sisällön alkuun
18.11.2017 17.43 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Isaki apam mehinam, eto caffe nam!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Java Heap Space / Javan muistiongelmat.  (Luettu 23936 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiroto
kupoliitti

-Sweet Tea

Profiili WWW
« : 24.03.09 klo 18:07 »

No siis lähettämässä kuvaa ja  normaalisti tulee ruutu : ''Click yes to submit ur picture'' sen jälkeen pitäisi tulla se kun se lähettää sitä datahommaa mutta sen sijaan tulee loota jossa lukee : '' Java heap space   SendE '' .... niin ja sitten se vaan lagittaa tuossa eikä lähetä kuvaa :((( ~

Jos jollekkin käynnyt samoin ja on päässyt pälkähästä saisinko pientä avustusta Thank You : '''3 ~
« Viimeksi muokattu: 20.07.09 klo 14:38 kirjoittanut Noroi » tallennettu
Noroi
Muhku
kupomuumio

Eksyin jännän äärelle

Profiili
« Vastaus #1 : 24.03.09 klo 18:56 »

Javalta vain loppuu muisti kesken. Päivitä Java tai lisää Javan muistia. Asiasta kerrotaan myös UKK-topassa

Tässä linkki muistinlisäysohjeisiin - HUOM. Sama linkki löytyy tuosta aiemmin laittamasta UKK-topan viestistä.
tallennettu

Is there a future for someone like me?
Will I still exist in a world like this?
Hiroto
kupoliitti

-Sweet Tea

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 27.03.09 klo 22:19 »

Kiitoksia nyt varmaan pitäisi sitten toimia paremmin :))

Thank you ... tämän sitten kai voi lukita sitten ~ :3
tallennettu
Suklaakakku
peruskäyttäjä

hännänheilautus~

Profiili
« Vastaus #3 : 26.04.09 klo 11:49 »

Mulle kävi ihan samalla tavalla viime kuvani kanssa! Olin tehnyt sitä oedoojooseen vaikka kuinka kauan, ja olin siihen ehdottoman tyytyväinen. Ja sitten tuli tuo sama juttu mikä sullekkin. Lähetin kuvan, vaikka se olikin keskeneräinen, mutta sitä ei näy silti. Kyllä harmittaa... :S
tallennettu
shinnnju
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 30.04.09 klo 23:45 »

Minulle on käynyt samalla lailla, mutta olen todennut että kuvani lähetykset epäonnistuvat suuren kuvakoon vuoksi. En saa mitään tolkkua noista muistinlisäysohjelmista sun muista, mutta saan vielä vanhemmiltani luultvasti apua siinäkin. Jatkan eteenpäin sitten pienemmillä kuvilla.
tallennettu

oh bby
Vigly
Kalaisa
oekakivalvoja

HAAHAA

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 01.05.09 klo 12:45 »

Sulkekaa ohjelmia ja tabeja jos kuva ei meinaa lähteä. Kannattaa kokeilla myös layereiden yhdistämistä lopuksi, kun työ on valmis. Turvatallennuksissa voi koittaa layerien piilottamista, joka ainakin näennäisesti pienentää kuvan kokoa.
tallennettu
Ciercy
peruskäyttäjä

OMGOZMFMGOMZOMOZM

Profiili
« Vastaus #6 : 19.05.09 klo 12:45 »

Mulla oli tää aivan sama ongelma, mut ratkasun sain tähänki vähä improvisoimalla.

Itelläni oli ainaki niin, että tuo muistinlisäysohjeen kehottama 300 MB ei riittäny Oedoojoon max. kuvakokoon, joten laitoin 500, jolloin rupes toimimaan normaalisti.

En kuitenkaa suosittele lisäämään sitä muistia ihan huikeita määriä jos keskusmuistia koneesta löytyy vaikka 1 GT. Sillon kannattaa yrittää sulkea niitä ylimääräsiä tabeja ja ohjelmia.
tallennettu
Ophelia
kupoliitti

I don't suffer from insanity - I quite enjoy it.

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 03.06.09 klo 18:01 »

Huaa, mulla kävi just nyt sama juttu (on siis meneillään koko ajan) koska en osaa lisätätä tota muistia tai mitään. Vähän paniikki hiipii sieluun, koska tekeillä on paras työni koskaan (miten mä aina sanon näin... XD) ja jos se katoaa tai sekoaa niin joku saa kyllä turpaan. >(

// VOI **********!!! Eipä onnistunu. Sain muistia lisättyä, mutta ku yritin sitte päivittää ja avata uudestaan sitä kuvaa ni vanha tallennushan se siellä oli. Enkä ollukaan tehny sitä työtä varmaan 2 tuntia sen edellisen tallennuksen jälkeen... -.- Nyt ketuttaa erittäin rankasti.
« Viimeksi muokattu: 03.06.09 klo 18:42 kirjoittanut Lasinukke » tallennettu

Studies show:
Intelligent girls are more depressed
because they know what the world is really like...

-Emilie Autumn: Opheliac
kaeru
kupoliitti

bambi boi

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 20.07.09 klo 14:32 »

Huaa, mulla kävi just nyt sama juttu (on siis meneillään koko ajan) koska en osaa lisätätä tota muistia tai mitään. Vähän paniikki hiipii sieluun, koska tekeillä on paras työni koskaan (miten mä aina sanon näin... XD) ja jos se katoaa tai sekoaa niin joku saa kyllä turpaan. >(

// VOI **********!!! Eipä onnistunu. Sain muistia lisättyä, mutta ku yritin sitte päivittää ja avata uudestaan sitä kuvaa ni vanha tallennushan se siellä oli. Enkä ollukaan tehny sitä työtä varmaan 2 tuntia sen edellisen tallennuksen jälkeen... -.- Nyt ketuttaa erittäin rankasti.

GRAAAH Minulle kävi juuri samalla tavalla! ;_____; Olin tehnyt kuvaa yli neljä tuntia ja sinnepä se taisi hävitä bittiavaruuteen.
tallennettu

~Watashi no naka no yami ka?~
~Yami no naka no watashi ka?~

http://kaeruteru.tumblr.com/
Noroi
Muhku
kupomuumio

Eksyin jännän äärelle

Profiili
« Vastaus #9 : 20.07.09 klo 14:39 »

Tämä on nyt stickyksi laitettu siinä toivossa, että ihmiset huomaisivat tämän eivätkä tekisi uusia topicceja aiheesta... Etenkään otsikoilla "APUAAAAA!!111"
tallennettu

Is there a future for someone like me?
Will I still exist in a world like this?
Ophelia
kupoliitti

I don't suffer from insanity - I quite enjoy it.

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 20.07.09 klo 15:23 »

Loistavaa, hyvä Noroi!
tallennettu

Studies show:
Intelligent girls are more depressed
because they know what the world is really like...

-Emilie Autumn: Opheliac
Mangopiirakka
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #11 : 22.12.09 klo 15:07 »

Minulla on tullut samoja ongelmia, juuri tietyssä kuvassa.
Olin värittänyt kuvasta kaiken, mutta sitten yli puolet värityksestä katosi, koska se ei tallentunut.
Yritin lisätä tuota muistia mutta siinä oli vaan joku yksi vaihtoehto, niin en pystynyt lisäämään.
tallennettu
Senkou
foorumisti

*Q* syön teijät kaikki~

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 21.12.10 klo 20:05 »

Ongelmia shipainterissa: piirtäessä ei näy kynän jälki tai muutkaan toiminnot. Mutta kun olen lähettänyt kuvan, niin näkyy kyllä. Mutta piirtäessä ei näy mitään ruudulla vaikka mitäs piirtäisi. Tarvitsen apua kipeästi, auttakaa!
tallennettu

nolife</3
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.026 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste