sisällön alkuun
22.11.2017 05.33 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suuri ja mahtava Kupoliitto"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Fullmetal Alchemist (manga, japanissa ilmestyneet chapterit)  (Luettu 6235 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Meu
kupoliitti

~

Profiili WWW
« : 15.08.08 klo 22:31 »

Täällähän oli jo FMA-ketju johon en tainnut ehtiä kommentoimaan, mutta kokeillaans pistää uusi pystyyn jos vaikka tulisi keskustelua.
Jos täältä löytyy muitakin ihmisiä jotka lukevat uusimmat luvut.

Eli luullakseni loppu onkin jo suht lähellä, miten luulette sarjan päättyvän?

Itse toivoisin ihan happy-endingiä. :'D En halua päähenkilöiden kuolevan.
Amestrisin kohtalosta en osaa sanoa mitään (meinaan että mikäli se pelastuu, kuka sitä johtaa jne. Olivie olisi hyvä vaihtoehto? :D)

Keskustelkaa ihmiset keskustelkaa.
« Viimeksi muokattu: 17.08.08 klo 15:46 kirjoittanut Meu » tallennettu

:)
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #1 : 17.08.08 klo 12:47 »

Huh, FMA:sta riittääkin keskusteltavaa. Paremmin kasassa pysyvää shounen-juonta ei varmaan helpolla löydä.

Loppu tuntuu tosiaan olevan lähellä, loppuklimaksin rakenteluunhan on käytetty jo kasapäin chaptereita vastikään. Hiljakseen kaikki alkaa olla paikoillaan, joten kohta varmaaan alkaa tapahtua ja vauhdilla.

Amestris tuskin tuhoutuu ainakaan kokonaan, vaikka damaa maa tulee varmasti saamaan. Vähintään senkin takia jo, että maan hallinto tullaan väistämättä mylläämään kokonaan. Varmimmin päät varmasti putoavat nyt homunculusten Isältä ja Van Hohenheimilta itseltään, mutta eiköhän kuolemia nähdä muutenkin aika runsaasti. Näin huolella rakennetun mangan kanssa olisi oikeastaan yllättävää, jos lopun välienselvittelyt eivät harventaisi hahmogallerian kokoa huomattavasti.

Epäilisin itse, että maan johdossa on kuitenkin lopuksi Roy Mustang. En ole sarjan hahmosuosiopolleja nähnyt, mutta uskoisin että Mustang on sen verran vakaasti fanien suosiossa että hänelle tahdotaan käsikirjoittaa "hyvä loppu", joka siis lähinnä olisi uudeksi führeriksi pääseminen, koska siihenhän mies on koko sarjana jan pyrkinyt. Mielenkiintoinen kysymys on, että mitä Olivielle tällöin käy - astuuko hän syrjään vai edellyttääkö Mustangin nousu valtaan sitä että Olivie kokee matkan varrella loppunsa...
tallennettu
Meu
kupoliitti

~

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 17.08.08 klo 15:53 »

Varmimmin päät varmasti putoavat nyt homunculusten Isältä ja Van Hohenheimilta itseltään, mutta eiköhän kuolemia nähdä muutenkin aika runsaasti.

Me agrees.

Tuosta Mustangista, en itse oikein usko että hän loppujen lopuksi pääsee führeriksi  führerin paikalle. Toki hän varmaankin saa jotenkin saavutettua tavoitteensa, eli rauhan maahan ja valta parlamentille, mutta luulen että hän jättää armeijan. Tai jotain.
tallennettu

:)
Kaori-chan
Vieras
« Vastaus #3 : 02.11.08 klo 20:38 »

Tuosta Mustangista, en itse oikein usko että hän loppujen lopuksi pääsee führeriksi  führerin paikalle. Toki hän varmaankin saa jotenkin saavutettua tavoitteensa, eli rauhan maahan ja valta parlamentille, mutta luulen että hän jättää armeijan. Tai jotain.

Ah, kuulostaa niin kliseiseltä että se voisi jopa toimia. En itsekään usko Mustangin nousevan valtaan, sehän olisi itsekästä - ei oikein toimisi sarjan henkeen verrattaessa. Silloinhan Roy ei olisi oppinut läksyään, eli eipä se juuri toimisi.  Täytyyhän tähänkin sarjaan tunkea jokin moraalinen opetus, eikö?

Mutta luulen, että Oliviesta tulee führer, tai valta nousee päähän - jolloin hänestä tulee ns. pahis ja Winry ottaa ja karkaa Alphonsen kanssa veljekset lopulta päätyvät omiin kehoihinsa, oli hinta sitten miten katkeransuloinen tahansa. :'D
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.02 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste