sisällön alkuun
25.9.2017 01.45 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"KUntaPOliittisten nuorten LIitto"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Onko sinulla ystäviä Kupolissa?
On, ystäviä koulun kautta, mutta olen tutustunut myös Kupolissa hauskoihin tyyppeihin
On, olen houkutellu muutamia ystäviänikin Kupoliin/muutamat ystäväni ovat houkutelleet minut Kupoliin.
En tunne Kupolista ketään, mutta mitäs siitä. Minusta on hauskaa kun kukaan ei aina tunne minua!
En tunne muita juurikaan, mutta haluaisin tutustua joihinkin Kupolilaisiin.
En juurikaan edes ole Kupolissa muuta kuin piirtämässä, joten sillä ei juurikaan ole väliä.
Olen saanut ystäviä Kupolin kautta.

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko sinulla ystäviä Kupolissa?  (Luettu 15855 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fukairi
Vieras
« Vastaus #20 : 12.04.10 klo 17:43 »

Elyas-kun jonka kanssa meillä oli aukko ystävyydessä jotai kolme vuotta koska teinit on tyhmiä, mut nyt ollaan back in bussiness nii voin lopa listata häät tänne o/ Esitteli minulle kupolin vuonna peruna ja piirsin hänen tunnuksillaankin, tosin Elyaksen mielestä mun piirtämä kuva ei ollut erityisen hieno koska hän ei suostunut sitä lähettämään~
Sitten öö. Tulee tosi huono omatunto jos en listaa porukkaa joiden kanssa mesetän enemmän, mutta en tiiä kun en oo ketää nähny livenä ja sillai! Joku Lasinukke vai mikä helvetti sen nikki on nyt on nähny ku on samassa koulussa ja mentii häröön sillo kerran ankkalammelle ja jouduttiin sorsan hyökkäyksen kohteeks ku kiipeiltii kalliolla lol good memories~ Mut näistä en koskaan ole livenä nähnyt varmaan joku Hanamio, Merlin, Xinadra, Cineyaz ja Minizy mikälie wutev. Niiden kanssa ehkä eniten. Teitä muitakin muistelen lämmöllä. Paitsi jos en teistä tykkää, silloin en kyllä.
tallennettu
erkki the mustekala
kupoliitti

☢CAUTION☢

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 21.06.10 klo 10:05 »

Tietenkin mulla on mutta ei ku vaan pari kaveria tosielämästä ;D Mutta täältä Kupolista saakin paljon mukavia kavereita hyvää coniseuraa ;DD Viime desussa puhelinluetteloni kasvoi muutamalla numerolla. Vaikka jotkut tietenkin ajattelee että ei kannata olla nettikavereita ku ne huijaa, mutta kyllä täällä on tosi reiluja tyyppejä, hei <3
tallennettu

Pilvilinnasta laskeutuessani totean kaiken taas pian palaavan ennalleen.
Etnalover
foorumisti

Come closer I promise not to bite..hard..XD

Profiili
« Vastaus #22 : 01.11.10 klo 20:38 »

..joo vanha aihe mutta olipahan vastattava kun kerta olen uusi täällä enkä vielä tiedä miten sivut oikeestaan toimii..olis kyllä hauskaa tutustua muihin "kupolisteihin"(vaikka ihan livenäkin!), kas kun mulla ei ole muita ystäviä, jotka harrastaisivat mangaa kuten minä^^

eli rohkeesti vaan yksityisviestiä/uutta aihetta/kommenttia, en mä pure.. ainkaan lujaa..mjau~
tallennettu

kaeru
kupoliitti

bambi boi

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 01.11.10 klo 22:20 »

Ei oikeastaan. :(

Muinoin kolme kaveriani liittyivät tänne, selvittääkseen mistä siinä mystisessä kupolissa on kyse, jonka parissa iltani vietän. Noh, kaksi heistä on kirjautunut sisään ehkä kerran ja tämän aktiivisimmankin taso on sitä 10 kuvakommentin ja kolmen kuvan luokkaa.

Enkä ole tutustunut oikein kehenkään. Muutamia henkilöitä olen nähnyt livenä ja vaikuttivat erittäin hyviltä tyypeiltä ainakin ne joiden kanssa pari sanaakin tuli vaihdettua. :3 Haluaisin tutustua ihmisiin mutta olen ujo! D: Ja tuntuu että melkein kaikki kupolilaiset asuvat Etelä- Suomessa. :< Missä asut?- ketjusta olen stalkannut muutamia kohtalaisen lähelläkin asuvia mutta en ole uskaltanut lähestyä enempää. XD En haluaisi nettituttuja joiden kanssa puhutaan kahdesti mesessä ja siihen se jää.
tallennettu

~Watashi no naka no yami ka?~
~Yami no naka no watashi ka?~

http://kaeruteru.tumblr.com/
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #24 : 02.11.10 klo 14:21 »

En haluaisi nettituttuja joiden kanssa puhutaan kahdesti mesessä ja siihen se jää.

Nettituttavuuden kuihtuminen kasaan on kyllä hyvin yleinen ilmiö, mutta jos ei veikkaa, ei voi voittaa. Kyllä aina silloin tällöin löytyy pidempi kaveruus. Tiedän, että ujolle kokeileminen on vaikeampaa, mutta toisaalta: mitä menetettävää on, jos kommentoi yksärillä vaikka toisen kuvaa tai viestiä tai vaikkapa ihan vaan toivottaa hyvää torstaipäivää? Tai sanoo että joku on hyvä tyyppi? Itse olen pyrkinyt kyllä sanomaan ihmisille kivat asiat ääneen sen sijaan, että olisin vain ujona jäänyt ihastelemaan. Välillä kommentti ei johda mihinkään sen syvällisempään, mutta ainakin olen ilahduttanut jotakuta. Toisinaan jutustelu jatkuu pidempään. Ja hiljalleen jotkut ihmiset jäävät jopa kavereiksi ja ystäviksi.

Ei kannata ajatella sitä huonointa vaihtoehtoa ekana ("ei siitä kuitenkaan tuu muuta kuin pari mesekeskustelua"), tai lannistuu heti eikä edes halua kokeilla. Olen itse ujostellut nuorempana kamalasti, ja siitä piti vain opetella pois, kun halusi tutustua ihmisiin.
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Èlewyn
erakoitunut
kupomuumio

pssst

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 09.12.10 klo 13:35 »

Yep. Olen saanut tänne kupoliuteni aikana rekisteröitymään kaksi kaveriani, mutta kumpikaan ei ole käynyt täällä enää moneen vuoteen. :D Joten sitä en oikeastaan laske. Mukavien ihmisten kanssa on tullut vähän juteltua ja näin edespäin mutta varsinaisia kaverisuhteita en koe luoneeni. IRCissäkin olen pysynyt lähinnä hiljaisena hiirulaisena.

Ujous on ehkä suurin vaikuttaja tässä asiassa, josta toisaalta pitäisi pikkuhiljaa oppia ulos (Andromedan viesti oli asiaa). Mutta perusjunttina aloitteen tekeminen on itselleni joskus suuri kynnys, varsinkin kun miettii liikaa sanomisiaan (syndrooma nimeltä -enhalualoukataketään/tehdäitsestänidioottia-). Toisaalta kun muurini saa murrettua olen joskus hyvinkin puhelias. Pitäisi vaan uskaltaa mennä mukaan sakkiin, harvemmin kukaan poskeensa pistää. Miitit sinänsä kiinnostavat mutta jollain asteella kammoan sen tapaisia tilanteita (ulosanti sukkaa).

Toisaalta taas halua tutustumiseen ehdottomasti on, koska IRL kavereista aniharva on yhtä kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Toisin sanoen esimerkiksi coniseuraa (vinkvink) on vaikeampi löytää (ts. sellaisia jotka haluavat sinne oikeasti, eivät vain seuraneideiksi.). Pidän ihmisistä, en vain usko että ihmiset pitävät minusta. Suomalaista epävarmuutta?
tallennettu

gnawing,biting,breaking,hacking,burning !
Jeneable
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 18.12.10 klo 19:30 »

Tunnen yhden irl, tosin en kupolin kautta vaan koulun. Mutta sain sitten tietää että majailee myöskin kupolissa 8D
tallennettu

HUNGALA BUNGALA
Ikirouta
foorumisti

Profiili
« Vastaus #27 : 19.12.10 klo 13:21 »

En ole löytänyt kavereita ainakaan vielä. :3 Mutta haluaisin löytää. Yksi suurimmista syistä, miksi täällä olen, on tavata uusia ihmisiä.
tallennettu
Renee
kupoliitti

While My Guitar Gently Weeps~

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 27.06.11 klo 15:49 »

En vastannut mihinkään nuista, mutta kyllä olen saanut muutaman kaverin! :) sori näin myöhäsessä vastaaminen, mutta eipä tässä muutakaan keksi!

Eniten on tullut juteltua vain parin tyypin kanssa esimerkkinä vaikkapa Zionnah ja toisesta en ole enää varma mitä nickiä käyttää täällä. Mutta molemmat ovat devissä, mesessä ja facessa kamuina :) Yhteyksissä ollaan jollain osin vieläkin, mutta harmikseni en ole kumpaakaan livenä nähnyt.. ainakaan vielä ^^ Tietysti on monia muitakin esimerkiksi mese-kavereita, joihin olen alkujaan kupolissa tutustunut mutta heihin en ole niin paljoa yhteyttä pitänyt. En kyllä mesessäkään nykyään hirveästi seikkaile :D
tallennettu
dotra
kupoliitti

Forever young

Profiili
« Vastaus #29 : 01.07.11 klo 00:56 »

Vaikka täällä olen jo jonkin aikaa pyörinyt, en oikeastaan tunne ketään, muistan kyllä nickkejä mutten tunne :D.
Olisihan se mukavaa varmaan tutustua, mutta olen liian epäluuloinen ihminen, että irl tutustuisin. Tai mistä sitä tietää?

Yhdeltä toiselta foorumilta kylläkin olen löytänyt kaverin, jonka kanssa ollaan viestitelty jo yli 6vuotta muttei koskaan olla nähty.
tallennettu
Sirri
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 12.07.11 klo 00:38 »

Ei.

Olen liian lusmu semmoseen. Olis kyllä ihan kiva tutustua kupolilaisiinkin, mulla kun ei itseasiassa oo kovin montaa nettikaveria. Epäaktiivisuuttani en vaan kehtaa häiriköidä ihmisiä haha. Tuntuu melkein että oon joku outo poikkeus, kun suurin osa ihmisist joille tulee urpoiltua netissä on samalla irl kavereita.
tallennettu

.alavilla mailla hallan vaara.
RainbowHiccup
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 04.10.11 klo 15:16 »

Valitsin: Ei, mutta haluaisin tutustua.

Olen ollut kupolissa jo n. vuoden tai parikin, mutta en tunne kupolilaisia. Tiedän monia nickeiltä, mutta en tunne. Minusta olisi ihana saada ystäviä kupolista. On ihana jos on kavereita jotka pitävät samoista asioista kuin minäkin (kuten manga, anime, piirtäminen), joita minulla ei ole paljoa. Saisi myös coni seuraa! : D Joka on minulle aina ongelma. Mese-kaverit on myös kivoja : D.
tallennettu
Korallibambi
foorumisti

Profiili
« Vastaus #32 : 09.10.11 klo 16:48 »

Ei, koska oon tosi foreveralone ujo, enkä osaa ottaa härkää sarvista ja pistää yksärii oikeen kellekään. Toki onhan nettitutut aika kiva tapa tutustua ja varsinkin tällasen foorumin kautta se olisi erittäin antoisaa, sillä mangaihmisiä tunnen tosi vähän. : ) Ehkä sitten uskaltautuisin myös coneihin ja tapahtumiin yleensäkin. Yksin ei sinne viitsi mennä pyörimään. Mutta nykyinen elämäntilanteeni on tehnyt musta ihan tarpeettoman ujon ja olen huono tutustumaan ihmisiin.
tallennettu

hey, gorgeous, let's celebrate
mansi
foorumisti

Is my horse amazing?

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 06.07.12 klo 01:44 »

"Voi, kuinka kaikki alkoikaan jo armon vuonna 2004 .." ja sitärataa. ;)
Onhan noita wanhuksia tullut tavatuksi ja tunnetuksi vuosien varrella, mutta ei ne vuodet kuin kaunista näitä ihmisiä. :)
Useamminkin voisi tavata nykyään, myönnän toki.
tallennettu

"However, I am a busy man and I can't be bothered to punch you at the moment. Here's my fist. Kindly run towards it as fast as you can."
Maseru
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 06.07.12 klo 11:36 »

^tuon vika että minäkin muistin tunnukseni olemassaolon!

Onkohan täällä muita. En ainakaan itse tiedä. Serkkuni oli ainakin joskus. Onkohan se vielä täällä?
tallennettu

~Tervetuloa Lihisbingoon~

Genshiken Helsinki - sinulle, joka tahdot mukaan joukkoomme kummaan.
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 14.07.12 klo 23:18 »

Ei mulla täällä ketään ole, kun oon vähän tämmönen yksinäinen susi enkä osaa oikeen ottaa kontaktia kehenkään. ;_; Oon niin pirun ujo ja kaiken lisäks vielä sosiaalisesti taidoton, en kehtaa häiritä muita ahdistavuudellani... Uudet tuttavuudet ei kuitenkaan olisi pahitteeksi, on välillä vähän turhankin yksinäistä!

Tosin joskus ihan aikoja sitten (05-06?) mulla oli yks irl-kamu täällä pyörimässä, tosin lopetti käynnit parin kolmen piirustuksen jälkeen. Muista enää hänen nimimerkkiäkään. :'D Ei tosin olla enää nykypäivänä väleissäkään, höh.

Niin, ja joskus vuosi sitten näin yhden luokkalaiseni pyörivän kupolissa, oekaalle muistaakseni jotain piirsi (ja kiitos hänen samalla muistin tämänkin paikan olemassa olon XD) mutta en häntäkään ole täällä enää sen jälkeen nähnyt edes nimimerkillään, hähäh, oon vähän tämmönen stalkkaaja. Ja niin hänkin sitten katosi elämästäni, ei kyllä koskaan tekemisissä oltukaan.
tallennettu

Remember to eat nakki
Sivuja: 1 [2]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.03 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste