittyen niin sanonpa ne tässä samassa.

Mua ärsytti kauheasti TP:n maailman autiomaisuus. On yksi pieni viljelyskylä Ordon, pieni Goron kommuuni Death Mountainilla, pieni Occoo kommuuni City in the Scy 'temppelissä', autioitunut Kakariko, autioitunut Hidden Village, autioitunut Gerudo Desert, autio Snow Peak, autio Hyrule Castle, autio Lost- ja Faron Woods, autio Twilight Realm... Ja Hyrule Market täynnä 'kasvottomia' ihmisiä jos näin voi sanoa. Jotenkin, kauhean vähän elämää ja vilskettä missään. Vähän angstinen tunnelma joka kolkassa.
Ja temppeleiden vetäminen useammin kuin kerran läpi oli ylettömän turruttavaa puuhaa.

Mutta, mitä hahmoja tässä nyt sitten oli mukana, he olivat aivan ihastuttavia. Telma ja Renando, Ordonin väki, Rusl n' CO, Midna... Hjum :)
tallennettu

Ange
oekakisti

Olen Sateenkaarikisu enkä silmä mies :V

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 31.12.09 klo 14:40 »

haha tutuin aihe sarja mulle XD
olen läpäissyt pelin jo about 15 kertaa läpi... joo mua saa kuttua friikiksi. että siihen suuntaan. muut sarjat ole myös pelannut että siihen suuntaan.ssbb ja nyt uusimmat ph ja st ovat myös säällittävän hellpoja pelejä. miksei ne tee uusinta versiota majora´s maskista kerta osaavat grafikoida niin hyvin? OAO

mutta tp ei ole silti paras kaikista vaikka grafiikka onkin hyvä ja kaunis. majora´s mask ja muut jotku n jotenkin parhaimmistoa mutta menee kylä tp 5 parhaan joukkoon~~
ja mulla on aika lista mitä kaikkean hullua zeda friikkeyteni on saanut aikaan.....^^"
-vetänyt suurimman osan peleistä kerran jos toisenkin läpi(yleensä 4 kertaa....).
-ostanut krääsää~~~~lol (miksi nyt sitä kutsutaan....fani kamaa?)
-ostanut tp wii ja gc versiot kummakin
-mennyt tietenkin sekasi tästä kaikesta......iäksi...=__=;;;
-cossannutkin oon midnaa ja muuta.
-mennyt paniikkiin jos näkee redeadin......
-raivannut tp in --30 h ...wow?
ja jotakin sinne päin.......okei nyt tuli orpo olo....*angst*

ja joo tp:stä on tulossa jatko osa samoin kuin ph:sta tuli.
ja miten kiesu kertoi tuolta löytyy jotakin tietoo,~~ mutta mua häirittee kyllä se master sword....se o tyttö? heilutteleeko linkki pientä tyttöä verkkosukkahousuista kiinni vai häh?? O___O;;;
huolestuttavaa puuhaaa sanon mä.-......

tpssä on hyvä se kyllä että se on jotenkin virkoisa (vaikka onkin synkkä joten kuten....) mini pelejä on kivasti ja muuta....juoni on kiva kun tajuaa ocarina of time ja wind wakerin yhteyteen tpseen.....se tuo ajatuksen "AHAAA".

mutta mikä teijän mielestä oli rasittavinta tpssä? tai ylipäätään zeldoissa?
tallennettu

-ISH THE RAINBOW IN YOUR PANTS-

Friendship is like,older's and younger's relationship...wtf I am talkin' 'bout?

-me ollan aika poroja.
Phalene
peruskäyttäjä

Elämä on

Profiili
« Vastaus #8 : 04.07.12 klo 15:10 »

Lainasin Twilight princessin kaveriltani tämän kehuttua Zelda sarjaa ja huomattuani että makumme pelien suhteen on samanlainen. Ja en joutunut pettymään!

Se oli toinen kerta kun huomasin jääväni peliin koukkuun. Tarina oli ihana ja vastukset eivät olleet liian vaikeita, joka oli suuri plussa. En tykkää jos joutuu moneksi tunniksi taistelemaan yhtä ja samaa vihollista vastaan.

Twilight on siis ensimmäinen pelaamani Zelda peli ja pelaan nyt Skyward swordia ja sanon vaan että tykkään TP:n piirustus tyylistä enemmän. TP:ssä värit kun ovat tummemmat ja tuo peliin sellaista synkyyttä, ja siten peli on jännempi. Kai... En ole vielä kovin pitkällä Skywardissa.

Mutta nyt eksyn aiheesta!

TP:ssä suosikkini taisi olla Midna. Tykkäsin Midnan luonteesta ja siitä kun hän hymyili sillä tavalla että torahammas näkyi :D ja se oli kyllä aika yllätys kun hän lopussa muuttui niin kauniiksi. Ei yhtään sopinut Midnan luonteelle O____o
Ja sitten se jatkuva liikkuminen oli hyvä. Ei yhdessä ja samassa paikassa koko aikaa :D pelin loppua kohden kyllä rupesi käyttämään teleportteja Eponan sijaan ^^"
Tykkäsin myös siitä että Link muuttuui välillä sudeksi, se toi peliin vaihtelua. Ja sitten kun sai hallittua muuttumista :D

Lyhyesti... Yksi suosikki peleistäni ^____^
tallennettu

Sanat hukkuu, ajatus katkeaa ja muutenkin hukassa.
AreraChan
Unelmoiva
foorumisti

My Love For You Is Eternal

Profiili
« Vastaus #9 : 04.07.12 klo 19:39 »

Voi ei.

Siinä peli, jota olen hypistellyt liian montaa kertaa kaupoissa. Olen kokeillut peliä joskus 3-4 vuotta sitten ja silloinkin vain sitä kalastusosiota, enkä oikein loistanut, kun Wii-kapulat oli silloin melko tuntemattomia kapistuksia... Katselin kyllä, kun sitä pelattiin ja se tuntui vähän liian jännittävältä. Nyt kuitenkin Link-fanina ja näiden kommentien perusteella mieleni todella tekisi mieli ostaa peli. Mainittakoon nyt vielä, että en oikeastaan ole pelannut Zelda pelejä, paitsi niitä iiiiihan ensimmäisiä tyyliin 8-bittisellä Nintendolla!
Ilmeisesti tämä Twilight Princess tosiaan olisi mainio ostos.

// Pelkkä hiplaaminen on päättynyt! Päädyin ostamaan pelin ja aijaiajiaj kyllä kannatti! :)
« Viimeksi muokattu: 01.04.13 klo 00:33 kirjoittanut AreraChan » tallennettu

...what good is Hiten mitsurugi ryuu...
...what good is Himura Kenshin..?
Again, I... I failed to protect the one person who is most important to me... Kaoru-dono...
Kaoru.

~Kenshin~
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 05.07.12 klo 12:40 »

Aah, itse juuri ostin tämän muutama päivä sitten, kun olen niin kauan jo hypistellyt kaupoissa! Piti vähän yrittää vältellä mahdollisia spoilereita muiden mielipiteitä lukiessa. :D

Vaikka vasta alussa olenkin niin vaikuttaa erinomaiselta peliltä! Tosin kontrollit nyt vaatii totuttelua kun Skyward Sword on jäänyt vähän päälle. Itse asiassa ainakin alun perusteella pidänkin tästä enemmän kuin SS:stä, tunnelma on jotenkin mukavan synkkä ja Midna on yli 9000 kertaa kivempi seuralainen kuin Fi. (Noniin, nyt tämä alkaa mennä jo kahden eri pelin vertailuksi.) Mutta siis siitä vielä sen verran, että Midna tuntuu enemmän elävältä olennolta, joka liikehtii ja ilmeilee ja elehtii jne. jne. kun Fi taas on semmonen tylsä "botti" joka vaan hokee samoja asioita ja semmosia no-shittejä. :(

Ja joo, se on kyllä ihan mahtavaa, kun pääsee kikkailemaan eri muodoissa ja ratsastamaan! Tämä on just sellanen peli, jonka varmasti tulen useampaan otteeseen pelaamaan.

Vaikkakin nämä molemmat SS sekä TP ovat mahtavia, niin ovat aika tasoissa 2D Zeldojen kanssa, hankala päätös! OoT:sta ja MM:sta en osaa sanoa juuta enkä jaata kun en ole päässyt koskaan testailemaan. Mutta aihehan olikin TP. >D
tallennettu

Remember to eat nakki
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.051 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste