sisällön alkuun
18.11.2017 19.48 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä manga sarjoja/osia keräät/omistat ?  (Luettu 99111 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marew
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #140 : 18.09.10 klo 21:34 »

Laitoin nyt kaikki mangat, manhwat, cinemangat ja pseudomangat samaan.

Suomeksi:

Alice 19th 1-6
Cherry Juice 1-4
Dirty Pair (nro?)
Dragon Ball Z anime comic 1-4
Dramacon 1-3
Dream Kiss 1-4
Emma 1-10
Fallen Moon 1
Fruits Basket 1-23
Fullmetal Alchemist 1-25
Full Moon wo Sagashite 1-7
Fool’s Gold 1-2
Horoskooppimysteerit 1-4
Hopeanuoli 1-4
Imadoki 1-2
Inuyasha 1-56
Jpop Idol 1
K2 Kill Me Kiss Me 1-5
Kajika
Kamikaze Kaitou Jeanne 1-7
Karin 1
Kasumi 1
Kitchen Princess 1-2
Liikkuva linna 1
Maameren tarinat 1-4
Magic Kaito 1-4
Meikkikeiju
Nana 1-14
Naruto 1-2
Neon Genesis Evangelion 1-11
Olipa kerran… me 1-3
One Piece 1-38
Orange Planet 1-5
Pika-aikuinen 1-4
Power!! 1-10
Princess Ai 1-3
Princess Princess 1-5
Ragnarök 1-3, 6, 7
Ranma 1, 3-38
Salapoliisi Conan 1-61
Sandland
Teiniagentti Luna 1-5
The Best Selection
The Gentlemen’s Alliance Cross 1-7
Time Stranger Kyoko 1-3
Tokyo Mew Mew 1-7
Tokyo Mew Mew á la Mode 1-2

Englanniksi:

Kuroshitsuji 2

Yht. 409
Pian saisi taas viedä pokkareita antikvariaattiin, koska kirjahylly on pian täynnä :D
tallennettu
Kipsi
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #141 : 18.09.10 klo 22:09 »

Noo teenpä nyt sitte uuden listan. :D

Suomeksi:
Bleach 1-14
Cherry Juice 2-4
Dark Metro 1-3
Death Note 2-7
Dream Kiss 1-4
Fallen Moon 1
Fruits Basket 1-7
Hellsing 1, 2, 5-10
Hirviöprinsessa Hime 1-11
Horoskooppimysteerit 1 & 2
J-pop Idol 1 & 2
Karin 1-13
Naruto 1-11, 21-31
One Piece 1-11, 13, 18, 43-53
Orange Planet 1-5
Princess Princess 1-5
Sugar Sugar Rune 3-8
Tokyo Mew Mew 1-7
Tokyo Mew Mew Á la Mode 1 & 2
Yotsuba& 3-9

Englanniksi:
Kitchen Princess 1 & 2
Shugo Chara! 1-5

Aika huvittavaa, että nyt noita kahta sarjaa joita omistan englanniksi aletaan kääntämään suomeksi.. :DD No.. ostanpa kai sitten loput osat suomeksi kun saa kerta halvemmalla.
Tarkotuksena ois kans kerätä kaikki mahdolliset One Piecet, Narutot ja Bleachit hyllyyn, ois ihan kiva jos vaan mahtuis. :3
Ja ostan vielä joskus noi kaksi Hellsing -sarjan puuttuvaa osaa.
tallennettu
Etnalover
foorumisti

Come closer I promise not to bite..hard..XD

Profiili
« Vastaus #142 : 08.10.10 klo 19:40 »

Okei no mulla noita pokkareita on jo kertynyt joka lähtöön..taitaap tulla pisin lista tähän asti mutta täältä pesee, ensin suomenkieliset akkosjärjestyksessä:

Alice 19th 1-7 (koko sarja)(luettu 4 kertaan läpi)
Uusin Yuu Watasen suomenkielinen sarja hankintani jonka olen jo ehtinyt lukea kolme kertaa läpi xD Watasen piirtotyyli on yksi suosikeistani,ehdottomasti

AOI House 1-4 (koko sarja)(luettu 2 kertaan läpi)
Tullut luettua kerran ja selailtua silloin kun ei ole ollut uutta mangaa luettavana/hankittavana. Ihan muistuttaa suomen BigBrother TV-lähetystä..tyksää.. piirtojälki tosin on hienoa ja yksityiskohtaista, pidin myös hurjasti siitä cosplay asujen määrästä jota sarjasta riitti kirjasta toiseen. Mini sarjikset kirjojen lopussa veivät silti voiton varsinaisesta tarinasta

BLEACH 1-15
Ihan tajutonta huumoria ja mätkintää, hyvää viihdettä,ja tuo vaihtelua piirtotyylillään muuten niin söpöilevää tyyliä pursuavaan kokoelmaani

Cherry juice 1-4 (koko sarja)(luettu 5 kertaan läpi)
Ihana sarja, kaunis piirtotyyli,vähän pidempi olisi saanut olla mutta vaikka sarja olikin vaan neljän kirjan mittainen niin juonenkäänteitä ja muita mausteita oli osattu käyttää monipuolisesti niin että palaan aina uudelleen lukemaan sitä silloin tällöin.

Dragonball Z 1-6
Tätä luemme yhdessä pikkuveljeni kanssa, itse en oikeastaan paljoa välitä sarjasta..sehän on vain elokuvasta napattuja kuvia muutettuna sarjakuvaksi..'arvostan enemmän piirrettyä mustavalkoista..kaipa se on mieltymyksistä kii

Fallen moon (kerran luettu)
Aika kivasti tiivistetty kokoelma, kivaa vaihtelua pitkän sarjan lukemisen jälkeen tai matkalle mukaan :D

Fruits basket 1-23 (koko sarja)(luettu 2 kertaan läpi)
Mukavaa luettavaa, pidän kissapojista, sarja oli erityisesti mieleeni juuri siksi he he~ pidän myös horoskoopeista joten siksikin tarina oli mielenkiintoinen

Fullmetal Alchemist 1-25
Suuria tunteita ja tulisia taisteluita armeijan tyyliin, ihan kiva sarja ja hienot hahmot, kuitenkin anime on mielestäni parempi kuin manga

Fushigi Yuugi1-18 (luettu 2 kertaa läpi)
Watase teit sen taas! ihan mahtavaa, tarina on upea,piirrokset ihania, henkilöt niinikään perfecto!

Grimms manga 1 & 2 (luettu ainakin 3 kertaa läpi)
Ihanaa vaihtelua vanhoille satuklassikoille, kuin päivitys hieman aikuisempaan makuun!!! Punahilkka oli ehdottomasti paras näistä tarinoista ja piirtotyylikin aivan loistavaa sadusta toiseen.

.hack 1-4
Parempi animena, söpö piirtotyyli tosin:D

Hollow fields 1-3
Aika puuduttavaa, pitempänä sarjana olisi varmaan toiminut paremmin?

Imadoki1-3
Ihanaa Yuu Watase! pidän tosi paljon tarinasta, erilainen muihin Watasen sarjoihin verrattuna

InuYahsa 1-56 (koko sarja)(luettu 2 kertaa läpi kokonaan, kirjakohtaisesti enemmänkin tullut luettua)
Aivan mahtava sarja, ei muuta valittamista kuin se että Kagura ois saanu jäädä eloon ja Kikyota ylistettiin mielestäni aivan liiaksi..

Kamikaze Kaitou Jeanne 1-7 (koko sarja)(luettu 3 kertaa läpi)
Aivan ihana piirtotyyli, Arina Tanemura on kolmas suosikkini kaikista mangakoista, ja tämä oli ensimmäinen sarjani hänen tuotannoistaan.

Karin 1-14 (noin puolet olen jo kolmesti lukenut läpi, muut kertaalleen)
Upea piirtotyyli ja nimensä veroinen sarja; verta(a)nsa vailla! voisin lukea tätä uudelleen ja uudelleen kyllästymättä siihen koskaan.

Kasumi 1 (missä kummassa jatko viipyy?!)
En oikein tiedä sanoa muuta kuin että olen pettynyt siihen kuinka kauan sarjan toinen osa antaa odotuttaa itseään..latistaa ensimmäisen osan ilmestymisen ja lukemisen innon lähes kokonaan.

Kekkaishi 1
Huomasin sarjan alkamisen liian myöhään ja tämä eka kappaleeni onkin kirpputorilöytö. Täytynee alkaa metsästämään seuraavia osia, sillä sarja vaikuttaa hyvältä.

Kitchen Princess 1-3
Ihana piirtotyyli(rakastan suuria silmiä ja röyhelöitä mangassa) muutenkin lopun reseptinurkkaus vinkkeineen on oivaa bonusta hyvälle tarinalle.

Magic Kaito1-4
Tämä on ehdottomasti parempaa luettavaa kuin salapoliisi Conan! Conanissa on liikaa juonenkäänteitä mikä sinänsä on erinomaista ottaen huomioon että se on dekkari-manga mutta minulta touhu tahtoo jäädä seuraamatta kun aivot ei pysy perässä.. olen kyllä lukenut kaikki tähän asti ilmestyneet Conanit kirjastosta.

Meikkikeiju
Hauska pieni tiivistetty mangateos, ehkä ei sieltä niin aikuisimmasta päästä mutta jotenkin vain niin hellyyttävä.

Naruto 1-33
Parempi mangana, ehdottomasti!

Orange Planet 1- 5 (koko sarja)(kaikki 2 kertaa luettu läpi)
ihana piirtotyyli, tarinasta en muista juuri tähän hätään
muuta kuin sen että toivoin opettajan saavan poikaystävän pestin ja niinhän siinä sitten kävikin..pitänee aloittaa lukemaan tätä uudestaan, pitkästä aikaa.

Pichi pichi pitch 1-4
Animena toimivampi ja mielenkiintoisempi, ei paha manganakaan..pidän söpöistä mangoista..minkäs sille mahtaa.

Pika-aikuinen 1-4 (koko sarja)
Suloinen ja suht sopivan mittainen.

Princess Ai- 1-3 & -kohtaamisia & .-rumors of the other side & keskiyön kajastus 1 ja 2

Hyviä kirjoja kaikki, piirtotyyli oli kyllä parhain alkuperäisessä kolmenkirjan tarinassa, ja rumors of the other side:sta pidin vähiten.
Huumori ja vaatteet sekä ihanat yksityiskohdat nostavat kyllä sarjan arvoa huimasti!
Ihania pukuja ja kaikki käsin piirretty, rypytyksestä repaleisiin kohtiin ja ne korut ja kengät*pyörtyy*

Ranma½ 1-38 (koko sarja)(luettu 5 kertaan läpi)
Ensimmäinen sarjani jota aloin keräämään itselleni. Vieläkin minulle hyvin rakas sarja, onhan se kokoelmani ensimmäinen.
Tarina on mukavaa ja huumori vielä parempaa, hahmotkin on todella rakastettavia, erityisesti pidän Shamppoosta ja P-Chanista.

Rinne 1
Ihana alku uudelle sarjalle Takahashi! Ihan tulee inuyasha taas mieleen kun aloin tätä lukea, mukaansa tempaavaa meininkiä, mielenkiintoista.

Shugo Chara 1 ja 2
Mahtavaa! Tätä sarjaa on odotettu! olen katsonut animenakin pienen määrän ja meinasin aloittaa keräämään tätä englanniksi..onneksi ystäväni kertoi että suomenkielinen painos on tekeillä, joten päätin sitten odottaa siihen asti ennenkuin hankin tätä sarjaa.
Odotus kannatti, mahtavaa luettavaa ja runsaasti chibi-hahmoja, kawaii~

The Best collection 1 ja 2
Yuu Watasea taas~ ihanaa kuten aina, nääkin on oivia kirjoja matkalle mukaan!

The Gentlemen's Alliance Cross 1-8 (moneen kertaan luettu)
Aivan ehottomasti parhaimman pituinen sarja(sarjassahan on 11 osaa jotka minulla on jo englanniksi). Juoni,henkilöt ja piirtotyyli sulautuvat yhdeksi upeaksi kokonaisuudeksi.
Suosikki sarjani<3
Hienoa että tämäkin käännettiin suomeksi!

Time Stranger Kyoko1-3
Huuto.net ostos parin kuukauden takaa, eikä kaduta. Upeaa piirto-jälkeä, hieman pidempi olisi saanut olla, olisin halunnut nähdä loputkin kykeneväisten löytämiset yksityiskohtaisesmmin.. nyt näimme vaan murto-osan todellisuudesta.

Huh huh se suomenkielisistä. Sitten onkin englanninkielisten mangojeni listauksen vuoro;

Absolute boyfriend1-6
Luin nää liian nopeasti.. mutta oon onnellinen et mul on nyt koko sarja<3
Tosi hyvä huumori ja todellakin soveltuu enemmän aikuisempaan makuun.

I-O-N
Mahtava hiomaton timantti jota etsin aika lailla ennenkuin löysin lopulta omani kirjakaupanhyllyltä tampereelta.
Toimivin yhden pokkarin sarja jonka olen lukenut.

Kage Tora 1-11
Aivan mahtava sarja!
Romanttisia tilanteita,huumoria ja juonenkäänteitä piisaa.
Suosittelen!

Kare Kano 1-21
Todella mielenkiintoinen sarja. Pidän tästä siksi erityisesti koska se on täysin taika-vapaa manga..se tuo vaihtelua muuten niin fantasia painoitteiseen kokoelmaani.

Kingdom hearts1-4(koko eka sarja)
suloinen ja ihana tarina,pidän kuitenkin peleistä enemmän.

Maison Ikkoku 1 ja 2
Animecon löytö jota toivoisin päästä jatkamaan, mutta seuraavien osien löytäminen onkin jo hankalampi juttu. Oikea helmi, hieno tarina,muistuttaa hieman Love Hinaa.

Short-tempered Melancholic (5 kertaa luettu)
ihana kokoelma<3
Tarinat ovat kaikki söpöjä ja mikä sen mukavampaa kuin pienikokoinen monen tarinan kirja yksissä kansissa! ehdoton pitkillä junamatkoilla ajanvietteeksi.

The Gentlemen's Alliance Cross 1-11(koko sarja)
Paras manga sarja jonka olen koskaan lukenut, ehdoton number1 mulle!

The Melancholy Of Haruhi Suzumiya 1-3
Ihanan sekava ja valloittava Haruhi Suzumiya!
Huumori kukkii ja koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu.
Kunpa saisin jostain lisää näitä, eikös se 4 osa ole jo ilmestynyt?

Tsubasa1-3
Huuto.net viimeisimpiä ostoksia..lisää näitä!! Fanitan Card Captor Sakuraa, vaikkakin ne nyt ei oo yks ja sama tässä tarinassa mut kuitenkin..
Ja mikäs siinä, tutut henkilöt + uusi tarina, mahtavaa!

ZELDA
Kaiken kaikkiaan mulla on 9 tähän asti ilmestynyttä kirjaa jotka kaikki pohjautuu samannimisiin peleihin kuten varmaan tiedätte.
En ole varma onko näitä enemmänkin, en ole ottanut selvää mutta piirtotyyli ja tarina vaan vaikuttii nii ihanalta että ostin kirjat kun huomasin ne hyllyllä vakikaupassani.

NONNII SIINÄ SE ..eikä ollu ku 379 kirjaa joista 72 on englanninkielisiä..joo-o uhkaavasti alkaa toi 400 täyttyä!
« Viimeksi muokattu: 01.11.10 klo 19:44 kirjoittanut Etnalover » tallennettu

Kizuna
peruskäyttäjä

RIKA

Profiili
« Vastaus #143 : 27.10.10 klo 01:38 »

Suomeksi kaikki, sillä suurin osa lempisarjoistani on julkaistu suomeksi. Jotain yuria olisi pian tarkoitus ostaa englanniksi.

Black Lagoon 1-7
The Gentlemen's Alliance Cross 1-8
Hopeanuoli 1-5
Bleach 1-15
Hamsteripäiväkirjat 1
Shugo Chara! 1-2
Yotsuba&! 6-9
Aoi House 1-4
Cherry Juice 2-4
Time Stranger Kyoko 1-2
Princess Princess 1-5
Ghost! 1-4
Fruits Basket 2-23
Fullmetal Alchemist 5-7
Oh! My Goddess 14
Fallen Moon
Teiniagentti Luna 4
Grimms Manga 2
Orange Planet 1
Death Note 12
Kanji de Manga 4
tallennettu

TeH Musume Kivijoki Aasialainen päärynäpuu
Minsvo
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #144 : 19.12.10 klo 12:44 »

Hui kun teillä on pitkiä listoja!  Itse en kerää läheskään yhtä paljon kuin luen, mutta vaikka näitä ei olekaan paljoa, alkaa minulta hyllytila loppua.
No mutta juu, asiaan.

Rave 1-29 (Hiro Mashima)
1 ja 2 on ostettu vasta vähänaikaa sitten käytettyinä.
Alice 19th 1-7 (Yuu Watase)
aloin seurata tätä sarjaa koska minusta Fushigi Yuugi oli hyvä. Valitettavasti tämä tuotti pienen pettymyksen.
Bleach 1-7, 10-17 (Tite Kubo)
Kasi ja ysi puuttuvat, koska aloin kerätä tätä sarjaa hieman jäljessä. Sangatsu Mangan Kaksi pokkaria yhden hinnalla -jupakan ansiosta pääsin kuitenkin mukaan, mutta tosiaan 8 ja 9 on tullut luettua vain netistä. Seiskan sain kuitenkin ostettua käytettynä.

Mulle ei ole noita yksittäisiä pokkareita juurikaan kerääntynyt, koska aina kun olen jonkun ostanut niin olen tykännyt ja kerännyt siitä lähtien. Ainoa manga mitä en ole lukenut kuin vain ensimmäisen osan on Teiniagentti Luna. Sen ostaminen oli virhe... Heitin sen roskiin.
tallennettu
Ikkaku
Fanituksessaan epäterveellisen tason saavuttanut.....
foorumisti

Give up and read Jump. See? It's much easier...

Profiili WWW
« Vastaus #145 : 19.12.10 klo 13:35 »

Ach, Gott im himmel. Mun edellisen viestin jälkeen on tullu sen verran radikaaleja muutoksia hyllyn sisältöön, et skriivaan nää uusiks. Jätän suosiolla esittelyt ennalleen. Saves both time and effort.

Higurashi when they cry 1-10
 Kauhua parhaimmillaan, lukuunottamatta osien 9 ja 10 spinoff-roskaa
Naoki Urasawa's Monster 1-3
Urasawa. Tarvitseeko muuta sanoa?
20th Century Boys 1-4
 Urasawan paras. Aina ja ikuisesti...
Pluto 1
 Urasawan moderni tulkinta Tezukan klassikosta
Gin Tama 1-20
Kesän suosikki -09. Hauska,  hullu ja jännä samanaikaisesti
D. Gray Man 1-19
 Alussa tökki mut parani 6 osan kohalla...
Rurouni Kenshin 1-25
Klassikko. Herätti kiinnostuksen Japanin historiaan
Bleach 1-20
Oon ollu fani kohta 3,5 vuotta. Jyrää edelleen...
Welcome to the NHK 1-8
Seinen-komedia ilman mitään häpyä tai moraalia.K-18
Saiyuki 1-9
 Moderni tulkinta kiinalaisesta tarusta. Samalla hauska ja raaka...
Saiyuki Reload 1-7
Matka jatkuu vieläkin...
Death Note 1-12
Tän katoin ja keräsin ku aika kivan lyhyt sarja...
Ohikkoshi
H. Samuran yliopisto-komedia
Blade of the Immortal 1
Sen samaisen Samuran läpimurtoteos. Paljon verta ja leikattuja raajoja.
Reborn 1-16
Mafiamangaa, jonka ekat 7 kirjaa vois tiivistää kolmeen chapteriin
Deadman wonderland 1-3
Verinen vankilasarja. Varsinkin, kun osa vangesta tappelee verellään.
Kurosagi CorpseDelivery Service 1-4
Kalmojen toiveita toteuttava porukka....karu.
Mail 1-3
Edellisen piirtäjältä. Taas leikitään raadoilla. Obsessed much, Yamazaki?
Sola 1
Fennican käytettyjen hyllystä hämy juttu oudosta tytöstä.
Bus Gamer
 Yksosainen rämistely Saiyukin piirtäjältä
RoseHip Rose 1
GTOn piirtäjän yyber-väkivaltainen poliisisplatter
 Tokko 1
Edellisen piirtäjän erilainen splatteri. Tokyopop lopetti yhteen osaan.
 Goth
NHKn piirtäjän synkkää kauhua ja sairaita pakkomielteitä
 Reiko the zombie shop 1
 Umpikiero zombiesplatteri. Pilkahduksia erittäin mustasta huumorintajusta.
Flame of Recca 1
 Divarista kahella eurolla. kaikkea sitä myydäänkin pois.
Eureka Seven 1-2
 Koko sarja kahessa paksussa niteessä. Mahtava tarina ja taide.
Ranma 1/2   1
Vanhaa painosta. Nostalgiahenkinen ostos.
Inuyasha 1-3
Sama juttu näiden kanssa. klassikko.
 Gunnm 1-9
 Suomimangaa ostettuna kirjastosta. koko nippu uudenveroisina 3 euroa!!
tallennettu

Yami ni madoishi awarena kage yo, Hito wo kizutsuke otoshimete. Tsumi ni oboreshi gou no tama. Ippen, shinde miru?
Ikirouta
foorumisti

Profiili
« Vastaus #146 : 19.12.10 klo 23:14 »

En muista enää kaikkien niiden mangojen nimiä, joita olen omistanut. Olen myynyt niitä ja muutossa heitin monta paperinkeräykseen, kun kukaan ei niitä huolinut. ._. Minulla on useista sarjoista vain pari ekaa osaa, koska lopetan sarjan lukemisen, jos se ei miellytä minua alusta lähtien. Olen aika valikoiva ja en kerää mangaa vaan keräämisen vuoksi.

Kerron niistä sarjoista, joita minulla on tällä hetkellä.

-Ginga Nagareboshi Gin suomeksi
Tämä on ainoa sarja tällä hetkellä, jota kerään aktiivisesti. Aion ostaa kaikki osat. Ostan osan jo sinä päivänä, kun se ilmestyy. :3

-Ginga Nagareboshi Gin japaniksi
Gingan ensimmäinen japaninkielinen painos 1980-luvulta. Sain tämän pakettina lahjaksi entiseltä seurustelukumppanilta, joka osti sen huuto.netistä. Tämä oli vaan pakko saada. ,_, *fani*

Toisin kuin useat muut Ginga-fanit minä näin animen vasta 18-vuotiaana. Se oli silloin, kun leikkaamaton alkuperäiskielinen boksi ilmestyi. Sain boksin lainaan yhdeltä lukiokaverilta. Näin leikatun suomenkielisen vasta japaninkielisen leikkaamattoman jälkeen. Ihastuin sarjassa aivan erityisesti koirien rohkeuteen ja kunnia-ajatuksiin.

-Ginga Densetsu Weed japaniksi
Kerään Weedin kakkospainosta, jossa on värillisiä sivuja. Ostelen osia aina silloin tällöin, kun on rahaa. Minulla on tosin osia tällä hetkellä vain 7 ja edellisen ostamisesta on kulunut jo pari vuotta... Nyt kun tämän muistin, niin voisin pistää taas pari osaa tilaukseen. Kerään tätä vain siksi, koska on Hopeanuolen jatko-osa + rakastan Takahashin piirrostyyliä.

-La Esperanca
Suomeksi. Ostin ekan osan mielenkiinnosta ja tykästyin. Tiedän, että tätä sarjaa on haukuttu rumasta piirrostyylistä ja kliseisyydestä, mutta se ei itseäni häirinnyt, koska tämä sarja on psykologisempi kuin manga yleensä. Lisäksi tarinan teema (kiltteyden pohtiminen) on itselläni sydäntä lähellä ja olen pohtinut aihetta paljon myös itse. Oma sarjakuvani sivuaa tätä aihetta myös.

-Sugar Sugar Rune
Suomeksi. Tykkäsin tosi paljon tämän sarjan aiheesta. Lisäksi plussaa tulee siitä, että tytöt keräävät sydämiä. <3 Rakastan sydäntä symbolina. Mutta sarjassa minua häiritsi tosi paljon tyttöjen ikä. 10-vuotiaita, mitä kettua? Mitä 10-vuotias muka tajuaisi siitä, että mitä he olivat tekemässä? Lisäksi, onnea vaan alakoululaisten poikien sydänten keruuseen. :P Ei pahemmin mitään rakkautta heiltä heru. Lopetin sarjan lukemisen, kun juoni alkoi noudattaa samaa kaavaa, kuin moni muu sarja...

-Pitchi Pitchi Pitch
Tämä oli kiva ja söpö. Kun ensimmäinen osa ilmestyi, niin olin keskellä masiskautta ja ostin piristykseksi. Jäi kuitenkin lukematta enempää, koska minulle tuli sellainen tunne, että tekijät olisivat lukeneet jostain manuaalista, että millaisia henkilöitä tarinassa tulee olla ja mitä juonessa pitää seuraavaksi tapahtua. :P Luin nämä asiat jo mm. Tokyo Mew Mew:stä. Tokyo Mew Mew merenneidoilla, no thanks.

-Wolf´s Rain
Ostin ekan osan. Oli tyhmä kuin mikä. Miksi tätä niin moni fanittaa?

-Meikkikeiju
Tykkäsin, että sisälsi vain yhden pokkarin. :3 Liian moni mangasarja vaan jatkuu ja jatkuu ja... Oli kiva ja söpö.
tallennettu
Marionetten
foorumisti

shamelessly a fangirl

Profiili
« Vastaus #147 : 19.12.10 klo 23:32 »

Meow. Olen erittäin tarkka siitä, mitä ostelen ja keräilen ja tämän takia kivoja sarjoja on vaikea löytää (jos takakansi-teksti, muutama eka sivu ja kansi näyttävät tylsiltä, niin en varmana osta/lue :D ) mutta joo.. On niitä jonkin verran.. Olis tosin kiva löytää uusia sarjoja, jotka herättää mielenkiinnon. Pitääpä kahtella. Niin ja enkuksi noi on kaikki.

Blood+ paljon niitä nyt on.. 4-5? O.o
Missähän tutustuin ensin.. :o Enpä muista, mutta ihana mangana (animena en halua katsoa, koska Charles) ja tällein. Tykkäilen~ Verta ja irtoilevia osasia :'D Yks harvoista mangoista joka sai kans kyyneleet nousemaan silmiin.. :< Charles ja Riku... ;___;

Blood+ Abagio vai mikäs helvetti se oli :'D Nääkin kaikki (2? hitto kun ei muista miten paljon osia on :l )..
Joo.. Rasputin oli kiva ukkeli o/ Päässä toi se Turisaksen biisi kun lueskelin.

Blood+ Kowloon Nights
....Oli pettymys. :C Iha kiva tyyli ja tällein, mut aika kämäsesti oli tungettu välttämättä muutama mini BL-viba sinne. Sillein ihan jees, koska Hagi, mut joo.

DOGS: Bullets & Garnage 1-4
...Joo. Rakastan ♥ Älyttömästi. Viidettä osaa odotellessa kovasti~ Tässä jotenkin omalla kohdalla kolahtaa lähes kaikki. Tyyli, hahmot (no, Naoto on vähän rasittava, mut menee sekin..) ja kaikki ♥ Nam nam~ Pitäis se 0 osakin jossain välissä ostaa, ihan vaan sen Badou-episoodin takia XD
tallennettu

"So if you've got something to say, say it from the rooftops." - Tom Hiddleston

[ent.kokorilo]
haplo
Uutisankka
foorumisti

Profiili
« Vastaus #148 : 20.12.10 klo 11:20 »

-Wolf´s Rain
Ostin ekan osan. Oli tyhmä kuin mikä. Miksi tätä niin moni fanittaa?

Samaa se minäki mietin. Ei ainakaan mangan perusteella ole muuta kuin erittäin sekavaa paikasta toiseen hyppelyä. Draamaa yritettiin luoda mutta sen on mahdotonta onnistua jos lukija ei pysty samaistumaan hahmoihin millään tavalla. Osaako joku sanoa olisiko anime parempi? Voisi selittää suosiota.

PS. Ikkakun mangahylly herättää kateutta, eikä ihan vähääkään.
tallennettu

Ikkaku
Fanituksessaan epäterveellisen tason saavuttanut.....
foorumisti

Give up and read Jump. See? It's much easier...

Profiili WWW
« Vastaus #149 : 20.12.10 klo 18:23 »

Lainaus
PS. Ikkakun mangahylly herättää kateutta, eikä ihan vähääkään.

Ihanko tosi? Jaaa-ah...Onhan mulla noita, joo. Mut mulla vasta putos alaleuka polviin, ku tsekkasin samannimisestä ketjusta Anikissa, ku jollain oli kai joku 700 pokkaria just kaikkee seinen-mangaa,  kauhua ja harvinaisuuksia. Otan kanssa nykyisin hyllyyn vain harvoja valittuja. Seineniä enimmäkseen. Helmikuussa tuleva Nurarihyon no Mago saa paikkansa hyllystä sekä omat vanhat shounenit toki jatkuvat, mutta ostoslistalla olis ainakin Fujisawaa ja jatkoa "Kurosagin Raatopippalot"-mangalle. Kaavan vois huvikseen rikkoa maaliskuussa Pissa-Kissa-uutuudella.
tallennettu

Yami ni madoishi awarena kage yo, Hito wo kizutsuke otoshimete. Tsumi ni oboreshi gou no tama. Ippen, shinde miru?
froggybunta
peruskäyttäjä

Kiitos proffasta Lime! ♥

Profiili WWW
« Vastaus #150 : 23.12.10 klo 14:24 »

Waa, vaikee kysymys.=3
-Hirviöprinsessa Hime(1-5)
-Hopeanuoli (suomeksi 1-6.)
-Naruto(1-35)
-One Piece(1-52)
-Death Note.<33(1-12)
-Tuulenlaakson Nausicaä(1-7)
-Karin(1-14)
-Yotsuba&!(1-9)
-Full Metal Alchemist(1-25)
-Bleach(1-19)

Aika Shounen painotteinen. -.-"
tallennettu

Heissulivei! :D
Jakette
Vieras
« Vastaus #151 : 31.12.10 klo 13:24 »

Tällä hetkellä mulla ei ole mahdollisuutta listata kaikkia ostamiani pokkareita, mutta omistan joka tapauksessa osia ainakin seuraavista mangasarjoista:

Inuyasha
Fullmetal Alchemist
Hellsing
Fushigi Yuugi
Karin
Princess Princess
Fullmoon wo Sagashite

...
tallennettu
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #152 : 31.12.10 klo 14:02 »

Hei kaikki (tai ainakin monet tähän ketjuun vastanneista, tai teistä, jotka aikovat vielä vastata). Niin kivaa ja helppoa kuin pelkkä omien mangavarastojen listaaminen yhdeksi pitkäksi viestiksi onkin, niin pitkien listojen lukemisessa ei ole oikeastaan mitään hohdokasta. Olisi äärimmäisen suotavaa, että laittaisitte mukaan myös joitain kommentteja sarjoista, ei välttämättä kaikista (en oleta, että kaikista sarjoista on olemassa mitään erityistä mielipidettä), mutta vaikkapa niistä suurimmista suosikeista muutama sana tai jopa muutama rivi, kuten jotkut ovat varsin ansiokkaasti jo tehneet.

Kommentit antaisivat ketjulle selvästi lisää arvoa, kun täältä voisi löytää myös "suosituksia" tai "arvioita" sarjoista, joihin ehkä haluaisi tutustua (tai joihin ei halua koskea pitkällä tikullakaan). Tällä hetkellä ketjun suurin anti listausviestien kohdalla on se, että voi huomata, että kappas, jollakulla toisellakin on hyllyssään Inuyashaa. Hip hei ja hurraa, en ole maapallon ainoa ihminen, joka on ostanut kyseistä sarjaa! Onpa hurjaa. (Niin, ja sitten tietysti listoissa on se toinenkin jekku, että voi harrastaa kateutta tai ylpeyttä vertailemalla listojen pituuksia. Meidän äiti ja teidän äiti, just niin.)
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Shinigami
foorumisti

Profiili
« Vastaus #153 : 22.01.11 klo 18:06 »

En varmastikkaan muista kaikkia näin ulkoa joten saattaa tulla lisäyksiä.:

- Bleach 1-3
- Door of Chaos 1-2
- Fruits Basket 1-5
- Grimms manga 1-2
- Horoskooppi mysteerit 1-4
- Karin 1-14
- Kasumi 1
- Luna 1-3
- Mär 1-2
- Power 1- 10
- Shugo Chara 1-4
- Tuulenlaakson Nausicaä 1-2

------------------------

- Pichi Pichi Pich 2-4
- Tokyo mew mew 1-4
- Tokyo Mew Mew á la Mode 1-2
- Kitchen princess 1-2
- Yonen Buzz 1-2
- Model 1-3
- Pika-aikuinen ?-?

Tuossa alhaalla olevat mangat ovat niitä joita olen vain ''kokeillut'' enkä sitten jatkanut. Tai on niitä tuolla ylhäälläkin, mutta niitä olisin tosiaan halunnut jatkaa.
Ja on kyllä tuossa niitäkin joita tulee koko ajan lisää : 3
tallennettu

kawaiii
oekakisti

Profiili
« Vastaus #154 : 24.01.11 klo 13:26 »

En omista kovin paljon. Kerään satunnaisesti, mutta jos ilmestyisi pari uutta mukavaa mangaa, voisin ruveta keräilemään.

Suomeksi:

Vampire Kisses: osat 1-3 (kaikki)
Ei lemppareitani, en ole lyhyiden sarjojen lukia.

The Best Selection: osa 1
Mukavaa lukemista. Oikeastaan ostin tämän mökille, kun ei ollut muutakaan, mutta sehän olikin sitten ihan mukava.

Karin: osat 1-14 (kaikki)
Ihastuin tähän todella silloin kun keräsin, mutta en enää niinkään välitä. Olenkin lukenut sarjan läpi 5 kertaa. :D

Inuyasha: osat 3, 5, 7, 8, 9, 11, 12, 15, 53, 54, 55, 56
Normaalia Takahashia. Olen lukenut kaikki ja toistaa itseään, mutta ihan hyvä, jos ei muutakaan ole.

Ranma½: osat 11, 12, 14, 15, 16, 17, 20, 22, 28
Ensimmäinen manga, jota aloin lukea. Ensimmäiset pokkarit luin kirjastosta. Kaikki olen moneen kertaan lukenut. Oliko se kolmannella luokalla ? Pidän kuitenkin kovasti, vaikka meneehän se huumori joskus vähän yli.

Rinne: osat 1, 2, 3, 4, 5 (Kerään vielä)
Ihanaa uutta Takahashia! Olen kova Rumiko Takahashi fani ja odotan tältä paljon. Milloinkohan loput osat tulevat ? ;A;

Chi's sweet home: osa 1 ja 2
Kevyttä lukemista, mutta ei mitenkään ollut kovin hyvä, joten lopetin keräämisen.

Liikkuva linna: 1
Yksi lempi elokuvistani ja oli pakko saada kun löysin tän ykkös osan!

Englanniksi:

Ranma ½: osat 17, 19, 25, 26, 30, 32
Sama selitys kuin ylempänä. Pidän tästä enemmän Englanniksi. Tulee ostettua satunnaisesti.

Maison Ikkoku: osat 4, 5, 7, 14, 15
Olen lukenut kaikki netistä. Rakastan tätä ja on yksi suosikeistani. (:

Inuyasha: 16 ja Inuyasha Ani-manga 16
Satuin löytämään ton animangan ja nauroin sille niin paljon, että oli pakko ostaa kun maksoikin vain 3e.

Eli omistan tällä hetkellä noin 60 pokkaria. (En osaa laskea) Ei mikään ihailtava määrä. :--d
« Viimeksi muokattu: 02.10.11 klo 20:00 kirjoittanut kawaiii » tallennettu
Wolmine
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #155 : 27.01.11 klo 20:08 »

Voi ei, en taida jaksaa luetella todellakaan kaikkia kun en edes muista niitä kaikkia tältä istumalta.... Valitettavasti mangat on eri osoitteessa kuin minä...

Voin laittaa tähän ainakin mitä sarjoja muistan että minulta löytyy...

Hellsing
Inuyasha
Arm Of Cannon
Wolf's Rain
Megaman nt. Warriors
Judas
Pathos
Hirviöprinsessa Hime
Kamikaze Kaitou Jeanne
Time Stranger Kyoko
Fullmoon Wo Sagashite
Les Bijoux
Vampire Hunter D.
Beyblade

Valitettavasti en muista kaikkia tältä istumalta sillä pokkareita on ehtinyt kertyä jonkin verran seitsemän vuoden aikana....
tallennettu

Alucard = Dracula
Bluemail
peruskäyttäjä

Profiili WWW
« Vastaus #156 : 29.01.11 klo 09:51 »

Suomeksi

Dragon Ball 1-42
Näiden kerääminen alkoi numerosta 22 (plus ensimmäiset suomiversiot numeroista 1 ja 2, katosivat kaupasta kun piti jatkaa ;P). Sitten myöhemmin tuli täydennettyä.

One Piece 1-55
Jatkuvalla tahdilla alusta asti. Harmi että ilmestyy nykyisin vain kahden kuukauden välein (tuntuu pidemmältä aina välillä).

Yu-Gi-Oh! 1-38
Tämäkin kokonaan alusta asti. Olin tutustunut sarjaan aikaisemmin ja oli mukavaa että saatiin manga suomeksi. Onhan niillä korteillakin tullut pelattua. ^^

Fullmetal Alchemist 1-26
Tulee varmasti viimeinenkin hommattua. Painojälki on (tällä kertaa) onnistunutta, eikä pilaa Arakawan hienoa tussityötä.

Death Note 1-12
Osat 6 ja 7 ostin englanniksi ennen kuin Egmontilta tuli uutisia,mutta päätinpä kerätä sarjan suomeksi.

Naruto 1-27
Tuli nämä pre-Shippuudenit kerättyä, päätin lopettaa juonikokonaisuuden päätyttyä mukavasti. Pidän Kishimoton piirroksista, joten mietin kannattaisiko taas aloittaa kerääminen.

Azumanga Daioh 1-4
Pakkohan ne loputkin oli ostaa, kun ensimmäisen oli lukenut. Mukavan hyväntuulista huumoria.

Sandland
Hauskaa kun sarjat joskus päättyvätkin. XD

Neon Genesis Evangelion 1
Olen saanut kaverilla lukea loput osat joten ensimmäiseen jäi. Sen animenkin voisi joskus katsoa...

Piirrä mangaa - Akira Toriyama
Jos tämä mangaksi lasketaan. Hauska ja informatiivinen.

Englanniksi

Negima! 1 ja 10
Joskus meinasin kerätä, ja kaipa voin vieläkin. ;)

Death Note 6 ja 7
Ajan ennen suomijulkaisua -jäänne. Voisin Kupolin kirpparille joskus kärrätä.

Higurashi When They Cry 1-8
Ehdoton suosikkisarjani Uminekon rinnalla, voisivat senkin julkaista englanniksi. Sarjaa julkaistaan kyllä todella hitaasti, vaikka taitaa se tänä vuonna kiriä samaan vauhtiin suomen One Piecen kanssa (joka toinen kuukausi). En ole varma jatkanko enkkulinjalla, vai alkaisinko kerätä japaniksi. ;D

Ja pokkarisaldo on täten: 219 pokkaria.
Joten noihin on mennyt keskimäärin 1330 euroa. Huhhuh.
tallennettu
Nyanyanoo
Vieras
« Vastaus #157 : 03.02.11 klo 16:06 »

Siis tällä hetkellä omistan 99 kirjaa jos sen yhen sais nii ois 100 jee
eli

Suomeks:

Kasumi 1
Gentlemen's Alliance Cross 7
Fallen moon
Pika-aikuinen 3
The Dreaming 1 ja 2
Death Note 1
Rinne 1
Yotsuba&! 9
Aoi house 1-3
Rave 27
Hopeanuoli 1
Chrono Crusade 1
Fullmetal alchemist 24 ja 26
Princess princess 5
Bleach 1-7 9-14
Hirviöprinsessa Hime 11
Dark metro 1-3
Shugo chara 1-4
Kamikaze kaitou jeanne 1-4 ja 7
Tokyo mew mew 1-7 + à la modet 1 ja 2
.Hack taru iltahämärän rannerenkaasta 1
Naruto 1-36

Englanniks:

Reborn! 5 ja 9
Black butler 1
Sola 1
Moon phase 2
Popo can 1
Chobits 1-3

Joo ei mitään erityisen mahtavia sarjoja ja pitäis kerätä enemmän noita pelkkää randomii XD

« Viimeksi muokattu: 06.02.11 klo 16:03 kirjoittanut Nyanyanoo » tallennettu
Kyoko92
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #158 : 30.03.11 klo 23:42 »

Oma kokoelmani on kasvanut kokoa varsinkin viimeisen kahden vuoden aikana, mutta joo asiaan:

Suomeksi

Inuyasha 1-39
-Inuyasha vol.1 on ensimmäinen omistamani mangapokkari.

Ranma ½  26, 36-38
-Mukavaa viihdettä, ei voi muuta sanoa

Kamikaze Kaitou Jeanne 1-7
-Ihana sarja. Normaalisti shoujo ei niin iske, mut täm oli poikkeus.

Ghost! 1-4
-Ensimmäinen ostamani shounen-ai

Princess Ai 1-3
-Sarja vaikutti kiinnostavalta, mut nyttemmin ei enää iske.

Fushigi Yuugi 1-5, 8, 16, 18
-Tykkään kovasti. Harmittaa vaan et innostuin sarjasta ''liian myöhään.''

The Best Selection 1-2
-Pidän kovasti Watasen sarjoista ja aattelin että tällaiset lyhyet tarinat voisi olla kivoja.

Salapoliisi Conan 1, 11
-Hetken mielijohteesta tehtyjä hankintoja
Lamet of the lamb 1
-En ole viel edes lukenu ^^''

Princess princess 1-3
-Tämä myös hetken mielijohteesta hankittu.

Bleach 1-20
-Rakastan <3 Kunnon toimintaa ja hienoja hahmoja.

Kill me kiss me 1-2
-Kirpparilöytöjä

Englanniksi

D.Gray-man 1-6
-Rakastan<3 Yksi suosikkisarjojani. Tätä pitä ostaa lisää.

Rurouni Kenshin 1-2
-Myös yksi suosikeistani. Ostin kirjamessuilta ja nyt pitäis löytää lisää

Love Hina 1-3
-Myöskin kirpparilöytöjä ja hyvä löytö olikin.

Ranma ½ 1 (Big edition)
-Onnistunut kirpparilöytö

My code name is charmer 1
-En ole vielä edes lukenut

Maison ikkoku 1
-Myös kirpparilöytö, mutta tämä ei iskenyt.

Anne Freaks 1
-Kirpparilöytö. Tämä vaikutti jotenki... oudolta..

xxxHolic 1
-Tästä minä en edes muista juuri mitään. Pitäisi lukea uusiksi.

Tsubasa Reservoir Chronicle 1-4
-Tämä kuuluu myös suosikkeihini. Hieno tarina ja mielenkiintoiset hahmot.

Näin hyllyä tuijotellessa ei nyt muita tule mieleen. Seuraava investointi on varmaankin uusi hylly, sillä nykyisessä on tilaa enää korkeintaan kymmenelle pokkarille.

tallennettu

"You know what drives me out of my mind"
Utau Hoshina
peruskäyttäjä

Heih~

Profiili
« Vastaus #159 : 19.06.11 klo 09:38 »

Hyvä keskustelunaihe~
 Kiitän~

Vähäpätöinen mangakokoelmani~

Nana 3~~
 Mukava luettavaa juoni kulkee mukavasti ja piirrustus-
 jälki nättiä! Ikuisuus sarja.

Kitchen Princess 3 & 4~
 Aivan ihana juoni ja piirrustus jälki!
 Ei ikuisuussarja.

Aoi House 3~~
 Yaoi & otaku meininki hallussa!
 Perus shieitä.
 Juoni ok.
 Ei ikuisuus sarja~~

Shugo chara 1 & 2 enkku~~
 Mukavaa luettavaa ja kaunis piirrosjälki.
 Täytyy lukea aina uudestaan ^^

Shugo chara 4,7,8 & 9 suomi~~
 Sama, kun yllä ^

Onhan niitä paljon enemmän, mutta en jaksa listata, eheh~~~
 _o/

tallennettu

~ Kawaii,cute,ihana~
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.051 sekunnissa. 19 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste