sisällön alkuun
19.11.2017 16.13 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

äänestys
Kysymys: Onko sinulla ystäviä Kupolissa?
On, ystäviä koulun kautta, mutta olen tutustunut myös Kupolissa hauskoihin tyyppeihin
On, olen houkutellu muutamia ystäviänikin Kupoliin/muutamat ystäväni ovat houkutelleet minut Kupoliin.
En tunne Kupolista ketään, mutta mitäs siitä. Minusta on hauskaa kun kukaan ei aina tunne minua!
En tunne muita juurikaan, mutta haluaisin tutustua joihinkin Kupolilaisiin.
En juurikaan edes ole Kupolissa muuta kuin piirtämässä, joten sillä ei juurikaan ole väliä.
Olen saanut ystäviä Kupolin kautta.

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onko sinulla ystäviä Kupolissa?  (Luettu 16376 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Candice
kaukana täältä oleva
kupoliitti

Profiili
« : 20.09.09 klo 09:44 »

Eli siis: Onko sinulla ystäviä Kupolissa? Oletko tutustunut miuhin täällä? Onko joku ystäväsi houkutellut sinut Kupolin ääreen? Kerro toki meille muillekkin! :-D
Minä itse olen houkutellut muutaman ystäväni Kupoliin, tietenkin sen jälkeen, kun minut itseni sinne on houkuteltu, tuskin muuten olisin Kupolia löytänytkään, tai eksynyt näille sivuille.
Minulla ei myöskään ole juurikaan aikaa olla IRC-kanavilla, vai misää sitä nyt onkaan niitä keskustelujuttuja, sillä piirrän useimmiten, ja välillä lähetän ystävilleni sähköpostia, mutta entä te muut?
Ja haluaisin nyös saada täältä ystäviä, ei sitä vain aina uskalla ottaa kehenkään kontaktia... ;-D
// Pyydän anteeksi jos tällainen ketju sattuisikin olemaan jo olemassa, itse en kuitenkaan siihen ole törmännyt. En tiedä, onko aihe jotenkin vajaa, mutta minua itseäni ainakin kiinnostaisi tietää. :-3
// Oi, todella, sehän vaihtoehto sieltä sitten jäikin... Korjasin äänestystä. OuO
« Viimeksi muokattu: 20.09.09 klo 17:43 kirjoittanut Candice » tallennettu

ava (c) erkki the mustekala
Vigly
Kalaisa
oekakivalvoja

HAAHAA

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 20.09.09 klo 10:03 »

Olen saanut ystäviä kupolin kautta, vaihtoehto puuttuu : C

Olen tutustunut pariin kupolilaiseen esimerkiksi miiteissä, joissa nikin takaa löytyykin oikea ihminen! Yhteydenpito ei ole säännöllistä, mutta on kiva tietää että samanhenkistä seuraa löytyy : )

Eksyin itse kupoliin sen sinisellä kaudellaan, kukaan tuttuni ei johdattanut minua tänne... Enkä myöhemmin ole johdattanut kavereita tänne - Ainakaan tarkoituksellisesti.
tallennettu
jelden
kupoliitti

rahalla saa ja hevosella pääsee

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 20.09.09 klo 11:36 »

Olen saanut kavereita kupolin kautta! Tai kaverin. Joskus ehkä pari vuotta sitten kakapo halusi lähettää mulle kirjeitse tekemänsä fan-artin tai vastaavaa ja sit alkoi armoton meseily. Johti siihen että tässä kesällä kävin viettämässä pari yötä kakapon porukoiden luona ja vähän suunniteltiin että hän tulisi ensikesänä sitten tännepäin.
Muuten kyllä kupoleiluni perustuu lähinnä oekakipuuhiin, enkä niinkään vartavasten etsi kontakteja. Jos joku mulle haastelee niin haastelen toki takaisin.
tallennettu

se parhaiten nauraa joka koiraa karvoihin katsoo ja joka toiselle kuoppaa kaivaa se villakoirana veräjästä pääsee
shinnnju
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.09.09 klo 12:25 »

No, kaverini Usudas minut tänne kupoliin houkutteli :D Minä ja Usudas taas olemme johdatelleet suurimman osan ystävistämme tänne. Olen myös saanut kupolissa paljon uusia ystäviä. Lähes kaikki mesessäni olevat ihmiset ovat kupolilaisia, ja muutamalla kupolilaisella on minun puhelinnumeroni, ja minulla heidän tietty. Pari kertaa olen sopinut johonkin coniin "tapaamisen" toisen kupolilaisen kanssa ja silleen. Olisi kivaa saada lisää ystäviä kupolista. >w<
tallennettu

oh bby
Mmkay
kupoliitti

I had a plan.

Profiili
« Vastaus #4 : 20.09.09 klo 13:05 »

Yhtään irl-tuttua ei ainakaan pitäisi kupolissa olla vaikka muutamat kerrat oonki heittäny, et nyt prkl liityt sinne kupoliin. : < Ei mua uskota tämmösissä asioissa. Enkä myöskään ole tutustunut kehenkään täällä kun lähinnä oekakeilla pyörin enkä ees uskalla/jaksa/viitsi/kehtaa/purjo kommata muille. Tai sit oon vaan superpelottava muitten silmissä.
« Viimeksi muokattu: 01.12.09 klo 16:58 kirjoittanut Hyyrmä » tallennettu
franskanleipa
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 20.09.09 klo 13:49 »

Mina oon saanu kaverin tai noh parikin kupolin kautta, tai sillai, vähän niinku.

Ainakin Kasumia tulee nähtyä sillointällöin : ) Rei_kullii en ole nähnyt aikoihin :(

Ainii ja Mira-Pauliina oli mun hyvä kaveri silloinkun liityttiin tänne, mutta siitä on vuooosia... varmaan '04 tienoilla.
tallennettu

Silmä on katsojan päässä
Siria
Vieras
« Vastaus #6 : 20.09.09 klo 16:05 »

No yksi kaverini houkutteli minut liittymään, ja minä houkuttelin toisen kaverini liittymään.

Eli periaatteessa: Tasan kaksi tuttua henkilöä. (-se toinen ei vaan käy enää D:)

Kupolista en ole saanut kavereita oikeastaan yhtään. Soittorasian kanssa meseteltiin jonkun aikaa mutta nyt ei olla pitkään aikaan oltu yhteydessä.
 Kupolissa on kyllä kuitenkin ainakin miljoona ihmistä (no ainakin tusina...) jotka haluaisin tavata tai joiden kanssa haluaisin puhua paremmin. Muttakun en uskalla laittaa mtn yksäriä/vastaavaa...):

Mutta meni hieman offiksi. Eli siis en juurikaan ole saanut täältä ystäviä, mutta minulla on täältä muutama kaveri.
tallennettu
Marionetten
foorumisti

shamelessly a fangirl

Profiili
« Vastaus #7 : 20.09.09 klo 20:09 »

On, ystäviä koulun kautta, mutta olen tutustunut myös Kupolissa hauskoihin tyyppeihin
Paitti nyt en sanois ihan että tutustunut, mutta kuitenkin tavannut ja niin edelleen.
tallennettu

"So if you've got something to say, say it from the rooftops." - Tom Hiddleston

[ent.kokorilo]
cherry
oekakisti

~

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 20.09.09 klo 20:37 »

Kaverini minut tänne tavallaan johdatteli ja myöhemmin olen saanut tietää muista tutuistä täällä. Itse olen tänne saanut houkuteltua serkkuni, jota ei ole täällä kyllä kovin aktiivisena ole näkynyt, mutta no.
  Varsinaisesti en ystäviä täältä ole saanut, paitsi mitä nyt jonkin aikaa juteltiin, mutta sitten se vain jäi, kun kerran IRL nähtiin. On täällä muutamia ihmisiä, joihin haluaisin tutustua lähemmin, mutta satun vain olemaan niin pirun ujo persoona...
tallennettu

Dolce for niente~
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #9 : 20.09.09 klo 21:07 »

Ammoisina aikoina löysin Kupoliin parin ystäväni/kaverini kautta. (Käytän tosi rajoitetusti sanaa ystävä, se on varattu vain ihan läheisimmille ihmisille, vaikka osa kavereistakin on kyllä niin hyviä kavereita, että joku toinen varman puhuisi ystävistä.)

Mutta siitä on oikeasti jo aikaa, ja nykyään tilanne on kyllä toisin, olen saanut paljon hyviä kavereita Kupolista. Modeporukka keskeisimpänä, mutta se ei johdu siitä, että modet olisivat jokin salainen veljeskunta tms, vaan ihan vain siitä, että tulee Kupolin takia tehtyä porukalla paljon kaikenlaista.

Ootte kivoja. :3
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Calzu
Epäkuollut
ameeba

Dirty Limey!

Profiili
« Vastaus #10 : 20.09.09 klo 21:15 »

Eksyin tänne jurakaudella outojen mutkien kautta. Kupolissa on tutustunut moneen hauskaan tyyppiin joita useita kutsuisin ystävikseni.
tallennettu

Elävien maailma on pelottava paikka.
mezzo
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 22.09.09 klo 08:36 »

Kupolin kautta en ole varsinaisesti saanut ystäviä vaikka kyllä kovasti haluaisin tutustua moniin täältä, vaikka kaikkiin. En vaan uskalla itse ottaa yhteyttä keneenkään, mutta minuun saa ja on suositeltavaakin tutustua:3
Muutamalla muulla kaverillani on kyllä tunnukset Kupoliin, mutta heihin olen tutustunut netin ulkopuolella.
Minulla on siis tuttuja Kupolissa, mutta en ole tutustunut keihinkään uusiin tätä kautta.
tallennettu

"Aargh, a tiger!! Well, at least it's not my mum."
luonnosblogi
Sento
foorumisti

olen punanen omena

Profiili
« Vastaus #12 : 30.10.09 klo 21:55 »

Pari kaveria minut tänne joskus houkuttelivat. Tulin, lähdin, tulin takaisin.
Tsukarete Iru kertoi tästä paikasta ja koska olin ainakin silloin liian helposti johdateltavissa niin liityin. Myös Viatoriakin tulee nähtyä irlissä harvemmin mutta kuitenkin.

Joidenkin kupolilaisten kanssa jutustelin vuoden -04(?) Animeconissa Tampereella(kö?), mutta minua tuskin muistavat, silloin oli eri nickkikin. Minä en ainakaan muista yhtään.

..Mutta on kavereita täällä joo!
« Viimeksi muokattu: 30.10.09 klo 22:35 kirjoittanut Sento » tallennettu

Nanashibito
foorumisti

Profiili
« Vastaus #13 : 31.10.09 klo 07:52 »

Ei ole. En äänestänyt, sillä yksikään vaihtoehto ei ollut suoranaisesti sopiva.

Zhenoan/Xhiin/mikähännytnykyäänolikaan kautta aikoinaan tänne pelmahdin, mutta eivät välimme nyt koskaan ystävyyden asteelle edenneet, yhteisenä nimittäjänä toimi tuolloin Rurouni Kenshin.

Kehenkään kupolilaiseen en pidä, enkä ole koskaan pitänytkään yhteyttä Kupolin ulkopuolella, mutta mitäs siitä. Ei sillä, etteikö täällä mielenkiintoisia persoonia olisi, mutta toisaalta ei ole ollut tarvetta jatkaa keskusteluja Kupolin ulkopuolelle. Kupolin ircissä olen piipahtanut joskus, mutta en enää edes muista, miten sitä käytetään...
tallennettu

心の師とはなるとも心を師とすることなかれ。
naoot★
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 31.10.09 klo 13:56 »

Olen saanut ystäviä Kupolin kautta oli vastaukseni.

Pari oikein hyvääkin kaveria olen saanut ja olen erittäin onnellinen, että olen tavannut heidät : ) (näin ihan tiedoksi vain heille, kyllä he tietävät kenestä puhun <3 toivottavasti)
tallennettu

"We had found the stars, you and I. And this is given once only."
levanti
Vieras
« Vastaus #15 : 01.12.09 klo 09:50 »

No jaa, eipä niitä ystäviä kyllä ole, mutta joitain kavereita kylläkin. Valitettavasti vain suurin osa niistäkin on tajunnut viimein että olen lähinnä riippakivi joten aika moneen on kontaktit kadonneet. Ei mikään yllätys. Joskus vuonna nälkä ja kulmarauta oli montakin kaveria täällä, mutta se ol' sitä aikaa se.

tallennettu
Kasumi
karismaattinen
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 01.12.09 klo 20:32 »

Kavereita tai ystäviä. Vuodesta 2004.
En viitsisi lähteä luettelemaan ihan kaikkia, mutta muutamia mainitsemisen arvoisia voisi ilmiantaa. Tietenkin olen ystävystynyt/kaverustunut lähinnä ensin mittien kautta. Suurin osa Kupoli-kavereistani ovat vanhoja tai entisiä aktiiveja, mutta ainoa mainitsemisen arvoinen "uudempi" on franskanleipä. Oikein viksu tyttö todellisuudessa ja netissä aika väärinymmärretty.

Parhaimman ystäväni sain jotenkin Kupolin kautta.  Tiesin hänet alunperin Kupolin irc-kanavalta (2005!) mutta tapasin/tutustuin naamatusten jossain joidenkin ihmisten kautta 2006 loppuvuonna. Saman henkilön ystävä irkkasi samoihin aikoihin muinoin tuolla ja hänkin on ystäväni.
tallennettu

Modern Life Is Rubbish
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 06.01.10 klo 15:45 »

No ainakin kavereita, joille viestittelyn olen taas pahemman kerran laiminlyönyt :D Peräti ystävystyminenkin voisi käydä kyseeseen, mikäli välimatkat olisivat edes jossain määrin järkeviä ja/tai olisin ansiotyössä.

Tuplakupolissa tapasin ensi kertaa pari pidemmän ajanjakson viestittelyn kohdetta, mutta taisin ujostella sen verran, ettei mitään kovin suurta legendaa päässyt pakenemaan suusta.

Nuorimpia tuttavuuksia taitavat olla viittä vuotta nuoremmat ja vanhimpia viittä vuotta vanhemmat. Silloin kun olin vielä mode, niin pidin yllä aikani ratoksi monia pieniä, ehkä vain kolmenkin viestin viestittelyjä melko satunnaisesti valitsemille jäsenille, mutta ne ovat jo jääneet.
tallennettu

Lukemalla tämän tekstin sitoudut vastaanottamaan lämpimän virtuaalihalin :-)

* /o/ \o\ *
Minizy
Vaaleanpunainen
tintti

"Sallikaa minun naamioitua omaksi itsekseni"

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 03.04.10 klo 12:46 »

Siitä on jo liian kauan kun tänne eksyin. En ole nyt ihan varma siitä miten se tapahtui - eräs kaverini taisi piirrellä kupolissa joskus muinoin ja vinkkasi saitista myös minulle.
Kaverini lopetti kupoloinnin jo pian sen jälkeen mutta minä jäin. Pidin melko pitkän tauon johonkin väliin mutta tulin takaisin jäädäkseni - ja tässä ollaan.

Minulla on yksi koulukaveri jolle olen kupolin esitellyt. Kyseisellä tyypillä on täällä tunnus mutta käy sen verran harvoin (jos ollenkaan), että en vielä sanoisi hänen "olevan täällä". No ehkä se siitä vilkastuu kun piirtis alkaa huutaa toimintaa ja gimppi kyllästyttää.

Kupolin sisältä en ole löytänyt mitään elämää suurempia ystävyyssuhteita, on tyyppejä joille kirjoittelee vähän enemmän ja sellaisia joiden nettipersoonat on oppinut jo tunnistamaan.
Mielellään kyllä tutustuisin uusiin tyyppeihin, lisätkää mese (se oli käsky >:D) ja puhukaa sekavia, ihan mielellään jutustelen.

Miittiin olisi kiva mennä joskus hamassa tulevaisuudessa. Yksin en tosin hievahda yhtään minnekään - jos jollakulla muulla on samanlaisia ajatuksia niin kaapatkaa minut mukaan (tähän pätee se ajatus että kaksin on kivempi olla hukassa).
tallennettu
Petsura
kupoliitti

Suattaapa olla, vuan suattaapa olla olemattakin.

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 03.04.10 klo 19:30 »

En ole täällä kehenkään ystävystynyt, mutta Mårian olen tänne raahannut ja luultavasti näin ajanut myös itse keskutelun aloittajan tänne :D
tallennettu
Sivuja: [1] 2  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.035 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste