sisällön alkuun
20.11.2017 11.40 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Portti on auki!"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 ... 9 [Kaikki]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Japanilainen nimesi  (Luettu 128984 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kaori-chan
Vieras
« : 15.01.07 klo 16:30 »

Oletteko koskaan kuullut tai edes arvaillut, että mikä teidän nimenne suurinpiirtein mahtaakaan olla japaniksi?
Sitten on korkea aika leikkimielisesti kokeilla.. (Ja huom. leikkimielisyys olisi tosiaankin toivottua.)

Kaikki mitä tarvitset selvittääksesi sen, on tämä testi ja roppakaupalla leikkimielisyyttä.
Mutta näin itämaisessa hengessä liikkuen, niin  mikä onkaan nimesi myös kiinaksi?

Ayumu-chan toivottaa hauskoja hetkiä testien parissa ja lupailee mahdollisesti lisääkin niitä. Ja toki jos jollakulla on muitakin testejä, saa laittaa myös.

//Päivitys.

Ning Ning Bi on oma nimeni kiinalaisittain muunneltuna. Kometaen testillä taas nimi vääntyy ihan omaksi nimeksi, hassua eikö? :'D
« Viimeksi muokattu: 09.11.08 klo 09:25 kirjoittanut Kaori » tallennettu
Ten
foorumisti

Riisipallo

Profiili
« Vastaus #1 : 15.01.07 klo 17:01 »

Oli ihan pakko kokeilla! n__n'

Minun nimeni on siis...
Ayumi Yamashita.

Aa, nyt on pakko kokeilla kaikkien kavereittenkin nimet ym. : D

Olenkin ihmetellyt, nimeäni Japaniksi. En kyllä usko sen olevan tuonne päinkään o__o''

Samat sanat, minäkään en kyllä ole tästä nimestä yhtään varma, vaikka kokeilinkin sen tuolla sivulla. Kuullostaa aika oudolta o.ô Mutta pidän nimestä silti ^^

Endoh Yumi... Örgh.

Tuo Yumi on aivan ihana nimi ^^, <3
« Viimeksi muokattu: 18.01.07 klo 15:15 kirjoittanut Ten » tallennettu

Kirsikkamehu
kupoliitti

All we need is fantasy

Profiili
« Vastaus #2 : 15.01.07 klo 17:11 »

Endoh Yumi... Örgh.
tallennettu

毎日大好きなの。

18.9. ~This is the sound of my remedy~
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.01.07 klo 17:18 »

猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 明日香 Asuka (fragrance of the bright day)

Edelleen siis Saruwatari Asuka, söpöltähän se kuulostaa näin kirjainkasana. En osaa sanoa siitä juuri mitään :D

http://www.rcs.k12.va.us/csjh/japanesename.htm
tää on hauskempi n___n
« Viimeksi muokattu: 15.01.07 klo 17:43 kirjoittanut Kometae » tallennettu

Lukemalla tämän tekstin sitoudut vastaanottamaan lämpimän virtuaalihalin :-)

* /o/ \o\ *
Shiwori
foorumisti

i will come back tomorrow / and try living again

Profiili
« Vastaus #4 : 15.01.07 klo 17:24 »

Etunimi Sukunimi: 藤原 Fujiwara (wisteria fields) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child)

Njäh.. Ei kovin hyvältä kuulostava nimi mielestäni. Olen pettynyt. T__T

Sukunimi Etunimi: 石丸 Ishimaru (round stone) 里絵 Rie (village painting)

Kokeilin laittaa siihen koko nimeni (lisäsin toisen nimeni) ja tuloksena oli paljon parempi nimi omasta mielestäni; 藤原 Fujiwara (wisteria fields) 三千代 Michiyo (three thousand generations)

Ja jos olisin poika, nimeni olisi 雄大 Masahiro (big hero). Repesin.

// Kometaen linkillä nimeni olisi Biibi. Näin olisin sen itsekin japanilaiseen kirjoitusasuun vääntänyt.
« Viimeksi muokattu: 18.01.07 klo 16:53 kirjoittanut Shiwori » tallennettu

today is my life now here / yesterday i lived somewhere / i don't remember where / tomorrow / now i don't really know / where i am
Ynne
oekakien
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 15.01.07 klo 17:37 »

Minullekin tuo antoi "Saruwatari Miharu", että eipä taida generaattorilla kovinkaan suurta valikoimaa olla. Puppua, sanon minä.
tallennettu

| deeAa | GRAAAAGH!  Varför en banan?
Oekakivastaava | Piirtisvainoaja | MMO-olmi
Tsukada
leipova
shabranigdo

legends never die

Profiili
« Vastaus #6 : 15.01.07 klo 17:59 »

Minusta tuli Matsuo Ayumi, ja poikana Kazuma. Muistittehan laittaa sukunimenne ensin? Antoi ihan eri tulokset.
tallennettu

"Minäkin tahdon uskoa teidän niinsanottuun ystävyyteenne." -Ankoku Dragon, Saint Seiya

"Sinä, joka uskoit tyhmään oppilaaseeni loppuun asti, olet juuri voittanut." -Hiko Seijuurou, Rurouni Kenshin
Ubba
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 15.01.07 klo 18:52 »

Minullekin tuo antoi "Saruwatari Miharu", että eipä taida generaattorilla kovinkaan suurta valikoimaa olla. Puppua, sanon minä.

Totta totta, tuo kai heittää yhden parista-muutamasta kymmenestä ellei jopa vähemmästä nimestä mitä sieltä nyt löytyy, eli en nyt sanoisi että tuo antaa minkäänlaista "oikeaa japanilaista vastinetta", sehän on pelkkä generaattori. Ja katsoo varmaan sen "vastineen" kirjaimista, niin että se antaa vain yhtä vastausta yhdestä nimestä.

Eihän nimille oikeasti mitään japanilaisia vastineita ole, ja tuo "real" generaattorin nimessähän tarkoittaa varmaan vain sitä että tuossa on oikeita japaninkielisiä nimiä eikä mitään päästä keksittyjä/tyyliin animeista revittyjä. Lisäksi tuossa on vähän hölmöä, kun länsimaisestihan etunimi laitetaan nimissä ensin, kun taas Japanissa toisin päin, eikä tuossa mainita kummin päin ne pitäisi sitten oikein laittaa. Niin mutta. En sanoisi että tässä on paljoa järkeä...

Mutta kaiken kritisoinnin jälkeen, mikäli laitin nuo nimet oikein päin, olen generaattorin mukaan sitten jo kolmas Miharu täällä. :D Aika hyvin.
tallennettu
Em
kupoliitti

yhdyssanahirviö

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 15.01.07 klo 20:03 »

Nämä ovatkin hauskoja, vaikka eivät olekaan kovin todenmukaisia. Omaa Emmi-nimeäni olen vääntänyt muistaakseni joihinkin muihinkin kieliin. 恵美 Emi (blessed with beauty) Turussa ostin joltain kiinalaisnaiselta oman nimeni kiinaksi sellaisella hienolla paperilla ja hän sanoi samaa, öh. Toisen generaattorin mukaan olen japaniksi Enmi ja sukunimi varsin hauskankuuloinen.
tallennettu
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #9 : 15.01.07 klo 22:52 »

En ole ikinä tällaisesta kuullutkaan, enkä edes ajatellut asiaa, mutta kun nyt kerran linkitetään... No, onhan se hauska kokeilla, mitä ihmiset on nettiin laittaneet. Kaori-chanin linkki antoi minullekin Saruwatari Miharu. Eipä tosiaan ole kovin laaja valikoima nimiä. Kometaen linkittämä generaattori väittää, että nimeni olisi Esushi Abera. No, on se vähän lähempänä omaa nimeäni, mutta aika kauas jää silti.
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Moriga
kupoliitti

よろしく

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 15.01.07 klo 23:13 »

Etunimi, sukunimi: Midorikawa Michiyo
Sukunimi, etunimi: Matsuo Chiaki

Humbuugia! sanon minä xD
Ihan kivojahan nämä tämmöiset ovat; kyllä näillä jaksaa jonkun aikaa leikkiä, mutta eihän meidän gaijinien nimiä todellisuudessa kanjeilla kirjoiteta. Tai siis, kai ne sellaisiksi voi vääntää, mutta siinä on omat jipponsa. Millähän periaatteella se tapahtuu o.O mietityttää vain...Siis silloinhan on helppoa, jos nimi sattuu olemaan vaikkapa Kirsi Jokipelto tai jotain vastaavaa, minkä pystyy kääntämään japaniksi merkityksen avulla, mutta entäs jos nimi on Liisa Tahvanainen? Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen ryhmään, jossa nimeä ei pysty kääntämään toiselle kielelle, mutta toisaalta sen pystyy muuntamaan katakanoille täysin oikeassa kirjoitusasussaan ^^ *leso*leso*
Konverttorit vaikuttavat noin yleensä ottaen aika epäluotettavilta. Tuokin mokoma oli jännä: kun siihen laittoi täysin japanilaisen nimen niin se antoi jotain aivan puuta heinää tulokseksi (lähestulkoon kirjaimellisesti). Ja samoin Kometaen linkin konverttori pisti omiaan. Tosin se sentään yritti vääntää nimeä katakanoilla kirjoitettavaan asuun, mutta ainakin se unohti kaksoiskonsonanttien olemassaolon. 
Njoo, hauskaa oli :D

Toisen generaattorin mukaan olen japaniksi Enmi ja sukunimi varsin hauskankuuloinen.
Emmille: Tämä generaattori oli täysin oikeassa ;) niin se kirjoitetaan katakanoilla. "N" vain ääntyy "mi" tavun edellä "m"nä, jolloin sen voi yhtä hyvin romanisoida "m"ksi eli nimestä tulee emmi ^^.
« Viimeksi muokattu: 15.01.07 klo 23:19 kirjoittanut Moriga » tallennettu

o.O stealth-piisku O.o
Kitayama
foorumisti

さぁ、ぼうしやさん?

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 16.01.07 klo 00:24 »

Tätäkin generaattoria on kokeiltu joskus - useastikin - ja itse kun tiedän tarkalleen omien nimieni merkitykset, tiedän myös aika tarkkaan mikä nimeni voisi olla japaniksi.

Sukunimeni kääntyy suoraan japanilaiseksi yleiseksi sukunimeksi Kitayama 北山 ja etunimeni Linda tarkoittaa kaunista/sievää, joten joku nimi, joka sisältää kaunista tarkoittavan tavun 'mi' 美 olisi looginen vaihtoehto. Valitettavasti näitä vaihtoehtoja vaan on aika paljon kun mi-on yleinen merkki tytönnimissä, kuten arvata saattaa. Joten piti selvittää toisen nimeni eli Marian merkitys.

Eräs luotettava lähde kertoi, että nimi on todennäköisimmin egyptiläinen ja johdettu sanasta, joka tarkoittaa rakkautta. Se supisti päättömän etsintäni jo huomattavasti pienempään nimivalikoimaan. Eli siis kauneus ja rakkaus? Mi + ai? No, nimi löytyi. Aimi eli 愛美 on kaikkein loogisin valinta.

Nimeni on siis Kitayama Aimi - 北山 愛美. Minusta se kuulostaa kauniilta, voisinkin seuraavalla japanin tunnilla kysäistä opettajalta tarkemmin muista sopivista nimistä. Olen myös hakenut itselleni lempinimeä, jota käyttäisin taiteilijanimenäni tms. yhteyksissä mutta mitään en ollut keksinyt. Mutta nyt tuli tämä ja sehän kuulostaa käyttäkelpoiselta. Härregyyt.

Pitääkin muistaa kiittää vanhempia nimistäni, nämähän ovat loppujen lopuksi aika mainiot...
tallennettu

Ayreon
kupoliitti

Soot aika vahva noin rumaks jätkäks!

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 16.01.07 klo 01:02 »

Hasegawa Shun... o.O
Ja naisena Hasegawa Ayumi..  Iyyh..

Tuosta toisesta linkistä tuli Hongu Yunsungu. XDD Pelkkiä u-kirjaimia perään..

Muttajuu, minäkin pidän näitä ihan humpuuki-juttuna, tulipa tässä ajan kuluksi kokeiltua.
tallennettu
LilyAngel
foorumisti

Jos masentaa, kissa piristää!

Profiili
« Vastaus #13 : 16.01.07 klo 09:10 »

松尾 Matsuo (tail of a pine tree) 弓美 Yumi (beautiful bow, as in bow and arrow). Että näin. Olen tosin tehnyt tämän joskus aikaisemmin. Tykkään tuosta. Nätti, ja sopisi minulle.

Itse kylläkin käytän mielelläni Yuki Aya(mi) (tai sitten Yuki Satoshi), riippuen tilanteesta. Piirrokset ovat lähinnä sitten signeerattu seuraavanlaisella kanjilla 雪. Osaan kirjoittaa sen nopeasti, ja taiteellisesti. Oli pakko opetella.
tallennettu

Joan
foorumisti

Profiili
« Vastaus #14 : 16.01.07 klo 14:10 »

Kun en kirjoittanut mitään nimen paikalle, nimeksi tuli silti: "Akimoto (autumn book) Kumiko (eternal beautiful child)". Et sillä lailla.
tallennettu
Red Mage
Vieras
« Vastaus #15 : 16.01.07 klo 14:44 »

Jatketaanpa sitten kokeilujen listaa:
etunimi sukunimi = Saruwatari Michiyo (monkey on a crossing bridge, three thousand generations). Siis kolmetuhatta apinasukupolvea ylikulkusillalla, jos oikein käsitin? Perin imartelevaa.
sukunimi etunimi = Endoh Ayumi (distant wisteria, walk your own way). Tuon nimen  "käännös" (koska en osaa japania, en ole varma sivun käännösten luottamuksellisuudesta) onkin jo sievempi samoin kuin itse nimikin, joskaan ei siinä edelleenkään mitään logiikkaa ole.
Toisen linkin takaa tuli tulos, josta en ole samaa mieltä: itse ainakin kirjoittaisin nimen Nordman ennemmin norudoman kuin norudemanu. Toisaalta generaattoria tuskin on luotukaan ainakaan ruotsalaisten sukunimen kääntämiseen, joten samapa tuo. Etunimeni kääntyykin kauniisti suoraan kolmeksi merkiksi, ja vaikkei se sellaisenaan kovin japanilainen olekaan, olen joskus seiyuu-listoja selaillessani löytänyt yhden tai kaksi kaimaani.

Tällaiset generaattorithan ovat selvästi pelkäksi ajanvietteeksi tarkoitettuja, mutta voi niistä joskus ihan hauskoja tuloksia irrota. Lisäksi olen joskus itse naputellut perheenjäsenten ja/tai ystävien nimiä erilaisiin vääntimiin ja käyttänyt lopputuloksia omissa tarinoissani, kun oma inspiraatio on vähissä tai lopussa ^__~

Jos saisin itse päättää oman japanilaisen nimeni, käyttäisin luultavasti omaa etunimeäni ja japaninnosta sukunimestäni. Lopputulos lienisi kaiketi Marika Hokuhito tai jotain sinne päin.

//muokkaus: Kokeilinpa nyt viimein tuota kiinalaista nimigeneraattoria ja se heitti minulle nimen Nong Meng Rui. Nong ei nimenä kuulosta kovin kauniilta, mutta Meng Rui vielä menisi ja merkityksetkin olivat mielenkiintoisia (dream; visionary; wishful & sharp)
« Viimeksi muokattu: 24.02.07 klo 14:05 kirjoittanut Red Mage » tallennettu
Nikuchu
foorumisti

thunder sh0ck. #

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 16.01.07 klo 15:36 »

Er? Nakamura Taiki :D
Kuulostaa naisen nimeltä, mutta joo, ihan kiva.
Lalalalaa, oon center of the village ja large range tai jtn haha :D Aika kivaa.
tallennettu

Aqwa. Sana joka ei tarkoita mitään.
Etsuko
foorumisti

Profiili
« Vastaus #17 : 16.01.07 klo 16:30 »

Nakamura (center of the village) Kumiko (eternal beautiful child)
Ihan kiva nimi. Poikana olisin ollut
Nakamura (center of the village) Kenta (healthy and plump).
Aika hassu tuo Kenta. No joo. Että tällaista ^^
tallennettu
Suibel
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #18 : 16.01.07 klo 19:16 »

Sukunimi etunimi = Yoshikuni Michiyo
Etunimi sukunimi = Saruwatari Aiko
 Kokeilin myös tuota kiinalaista ja sain Yan Shi shun. Erikoista :D
tallennettu
Lizzie
Vieras
« Vastaus #19 : 16.01.07 klo 19:32 »

Olen Matsuo Ayumi. Samaisen testin olen aikasemminkin tehnyt.
tallennettu
Cyrax
Vieras
« Vastaus #20 : 16.01.07 klo 19:56 »

Olen noita aikaisemminkin tehnyt, mutta tuskinpa kerta kiellon päälle on haitaksi, vai mitä?
Kometaen pistämästä osoitteesta tuli aika lailla samankaltainen nimi, kuin omanikin. Toisen generaattorin mukaan nimeni taas olisi  Hamano Miharu. (Aika suppea nimivalikoima siinä generaattorisssa, kuten täällä aikaisemmin onkin jo todettu.) Jos taas olisin mies nimen olisi samaisen generaattorin mukaan Hamano Kazuma.
Kiinalainen nimeni taas olisi tuon mukaan Meng Mu Rong.
tallennettu
Micchi
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 16.01.07 klo 21:30 »

Olin Sachiko Akimoto,ihan hieno se on.Etunimeni takoitti onnen lasta,no voihan niinkin ajatella. ^^'
tallennettu

Nice bananas!
Sandi
Vieras
« Vastaus #22 : 16.01.07 klo 23:18 »

Aika jännää. XD Nimekseni tuli Sanna Rufuta. Eli etunimeni pysyy Sannana, mutta sukinimeni vain muuttuu. :'D

Tuo eka testi tosin antoi meitillekin tuon Saruwatari Asukan. Öh...? o.o'
tallennettu
Piips
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 17.01.07 klo 14:57 »

Ekasta testista minulle tuli Yamamura Miho ja siitä mitenkä suomalainen nimeni lausuttaisiin japanissa oli Rauchio Jusuchina. o-o;
Tuosta kiinalaisesta jutusta minun nimeksi tuli Ren Jingshi, en tiedä pitäiskö Jing ja shi kirjoittaa yhteen tässä tapauksessa. Jing tarkoitti hiljaista taikka hellää ja shi opettajaa. Jee.
Oikea kiinalainen nimeni on Lin Xinyu, metsä ja nousevan auringon jade(Isäni on puoliksi kiinalainen ja antoi minulle kolmanneksi nimeksi Xinyun ja hänen sukunimensä on Lin). Wahaha.
Aika hauskoja testejä.
tallennettu
mai-chan
foorumisti

Profiili
« Vastaus #24 : 17.01.07 klo 15:53 »

Etunimi sukunimi: 山下 Yamashita (under the mountain) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child)
Sukunimi etunimi: 石丸 Ishimaru (round stone) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child)
Ja jos olisin poika.
Etunimi sukunimi:山下 Yamashita (under the mountain) 雄大 Masahiro (big hero)
Sukunimi etunimi: 石丸 Ishimaru (round stone) 一真 Kazuma (one reality)
Että juu.
tallennettu

Muumitikkarit on rakkaus.
Flarona
kovin pötkyläinen
suomimangusti

A, nandemo nai.

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 18.01.07 klo 00:47 »

etunimi sukunimi: 遠藤 Endoh 三千代 Michiyo (distant wisteria, three thousand generations)
sukunimi etunimi: 猿渡 Saruwatari 三千代 Michiyo (monkey on a crossing bridge, three thousand generations)

Selvästikin etunimeni olisi Michiyo. :)

Jos olisin poika:
etunimi sukunimi: 遠藤 Endoh 亜門 Amon (distant wisteria, asian gates)
sukunimi etunimi: 猿渡 Saruwatari 海斗 Kaito (monkey on a crossing bridge, big dipper of the ocean)

Jos muutan etunimeni J:n Y:ksi, etunimi-sukunimiyhdistelmän sukunimi olisi molemmissa 吉国 Yoshikuni (good fortune country). Luulenpa, että tähän kuuluu siis laittaa nimi järjestyksessä "sukunimi etunimi".

Katakanoille kääntävällä käännöskoneella sukunimeni perään tulisi vain U (jota itse en siihe lisäisi), mitään muuta muutosta ei tapahdu. Ah, minulla on niin japanilaisystävällinen nimi.

Kirjaimellisesti (siis merkityksen mukaan) sukunimeni olisi japaniksi 姫小松 (himekomatsu). Se on muutes ihan oikea japanilainen sukunimi. Etunimestäni sen sijaan tulisi liian pitkä, jos sen alkuperäistä merkitystä yrittäisin kääntää japaniksi. :3
tallennettu

On laitonta ajatella, että Death Note: How To Read julkaistaisiin Suomessa.
Maiju
foorumisti

Profiili
« Vastaus #26 : 19.01.07 klo 17:04 »

Japaniksi olen 猿渡 Saruwatari 久美子 Kumiko (monkey on a crossing bridge, eternal beautiful child).

Kiinaksi taas Shen Meizhao (charming, attractive, flatter; shine).

Ihan nättejä nimiä. :3
tallennettu
Amira
foorumisti

Kahvi ja muffe.

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 21.01.07 klo 12:30 »

Japaniksi;

山下 三千代  - Yamashita Michiyo
(under the mountain),   (three thousand generations)

Kiinaksi;
Kong Ai Mi (Love, like, bewich, charm)

Yamapi! o/ Toinen vaihtoehto oli Ayumi.
tallennettu
Saraneth
foorumisti

CAKELOCKED

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 29.01.07 klo 17:19 »

"Marsuo Kumiko" Jaah... Kuulostaa melko omalaatuiselta, jos minulsta kysytään... Njaa, tuo on vain generaattori^^~
松尾 久美子 Hmmh...
tallennettu

Rainbows die like insignificant breezes
Destiny
foorumisti

The Sing of Destiny

Profiili
« Vastaus #29 : 30.01.07 klo 07:21 »

Nyaah! Nimeni on siis japaniksi:
 浜野美晴 Hamano Miharu (seaside field,beautiful clear sky)
Olen kyllä vähän pihalla siitä kumpi on etu- ja kumpi sukunimi, koska molemmat ovat aika... miten sen sanoisi kuulostamatta tyhmältä. No. Ensimmäisestä sanasta nimen selityksessä en saanut selkoa, mutta (nyaah) toinen (beautiful jne.) tarkoitti suunnilleen "kaunis, selkeä taivas", tai vastaavaa. (Enkku ei ole ruodussa)

Hauskemmassa nimitestissä nimeni oli Desuchini. ^_^ Vähän repesin kahdelle ensimmäiselle nimelle, kun testi vänsi sukunimeni Haabisubuksi tai vastaavaksi.Kiinalainenkin nimi oli outo joku Han Hong no, tai vastaava. En oikein ottanut siitä selkoa kunnolla, kun kieriskelin lievästi sanottuna lattialla.
tallennettu

Nani?
kalamushenki
kupoliitti

d_o kalamushenki

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 30.01.07 klo 09:59 »

松尾 Matsuo (tail of a pine tree) 響 Hibiki (echo)

Onpas kumma generaattori,joskus aikaisemminkin kokeilin,mutta muistaakseni en ollut ihan niin tyyytyväinen nimeeni silloin.

Mutta oikeastihan nimeni olisi Iruya Rehoto イルヤ・レホト, ja ihan japaniksi  juu. Kiinalainen tapa kirjoittaa oma nimi kiinnostaisi kyllä, siitä ei ole hajuakaan kun en ole kieltä opiskellut...
« Viimeksi muokattu: 01.02.07 klo 23:43 kirjoittanut kalamushenki » tallennettu

Arrogance - The only dependable thing about future is uncertainty.
Kitayama
foorumisti

さぁ、ぼうしやさん?

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 31.01.07 klo 16:52 »

Nyaah! Nimeni on siis japaniksi:
 浜野美晴 Hamano Miharu (seaside field,beautiful clear sky)
Olen kyllä vähän pihalla siitä kumpi on etu- ja kumpi sukunimi, koska molemmat ovat aika... miten sen sanoisi kuulostamatta tyhmältä. No. Ensimmäisestä sanasta nimen selityksessä en saanut selkoa, mutta (nyaah) toinen (beautiful jne.) tarkoitti suunnilleen "kaunis, selkeä taivas", tai vastaavaa. (Enkku ei ole ruodussa)

Avitan sen verran, että Hamano on sukunimi tässä tapauksessa, tavuun -no käytettyä kanjimerkki tarkoittaa peltoa ja on hyvin yleinen sukunimissä. Sukunimen merkityksestä taas olen eri mieltä generaattorin kanssa: se väittää, että Hamano tarkoittaa "merenrantapeltoa", mutta 'hama' on suoraan käännettynä 'ranta'. Ero on kieltämättä minimaalinen, joten Hamano siis tarkoittaa vapaasti käännettynä rantapeltoa, peltoa rannan läheisyydessä. Ja Miharun tosiaan voi kääntää kauniiksi, selkeäksi taivaaksi, kauniita nimiä molemmat. :) Toivottavasti minusta ja pilkkua viilaavista selityksistäni oli edes jotain apua.
tallennettu

Iwa
Vieras
« Vastaus #32 : 31.01.07 klo 22:07 »

No tuo japaninimi-generaattori on yhtä pelleilyä (onkohan siellä edes pariakymmentä nimeä yhteensä), mutta tuo kiinalainen nimi on oikein kiva. Olen Hu Jiong Ren (-, brilliant; HOT; bright; clear, benevolent).

kalamuksella kävi pieni lapsus, katakanoissa lukee 'retoho' kun taas romaajissa on "Rehoto"

Ei muuta nähtävää täällä, move along.
tallennettu
kalamushenki
kupoliitti

d_o kalamushenki

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 01.02.07 klo 23:44 »

kalamuksella kävi pieni lapsus, katakanoissa lukee 'retoho' kun taas romaajissa on "Rehoto"

;D kiitos kun älysit.
Japaninopiskelijana  vois vaikka hävetä.
tallennettu

Arrogance - The only dependable thing about future is uncertainty.
AreraChan
Unelmoiva
foorumisti

My Love For You Is Eternal

Profiili
« Vastaus #34 : 08.02.07 klo 20:13 »

Kiinaksi nimeni on Tai Ju Ni
Äärimmäisen ihana nimi^^

Japaniksi nimeni olisi Saruwatari Michiyo
Samoin tuo^^ Jos haluatte tietää mitä ne tarkoittavat, niin kysykää vain=P
tallennettu

...what good is Hiten mitsurugi ryuu...
...what good is Himura Kenshin..?
Again, I... I failed to protect the one person who is most important to me... Kaoru-dono...
Kaoru.

~Kenshin~
MiSNER
foorumisti

Profiili
« Vastaus #35 : 11.02.07 klo 18:14 »

Hym, japanilainen nimeni olisi " ?? Midorikawa (green river) 三千代 Michiyo (three thousand generations) ". Ei paha, pidän nimestä. Kiinalainen nimeni olisi "Kong Mao Yu", ... eh. :D Ihan kivoja, vaikka ovatkin tarkoitettu vain hauskanpitoon.
tallennettu
haplo
Uutisankka
foorumisti

Profiili
« Vastaus #36 : 13.02.07 klo 15:27 »

Kumiko Saruwatari, saaneen esitellä itseni.

Nojaa... Nimi mikä nimi, kyllä minä itseni Japanissakin oikealla nimellä esittelen... Auttaa varmaan kun nimi on etunimen suhteen hyvin japanilaiseen suuhun sopiva, eli tavut hyvin japanilaisia. Molemmat voi kirjoittaa hiraganoilla ja katakanoilla, tosin siinähän piilee se ongelma että kun menen Japaniin ja tavaan nimeni niillä paperille, merkitys muuttuu ja saan aikaan jonkin ihmeellisen sanan jolle sitten nauretaan oikein urakalla ja minä raukka en tajua...
tallennettu

Mannytsu
kupoliitti

Mandariini

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 15.02.07 klo 14:33 »

heh. Olen Yamamura Miharu. Hauskan kuuloinen :3

Ja sitten kiinaksi:
Kong Meng rui Kas kun ei King Kong.
tallennettu

The Nightmare Begins. And You Can Hear the Cry of the Planet
Iis
Vieras
« Vastaus #38 : 15.02.07 klo 15:06 »

Japaniksi Yoshikuni Michiyo ja kiinaksi Liang Yang shu. :3

(Kovin monta muutakin Michiyota näyttää olevan Kupolissa. x3 Kovin suppea sanavalikoima ilmeisestikin kyseisellä testillä. :>)

tallennettu
Maria
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #39 : 21.02.07 klo 15:07 »

Laitoin vain etunimen Maria, ja japanilainen nimeni on Nakamura (=center of the village) Miharu (=beautiful clear sky). :P Tuo jap. nimeni ei minua luonteeltani ainakaan kuvaa, mutta mitäs sen väliä. :D
tallennettu

"Tiedän. Vaarallista on myös nousta aamulla sängystä ylös, ylittää katu ja työntää naama tuulettimeen."
kääryle
foorumisti

Profiili
« Vastaus #40 : 20.03.07 klo 19:14 »

Minulle tuo Rum and Monkeyn testi antoi nimen Matsuo Kumiko. Olen tehnyt tuon kerran aikaisemmin, tällä kertaa antoi eri sukunimen mutta Kumiko (etunimi siis) oli sama.
tallennettu
Shaya
foorumisti

Profiili
« Vastaus #41 : 25.03.07 klo 13:04 »

Minulle generaattori loihti nimet 松尾 Matsuo (tail of a pine tree) 三千代 Michiyo (three thousand generations), eli etunimi-sukunimi järjestyksellä.
Ja sitten sukunimi-etunimi järjestyksessä 猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 恵津子 Etsuko (given child).

Tuo jatkuva Saruwatarin ilmestyminen saattaisi kenties johtua ihmisten -nen-päättyvistä sukunimistä, arvaisin?
tallennettu
Turu
foorumisti

Profiili
« Vastaus #42 : 30.03.07 klo 14:01 »

Meikäläisen nimi oli Yoshikuni Takumi 8D hauskan kuuloinen kyllä totta maar :'3
tallennettu

Wannamo
foorumisti

Kaitou Sinbadin tyttöystävä ja Samaran pikkusisko.

Profiili
« Vastaus #43 : 15.04.07 klo 10:49 »

Japaninkielinen nimeni oli:
Nakamura  Michiyo
Tuosta nimestä tulee mieleen ihan Azumangan Chiyo-chan. (Erityisesti nimestä Michiyo) Kiinalainen nimeni taas oli:
Wang Wei long
En tiennytkään, että olen niin erityisen pitkä, että se nimessäkin sanotaan. Njehehe! XD
tallennettu

"Here we go, the world is spinning, when it stops, it just beginning.
Sun comes up, we laught and we cry.
Sun goes down, and the we all cry"
Kasumi
karismaattinen
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 21.04.07 klo 03:34 »

ヤンニカ・ソルサ Simppeliä, eikös? Joskus viime kesänä Japanilainen työkaverini yritti keksiä nimestäni miellyttäviä kanji-merkkejä mutta kadotin jo lapun mihin hän ne kirjoitti. Japanissa lapsille annetaan usein jotain merkitsevä nimi. Esimerkiksi 純子 Junko Iloinen lapsi.
春子Haruko kevään lapsi tai muuta suloista, hienoa ja merkittävää. Onhan Akira Toriyaman sukunimi käännettävissä "lintuvuoreksi". Vaikka nimeksi annetaan jotain vähemmäm merkitsevää, saatetaan nimelle antaa/kirjoittaa kanji-merkki, joka luetaan eri tavalla mitä oma nimi on, joskus. En taaskaan kehtaa käyttää tuttujen nimiä mutta sanon vain sen että näin tehdään.
« Viimeksi muokattu: 21.04.07 klo 05:11 kirjoittanut Kasumi » tallennettu

Modern Life Is Rubbish
Lizzie
Vieras
« Vastaus #45 : 21.04.07 klo 20:31 »

Kokeilin nyt viimein tuota kiinalaista nimeä.
Olen kiinaksi siis Han Rui Nu, aika söpön kuuloinen nimi. :D
tallennettu
With
foorumisti

Avani tein itse.

Profiili
« Vastaus #46 : 27.04.07 klo 08:34 »

Japanilainen nimeni: 浜野 Hamano (seaside field) 美晴 Miharu (beautiful clear sky)

Kiinalainen nimeni (sukunimi ensin): Kong Nu mu
Nu tarkoittaa (exert, strive, make effort), mu puolestaan (long for, desire; admire)
Ja sen jo tiesinkin, että olen syntynyt tiikerin vuonna, kun tuo syntymävuodestakin tuollaista sanoo ;P
tallennettu

"Mada mada dane."
Rady
foorumisti

Profiili
« Vastaus #47 : 29.04.07 klo 19:05 »

Kokeilimpa minäkin:

松尾 Matsuo (tail of a pine tree) 明日香 Asuka (fragrance of the bright day) 

Söpö nimihän se,mutta ei kyllä lähelläkään omaa nimeäni.
tallennettu
Mimico
foorumisti

^^.

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 05.05.07 klo 14:59 »

Japanilainen nimeni;

Etunimi sukunimi: Kojima Chiaki
Sukunimi etunimi: Yoshikuni Yumi

Kiinalainen nimeni;

Hong Jin Liu

Kiva, kun saa selville tämmöisiäkin asioita ^^
tallennettu

Miksi onnen ymmärtää vasta, kun sen menettää?

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 09.05.07 klo 19:25 »

EtunimiSukunimi: Ogawa Yumi
SukunimiEtunimi:(tyttönä) Matsuo Miharu, (poikana) Matsuo Kazumi.

Matsuo Miharusta tykkään, niinhän se on noin siis.
Jostain toisesta "testistä" tuli että etunimeni on Rinkashiki. Se meni siis kirjaimittain, en osaa selittää, mutta:
M = Rin
A= Ka
R= Shi
I= Ki
« Viimeksi muokattu: 26.06.07 klo 13:24 kirjoittanut Maseru » tallennettu

~Tervetuloa Lihisbingoon~

Genshiken Helsinki - sinulle, joka tahdot mukaan joukkoomme kummaan.
Lullaby
foorumisti

Keinutaan.

Profiili
« Vastaus #50 : 19.05.07 klo 09:53 »

Etunimi Sukunimi: Matsuo Miharu
Sukunimi Etunimi: Kurokawa Emi

Ihan kivat nimet. :3 Pidän erityisesti tuosta alemmasta. Sukunimietunimestä. :D
tallennettu
Ophelia
kupoliitti

I don't suffer from insanity - I quite enjoy it.

Profiili WWW
« Vastaus #51 : 19.05.07 klo 13:33 »

Etunimi Sukunimi: Kojima  Michiyo
Sukunimi Etunimi: Yoshikuni Tsubaki

Kivat nimet sain! <3 Ja jos olisin mies, niin nimeni olisi:

Etunimi Sukunimi: Kojima Shun
Sukunimi Etunimi: Yoshikuni Taiki

Nice!

Ja kiinaksi olen: Jiao Shang long... tai jotain.
tallennettu

Studies show:
Intelligent girls are more depressed
because they know what the world is really like...

-Emilie Autumn: Opheliac
Yami
foorumisti

Shadows are dancing

Profiili
« Vastaus #52 : 19.05.07 klo 17:44 »

Mmh.. Omani taitaapi olla Kyoko. Kaverini on joskus kertonut, sukunimeä en valitettavasti muista -_-'
tallennettu
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 26.06.07 klo 12:22 »

Japanilainen nimi:
Chiaki Fujiwara.
Minullakin tuli tuo, kun laitoin sukunimen ensin. O,O' Hui kauhistus.
Kun laitoin etunimen ensin, niin tuli joku Hamano Miharu.
tallennettu

Remember to eat nakki
neji
himono-onna
vastuuhenkilö

Profiili
« Vastaus #54 : 26.06.07 klo 14:09 »

Japanilaiset:
sukunimi etunimi: Nakamura (center of the village) Yumi (beautiful bow, as in bow and arrow)
etunimi sukunimi: Saruwatari (monkey on a crossing bridge) Asuka (fragrance of the bright day)

hehe, ihan kiva :3 ton ensimmäisen ottaisin kuitenkin mielummin :D

Kiinalainen:
Sun Zhao ning
:'D
tallennettu
AnsKu
foorumisti

Stayin' alive

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 31.07.07 klo 13:50 »

Minun nimeni olisi Fujiwara (wisteria fields) Chiaki (very fine in autumn) ^^ Pidän nimestä ^^' Jos sukunimeni on ensin, olisin Fujiwara Asuka <3 Kiinalainen nimeni olisi Ji Kun rong xD Ihan kiva sekin ^^ <3<3<3
tallennettu

~+'Ichigatsu no aoi tsuki
..~Asa yake kakushite yo...
..*~Owaru hazu no nai..+~'
+¨~Yoru ni yasashii yoake...'+~
veronica
foorumisti

Profiili
« Vastaus #56 : 07.08.07 klo 11:45 »

Minun Japanilainen nimeni taisi olla Nakashima(center of The island) Naoko.(big dipper of the ocean)
Kiitos paljon tuosta linkistä oli kivaa kokeilla.

Niin ja kiinalainen nimeni on Kong Ai nu. Kivan kuuloinen minusta.
tallennettu
Snowy
foorumisti

Profiili
« Vastaus #57 : 08.08.07 klo 15:57 »

Kiinaksi: Shen Shen Ning
Japaniksi: 猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 愛恵 Itoe (bless with love)

Jaahas, vai on nimessäni rakkaudella siunattu apina sillalla...

Jos sukunimeni on ensin, olen: 松尾 Matsuo (tail of a pine tree) 恵津子 Etsuko (given child). 
Heti kuulostaa paremmalta
« Viimeksi muokattu: 08.08.07 klo 16:22 kirjoittanut Snowy » tallennettu
Nata
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #58 : 09.08.07 klo 03:07 »

Nimeni on Matsuo Yumi. 8)
tallennettu

Introduce a little anarchy, and everything becomes chaos.
bigcitydreams
foorumisti

piupokspum.

Profiili
« Vastaus #59 : 13.08.07 klo 16:36 »

Japaniksi (etunimi ensin) olisin Yamashita Kumiko. Mielestäni tuoYamashita kuulostaa todella kauniilta 8DSukunimi ensin olisin Nakamura Kumiko. Kiinalainen nimeni taas olisi Kong Ming Zhen xD
tallennettu

[MY HEART WAS STOLEN BY THE OWL OF THE NIGHT]
forte
Vieras
« Vastaus #60 : 14.08.07 klo 10:03 »

Tein tämän japanilaisversion joskus aikoja sitten, ja muistan vieläkin, että nimeni on Yamashita Yumi. Silloin tykkäsin siitä, ja voisin vaikka tykätä vieläkin. En vain tunne itseäni yhtään Yamashita Yumiksi. ^^

//Hmm, ja kiinalainen nimi on Zhan Ming ren. Ming olisi niinkun etunimen etunimi. Bright, light, brilliant, clear. Hahhah. Taidampa vaihtaa nimeni...
tallennettu
choutarou
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #61 : 18.08.07 klo 11:42 »

Tein tämän saman toisella foorumilla viikko tai kaksi sitten. Olen Ishikawa Ayumi. Ja se merkitys olisi Ishikawa (stone river) Ayumi (walk, deeper meaning: walk your own way). Ayumin merkityksestä pidän.
Kiinalainen on Liu Ai nu. Ai=love, be fond of, like. nu=exert, strive, make effort.
Että semmoista. Taidan tyytyä kasteessani saatuun nimeen.
tallennettu
sorafune
Vieras
« Vastaus #62 : 18.08.07 klo 12:33 »

Muistanpa ulkoa mitä olen tuosta ruojasta joskus saanut - Endou Saruwatari/Sachiko. Eipä tuossa generaattorissa ole mitään ihmeellistä, heittelee vain summanmutikassa jotenkin omaa nimeä muistuttavia japanilaisia nimiä.

Oikeaoppisesti olisin japanin kielellä Hikari. Aito nimeni kun johtaa kreikkalaisesta sanasta helios, jonka merkitys on suomeksi valo.
//tackar för Andro!

Käytänpä kuitenkin useasti "taiteilijanimeä" Shimura Eiko, joka muistuttaa hyvin läheisesti omaa nimeäni.
« Viimeksi muokattu: 19.08.07 klo 15:26 kirjoittanut sorafune » tallennettu
Andromeda
kilopostaava
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #63 : 19.08.07 klo 13:50 »

Oikeaoppisesti olisin japanin kielellä Hikari. Aito nimeni kun johtaa kreikkalaisesta/latinankielisestä (tms) sanasta helios, jonka merkitys on suomeksi valo.

Offina: kreikkaa. Latinaksi valo on lumen.
tallennettu

Aina on toivoa.
---
Hänellä oli pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet. Ei hänellä mitään aarretta ollut, vain se pieni laatikko, johon mahtuivat kaikki maailman aarteet.
Viper7
foorumisti

>_>

Profiili
« Vastaus #64 : 02.09.07 klo 14:03 »

Fujiwara Taiki

Fujiwara (Wisterian fields)
Taiki (large Radiance)
tallennettu

We cannot become what we want to be by remaining what we are.
JeBaZ
mallasvastaava
shabranigdo

Kill them mr. B!

Profiili WWW
« Vastaus #65 : 05.09.07 klo 10:46 »

Ishimaru (round stone)Takumi (open sea)

Tuollaisen nimen se antoi.
tallennettu

colakarkki
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #66 : 17.09.07 klo 09:04 »

Sukunimi etunimi: Ogawa Yumi
Etunimi sukunimi: Akimoto Yumi
  >;D 
 En minäkään oikein usko noihin. Meillä on käynyt koulussa japanilaisia nyt tosi paljon, en oikein ole saanut syytä selville. No he kutenkin kertoivat kaikille, jotka  halusivat Japanilaisen nimen ja kirjottivat paperille Japanilaisilla kirjaimilla. En kyllä saanut selvää, mikä se oli mutta kumminkin.. :D
tallennettu

If i'm ugly, then so are you.
Takashi
kupoliitti

Muoviletkusetä! \o/

Profiili WWW
« Vastaus #67 : 15.10.07 klo 14:09 »

Hasegawa (long valley river)Yumi (beautiful bow, as in bow and arrow)

Hmh, nimeni kun on Heli Palmunen, niin siitä tulikin tällainen.
Jossakin editorissa se vääntyi seuraavasti:
Heri Kurisuchina Parumunenu (Kristiina on toinen nimi).

Kiinaksi nimi olisi Bai Hao ling.
tallennettu

Kasumi
karismaattinen
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #68 : 15.10.07 klo 19:44 »

Heri Kurisuchina Parumunenu (Kristiina on toinen nimi).
Minä saisin sen "paremmin" näin:
Heri Kurisutina Parumunen sama japaniksi: ヘリクリスティナ パルムネン
tallennettu

Modern Life Is Rubbish
Hinako
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #69 : 02.11.07 klo 18:26 »

Koizumi (small spring of water)  Ayumu (walk, deeper meaning: walk your own way)

Sopii kyllä hyvin luonteeseeni ^-^

Kokeilin tuota kiinalainen nimi juttua myöskin ja tulos oli tämä

----> Kong Nu nu (nunu...?? *remahtaa nauruun*)
« Viimeksi muokattu: 02.08.08 klo 13:45 kirjoittanut Hinako » tallennettu

Thought I'm standing by your side
I feel so lonely I could cry
Never say die
Leave me alone in the night
Keep me away from the light
Razorblade cuts the line
Never say never say die
yuho
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #70 : 12.11.07 klo 08:02 »

Yamashita (under the mountain) 一真 Kazuma (one reality)
Hmm.. kelpais mulle =)
Tulee mieleen King Under The Mountain, Thórin. Tai sitten olen lukenut liikaa LOTRia : D

Toinen generaattori oli tylsä ja korvasi vain l:n r:llä.
Juho paaso-rantara. Mikä on sinällään väärin, kun "j" lausutaan Japanissa eri tavalla.

Oikeasti minun nimeä ei edes tarvitsisi kääntää kun japanissa sattuu jo olemaan lausunnaltaan täsmälleen samanlainen nimi, Yuho. Vaikkakin se on tytön nimi, mutta tytöt on yleisesti kauniimpia niin en valita.
tallennettu

ShadowGirl
foorumisti

>:3

Profiili
« Vastaus #71 : 08.12.07 klo 15:59 »

Täältäpä saapuukin Saruwatari Kumiko
tallennettu
Meu
kupoliitti

~

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 08.12.07 klo 21:00 »

Etunimi ensin:
原 Hara (wilderness) 歩 Ayumi (walk, deeper meaning: walk your own way)
Sukunimi ensin:
吉国 Yoshikuni (good fortune country) 三千代 Michiyo (three thousand generations)

Poikana olisin joko Hara Shun (etunimi eka) tai Yoshikumi Amon (sukunimi).
Kiinaksi Niu Ying Nu.

Hauska, pitää laittaa sukulaisten ja kaverienkin nimet. x)
Noista edellisistä olisin mieluiten Hara Ayumi. :3 Tykkään sen merkityksestä.
tallennettu

:)
Purjo
foorumisti

Profiili
« Vastaus #73 : 10.12.07 klo 16:48 »

Etunimi ensin
井上 Inoue (upon a well) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child)

Sukunimi ensin
中島 Nakashima (center of the island) 歩 Ayumi (walk, deeper meaning: walk your own way)

Kiinaksi
Fan Ning Rui
tallennettu

:--O
Maryel
foorumisti

O RLY?

Profiili WWW
« Vastaus #74 : 22.01.08 klo 20:17 »

Tyttönä:
Hasegawa (long valley river)
Kumiko (eternal beautiful child)

Poikana:
Hasegawa (long valley river)
Takumi (open sea)

Takumi~<3
Ja minähän olen siis tyttö.

// Yhyy, unohdin laittaa sukunimen ensin :(
Joten olisin tyttönä:
Yuki (meaningful value)
Asuka (fragrance of the bright day)

Yuki asuka, hyi :(

poikana:
Yuki (meaningful value)
Takumi (open sea)

YAYY, SAIN OLLA TAKUMI!!1! <3333333333 Tuo kone ansaitsee kaikki maailman karkit ja söpöt kissanpennut ja mandariinit!!!!1

// Editto-kun iskee taas. Kiinalainen nimeni olisi:
Kong
Huang (bright, shining, luminous)
Ning (repose, serenity, peace; peaceful)

Levollinen?Tyyni? RAUHALLINEN?! Toi kone on kyllä niin h*lvetin väärässä kuin olla ja voi O.O Minähän meidän luokalla olen se, joka oli ykkösellä melkein joka viikko open/reksin puhuttelussa ja kehtaa vieläkin valittaa opelle päin naamaa! Ja joka kiljuu vanhemmilleen! Ja joka uhkailee kavereitaan (tosin leikillään...)! Ja joka riitelee kaikkien kanssa! Wou...
« Viimeksi muokattu: 22.01.08 klo 20:34 kirjoittanut MiruyaChan » tallennettu

''Raistlin majere, the asshole of DL, but we ladies always have a droll ready for bad boys.''

AlphaOmega
Vieras
« Vastaus #75 : 24.01.08 klo 07:28 »

Nimeni on Komatsu Taiki.
Etunimi tarkoittaa pientä mäntyä ja sukunimi suurta säteilytiheyttä. '-_-
tallennettu
eddie
foorumisti

You dare to hug me?

Profiili
« Vastaus #76 : 24.01.08 klo 14:46 »

Olen tehnyt tällä monkeyjojtain-sivulla ennenkin saman transferin ja sain erin vastauksen tällä kertaa. Outoa. Tällä kertaa sain kuitenkin vastaukseski, että japanilainen nimeni on Akimoto (autumn book) Chiaki very fine in autumn). Olen muutenkin syksyn lapsi! Wee!.
 Ihan jees, olen kyllä kuullut kivemmankin kuuloisia sukunimiä.
 Jos olisin poika, nimeni olisi Takumi(open sea). Kiva :D
tallennettu

Tampere Kuplittelen piakkoin. Edward kuittaa.
ReijjoKeijjo
foorumisti

Nähdään 13.8 :D<3

Profiili
« Vastaus #77 : 03.02.08 klo 21:47 »

Fujiwara (wisteria fields) Sayuri (small lily)
Ihan nättihän se, kauniita kasveja.
tallennettu

All these words they have lost their meaning~
Peikkolapsi
foorumisti

Keekifriikki

Profiili
« Vastaus #78 : 09.02.08 klo 12:47 »

吉国 Yoshikuni (good fortune country) 幸子 Sachiko (child of fortune)

En erityisemmin pidä tästä nimestä. Joskus olen jostain saanut hyvältä kuulostavan version, mutta mielestäni tämä on jotenkin kova.
tallennettu

Laiskuus ei ole pahe, se on elämäntehtävä, sillä jonkunhan ne likaisetkin hommat on hoidettava.
Silvia
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #79 : 07.03.08 klo 10:26 »

Nimeksi sain Yamashita Ayumu,ihan kiva sivuhan tuo on....
tallennettu
Hihura
foorumisti

Profiili
« Vastaus #80 : 23.04.08 klo 12:44 »

Matsuo Chiaki siitä tuli. Oon pikkasen pettynyt. Kerran nimittäin tein yhden toisenlaisen testin, ja siitä tuli omaan korvaan ihan mukavalta kuulostava. Juu.. mutta sehän nyt vaan on yksi testi.. <3
tallennettu

Ei ole olemassa oikotietä onneen
Vigly
Kalaisa
oekakivalvoja

HAAHAA

Profiili WWW
« Vastaus #81 : 23.04.08 klo 12:48 »

Koizumi Michiyo, (小泉 Koizumi (small spring of water) 三千代 Michiyo (three thousand generations)) Aika perinteikäs (?) ja jännä. Oma nimi katosi sukunimen alkukirjainta lukuunottamatta :J
tallennettu
uuki
foorumisti

Profiili
« Vastaus #82 : 23.04.08 klo 14:35 »

Tuli erit nimet kun laitoin toisennimen ja ilman. Ilman tuli Nakashima Miharu, ja toisen nimen kanssa tuli Nakashima Yumi. Kiva testi. :>
tallennettu

アイノ.
Tuonenkalla
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #83 : 25.04.08 klo 12:25 »

小川 Ogawa (small river) 千秋 Chiaki (very fine in autumn)

Joopa joo.
Mitä oikeastaan tekisin tuolla nimellä, kun etunimeni kelpaa Japaniksi jo sinällään?
Mari täällä hei.
tallennettu

Tiedän, että uskot, että ymmärrät, mitä luulet minun
sanoneen, mutta en ole varma siitä oivallatko, että se
mitä kuulit ei ollut se mitä tarkoitin.
Poola
foorumisti

Justin is my lööv <3

Profiili
« Vastaus #84 : 04.05.08 klo 17:49 »

Pitäähän se itsekin koittaa

Sukunimi-etunimi:  猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 美晴 Miharu (beautiful clear sky)

etunimi-sukunimi: 中村 Nakamura (center of the village) 天音 Amane (heavenly sound)

Tyksin enemmän alemmasta nimestä.

Kiinaksi nimeni sitten olisikin Wu Pang Lie
hehee toinen nimi rupesi naurattamaan. Tosin tuohon nimeen en kyllä oikein luota kun kokeilin kaks kertaa niin toisella kertaa nimi oli muovaantunut jonkinverran.
tallennettu

I wanna rock your body, please stay dance with me!
Jaoi
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #85 : 22.06.08 klo 00:49 »

Minä olen Saruwatari Misaki <3
tallennettu
Noricore
himokas
kupoliitti

ヽ(´ー`)ノ

Profiili WWW
« Vastaus #86 : 22.06.08 klo 02:20 »

由貴 Yuki (meaningful value) 弓美 Yumi (beautiful bow, as in bow and arrow)

Haha, Yuki Yumi. Hauska nimi. :3 Molemmat tuollaisia lyhykäisiä.
tallennettu

GAOOW.
Ama
foorumisti

Profiili
« Vastaus #87 : 27.07.08 klo 20:05 »

Hasegawa Michiyo. Onhan tuo ihan kaunis. ^____^
tallennettu
Lupin
kupoliitti

bassosoolo

Profiili
« Vastaus #88 : 28.07.08 klo 19:43 »

Etunimi ensin:

Nainen: 山下 Yamashita (under the mountain) 歩 Ayumu (walk, deeper meaning: walk your own way)
Mies: 山下 Yamashita (under the mountain) 海斗 Kaito (big dipper of the ocean)

Ja sitten sukunimi ensin:

Nainen: 中島 Nakashima (center of the island) 三千代 Michiyo (three thousand generations)
Mies: 中島 Nakashima (center of the island) 大輝 Taiki (large radiance)

Kauhian vaikeita ja pitkiä kaikki. D: Noista kaikista neljästä pidän ehkä eniten Nakashima Taikista. Nyyh, miksi on ole mies.
tallennettu

out of the blue.
Rikotin
foorumisti

Nawww~

Profiili WWW
« Vastaus #89 : 01.08.08 klo 22:21 »

Kyllä, olen testien orja, joten tämäkin oli ihan pakko kokeilla :D Minun nimeni olisi tämän mukaan Ayumu Saruwatari
Jaa-a...En luottaisi kovin lujasti, mutta ainakin repesin kun sain nimen tarkoituksen selville XDD Englanniksi käännettynä: Walk your own way, monkey on a crossing bridge. Ei voi kyllä kuin nauraa ja paljon XDDD

Kiinaksi nimeni on Yin She Ning. En kauhesti pidä tästä nimestä.
tallennettu

Vaikkukorvainen karvasaurus.
Lenora
kupoliitti

Beware of the bogeyman.

Profiili WWW
« Vastaus #90 : 28.08.08 klo 20:19 »

Japanilainen nimeni olisi (sukunimi ensin):
相模 Sagami (mutual imitation) 幸代 Sachiyo (generation of blessing)
Jaah, ihan kivaltahan tuo kuulostaa..

Entäs miehenä sitten:
相模 Sagami (mutual imitation) 雅紀 Masaki (elegant chronicle)
Pidin enemmän naisen nimestä :D

tallennettu

~Darkness will never take over our hearts~
Marle-täti
foorumisti

"Kultaseni, sinä olet aasi." -Muumimamma-

Profiili WWW
« Vastaus #91 : 29.08.08 klo 11:29 »

On tullut leikittyä tuolla nimigeneraattoirlla ennekin :3

(Etunimi Sukunimi)
浜野 Hamano (seaside field) 三千代 Michiyo (three thousand generations)

(Sukunimi Etunimi)
猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 千秋 Chiaki (very fine in autumn)
tallennettu

Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
-Muumi-
Cloud
foorumisti

Profiili
« Vastaus #92 : 30.08.08 klo 14:12 »

Minäkin halusin kokeilla ;3

Etunimi-sukunimi: 中島 Nakashima (center of the island) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child)[/b]
Sukunimi-etunimi: 紺野 Konno (dark blue plains) 千秋 Chiaki (very fine in autumn)

Ton toisen japani - testin mukaan nimeni on: Apichiya korukauinu. Hahha, aika kiva nimi tuli. :--D

Kiinaksi nimeni on Kong Ai bin.
« Viimeksi muokattu: 17.08.09 klo 14:56 kirjoittanut Cloud » tallennettu

°ω°
Siria
Vieras
« Vastaus #93 : 23.09.08 klo 14:49 »

山下 Yamashita (under the mountain) 莉子 Riko (jasmine child)

Yamashitasta en nyt niin pidä, mutta Riko on aika kiva^^

tallennettu
Caranraug
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #94 : 06.11.08 klo 23:24 »

Mieluiten olisin Saruwatari Michiko tai Sayuri. Itse keksimäni sukunimi on Kazumi mutta Saruwatari kuulostaa korvaan vähän kivemmalta :D

Etunimi ensin naisena: 松山 Matsuyama (pine tree mountain) 美千子 Michiko (child of a thousand beauties)

Miehenä: 松山 Matsuyama (pine tree mountain) 克己 Katsumi (kind self)

Sukunimi ensin naisena: 猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 三千代 Michiyo (three thousand generations)

Miehenä: 猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 剛 Tsuyoshi (strength)

Koko nimi naisena: 松山 Matsuyama (pine tree mountain) 歩 Ayumu (walk, deeper meaning: walk your own way)

Miehenä: 松山 Matsuyama (pine tree mountain) 雅紀 Masaki (elegant chronicle)

Olen tätä testiä tehnyt ennenkin. :) Muistan saaneeni nimen Matsuyama Michiko.

Tein myös sen toisen testin. Nimeni olisi kiinaksi Liang Tian Yi. (Tian = quiet, calm, peaceful) (Yi = art, talent, ability) Eli olen lyhysti Liang Yi :)
« Viimeksi muokattu: 09.11.08 klo 02:56 kirjoittanut Sayuri » tallennettu

ˎ͓͜٨͓ˏ Laa shay'a waqi'un moutlaq bale kouloun moumkine

http://sayuri-zumi.deviantart.com
かずみ さゆり
Peetuhi
Vieras
« Vastaus #95 : 16.11.08 klo 11:33 »

Naisena (sukunimi ensin):
後藤 Gouto (behind wisteria) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child)
"Ikuisesti kaunis lapsi visterian takana". Kumiko on ihan kiva nimi, mutta tuo Gouto.. Ihan kuin joku örkki o_o

Naisena (etunimi ensin):
松浦 Matsuura (pine tree coast) 弓美 Yumi (beautiful bow, as in bow and arrow)
Tuo on myös ihan kiva nimi, en nyt tiedä, että kumpi olisi kivempi :]

Miehenä (sukunimi ensin):
後藤 Gouto (behind wisteria) 徹平 Koike (penetrating peace)
.. Taas joku örkkinimi.

Miehenä (etunimi ensin):
松浦 Matsuura (pine tree coast) 敦士 Atsushi (kind gentleman)
Matsuura on ihan kiva, mutta 'kind gentleman'.. Joo, eniten tykkään jommasta kummasta naisnimestä.
tallennettu
Yosuke
Vieras
« Vastaus #96 : 23.11.08 klo 19:31 »

中村 Nakamura (center of the village) 平吉 Heikichi (smooth fortune)
Jahas jahas :D:D:D
            びるれ れふと 

tallennettu
hava-rava
peruskäyttäjä

Profiili WWW
« Vastaus #97 : 29.12.08 klo 15:25 »

Naisena etunimi ensin:
由貴 Yuki (meaningful value) 美晴 Miharu (beautiful clear sky)

Naisena sukunimi ensin:
吉澤 Yoshizawa (lucky swamp) 千秋 Chiaki (very fine in autumn)

Miehenä etunimi ensin:
由貴 Yuki (meaningful value) 健太 Kenta (healthy and plump)

Miehenä sukunimi ensin:
吉澤 Yoshizawa (lucky swamp) 徹平 Koike (penetrating peace)
tallennettu
Laureen
peruskäyttäjä

tämän näkäinen olen(suurin piirtein)..

Profiili
« Vastaus #98 : 29.12.08 klo 15:36 »

Vau!! Tuota en ikinä osannut odottaa...Eli mun nimeni on Koizumi Etsuko?? Kuulostaa kännältä.. Ehdotan tuota ystävilleni!! Se oli hauska kokemus... ei siis ihme ,että en meinan nut tunnistaa itseäni kun hotellissamme huudettiin minulle Koizumi-san...!!(Japanissa...=) )

tallennettu

Pidän vihreää oksaa sydämmellä, niin laulava lintu kyllä tulee...
-Kiinalainen sananlasku-
inkaka
oekakisti

Profiili
« Vastaus #99 : 29.12.08 klo 17:37 »

Tyttönä Matsuo Kumiko.
Poikana Matsuo Takumi
Jee =_=
Halusin tehdä koko homman uusiksi niin muokkasin sitten tätä edellistä viestiä.
« Viimeksi muokattu: 03.09.09 klo 15:43 kirjoittanut Reiri » tallennettu
Cupcakekiller
oekakisti

namsnams

Profiili WWW
« Vastaus #100 : 29.12.08 klo 17:38 »

Miun nimeni on japaniksi (suurinpiirtein) kai sitte Fujimoto Kumiko.
tallennettu

JIHAAA
Neere
foorumisti

kärpässieni

Profiili
« Vastaus #101 : 29.12.08 klo 17:49 »

Nimeni olisi     Yuki (meaningful value) Ayumu (walk, deeper meaning: walk your own way)
tallennettu
Engaru
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #102 : 03.01.09 klo 12:18 »

石田 Ishida (stone field) 三千代 Michiyo (three thousand generations)

Että tommonen tuli....Ihan hyvältä kuullostaa. :)
tallennettu
Toniichan
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #103 : 03.01.09 klo 13:34 »

Saruwatari Makoto

Ihan kiva nimi. :)
tallennettu
Nakashima.Miharu
Vieras
« Vastaus #104 : 03.01.09 klo 15:56 »

Nakashima Miharu :) ihan nättihän tuo on.
tallennettu
Pave
peruskäyttäjä

Die soon said Spoon.

Profiili
« Vastaus #105 : 03.01.09 klo 16:14 »

Elikkä minä taidan sitten olla Amani Atsushi.
Amani= Heavenly ocean.
Atsushi= Kind gentleman.
tallennettu

Die soon said Spoon.
Naomi
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #106 : 03.01.09 klo 16:48 »

Täälä taitaa olla muutama muukin Korhonen. :--D

Matsuyama Michyo olisin!

//Kometaen testillä olisin Chitsuchi Koruhonenu!
Ja sitten vielä.. sukunimi ensin Yoshikuni (good fortune country) 三千代 Michiyo (three thousand generations)  ;3
« Viimeksi muokattu: 11.02.09 klo 11:25 kirjoittanut Naomi » tallennettu
Annie
foorumisti

Profiili
« Vastaus #107 : 03.01.09 klo 17:14 »

Kiinaksi nimeni olisi Niu Ao nu. Kiva nimi! ;D

Japaniksi nimeni olisi Nakashima Natsumi... xD
« Viimeksi muokattu: 22.09.09 klo 19:09 kirjoittanut Ziiwi » tallennettu
Moogle
peruskäyttäjä

nallemies tulee sun uniin~

Profiili
« Vastaus #108 : 03.01.09 klo 21:08 »

Minäpä olisin Fujiwara Michiko.

Fujiwara = wisteria fields
Michiko = child of a thousand beauties

Nimi ei kyllä oikein kuvaa minua :D 
tallennettu

"Oh! Cloud! Your hair looks like a Chocobo!"
 ~Tifa, Final Fantasy VII
sokerimuikku
foorumisti

ava#kaichi

Profiili
« Vastaus #109 : 08.01.09 klo 17:17 »

Etunimi ensin:
松浦 Matsuura (pine tree coast) 菜摘 Natsumi (picks vegetables)

> Nättihän tuo kai on, kuulostaa ainakin.
(pics vegetables. wtf :'D)
tallennettu

Värit lyö mielen ikkunaan ja tunteet pikakelataan
Cepi-Senpai
Vieras
« Vastaus #110 : 08.01.09 klo 19:49 »

Kiinaksi: Kong Shi (to show) sen (forest)....  (Kong...o_o)

Japaniksi: 中村 Nakamura (center of the village) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child)

Nakamura...>3> Ihan kuin olisin kuullut sen jossain.

tallennettu
uhto
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #111 : 09.01.09 klo 23:26 »

Kurokawa Asuka

Jeps~ pidän. 8__)
tallennettu
Masuko
Vieras
« Vastaus #112 : 19.01.09 klo 16:26 »

Aika jännät nuo testit :o
Mun japanilainen nimeni on..Nakashima Michiyo.
Pidän tuosta japanilaisesta aika lailla ^^
Ja kiinalainen joku ihmeen :--DDd..
Liang Mu rong :3
Aika monen testin tehneen sukunimi on Nakashima ja nimi Michiyo :-ooo Oikea nimeni on Marianna = Michiyo :--DDDd
« Viimeksi muokattu: 19.01.09 klo 17:11 kirjoittanut Masuko » tallennettu
millla
Vieras
« Vastaus #113 : 19.01.09 klo 20:38 »

Kaori-chanin linkki antoi minullekin Saruwatari Miharu.

Minäkin olen sitten Saruwatari Miharu...
tallennettu
Petsura
kupoliitti

Suattaapa olla, vuan suattaapa olla olemattakin.

Profiili WWW
« Vastaus #114 : 16.02.09 klo 11:04 »

Eli olisin Matsuura (pine tree coast)  Kumiko (eternal beautiful child)

Mäntypuu rannikko, ikuisesti kaunis lapsi.
Hyvältä kuulostaa =D
Nimeni sitten tuon toisen testin mukaan sanottaisiin Petsura Uimoinenu.

Petsura kuulostaa hyvältä, sitä voisin käyttää nimimerkkinä jossain.
tallennettu
Sanzennsieni
peruskäyttäjä

Oma piirustus. :> <3

Profiili
« Vastaus #115 : 17.02.09 klo 12:01 »

Nakashima Itoe. Jotenkin outo. ^__________^''
tallennettu
Miyu
peruskäyttäjä

NYAPPY o(≧∀≦)o

Profiili
« Vastaus #116 : 18.02.09 klo 16:45 »

NYYH,

Etunimi oli Biruma... en tykkää 8<<

sukunimee en muista 8DD
tallennettu

pööööööööööööööööööööööööö~~
Hachikat
foorumisti

pentu

Profiili
« Vastaus #117 : 18.02.09 klo 21:06 »

長谷川 Hasegawa (long valley river) 美晴 Miharu (beautiful clear sky)

Tiesinpä tämän jo ennestään. :D Oikein nätti nimi se minusta on.
tallennettu

"Televisio kiellettävä. Ja musiikki. Ja taide. Ja kirjat. Joku voi saada vaikutteita jostakin."
kummitusviiksi
pollitiimi

Profiili
« Vastaus #118 : 25.02.09 klo 15:35 »

Tuon mukaan Onosaka Kumiko... En kyllä pidä yhtään.... Huomaa, että se vain heittää jonkun nimen.

Kokeilin sitä toista ja siitä sain uskottavamman nimen.
tallennettu

!
koopee
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #119 : 05.03.09 klo 16:32 »

Olen Saruwatari Chiaki :----D ...tykkään ihan.
Chiaki..ihmeku kuulostii nii tutulta ku eikös kamikaze kaitou jeannessa oo Chiaki :D  jejee.
tallennettu

~
shinnnju
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #120 : 05.03.09 klo 18:19 »

Satou Aiko <333  Pakko laittaa nimi muistiin!! :DD

Ja veljeni Saitou Shigure.  Saitou siis sukunimi <3
« Viimeksi muokattu: 05.03.09 klo 18:44 kirjoittanut Shinashinju » tallennettu

oh bby
Nee-chan
peruskäyttäjä

Jos nauru pidentää ikää, ette pääse musta vähällä!

Profiili WWW
« Vastaus #121 : 05.03.09 klo 19:41 »

Ishimaru Yumi x3 Jee!
tallennettu

Nee-chan on Nee-chan eikä muuksi muutu!
Nega
peruskäyttäjä

Not Cute, Just wicked

Profiili
« Vastaus #122 : 05.03.09 klo 19:47 »

Nimekseni sain Saruwatari Kumiko : D
Saruwatari tarkottaa apinaa ylityssillalla...? o_O ja kumiko ikuisesti kaunista lasta<3

tykkään
tallennettu

When we jump together, It doesn't scare me at all : 3
Nee-chan
peruskäyttäjä

Jos nauru pidentää ikää, ette pääse musta vähällä!

Profiili WWW
« Vastaus #123 : 05.03.09 klo 19:54 »

Olen Saruwatari Chiaki :----D ...tykkään ihan.
Chiaki..ihmeku kuulostii nii tutulta ku eikös kamikaze kaitou jeannessa oo Chiaki :D  jejee.

Joo. Kamikazessa oli se yks Chiaki. :3
tallennettu

Nee-chan on Nee-chan eikä muuksi muutu!
Jalle
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #124 : 28.03.09 klo 18:48 »

Nakajima (center of the island)
Chiharu (thousand spring times)

Ookkeih. XD Olin yhessä toisessa, mitä ei tässä topicissa ole näytetty, niin Endoh Asuka. :3 Sitä nimeä kammoksun ~

Ao Zhe heng.. on kiinaksi. ^^
tallennettu
mintying
foorumisti

meow

Profiili WWW
« Vastaus #125 : 28.03.09 klo 18:56 »

Minä olen 藤本 Fujimoto (true wisteria) 千秋 Chiaki (very fine in autumn) (sukunimi ensin)
Tai 中島 Nakashima (center of the island) 佳子 Yoshiko (pleasing child) (etunimi ensin.)

Enemmän pidän varmaankin tuosta 藤本 千秋(Fujimoto Chiaki)
tallennettu

降り積もる 雪よz88;どうか
降り続けてずっと
このままz88;全て奪い去ってよ
Aoi Usagi
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #126 : 30.03.09 klo 19:50 »

Minä taas olen Nakashima Aya

[Sukunimen kanssa olen Nakashima Michiyo]

Kiinalaisittain se taas on Kong Tian Ren xD
tallennettu

Keisha
peruskäyttäjä

Hullu kun pullosta tullu!

Profiili
« Vastaus #127 : 30.03.09 klo 20:19 »

長谷川 Hasegawa (long valley river) 弓美 Yumi (beautiful bow, as in bow and arrow)

Eli siis Hasewaga Yumi...

//Kiinalainen nimi Xu Shuliu
tallennettu
Minizy
Vaaleanpunainen
tintti

"Sallikaa minun naamioitua omaksi itsekseni"

Profiili WWW
« Vastaus #128 : 05.04.09 klo 15:53 »

Nakamura Miharu desu ;)
Olen tehnyt kyseisen testin joskus aiemminkin. Jos oikean nimeni tavuttaisi japaniksi, niin sehän olisi Mirura. Ei se ole "niin kaukana".

Love the name love.

// Sukunimietunimi: Saruwatari Miharu  - höh, eikä
-  pidän ensimmäisen :*
tallennettu
mezzo
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #129 : 06.04.09 klo 19:59 »

Kun laitoin etunimen ensin, vastaukseksi tuli Ino Sayuri... Öh, no joo:< Kuitenkin itseasiassa todella lähellä oikeaa nimeäni...
Sitten sukunimi ensin, mutta tämä olikin Isoya Chiaki.
Eiih, minäkin halusin kivan nimen! ;__; No niinpä niin, eihän nämä nyt oikeasti mitään aitoa vastinetta anna mutta kuitenkin...

Ja kiinaksi nimekseni tarjottiin seuraavaa: Xie Yan ning. Ei itseasiassa hirveän pahan kuuloinen, ihan kiva:)
tallennettu

"Aargh, a tiger!! Well, at least it's not my mum."
luonnosblogi
Fukairi
Vieras
« Vastaus #130 : 06.04.09 klo 21:01 »

Jaapponiksi Miyako Matsuyama :D
Kiinaksi Song Ai ning

Kiinageneraattori oli kivempi 8> <3333
tallennettu
Yuffu
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #131 : 06.04.09 klo 21:49 »

Japanilainen nimi...
Sukunimi etunimi: 加護 明日香 eli Kago (increasing protection) Asuka (fragrance of the bright day)
Etunimi sukunimi: 長谷川  久美子 eli Hasegawa (long valley river) Kumiko (eternal beautiful child)

Ja kiinalainen: Kong Hanning

Kago Asuka on paras näistä. ^__^  Tuo kiinalainenkin oli parempi, kuin osasin odottaa..
tallennettu
Nadia
peruskäyttäjä

I'm not angel or devil.....

Profiili
« Vastaus #132 : 07.04.09 klo 07:51 »

Kun laitoin etunimen eka vastaukseksi tuli Ogawa(small river) Sachiyo (generation of blessing) ja kun laitoin toisin päin niin tuli Saruwatari (monkey on a crossing bridge)Michiyo (three thousand generations).

Kumpikaan ei ole huono, mutta pidän ensimmäisestä enemmän.
Kiinaksi on kyllä paras, Tong Sherui. En tiedä kirjoitinko sen oikein.X)
tallennettu
shinnnju
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #133 : 07.04.09 klo 14:23 »

Satou Aiko <333  Pakko laittaa nimi muistiin!! :DD

Ja veljeni Saitou Shigure.  Saitou siis sukunimi <3

Muokkaan hieman: Sukunimi on Saitou,joka on (helpful wisteria). Ja etunimeni Aiko, joka on (child of the morning sun).
tallennettu

oh bby
Kilderoi
peruskäyttäjä

Täällä mä oon ^.~'

Profiili
« Vastaus #134 : 07.04.09 klo 19:13 »

Hehe, japaniksi etunimeni olisi Saruwatari(monkey on a crossing bridge) ja sukunimi Kumiko(eternal beautiful child). Kiinaksi nimeni olisi An Zhao Ning. 8'>
Kometaen jutussa taas nimeni olisi Jinni Orujara (jonka mä tiesinki jo ennestään).
tallennettu

~Minä niin kuin tanssija nuorallani kuljen, silmät pelkoni eessä suljen...~ Indica - Nuorallatanssija
Samadhi
foorumisti

Profiili
« Vastaus #135 : 07.04.09 klo 20:05 »

Sukunimi etunimi: 中村 Nakamura (center of the village) 純一郎 Junichiro (pure first son)

Etunimi Sukunimi: 藤本 Fujimoto (true wisteria) 紅野 Kureno (crimson plains)

Nakamura Junichiro, ääh... Fujimoto Kureno on paljon parempi. Pitäisi varmaan vaihtaa nimi...
tallennettu

“Sänky ja kaksi yöpöytää hyökkäävät julmasti sellon kimppuun”
kaunistuulia
Vieras
« Vastaus #136 : 13.04.09 klo 16:09 »

Ja minä taas 澄麗 Sumire (clear and lovely) ,____;'' En ole kyllä lovley ::]] Mutta nimi on kiva :'D Sukunimeä siinnö ei lukenu --___--'
« Viimeksi muokattu: 13.04.09 klo 16:28 kirjoittanut PrincessVessaharja » tallennettu
Ewenda
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #137 : 28.04.09 klo 14:54 »

Mulle tuli tosi tylsä.. xD

Eeba Ojanenu.. :D Pari kirjaanta vaan muutettu.. :P höh..
tallennettu

Jumalauta! Ei ole hyvä tämä..
VessaHarja
Vieras
« Vastaus #138 : 18.06.09 klo 21:12 »

ja minä 由貴 Yuki (meaningful value) 莉子 Riko (jasmine child) Mistä tuo jasmine child tuli :___:''
tallennettu
Bluemail
peruskäyttäjä

Profiili WWW
« Vastaus #139 : 19.06.09 klo 20:15 »

猿渡徹平
Saruwatari Koike
(Monkey on a crossing bridge)(penetrating peace)

En oikein tykkää :P
tallennettu
Renee
kupoliitti

While My Guitar Gently Weeps~

Profiili WWW
« Vastaus #140 : 20.06.09 klo 09:54 »

鶴田 Tsuruta (crane field) 千秋 Chiaki (very fine in autumn)

Ihana tuo Chiaki <33
tallennettu
Piglet
Vieras
« Vastaus #141 : 22.06.09 klo 13:28 »

石川 Ishikawa (stone river) 三千代 Michiyo (three thousand generations)

Laitoin sukunimen ensin..
tallennettu
Tsundere
peruskäyttäjä

yayitsmee

Profiili
« Vastaus #142 : 22.06.09 klo 14:34 »

Minun nimeni on japaniksi siis..

tattadadaaa!:

Janetsuta Refutobiruta -__-'

Ja kiinaksi olen Liu Jing Tai :__:'
tallennettu

DISCORD恋して★
Zaru
peruskäyttäjä

Profiili WWW
« Vastaus #143 : 22.06.09 klo 15:23 »

Mä oon 小松 Komatsu (little pine tree) 梨華 Rika (lustrous pear tree).  Komatsu Rika. Ihana nimi <3
tallennettu
Hallakka
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #144 : 22.06.09 klo 18:03 »

Watashi wa Yamamura Ayumu : D
tallennettu

Even though spring is sublime and dreamy, it's painful
I hide my determination in the depths of my chest and smile..
Punkki
Vieras
« Vastaus #145 : 28.06.09 klo 00:31 »

吉国 Yoshikuni (good fortune country) 美晴 Miharu (beautiful clear sky)

Poikana:
中村 Nakamura (center of the village) 真一 Shinichi (one truth)

Olkaa kateellisia ;P
tallennettu
franskanleipa
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #146 : 28.06.09 klo 16:08 »

Horisiko... Eiku nyt meni kyllä ihan väärin
tallennettu

Silmä on katsojan päässä
kaeru
kupoliitti

bambi boi

Profiili WWW
« Vastaus #147 : 29.07.09 klo 22:24 »

Jahas, jännää :D

Japanilainen nimeni on siis tämän mukaan Kawazoe Kumiko...ööh?

Ja kiinalainen sitten Zhang Bin Wen.

Luulen että pidän tästä suomalaisesta nimestäni eniten, niin pälli kuin se onkin. :D
« Viimeksi muokattu: 03.08.09 klo 21:41 kirjoittanut kaeru » tallennettu

~Watashi no naka no yami ka?~
~Yami no naka no watashi ka?~

http://kaeruteru.tumblr.com/
Miyabi
peruskäyttäjä

サソデイ, カクヒダン, キサイタ<33

Profiili WWW
« Vastaus #148 : 19.09.09 klo 13:32 »

Ahahaa :'D

Japanilainen nimi olisi: Matsuo Kumiko
ja
kiinalainen nimi olisi: Shi Nai E

Ihania nimiä<3
tallennettu

"Cower in awe! Cry your heart out! Because my art ... is an EXPLOSION!"
"Art is a moment's beauty ... fragile ... fleeting ... hmmm!"
"Art is an explosion!"

Instead of saying "Master Sasori." the VIZ translation has Deidara saying "Sasori my man."

"You're one hundred years too young to be giving me orders, hmm ..."
nukkis
oekakisti

Profiili WWW
« Vastaus #149 : 19.09.09 klo 15:40 »

Japaniksi olisi Komatsu Ayumu, kiinaksi Kong Ling Ren.
tallennettu
Muusa
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #150 : 19.09.09 klo 18:08 »

Nakamura Kumiko :DD
tallennettu
Mirikikituki
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #151 : 24.09.09 klo 18:48 »

Naisena Matsuo Tsubaki, miehenä Matsuo Atsushi.
tallennettu
Sasoriza
prinsessa
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #152 : 24.09.09 klo 20:17 »

小泉 Koizumi (small spring of water) 歩 Ayumu (walk, deeper meaning: walk your own way)

Nättiä :D
tallennettu

By the way, your pants are on fire.
Mikustar
peruskäyttäjä

Stars had falled from the sky,

Profiili
« Vastaus #153 : 26.09.09 klo 12:04 »

井上 Inoue (upon a well) 歩 Ayumu (walk, deeper meaning: walk your own way)

No aww :-----) Sulonen :'''D

Kiinaksi sitten...
Peng Lang Ning? =____=''
Pidän kyllä paljon enemmän japanilaisesta nimestä kuin kiinalaisesta. Mutta minkäs nimelleen voi .__.''
tallennettu

CALL ME UR SENSEI. And bring me some cookies, please.
Frozy
foorumisti

記憶したか?

Profiili
« Vastaus #154 : 22.11.09 klo 12:36 »

Olen kokeillut tuota samaista testiä aikaisemminkin... tuloksena:
井上 Inoue (upon a well) 夕子 Yuuko (evening child)
Pidän Yuuko -nimestä. :3 Inoue ei ole mitenkään hieno sukunimi, mutta se sopii yhteen etunimen kanssa, joten en valita.
Jos olisin poika, nimeni olisi:
井上 Inoue (upon a well) 紅野 Kureno (crimson plains)
Tämäkään ei ole yhtään huono. Crimson sattuu olemaan käyttäjänimeni toisella foorumilla, joten tulos oli aika osuva.
tallennettu

Marava
foorumisti

Profiili
« Vastaus #155 : 22.11.09 klo 14:17 »

Kun laitoin etunimi-sukunimi, tuli Ayumu Ogawa.
Njaa, tuosta sukunimestä tykkään. :'D
Kun sitten laitoin sukunimi-etunimi, tuli Miharu Kuroda.
Mm, kuulostaa jo paremmalta. ^^
tallennettu
Niptumiini
foorumisti

Tuolit ovat taas menossa epäkuntoon...

Profiili WWW
« Vastaus #156 : 22.11.09 klo 16:50 »

Naisena:

Etunimi-sukunimi: 猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 千秋 Chiaki (very fine in autumn)
Sukunimi-etunimi: 猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 三千代 Michiyo (three thousand generations)
----------------------------
Miehenä:

Etunimi-sukunimi: 猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 滋人 Shigehito (nourishing person)
Sukunimi-etunimi: 猿渡 Saruwatari (monkey on a crossing bridge) 籍真 Kazuma (take part in reality)

Kauniita nimiä ^^ Tykkään molemmista naisnimistäni! Chiaki ja Michiyo >w<
tallennettu

Defeating a sandwich only makes it tastier!
Suiggari-San
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #157 : 18.12.09 klo 21:28 »

草摩 Souma (scraping weeds) 美晴 Miharu (beautiful clear sky) tyttönä siis. Tykkään merkityksestä ja se kuulostaa nätiltä, tosin en ole näköjään ainoa Miharu... |'3
Poikana taas nimi on Souma Momiji. Kuulostaako tutulta? :'D Etenkin jos muutetaan Souma Sohmaksi. Ja näin minusta tuli Furuban ihanan Momijin kaima. Taitavaa x'D
Jännää muuten kun tein tuon testin siskon puolesta niin nimi on täsmälleen sama. Siis tyttönimi. Veikkaisin että poikanimikin on sama.

Kiinalainen nimi taas olisi Han Mao Li, ja unohdin kössiä merkitykset vaikka ihan hienoilta kuulostivatkin.

Tutkin myös huvin vuoksi ihan oman nimeni merkitystä: etunimi "merkitsee latinankielisen alkuperänsä mukaan innokasta, ahkeraa, uutteraa tai imartelevaa ja hurmaavaa". Tosin kanjeissa olen vielä sen verran surkea etten osaa sanoa minkälainen nimi tulisi jos lähtisi hakemaan merkityksen kautta |'D Sukunimessä taas ei ole päätä eikä häntää. Kankaan vielä ymmärtää, mutta Huhmar? Yritä siinä sitten kääntää. Kaippa jotain kankaisiin liittyvää merkitystä voisi yrittää hakea jos jaksaa.
tallennettu

Because without love magic cannot be seen.
Because without love you can't see the truth.
And without the truth, there's nothing in this world.

*hali*
Kuva joka sadannelle halanneelle~
Sukkahousutaro
oekakisti

Profiili
« Vastaus #158 : 26.12.09 klo 20:44 »

中村 Nakamura (center of the village) 千秋 Chiaki (very fine in autumn)
hyvänimi!<3

Tämä kyllä sai mut todella hämmentymään sillä asun tällasen pikkukylän (villagen) keskustassa ja mun lempi vuodenaika on syksy
how creepy is that XDD
tallennettu
Jessy
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #159 : 30.12.09 klo 13:04 »

中村 Nakamura (center of the village) 恵美 Emi (blessed with beauty)

Laitoin siis järjestyksellä Etunimi, toinen nimi ja sukunimi.
En hirveästi tuosta Emistä välitä kyllä :'D. Olisi voinut tulla joku muukin n__n
tallennettu

Kuinka kaikki alkoikaan, alkaakseen taas alusta.
levanti
Vieras
« Vastaus #160 : 30.12.09 klo 15:11 »

ハウタヴィータ・ヤルノ
tallennettu
Flarona
kovin pötkyläinen
suomimangusti

A, nandemo nai.

Profiili WWW
« Vastaus #161 : 30.12.09 klo 23:24 »

小松恵 tai 小松恩 eli Megumi Komatsu, lempinimi selvästi Megu-chan.
(Suomalainen sukunimeni on suomea, etunimeni alkujaan hepreaa.)
Olen vastannut tähän kerran aiemminkin, mutta nyt teki mieli vastata vähän aiheen vierestä. Tuo etunimi kuulostaa kyllä niin epämiellyttävältä, että pitäisin nykyisen paljon mieluummin.
tallennettu

On laitonta ajatella, että Death Note: How To Read julkaistaisiin Suomessa.
Mangopiirakka
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #162 : 31.12.09 klo 11:46 »

Minun on Suzuki Michiyo.
Ja sitten kiinalainen on Liu En liu
Aika mielenkiintonen XD
« Viimeksi muokattu: 08.06.10 klo 13:15 kirjoittanut Mangoz » tallennettu
annaXbara
peruskäyttäjä

An idle mind is Devil's play ground

Profiili
« Vastaus #163 : 05.01.10 klo 17:29 »

Mun nimi on  Saruwatari Kumiko  siis   Monkey on a crossing bridge   Eternal beautiful child   
tallennettu

'' Losers can't be Choosers ''  ♥
BringMeTheFood
peruskäyttäjä

→ im waiting the day when i say goodbye.

Profiili
« Vastaus #164 : 10.01.10 klo 15:55 »

lol Ishida Chiaki 8D
tallennettu
Nippon97
peruskäyttäjä

Frog

Profiili
« Vastaus #165 : 01.03.11 klo 22:36 »

Testin mukaan olisin 天海   三千代  eli  Amami Michiyo
tallennettu

''Sä oot ihan möö möö!!''
Surusilmä
peruskäyttäjä

Profiili WWW
« Vastaus #166 : 02.03.11 klo 00:54 »

Hahaa, oon Saruwatari Miyako! :'D
tallennettu

Kickatsu
peruskäyttäjä

sadeengaarilammas XDD

Profiili WWW
« Vastaus #167 : 02.03.11 klo 13:09 »

(Sukunimi, etunimi)吉国 Yoshikuni  三千代 Michiyo
Tuolla toisella japaninkielinen nimi testillä nimeni pysyi samana :D
tallennettu

Final Fantasy Character Test" <br />width="200" height="100" border="0

Hachikat
foorumisti

pentu

Profiili
« Vastaus #168 : 02.03.11 klo 20:11 »

En kai ole tähän vielä vastannut?

Nimi olisi 長谷川  美晴 eli Hasegawa Miharu, joka tarkoittaa pitkää jokea laaksossa ja kaunista kirkasta taivasta. En panisi pahakseni, jos nimi olisi Miharu, kun se on niin hurjan nättikin hurr durr.

Kiinaksi Huang E Liu. Kiinalaiset nimet harvoin on mielestäni niin nättejä, kun ovat niin lyhyitäkin. Eipä tämäkään kummoinen ole, mutta ei turhan pahakaan. Mutta ehkäpä kuitenkin pysyn omassa nimessäni, kun pidän siitäkin niin hurjasti. :3
tallennettu

"Televisio kiellettävä. Ja musiikki. Ja taide. Ja kirjat. Joku voi saada vaikutteita jostakin."
kawaiii
oekakisti

Profiili
« Vastaus #169 : 02.03.11 klo 22:08 »

Olen, 山村 Yamamura (mountain village) 裕子 Yuuko (prosperous child)

Kuulostaa kivalta, mutta hömppäähän tämä on : )

Kiinalainen: Nong Ning Bai.
tallennettu
Kogamori
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #170 : 14.08.11 klo 15:50 »

Kaija:    中村 Nakamura (center of the village) 歩 Ayumu (walk, deeper meaning: walk your own way)
Tuollainen tuli... En tiedä olisinko tyytyväinen vai en : D

Kokeilin toisilla nimillänikin:
Maria: 中村 Nakamura (center of the village) 美晴 Miharu (beautiful clear sky)

Pauliina: 小松 Komatsu (little pine tree) 弓美 Yumi (beautiful bow, as in bow and arrow)
tallennettu
Pastellisoturi
foorumisti

Kyllä.

Profiili WWW
« Vastaus #171 : 16.08.11 klo 20:42 »

Oikea nimeni on Sini, mutta kun tuota toista nimeä Ira käytetään joka paikassa, niin laitoin sen :D

秋本 Akimoto (true autumn) 久美子 Kumiko (eternal beautiful child)
tallennettu

Soturoin pastelliliiduilla
frobishounen
foorumisti

666

Profiili WWW
« Vastaus #172 : 12.09.11 klo 07:35 »

猿渡  典子 Saruwatari Noriko. Ihan kiva, mutta ennemmin käyttäisin omaa nimeäni, joka on suht helppo muuttaa japanilaiseen muotoon kun sen pystyy sukunimeä myöten kirjoittamaan kanoilla loogisesti.
tallennettu

ruoja
xyz
Heli
foorumisti

Profiili
« Vastaus #173 : 16.09.11 klo 16:49 »

長谷川 Hasegawa (long valley river) 三千代 Michiyo (three thousand generations). Oon oikeasti vuosien varrella kiintynyt tähän :-D Muistan monta vuotta sitten käyttäneeni tuota samaa nimigeneraattoria ja siitä pompahti esille tuo nimi.

Ja nimeni kiinaksi on Ran Hui Ling, ja koska mulla on tylsää, etin nimeni myös korean generaattorista :D Park Hee Seul.
tallennettu

"Minä luulin pienenä, että jos talvella kaataa kesäkeittoa lumen päälle, tulee kesä."
Janquu
Vieras
« Vastaus #174 : 07.11.11 klo 17:39 »

Japaniksi nimeni on Fujiwara Kuniumi.
Ja Kiinaksi: Kong Jin nu :D
tallennettu
KapteeniYaoi
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #175 : 09.12.11 klo 13:26 »

山下 Yamashita (under the mountain) 武志 Takeshi (aspiring warrior)
Eiii paha : DD

Kiinaksi. Peng Zao Hui

Ja sitten ihan vaan katakanalla: ユホパイヴァリンタ

tallennettu
Jonz8
peruskäyttäjä

Shugo Chara on hyvä anime! . Lempi hahmoni on Amu.

Profiili
« Vastaus #176 : 12.01.12 klo 15:07 »

Japanilainen nimeni olisi: Ayumu Saruwatari
Ja Kiinalainen: Zhao ning Liang.
tallennettu

Shugo Chara on hyvä anime! . Lempi hahmoni on Amu.
tikum
peruskäyttäjä

Profiili
« Vastaus #177 : 30.05.12 klo 11:42 »

taisi olla ma tian yi ainakin kiinaksi :)
tallennettu
Merry
oekakisti

RAAAAHHHHH !!

Profiili
« Vastaus #178 : 01.06.12 klo 13:41 »

Saruwatari (monkey on a crossing bridge) Sachiyo (generation of blessing)

hahahaa :D
tallennettu
aki-chan
peruskäyttäjä

By:Kattling Ihania pikseli iconeja tekee hän! :O

Profiili WWW
« Vastaus #179 : 14.07.12 klo 12:09 »

山村 Yamamura (mountain village) 歩 Ayumu (walk, deeper meaning: walk your own way)

No mutta tämäpä mielenkiintoinen juttu XD Enpä olisi arvannut tälläistä vastausta c: Tykkään siitä :)
tallennettu

(^.^)
Sivuja: 1 2 3 ... 9 [Kaikki]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.177 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste