sisällön alkuun
25.9.2017 01.57 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"KUntaPOliittisten nuorten LIitto"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4]  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nolot biisit/artistit joista pidät  (Luettu 48311 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tamasaburou
foorumisti

Eeppistä

Profiili WWW
« Vastaus #60 : 04.06.10 klo 15:36 »

Minä tykkään japsipopista.

En tiedä kuinka noloa se näissä piireissä on, mutta kuuntelen paljon Ai Otsukaa, Morning Musumea ja harvakseltaan muita artisteja J-Popin saralta.
Myös J-Rock on vienyt minua vahvasti viime aikoina - Nana Kitade varsinkin. Myös Tamaki Naman Brightdown on hyvä.
Myöskin - aivan viime päivien tuomana - näitä Touhou-juttuja. Tajuaako kukaan? Siis esim. se, missä raiskataan palvelijatar. Siis siitä minä tykkään! (Se nyt ainakin on noloa.) Tai se, missä se tyyppi ottaa kuvia toisten pikkuhousuista!

Ei-japanilaisista artisteista pidän vain Emilie Autumnista. Hänen biisejään kuuntelen toisinaan paljon enemmän kuin mitään japanilaista.
tallennettu

"Tai sitten minä olen väärä orava! Huh, eivät kai asiat voi niin hullusti olla!"
alliM
foorumisti

Profiili
« Vastaus #61 : 29.08.10 klo 12:52 »

-Anssi Kela
-Popeda
-Teräsbetoni
-Kotiteollisuus
-Apulanta
-McMane
-Sana
-(meinasin kirjottaa Juice, mutta eihän se nyt ole noloa, jo klassikko samoin kuin Leevi and The Leavings, Pelle Miljoona, jne)
-Cheek (köhh)
-Vivaldi (*punastuu*)
-Kari Tapio
-Katri Helena
-Juha Tapio
-Iskelmäradio soi aina kun jotain kuuntelen (minä tälläinen lävistetty, roikkufarkuissa ja capissä kulkeva neitokainen en vastaa kyllä kaikkien mielestä ulkoisesti ihan tuota iskelmän kuuntelijan oletusulkonäköä...)

//Kyllä tuo klassinen musiikki on tällaiselle nuorelle aika nolo pitämisen kohde :D
« Viimeksi muokattu: 29.08.10 klo 18:44 kirjoittanut alliM » tallennettu

Se se on.
nekorin
Raivotar
vastuuhenkilö

Amanda <3

Profiili WWW
« Vastaus #62 : 29.08.10 klo 14:46 »

Offtopic. Mutta vastustan syvästi sitä että Vivaldi olisi jotenkin nolo pitämisen kohde. Ihan kuin klassisessa musiikissa olisi jotain pahaa. Vaadin arvostusta klassiselle musiikille!
tallennettu

Jurinova
the GODDAMN
oekakivalvoja

No evil shall escape my sight!

Profiili WWW
« Vastaus #63 : 29.08.10 klo 16:03 »

Offtopic. Mutta vastustan syvästi sitä että Vivaldi olisi jotenkin nolo pitämisen kohde. Ihan kuin klassisessa musiikissa olisi jotain pahaa. Vaadin arvostusta klassiselle musiikille!

Olen samaa mieltä! Itse pidän klassisesta aivan julmetusti, mutta jostain kumman syystä se saa ihmisiltä todella kylmän vastaanoton aina. Eräskin ihminen ei uskonut, että kuuntelen klassista, koska "eihän sellaista kukaan kuuntele". Ja pöh!

Tosin nykyään useilla ihmisillä tuntuu olevan ihan omituisia ajatuksia siitä, minkälainen musiikki on noloa. Olen mm. kuullut, että John Williams on tosi nolo, mutta hei, kukapa ei hyräilisi vaikkapa Tappajahain teemaa tai Imperial Marchia aina välillä?
tallennettu
Nanashibito
foorumisti

Profiili
« Vastaus #64 : 29.08.10 klo 17:17 »

Siis minähän en mitään noloa musiikkia kuuntele, vaan kaikki musiikki, joka sattuu soittimistani korviini soljumaan, on über-coolia nyt ja aina! Katsokaa nyt vaikka Last.fm-profiilistani! Jos siellä viimeisimpänä soi Sade, niin se on kuulia se!

Jos niikseen tulee, suurin osa kuuntelemastani musiikista on varmasti Kupolin suurimman jäsenryhmän, eli teini-ikäisten mielestä joko kaameaa kuraa ja ylinoloa tai heille täysin tuntematonta, mutta se ei haittaa kyllä tippaakaan. En kuuntele musiikkia muita varten. Siksi en myöskään pidä ketään kuuntelemistani artisteista noloina.
tallennettu

心の師とはなるとも心を師とすることなかれ。
Tamasaburou
foorumisti

Eeppistä

Profiili WWW
« Vastaus #65 : 30.08.10 klo 07:39 »

En kuuntele musiikkia muita varten. Siksi en myöskään pidä ketään kuuntelemistani artisteista noloina.

Hieno mielipide. :) Pyrin itsekin tuohon, mutta aina välillä pitää bussissa alentaa volyymejä ettei muut vaan kuule nappien läpi...
tallennettu

"Tai sitten minä olen väärä orava! Huh, eivät kai asiat voi niin hullusti olla!"
K-haza
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #66 : 31.08.10 klo 22:21 »

Mut tunnetaan huonosta musiikista. Eli yleisesti sorsituista ei-cooleista-indie-bändeistä.

On siinä vain silti jotain noloa, kun yhtäkkiä kesken koulupäivän kun soitatan ryhmätyön aikana musiikkia, niin kaiuttimista valuukin Card Captor Sakuran opening. Etenkin, kun koko muu porukka on henkeen ja vereen örinän ystäviä. En kuitenkaan lopeta kuuntelemista, vaan pistän kajarit kovempaa ja nauran kasvoillani pieni häpeän puna.

Musiikkimakuani ei voi kuvata mitenkään kypsäksi tai aikuiseksi, sillä minuun uppoaa parhaiten ylidramatiikka ja wanna-be kapina. Ne toimivat autosssa parhaiten, ja termi "popitan" on aina se oikea kun tarkoitan itseäni kuuntelemassa musiikkia.

Listaa näistä artisteista, joita nolostelen: Kaikki japanilainen (paitsi Radwimps ja Tales of-openingit), Taylor Swift, vanha Tiktak (kyllä, Sekoitat mun maailman, ja Leijailen, sekä Kyyneleet), Avril Lavigne... ja se auto-CD, joka sai siskoni poikaystävän sanomaan "Hei, mäkin kuuntelin tätä... 15-vuotiaana".

Hiljalleen pääsen yli näistä nolosteluista, mutta jos jostakin kappaleesta pidän lähes vain koska se muistuttaa minua jostain muusta, ja yhtäkkiä minä laulankin sitä ääneen hiljaisella käytävällä...
...pakko myöntää, silloin nolottaa.
tallennettu

"I don't give a crap about any of this, er.. crap!"
Sensored
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #67 : 08.09.11 klo 13:31 »

Kun ottaa huomioon millaista musiikkia suurin osa ikäisistäni (ja varsinkin entiset luokkatoverini yms.) nykyään kuuntelevat, nämä ovat noloja:

BÄNDIT/ARTISTIT

-Backstreet Boys
-Britney Spears
-Abba
-Anssi Kela
-Pikku G (Räjähdysvaara-albumi <3)
-Hector
-Chorale (sehän oli kova nimi joskus kun olin yläasteella, olen kai hieman jäljessä näissä hehkutuksissa)
-Ripsipiirakka (kuinka moni edes muistaa kyseistä bändiä? Ei kovinkaan moni, tutuistani ainakaan)
-Skandaali (^)
-Taikapeili
-Nylon Beat
-S Club 7
-Sven Ingvars
Ja noloin..
-SMURFFIT! Varsinkin vanhemmat, uudempia en ole edes tainnut kuulla. Mutta Patin Papukaija, Nörttismurffi, Tähdet yllä Smurffimaan, Smurffijumppa, Boom Boom Boom.. Aivan loistavia, jostain syystä vaan minua katsotaan kieroon kun myönnän kuuntelevani näitä :<

Myöskin Benny Törnroosin Muumibiisit ovat ihania, kuten Muumijumppa (vai -humppa, en ikinä muista :O ) Käy Muumilaaksoon, Nipsu on kultainen.. Myöskin Muumilaakson Tarinoissa välillä taustalla soiva, Sumio Shiratorin "A pleasant picnic in the greens" on mitä ihanin, se on jopa soittoäänenä kun isosiskoni (Muumi-fani hänkin) soittaa :)

KAPPALEET

-My heart will go on (come on, Titanic on ehkä maailmankaikkeuden ihanin leffa!)
-Rytmimuna (loistava!)
-Oikeastaan kaikki vanhat lastenlaulut + lastenohjelmien tunnarit, kuten Vili Vilperistä, Tao Taosta, Alfred J. Kwakista.. Tonari no Totoro, Mauno Mato, Pokémonin 1. tuotantokauden tunnari.. Uudemmasta päästä on sitten Robotti Vipusen kovalevy- CD:llä oleva Dodo-Sorsa.

Lisää löytyisi, mutta tässä taitaa olla jo sen verran pitkä (ja nolo) lista, etten taida jatkaa.

._. nyt ihan oikeasti hävettää myöntää. Mutta minkäs teet, Pikku G:n sanoja lainatakseni "Kaunis biisi on aina kaunis!"
tallennettu

Love me for the beauty within..
metalmiku
Serious fun!
oekakivalvoja

kuvanveiston opiskelija

Profiili WWW
« Vastaus #68 : 28.09.11 klo 00:10 »

En mä periaatteessa pidä mitään kuuntelemaani musaa nolona, mutta mulla on joku salonkikelpoisuus raja jos huudatan musaa koulussa, ku en tiedä jaksaako muut kuunnella jotain hyper dramaattista/dominoivaa taistelumusiikkia pitkään. Ehkä vanhempien piirtettyjen alkutunnarit tuo vähän kuumuutta kasvoille, jos huoneeseen sattuis tulee vaikka veli ja sen kaverit. Ja Tenavien Flash Beaglessä en saa ikinä pyyhittyä pois mielestä Ressua joka tanssii diskossa.
tallennettu
Sipulikeitto
kupoliitti

Profiili WWW
« Vastaus #69 : 12.01.13 klo 02:45 »

Itsehän pidän kaikennäköisestä iskelmästä ja suomipopista, oli se sitten vanhaa tai uutta! Toisinaan myös räppi tai hiphoppikin menee, vaikken sitä kenellekään myönnä, nimenomaan suomalainen vielä.

Mukaan mahtuu mm. Pikku G, Antti Tuisku, Katri Helena, Kaija Koo, Chisu, Ripsipiirakka, Yö, Leevi and the leavings, Lauri Tähkä, Anssi Kela, Jukka Poika, Arttu Wiskari ja paaaljon paljon muita, listaa voisin jatkaa loputtomiin. Noloin on ehkä Mc Mane. <3 Huomasin myös eräs päivä tykkääväni Lady Gagasta.

Enemmänkin kuuntelen noiltakin vaan joitain yksittäisiä biisejä, enkä mitenkään kunnolla fanita. :D Tosin kotoa muuttamisen jälkeen en ole pahemmin viitsinyt näitä popittaa syystä tai toisesta, vaikka asuinkumppani (ehkä?) tietääkin että minulla on vähän hassu musiikkimaku.

Hahah, kylläpäs alkoi posket punottamaan tätä kirjoittaessa, mutta onpahan sekin kivi vieritetty sydämeltä! Koko ajan tulee vaan lisää nimiä ja biisejä päähän, mutta en todellakaan viitsi niitä kaikkia listata.
tallennettu

Remember to eat nakki
Niptumiini
foorumisti

Tuolit ovat taas menossa epäkuntoon...

Profiili WWW
« Vastaus #70 : 02.04.13 klo 21:15 »

Ennen ajattelin, että oli tosi noloa pitää iskelmästä ja laulaa Kaija Koon sekä Popedan biisejä... No nykyään se on aika  normi, eikä noloa ollenkaan!

Nykyään taitaa tuo enemmän nolo musiikkityyli, josta pidan olla tuommonen hubahuba-musa; Nicki Minaj Flo Rida yms :D ..Ei voi mitään kun ne biisit on niin tarttuvia!

Ai niin, Petri Nygård kanssa  - that's it! <:D
tallennettu

Defeating a sandwich only makes it tastier!
frobishounen
foorumisti

666

Profiili WWW
« Vastaus #71 : 07.07.13 klo 14:21 »

Jaa-a. Mä tykkään tosi monenlaisesta musiikista ja saa olla aika... en tiedä, erikoisia tavallaan, että menee häpeänautintokategoriaan. Mutta siis, animeremixit (Death Note Ievan polkka, voi nyt sanonko mikä), vanha (!) suomi-iskelmä, esimerkiksi muutama Frederikin tarttuvimmista biiseistä, pari Nygårdin biisiä ja niin edelleen. Aikoinaan kuuntelin Nylon Beatia ja sen sellaista ja kieltämättä joskus tulee vieläkin kuunneltua tuontapaista musiikkia enemmän tai vähemmän nostalgiamielessä.

Klassista musiikkia en ole koskaan osannut ajatella nolona kun itsekin instrumenttia soitan ja oon kasvanut klassisen musiikin ympäröimänä kun äiti tykkäs kuunnella sitä silloin joskus kun asuin viel porukoilla.
tallennettu

ruoja
xyz
Kasumi
karismaattinen
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 09.12.13 klo 20:53 »

Uutta vastausta kehiin:

Girls Generation. Magee, mutta suomen mjuziikki-business tutuille pitää etukäteen selittää kauheasti miksi ei olisi noloa. Minusta Spice Girls sekä Backstreet boys on paljon nolompia, enkä niistä tykkää.

Musiikki kuin musiikki jos on hyvää niin minä tykkään.

Kaikki japanilainen paitsi X Japan. Esimerkiksi Gackt pitää edelleen esitellä lahjakkaana Japanin Antti Tuiskuna, mutta noloa tämä ei ole minun puolestani, muut pitävät minua nolona :D

In flames + Dark Tranquillity. Hipsterit pitää omituisena mutta samalla kehuvat laajaa musiikkimakuani.
tallennettu

Modern Life Is Rubbish
Sivuja: 1 2 3 [4]  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.029 sekunnissa. 21 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste