sisällön alkuun
19.11.2017 03.00 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"KUntaPOliittisten nuorten LIitto"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarina  (Luettu 6016 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Candice
kaukana täältä oleva
kupoliitti

Profiili
« : 23.05.09 klo 11:41 »

Okei, eli jos tällainen täältä löytyy, tai muuten vaan ei kelpaa aiheeksi, saa poistaa.
Eli siis: Ideani olisi, että tässä keskustelussa kerrottaisiin tarinaa, aina sellainen sopivan pituinen pätkä (ei paria lausetta/koko sivua tarinaa!). Tähän tarinaan saisivat osallistua kaikki käyttäjät, eivät pelkät foorumistit ja oekakistit.

Okei, eli jos jotain kiinnostaa jatkaa, niin pistänpä sen nyt käyntiin. Oma pätkäni näin aluksi on liian lyhyt, sillä en halua rajata tarinaa liikaa.

" Edessäni oli kirkas valo. Se läheni koko ajan, pimeyden keskeltä..."
tallennettu

ava (c) erkki the mustekala
Red Mage
Vieras
« Vastaus #1 : 23.05.09 klo 13:06 »

Siirsin nyt kuitenkin tämän (sekä Kuva-ketjun) Omien tuotosten puolelle aihepiirin puolesta. Vaikka se rajoittaakin peruskäyttäjiä osallistumasta, ei foorumistin oikeuksien saaminen pitäisi olla ongelma, jos vähänkin yrittää ;) Samalla periaatteella mentäköön kuin vaikkapa Oetarina-piirtolaudan kanssa - näin todennäköisemmin varmistetaan tason pysyminen kohtuullisena.

Jottei tämä ihan pelkäksi shabrailuksi, heilautan nyt luovempaa sanan säilääni:
"...vanha mies - tai ainakin oli joskus ollut. En tiennyt, mitä vanhukselle oli tapahtunut, ja tuskin olisin edes halunnut tietää: hänen riepujen verhoama vartalonsa oli paksun limakerroksen peitossa, ja maidonvalkeat silmät tuijottivat minua näkemättä mitään. Jähmetyin paikalleni pelosta enkä kyennyt kuin tuijottamaan kelmeää, harvahapsista vanhusta. Vanhus avasi suunsa ja korisi..."
tallennettu
Rikotin
foorumisti

Nawww~

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 23.05.09 klo 14:39 »

"Kello tikittää, viisarit etenevät. Aika kuluu, ja aika menee. Jos et kiirehdi, pian huomaat sen.. Olet tiesi päässä tyttönen! Kiirehdi jo sinä kirouksen tuoja, ethän vain tahdo olla pimeyden luoja?" Hämmentyneenä otin haparoivan askeleen taaksepäin. Vanha mies narisi kuin entisaikainen, ruostunut sarana. Mitä tuo tarkoitti? Mikä kirous? Uhmakkaan oloisesti avasin suuni, pisteliään katseeni mieheen laskien. Terävä, varsin vaativa ääneni kajahti ilmoille lausahtaen..
tallennettu

Vaikkukorvainen karvasaurus.
millla
Vieras
« Vastaus #3 : 24.05.09 klo 00:25 »

En kerennyt sanoa mitään, kuulin vain opettajattaremme äänen:"Herätys neiti Orwen. Mitäs sinä jäit haaveilemaan kesken oppitunnin? Jos joudun sanomaan sinulle vielä kerrankin, joudut käytävään." Jäin tuijottamaan ikkunasta ulos, siellä, suoraan ikkunan takana istui musta korppi. Säikähdin ja huusin, ja opettajattaremme huudahti: "Ja nyt sinä lähdet luokasta! Minun luokassani opiskellaan, ei uneksita eikä huudeta. Ala nyt mennä, joku koulutoverisi tuo tavarat jäljessäsi, tunnin loputtua." Marssin käytävään, ja paukautin oven kiinni. Sain juuri hengitykseni tasaantumaan, kun käsi kosketti olkaani..
tallennettu
Candice
kaukana täältä oleva
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #4 : 24.05.09 klo 18:21 »

-Ääks! huudahdin säikähtäneenä. Tämä ei ollut parhaita päiviäni.
- Shh, joku suhahti. Katsahdin pelästyneenä häntä. Huomasin vieressäni seisovan kuviksen opettajamme.
- Miten sinä oikein noin säikähdit? hän naurahti.
- En tiedä. Olen tänään jotenkin hirveän säikky! Opettaja heitti minut ulos luokastakin sen takia, ja... mutisin.
Kuviksen opettajani nyökkäsi.
- Ahaa, ymmärrän. No, sitten kun olet vapaa, tule kansliaan. Minulla on sinulle asiaa liittyen siihen viime kuiseen piirustuskilpailuun.
Sitten hän väläytti minulle virnistyksen, ja käveli pois.
Minua alkoi jännittää. Syöksyin hänen peräänsä kulman taakse.
- Mitä? kertoisit minulle edes... jäin hämmästyneenä vain tuijottamaan eteeni.
Käytvä oli pitkä, eikä sen varrella ollut ovia. Silti opettajaa ei näkynyt missään. Mihin ihmeeseen hän oli ehti nyt kadota?
tallennettu

RADIANT
kupoliitti

You're the soldiers of the new World

Profiili
« Vastaus #5 : 31.05.09 klo 14:42 »

Ei opettaja ollut savuna ilmaankaan voinut kadota! ihmettelin asiaa, ja päädyin siihen tulokseen, että asiassa oli jotain hämärää.
tallennettu
Candice
kaukana täältä oleva
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #6 : 06.09.09 klo 15:23 »

Jatkoin kuitenkin matkaani kohti koulun ovia. Minun oli aika lähteä kotiin, sillä muidenkin tunti oli jo päättynyt sillä valin kun olin jäänyt töllistelemään käytävälle,  ja vaikka opettajan katoaminen niin kummalliselta tuntuikin, en voinut vain jäädä siihen ihmettelemään.
Astuin pimeältä koulun käytävältä kirkkaaseen päivänvaloon.
tallennettu

afafaria
foorumisti

puolukka

Profiili
« Vastaus #7 : 08.09.09 klo 19:52 »

Hauska idea, otan osaa!

----

”Buwhahah, sinä pikku neitonen”, kuviksenmaikka naurahti käheästi ja pieni hymynkare välähti hänen suupielissään. Hän tarkkaili oppilastaan kauempaa erään puun olemattomasta varjosta, joka kuitenkin onnistui peittämään kokonaan hänen luihun hahmonsa. ”Hahhahhaa. Sinä tulet vielä kansliaani, oi kyllä, ennen kuin huomaatkaan. Saavut kahdenkeskiseen... keskusteluumme...”
   Vihreä lonkeromainen kieli tunkeutui hänen suustaan ja oli kietoutumassa puun ympärille, mutta mies läpsäisi sitä ja se palasi kiireesti takaisin sinne mistä tulikin.
tallennettu

”Is it Halloween...?  ...I don't think it's that either...”
Candice
kaukana täältä oleva
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #8 : 09.09.09 klo 18:49 »

Mies katsahti vielä kerran tytön loitonnevaa selkää ja lähti sitten nauraa kihertäen kävelemäämn vastakkaiseen suuntaan ja katosi pian puiden varjoihin...
tallennettu

Candice
kaukana täältä oleva
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #9 : 29.01.11 klo 18:49 »

Kello pirisi lipaston päällä ja heräsin hätkähtäen hiestä märkänä.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.022 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste