sisällön alkuun
22.11.2017 05.33 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"Suomalaisten fanien palvelemista jo vuodesta 2002"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [Kaikki]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ONE PIECE (manga)  (Luettu 15993 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Iwa
Vieras
« : 19.07.08 klo 00:45 »

Nyt jos koskaan kannattaa taas lukea OP:ä, sillä se on taas vauhdissa. Toivotaan että Oda jaksaa pitää yllä tuota nykyistä menoa, sillä siinä on jälleen sitä vanhaa kunnon OP-viehätystä mihin ihastui silloin aikoinaan. Mielestäni sarja menetti paljon vetovoimaansa ylipitkien Water 7 -ja Enies Lobby-saagojen aikana. Come on, se CP9-taistelu oli ihan munatonta... palikkanenäinen kirahvi? Pah sanon minä. Thriller Bark oli mukavaa lämmittelyä nykyisille tapahtumille. Jopa One Piece-aarre on taas mainittu (koskahan viimeksi, varmaan jossain tankossa #2).

Ja nyt, Iwan definitiivinen OP-katselmus! (manga) Heavy spoils.

Kapteeni Morgan-saaga ***
- alkulämmittelyä, kirveskoura sai maistaa yllättävän helposti. Zoro jengiin, jee

Buggy-klovni **
- itse en pidä Buggysta, vaikka hänet helposti leimataan koko OP:n parhaaksi pahikseksi. Nami - hot

Kapteeni Kuro ****
- mainio saaga, jossa saatiin kaveriksi parahista parahin Usopp :)

Baratie ***
- Sanji! Kuka hänestä ei pitäisi. Ehkä vähän liikaakin naisiinmenevä, mutta silti mainio tyyppi.

Arlong ****
- Arlong on ihana pahis, tuo merehisten kunkku sahanenineen. Gotta love. Ensimmäinen todella emotionaalinen kohtaus kun Luffy pelasti Namin. Oijoi

Loguetown **
- aika keskinkertainen saaga, Smoker ja Buggyn paluu. Naah

Laboon *
- voi herranen aika

Whiskey Peak **
- reh. sanoen en edes muista koko saagasta juuri mitään. Oliko tämä se kun oli niitä lumijäniksiä tai jotain?

Little Garden *
- jättiläiset... varmaan huonointa koko sarjassa. Neext!

Drum Island ****
- Tony Tony Chopper! Ai että on kiva karvaturri~ Usoppin lisäksi ehdottomasti parasta mitä tähän mennessä Mugiwara Kaizoku-danilla on tarjottavanaan

Alabasta **/***
- Vivi... no jaa, jotenkin ollut minulle aina vähän statisti sarjassa, sen sijaan Luffy vs Crocodile oli mukavata, sotateema ihan jees

Jaya **
- keskinkertaista huttua, esitellään Nico Robin, tuo aika rasittava naikkonen, jostain syystä edes myöhemmin tuleva flashbacki ei saanut minua välittämään ko. hlöstä juuri ollenkaan 

Skypiea ***
- Enel on kova pahis, joka piti Taivaspiirakkaa (onpas härski nimi) kauhun vallassa kunnes Mugiwara Kaizoku-dan näytti tälle kaapin paikan. Viihdyttävä

Davy Back Fight *****+
- aivan helkkarin hyvä saaga! Otokoa, Afro-Luffy (!!), rapid success, Foxy - kaikki on kohdallaan. Moni sanoo pelkäksi täytteeksi, minä sanon että se on parasta mitä OP on tähän mennessä tarjonnut!

Water 7 ***
- Usopp vs Luffy! Usoppin miehiset tunteet Going Merry-gouta kohtaan, aijai. Taustalla oleva CP9:n diaboliset suunnitelmat. Mutta jotain uupuu

Enies Lobby **
- CP9, tylsin pahisjoukko varmaan koskaan. Eläin-pirunmarjat, pöh. Munaton. Mukaan viimein Nico Robin, jippii... Olisivat saaneet jättää mätänemään. :) OK OK, olen vähän karu Nico Robinille, mutta kun ei kaikista vaan voi pitää

Post-Enies Lobby **½
- Franky, ehkäpä vielä Nico Robiniakin ärsyttävämpi tyyppi mukaan jengiin virallisesti. Uusi laiva, uudet kujeet. Pikkukiva täytepala

Thriller Bark ***
- Brook on mainio tyyppi, siitä plussaa. Muutenkin Thriller Bark on ihan mukavaa luettavaa, mutta pientä täytteen makua tässäkin

Sabaody-saaristo (n/a vielä)
- no niin, nyt ollaan taas oikeilla jäljillä. Ollaan puolessa välissä Grand Linea, OP häämöttää jo jossain kaukaisuudessa. Tenryuubito! Mahdollisuudet erittäin viihdyttävään actioniin. Jes

Nyt en muista missä välissä lukijalle esiteltiin Shichibukai, mikä se sitten olikaan niin siitä yksi tähti lisää.

Kommentteja? Olinko liian ankara jollekin muullekin kuin Nico Robinille. Olenko ainoa joka pitää valtavasti Davy Back Fightista? Lopetanko koskaan asioiden listaamista. Onko huomenna pouta? Äiti äiti, mistä lapset tulevat? Öh,  taidan lopettaa tähän. :)
« Viimeksi muokattu: 09.09.08 klo 21:44 kirjoittanut Veh » tallennettu
Marle-täti
foorumisti

"Kultaseni, sinä olet aasi." -Muumimamma-

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.08.08 klo 09:21 »

Davy Back Fight kuuluu yksiin suosikkeihin One Piecen tapahtumissa. Olisi voinut olla heman pidempikin, mutta nähtävästi Robinin höseltelylle piti sitten varata enemmän aikaa. Luulin, että Namin tapaus Arlong Parkissa olisi ollut pitkä, mutta Robinin tapaus alkaa ottamaan jo pannuun.

Thriller Barkia odottelen jo innolla uuden hahmon myötä :)
tallennettu

Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
-Muumi-
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #2 : 26.08.08 klo 09:41 »

Davy Back Fight kuuluu yksiin suosikkeihin One Piecen tapahtumissa. Olisi voinut olla heman pidempikin

Voi ei, ei kiitos... Yhtään mangan Davy Backia pidempi rellestys alkaa olla jo pahaksi mielenterveydelle.

Minä katsoin ensiksi Davy Back Fightin animemuodossa, mikä pilasi sen minulta pysyvästi. Animen versio kilpalajeista oli venytetty, idioottimainen ja kaikin tavoin tuskastuttava. En tiedä että kannattaako siihen tutustua vaikka eritoten toivoisi näkevänsä pidempää Davy Backia; Olkihattujen luonteet ovat vinksallaan ja eritoten Luffy on hukannut animaatiotiimin käsissä viimeisetkin aivosolunsa. Animen jäljiltä en ikinä oppinut tykkäämään mangankaan turnauksesta.
tallennettu
Marle-täti
foorumisti

"Kultaseni, sinä olet aasi." -Muumimamma-

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 26.08.08 klo 10:01 »

Davy Back Fight kuuluu yksiin suosikkeihin One Piecen tapahtumissa. Olisi voinut olla heman pidempikin

Voi ei, ei kiitos... Yhtään mangan Davy Backia pidempi rellestys alkaa olla jo pahaksi mielenterveydelle.

Minä katsoin ensiksi Davy Back Fightin animemuodossa, mikä pilasi sen minulta pysyvästi. Animen versio kilpalajeista oli venytetty, idioottimainen ja kaikin tavoin tuskastuttava. En tiedä että kannattaako siihen tutustua vaikka eritoten toivoisi näkevänsä pidempää Davy Backia; Olkihattujen luonteet ovat vinksallaan ja eritoten Luffy on hukannut animaatiotiimin käsissä viimeisetkin aivosolunsa. Animen jäljiltä en ikinä oppinut tykkäämään mangankaan turnauksesta.
Animaatiotiimillä nyt sattuu olemaan paha tapa mennä "muokkaamaan" hahmoja hieman. Tästä syystä itse en juuri katsele One Piecea animemuodossa (mitä nyt elokuvia olen katsonut). Myös juoni tuntuu välillä heittelevän kärrynpyörää läheiseen puskaan

Hahmojen luonteen muutoksesta vielä, mitä nyt Luffy on menettänyt vähmmätkin järjenrippeistänsä, Nami on jostain syystä muuttunut mielettömän äkkipikaiseksi ämmäksi. Animaatiotiimillä näyttää olevan joku tapa kärjistää hahmojen tiettyjä piirteitä hieman liikaakin.
tallennettu

Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kauhean vaarallinen.
-Muumi-
Chompp
Vieras
« Vastaus #4 : 28.08.08 klo 11:06 »

Whiskey Peak **
- reh. sanoen en edes muista koko saagasta juuri mitään. Oliko tämä se kun oli niitä lumijäniksiä tai jotain?
Whiskey Peak oli se missä oli 100(?) palkkionmetsästäjää, jotka Zoro pätki palasiks. Ja Luffy ja Zoro myös tappelivat keskenään yhdessä vaiheessa. Lumijänikset kuuluvat Drum -saarelle - tai Sakuraksi sitä kuningaskuntaa taidetaan nykyään kutsua.

Iwan ja mun mielipiteet menee aika monessakin kohtaa täysin ristiin :D Itse pidin Loguetownista ja itseasiassa harmittelin sitä, että se kesti niin lyhyen aikaa, vaikkakin toisaalta odotti kyllä jo kovasti sitä, että olkihatut pääsevät Grand Linelle.

Ja Jaya kuuluu mielestäni sarjan parhaimpiin arceihin ja tässäkin harmittelin sitä, että se oli mielestäni aivan liian lyhyt. Skypieasta en sitten taas niin hirveästi välittänyt; arcissa oli kyllä hauskoja ja hyviä kohtia, mutta jotenkin se ei saanu kunnon fiiliksiä aikaan. Ja Enel oli yksi ärsyttävimmistä hahmoista.

Ja sitten päästään tähän surullisen kuuluisaan Davy Back Fightiin; aivan ehdottomasti sarjan huonointa antia - sori kaikki Davy Back fanit. Foxy meni ärsyttävyydessään jopa Enelin ohi ja muutkaan hahmot eivät oikein sytyttäneet. Ainoa hyvä puoli tässä arcissa oli se, että se oli kohtuu lyhyt. Animessa tätä vielä pahensi ne karseet fyllerit - joista Veh jo mainitsikin -  ja tämän katsominen oli täyttä tuskaa. Ainiin, lyhyyden lisäksi hyvää oli se kuinka olkihatut jatkuvasti dissasivat Foxya ja se oli aivan maissa :D

Water 7/Enies Lobby saaga kuuluu sarjan parhaimpiin, vaikka hieman turhan pitkä ehkä onkin. En ymmärrä kuinka jotkut eivät opi pitämään Robinista edes tämän arcin jälkeen; kun kaikki Robinin syyt jättää olkihattujen joukkio on selvitetty ja ollaan käyty läpi Robinin menneisyys on selvää kuinka tiukasti Robin joukkoon kuuluu. Ja tämän arcin aikana kaikki hahmot kasvavat silmin nähtävästi, joka lisää mielenkiintoa huomattavasti.

Enies Lobbyn jälkeinen Water 7 on mukavan rentoa meininkiä ja tarjoaa hieman rauhaa action täyteisen Enies Lobbyn jälkeen. Puhumattakaan siitä kuinka mukavaa oli saada lisää tietoa luffyn perheestä :)

Thriller Bark kuuluu myös suosikkeihini enkä itse havaitse tässä minkäänlaista täytteen makua.

Shabondy arc on vaikuttanut tähän mennessä todella mielenkiintoiselta. Taas uusia paljastuksia ja Monster Chopper näkyy uudestaan enkä malta odottaa uutta lukua :D Saapi nähdä kuinka pitkä tästä arcista lopulta kehkeytyy ja kuinka paljon nereidisaarelle lähteminen viivästyy...
« Viimeksi muokattu: 10.09.08 klo 15:11 kirjoittanut Chompp » tallennettu
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #5 : 09.09.08 klo 21:43 »

En jaksa vieläkään alkaa itse kaikkia tarinankaaria ränkkäämään, mutta kommentoinpa vain sitä, kuinka itse perustarina näyttää tällä hetkellä oikein mielenkiintoiselta - olettaen ettei Oda nyt jänistä.

Olkihatut murskattiin kerrankin oikein kunnolla maan tasalle, ja koko tappio oli vieläpä täysin Luffyn syytä. Jos kapteeni olisi osannut olla käymättä suoraan maailmanaatelisten naamaa päin, koko hommalta oltaisiin vältytty. Kävi Kuman teleporttioperaation kanssa sitten miten tahansa (tylsin vaihtoehto on että koko jengi ilmestyy takaisin laivalleen kolmen vuorokauden päästä), niin ainakin Luffyn osalta pitäisi olla odotettavissa merkittäviä määriä hahmonkehitystä.

Kuma itse taas alkaa vaikuttaa hyvinkin mielenkiintoiselta hahmolta. Toisinaan hänen väitetään olevan tottelevaisin Shichibukai, ja toisinaan hän juttelee Rayleighin kanssa aika tuttavallisesti ja päästää Olkihattuja pakoon pulmasta sun toisesta aika vähin tappioin. Hankala sanoa että kenen puolella Kuma oikeastaan oikeasti on - ja minkä vuoksi.
tallennettu
Chompp
Vieras
« Vastaus #6 : 09.09.08 klo 22:19 »

No tunnemmehan me Luffyn; ei siltä voinut välttyä :D Ja vaikka Luffy olisikin pystynyt hillitsemään itsensä, olisi Zoro saanut saman selkkauksen aikaan; sanoihan hän, että olis ite halunnu käydä sen aatelisen kimppuun ;)

Normaalistihan olkihatut ovat selvinneet tilanteesta kuin tilanteesta, vaikka kenties Luffyn oikut joskus hankalia tilanteita aikaan saakin. Ikävä juttu, että näin pahaan pulaan tälläkertaa joutuivat, mutta toisaalta tämä toimi hyvänä herätyksenä niille ja he varmaankin tajuavat etteivät nykyisellään tulee pärjäämään New World:ssa.

Jep, Kuma todellakin on mielenkiintoinen hahmo. Uskoisinpa, että todennäköisesti Kuma toimi jonkun muun käskystä/pyynnöstä pelastaessan olkihatut. Jotkut ovat teorioineet, että Kuma olisi Dragonin vakooja ja pidän kyllä itsekin tästä teoriasta, mutta en kuitenkaan usko, että Kuma olisi olkihattuja Dragonin luo lähettänyt vaikka sen käskystä olisikin heidät pelastanut.

Uusimman luvun spoilerit ovat voineet jotain uutta tietoa jo antaakin, mutta koska olen päättänyt olla katsomatta niitä niin spekulaationi eivät sisällä niistä löytynyttä infoa. Toivoisin että olkihatut päätyisivät kaikki samaan paikkaan, vaikka luvun 513 loppu sanoikin, että he ovat hajaantuneet. Pystyn jo sieluni silmin näkemään kaikki olkihatut hiljaisina ja mietteliäinä istumassa maassa ja Luffy hieman erkaantuneena joukosta vajonneena synkkiin ajatuksiin... Enkä usko, että he suoraan laivalleen takaisin päätyvät.
tallennettu
Silvia
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #7 : 10.09.08 klo 16:09 »

En oikein pidä tästä ajatuksesta että kaikki vaan lähtee jonnekin, ja sitten yhteen paluuseen menee jotakin 100 chapteria. Olisi ollut mielenkiintoisempiakin asioita nähtävänä. No mutta, niistä tiedoista mitä minä olen saanut, Luffy joutuu jollekin saarelle, jossa on pelkkiä naisia jotka eivät koskaan ole miestä nähneet, ja hän syö sienen, pyörtyy ja Luffyyn kasvaa sieniä. Sitten kun ne naiset sitten saavat ne sienet irti, ja pesevät kai Luffyn joessa, ne saavat selville semmoisen asian että Luffy onkin mies. En tiedä uskallanko lukea ollenkaan tuota.
tallennettu
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #8 : 19.11.08 klo 11:07 »

Voi voi Sanji-raukkaa...

Pääsisiköhän hän viimein saarellaan sinuiksi oman seksuaalisen identiteettinsä kanssa?

Muille on näköjään luvassa poweruppeja. Luffy sai näköjään pokattua mukaansa haki-taitojen lisäksi oman piraattikeisarinnan, eli ei mikään huono reissu ollut.
tallennettu
Silvia
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #9 : 19.11.08 klo 20:05 »

Jeah. Jostakin syystä tykkään kumman paljon tästä tilanteesta että Hancock on rakastunut Luffyyn *Sanjin ilme sitten kun se saa asian tietoonsa*.
Acekin oli kunnolla ryvettyneen näköinen ja se oli tosi khuulia.
...Jhajha mitäköhän tapahtunee sitten kun merivoimat kuitenkin tajuavat että Luffy oli tullut siinä Momongan laivassa~?
Ei nyt vois kyllä vähempää kiinnostaa mihin koko muu porukka on lentänyt, jos nyt tulee lukuja niiden seikkailuista niin kyllä menee tylsäksi. Ja minä jo ehdin toivoa että ne olisi lennätetty vain johonkin puskan taakse ja ainoastaan Luffy jonnekin kauemmaksi. (mutta se Sanjin tilanne oli varsin huvittava)

Luffyn haki jutska on kyllä myös jotain niin mageeta että.
tallennettu
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #10 : 19.11.08 klo 20:11 »

Ei nyt vois kyllä vähempää kiinnostaa mihin koko muu porukka on lentänyt, jos nyt tulee lukuja niiden seikkailuista niin kyllä menee tylsäksi.

Veikkaisin, että Oda piirtää muiden olkihattujen seikkailut aika lyhyesti, ja jättää tarinoihin sopivasti ilmaa sisään. Näin anime voi sitten pyöräyttää vaikkapa kymmenen jaksoa jokaisesta olkihatusta fillereiden sijaan, ja kaikki ovat tyytyväisiä.
tallennettu
Chompp
Vieras
« Vastaus #11 : 19.01.09 klo 20:21 »

Jostakin syystä tykkään kumman paljon tästä tilanteesta että Hancock on rakastunut Luffyyn
Mun mielestä Hancock oli jo heti alusta lähtien hieman tympeä hahmo ja muuttui yhä vain typerämmäksi kun rakastui Luffyyn. Toisaalta on mukava, että kaapparilordeista löytyy yksi nainenkin sentään.

Buggya oli kiva tavata taas, mutta se harmittaa, että se oli Grand Linen marineille aivan tuntematon, joka hieman vihjaisi sitä, että Buggyn bounty ei ole noussu mihinkään East Bluen jälkeen :/ Melkein jo odotin, että Alvida olis kaukoputkella nähny Luffyn siellä laivan ikkunassa tai jotain ja olis sittenki lähteny kiireellä Impel Downia kohti xD Alvida se on oikea nainen Luffylle eikä Hancock :D

Se kuinka Brooke otettiin vastaan siellä saarella mihin se laskeutu oli aivan mahtava kohta :D Saapi nähä mitä siitä seuraa... Nami joutu selvästi sellaseen paikkaan, josta löytyy jotain uutta tieto sille käytettäväks taistelussa. Jännää miks Zoro joutu samaan paikkaan kuin Perona, mutta ainakin voin edelleen salaa toivoa, että Peronasta tulee uus olkihattu :P Ja eikös Frankykin joutunu johonki saarelle mikä vaikutti joltain tutkijoiden/keksijöiden mestalta? Joten uutta cyborgi tekniikkaa voi olla odotettavissa.

Voin sanoa olevani melko tyytyväinen siihen, että olin aikoinaan veikannu Acen erilaisen sukunimen syyn oikein :) Enää ei voidakaan sanoa, että Luffy ja Ace olis vaan adoptioveljeksiä. Mutta velipuolia niiden on vielä mahdollista olla, tosin veikkaan, että niillä on kyllä sama äitikin.

Haki on mielenkiintoinen kyky ja kovin odottelenkin, että lisää paljastuksia siitä saataisiin.

Saapi nähdä mitä kaikkea tästä uusimmasta arcista vielä kehkeytyy kun Oda on sanonut, että Impel Down arc tulee kestämään kokonaisen vuoden...
tallennettu
Tusken
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 26.06.09 klo 20:31 »

Voi ei, nyt olin ihan tippa linssissä uusimman kappaleen kanssa. Bon Clay on ollut lempihahmojani aina ja nyt... hän jäi jälkeen. Luulin ensimmäiselläkin kerralla, että Bon kuoli, mutta nyt tämä näyttää jo aika lopulliselta, kun tuosta on vain lähes mahdoton selvitä.

Mutta liikuttava pakeneminen ja nyt päästään taas jatkamaan. Ilman Bon Clayta. T_T

Täytyy kyllä sanoa, että näistä kolmesta nyt meneillään olevasta pitkästä shounen-sarjasta (Naruto, Bleach, OP) on OP ehdottomasti paras. Ihan vain sen takia, että se on pitänyt koko ajan juonensa kasassa eikä ole karannut huitelemaan minnekään oudoille teille tai ratkaissut ongelmia vain kasaamalla kentälle viittä miljoonaa uutta hahmoa. One Piecen maailma on aina ollut ns. kokonainen eikä se ole missään vaiheessa (voimien, paikkojen tai tapahtumien) osalta ole tuntunut pakotetulta tai väkisin keksityltä. Minusta on myös tosi hienoa, että mukana joukossa roikkuu yhä Buggyn ja Mr. 3:n kaltaisia pieniä sivuhahmoja, joilla oli varsin pienet roolit noin 20 pokkaria sitten.

Myös muiden olkihattupiraattien poistaminen kuvioista äkkiseltään oli raju, mutta erittäin kannattava teko.
Itse pidän OP:n osalta myös siitä, että Oda ei tapa hahmojaan ihan vain koristeeksi (eli ensin kerrotaan, että mitättömällä sivuhahmolla x on raskaana oleva vaimo/pieniä lapsia/koiranpentuja/surullinen lapsuus ja sitten tapetaan, ja lukijat nyyhkyttävät hahmon surullista kohtaloa ja sitten päähenkilöt kostavat).

Mutta Bon Clay. Snif.
tallennettu

Otakuna olemisen ja mielisairauden ero on häilyvä.
Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #13 : 02.04.10 klo 00:21 »

No niin, sotatarinankaari taisi päättyä. One Piecessä tapettiin kaksi tärkeää hahmoa ruudulla, ilman flashbackeja, ja Luffy moukaroitiin maihin ties kuinka monetta kertaa putkeen. Tuntuu siltä, että Oda väsyi siihen, että hänen sarjaansa haukuttiin kaavamaiseksi. No, nyt ovat kaavat tipotiessään, ja on paha sanoa, että mitä seuraavaksi tapahtuu. Iso aikaloikka ja juoni jatkuu 30-vuotiaan parrakkaan Luffyn merirosvoseikkailuja seuraten?
tallennettu
Tusken
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 03.04.10 klo 12:41 »

Ei saa pelotella. Ei ainakaan mitään aikaloikkaa. Mitä muille Olkihattupiraateille silloin tapahtuisi? En osaa kuvitella Chopperia tai ketään muutakaan vanhempana.

Itse olen ihan tyytyväinen, että tämä sota saatiin nyt päätökseen. Se oli ihan mielenkiintoista seurattavaa, mutta välillä se meni ihan pohjattoman sekavaksi. Acen kuolema tosiaan yllätti, sillä en osannut odottaa ollenkaan, että Oda nirhaisi jonkun Acen kaltaisen sivuhahmon. (Tosin päähenkilöiden isoveljien elinennusteet ovat tavallisesti huonot.)
Bonusta myös siitä, että loppupeleissä Luffynkin staminalle löytyi rajat. Saa nähdä, miten tuosta toivutaan...

Mutta nyt innolla odottamaan jatkoa. Oda ei ole koskaan mennyt aidan matalimmalta kohdalta, joten aikahyppyä tuskin on tiedossa, mutta saa nähdä, miten tämä alkaa nyt kehittyä.
tallennettu

Veh
positiivinen
ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #15 : 03.04.10 klo 14:33 »

Fanipiireissä on jo jonkin aikaa toisteltu ilmeisesti Odan julkista lausuntoa, jossa mies sanoi tämän nykyisen seikkailun olevan viimeinen kerta, kun Luffy on 17-vuotias.

Eli joko Luffy täyttää vuosia seuraavassa luvussa, tapahtuu viikon tai parin mittainen aikahyppy ja Luffy onkin 18-vuotias, tai sitten aikaa hypätään saman tien vähän reilumminkin eteenpäin. Tuskin nyt kymmentä vuotta, mutta parin vuoden loikka olisi vielä melko uskottava. Maailma ehtisi toipua, Mustaparta varmistaa uusia asemiaan, ja muulla miehistöllä olisi hyvin aikaa seikkailla ja hankkiutua lopulta Shabondylle/Merenmiessaarelle vahvistuneina ja pätevämpinä.
tallennettu
Petsura
kupoliitti

Suattaapa olla, vuan suattaapa olla olemattakin.

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 03.04.10 klo 16:46 »

Uhkaavalta kuulostaa tuo lausunto... Ei mitään aikahyppyä Luffyn vanhuuteen :'(
Mutta olihan se järkyttävää, että Oda kerrankin tapatti hahmojaan. Olin tutustunut uusiin mangoihin ja alkanut jo hieman miettiä, onko se One Piece sittenkään niin ihmeellinen, kun Ace piti koskettavan kuolemispuheensa ja tajusin taas, kuinka mahtava ja tunteikas manga on kyseessä. Pitäisi varmaan lakata lukemasta viikottain nettimangaa, ja pysyä kuuliaisesti pokkareiden parissa jolloin lukeminen olisi mukavampaa ja sarjaa olisi helpompi seurata.

Jännitän myös, miten Luffyn ja Hancockille käy ;D
tallennettu
levanti
Vieras
« Vastaus #17 : 03.04.10 klo 21:08 »

Jes! Timeskippi ehdottomasti olisi just sitä mitä tuo sarja kaipaisi. Tilanne maailmassa on juuri nyt niin sekava että tuosta on hankala hyvää jatkumoa saada, joten kuten Veh sanoi, jokunen vuosi. Olisihan se jotakuinkin realististakin, että tapahtuisi viimein hahmojen vanhentumista sun muuta. Tuota maitoparta-Luffya on nyt jo kohta 60 tankoa katseltu. Odotan jännityksellä mitä OP:ssa tapahtuu seuraavaksi, varmaan ensimmäistä kertaa koskaan.
tallennettu
Tusken
foorumisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 07.04.10 klo 09:32 »

Hah, nyt Luffy tekee Son Gokut ja seuraavassa luvussa esiintyy sitten Luffy ja hänen poikansa. Nimetty Ace 2:ksi.

Guh, nytpä tuota alkoi odottaa ihan mielenkiinnolla. Liittyyköhän muuten tuon uusimman OP-elokuvan juoni mitenkään tähän? Mietin vain, että siinä on hahmoilla uudet lookit ja käsikirjoitus on Odan tekemä. Tuskin kovin paljoa, kun se on jo elokuvateattereissa pyörinyt, muttah...
tallennettu

Soiled
foorumisti

Profiili
« Vastaus #19 : 08.06.10 klo 18:11 »

Elokuvan juoni oli alunperin tarkoitus olla mangassa Thriller Barkin ja Sabaody-saarten välissä, mutta Oda sanoi, ettei halunnut jarruttaa matkaa liikaa tjsp.
Niin lähellä mangan juonta kuitenkin tuo elokuva on.

Itse olen avoin kaikelle, mitä Oda saattaa keksiä. Jo tämän hetkinen takaumakin on hyvää luettavaa, nyt kun vauhtiin pääsi. GO SABO GO!
tallennettu
SilverCeleb
foorumisti

turnipsi

Profiili
« Vastaus #20 : 20.01.12 klo 21:30 »

Herätänpäs tätäkin ketjua. OP:ssa ollaan siis juuri syöksymässä Uuteen Maailmaan ja meno on siistikkäämpää kuin uskaltaa toivoakaan. Ainakin minun mielestäni. Heh.

Tosiaan, oli aikahyppy. Tosin vain kahden vuoden verran, mutta saatiin peliin uudet hahmodesingnit, taistelutekniikat ja ehkäpä myös niin henkistä kuin fyysistäkin kasvua. : D

Tämänhetkinen tapahtumavyöry on kutkuttavan ihana! Big Mama, Nereidisaarelta lähtö, uusi meri ja sen myötä lokitikku, Shanksia väläyteltiin, Smoker odottelemassa pinnalla ja Olkkikset taas tiiminä. Niin että semmoisaa puuhaa. :>
tallennettu

loltsi poltsi
Sivuja: 1 2 [Kaikki]
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.035 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste