sisällön alkuun
19.11.2017 16.10 SANASTO | KESKUSTELU | PIIRTOLAUDAT | SUOMIMANGA | RSS

Kupoli
"KUntaPOliittisten nuorten LIitto"

Uutis- ja etusivu

Sisältö

Keskustelu

Piirtolaudat

Impromanga 3

Yhdistys

Kupolin palvelinkodon tarjoavat Säätöyhteisö B2 ry sekä Tietovelhot Oy.

x Keskustelu | Ohjeet | Kalenteri | Henkilökunta Haku | Kirjaudu | Rekisteröidy

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 4  Kaikki
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nolot biisit/artistit joista pidät  (Luettu 49141 kertaa)
0 käyttäjää ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Iwa
Vieras
« : 10.07.08 klo 21:34 »

Tästä pitäisi tulla herkullinen ketju, katsotaan nyt. Elikäs mistä biiseistä/artisteista pidät jotka voitaisiin luokitella "noloiksi", ts. et ole kovin halukas tunnustamaan että ne kolahtavat. Kuulostaako kummalta, ei hätää.

Itse tykkään jostain syystä Modern Talkingista, varsinkin biisistä Atlantis is Calling (S.O.S. for Love). <3 MT on ehdottoman nolo saksalainen eurohumppa-duo joka oli erityisesti gay-yleisön suosiossa. Muita mainitsemisen arvoisia voisi olla vaikkapa Puolikuun klassikkobiisi Nyt loppuu todellisuus, Dingon Levoton tuhkimo (puolustukseni todettakoon: siinä on hienot sanat) ja ABBA - come on, SOS on hieno biisi... :) Ja onhan Eurobeatkin aika noloa musiikkia, tosin sitä en ole kuunnellut pitkiin aikoihin. Lisäksi pitää ehdottomasti mainita Frankie Goes to Hollywood ja vaikkapa Alphaville sekä kotimainen Movetron. Pienenä bonuksena todettakoon että seuraan myös Euroviisuja. :)

Tulipas avaudutuksi, nyt on teidän vuoronne. :p
tallennettu
Fukairi
Vieras
« Vastaus #1 : 10.07.08 klo 21:55 »

1.Shakira
...Minä pidän sen äänestä ja espanjankielisistä biiseistä, vaikka onhan sen ääni hieman lammasmainen : >

2.Antti Tuisku
Se on söpö >_>. Ja tykkään tosi paljon tietyistä kappaleista*en mainitse mistä XD*

3.Savage Garden
Nostalgia.

4.Viyuden
Kyllä, se on noloa pitää viyudenistä koska koko bändi on täynnä huonosti laulavia muijia joilla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin toistensa lääppiminen : >

5.Letters to Cleo
Nostalgia. Ja tykkään joka ikisestä biisistä jonka olen joskus kuullut 8D

6.Hoku
Nostalgiaa edelleen 8D

Enempiä en paljasta, Antti Tuiskun kuuntelemisen myöntäminen otti jo koville : <
tallennettu
Jurinova
the GODDAMN
oekakivalvoja

No evil shall escape my sight!

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 10.07.08 klo 22:06 »

Ohohohoo, tässäpä mielenkiintoinen ketju!

Voin itsekin tulla tänne tunnustamaan suuren salaisuuteni. Kuuntelen nimittäin välillä...

...iskelmää.

Luit oikein, iskelmää. Mutta hei, se on kaikilla suomalaisilla verissä! Turhaan piilottelette siellä kaapeissanne, kuitenkin olette jossain välissä elämäänne kuulleet iskelmää ja mahdollisesti jopa tykänneet siitä! Ai, ette? Damn.

Ei miuhun kaikki iskelmä kuitenkaan iske, vaan lähinnä ne klassikot, jotka jo pienenä tuli tutuiksi. Paula Koivuniemi, Kirka, Katri Helena jne jne. Niin, ja myös Frederik.

Taidankin tämän paljastuksen tiimoilta karata nyt aavan meren tuolle puolen.
tallennettu
sorafune
Vieras
« Vastaus #3 : 10.07.08 klo 22:23 »

Jes, joku muukin pitää iskelmästä! Mutta koska häpeän sen kuuntelemista avoimesti, niin nautin siitä Ylen yöradion kera. Tajusin pitäväni siitä siinä vaiheessa, kun luulin heidän soittavan jotain japanilaista popkappaletta. :') Sen verran samantyyppisiä melodioita löytyy, samojen soittimien kera!

Rakastan Antti Tuiskun musiikkia. Antti Tuisku on muutenkin ulkonäöllisesti ihana, julmettoman söpö, hyvän näköinen (etenkin lasit nenällään, droolz). Ihan sama mitä muut sanoo, olen tullut ulos Tuisku-kaapista! New York oli valloittava alppa, jokainen biisi vie mukanaan. En aluksi pitänyt Antsun muusta tuotannosta, mutta kyllähän mua tässä jo pikku hiljaa aivopestään kunnon faniksi... 8)

Tokio Hotelilta löytyy kivoja kipaleita, joista osaan jo muutamasta lyriikat ulkoa... En ollenkaan fanita, diggailen vain musiikkia.

Oopperaakin kuuntelen, silloin kun sellaista eteen sattuu. Olen ihan kikseissä kun eksyn katsomaan joitain oopperakilpailuja. Voi niitä mehukkaita sopraanoja, tenoreita, bassoja ja alttoja! Herkkua! Namia!
tallennettu
Noricore
himokas
kupoliitti

ヽ(´ー`)ノ

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 10.07.08 klo 22:45 »

Hmmhmm. Pitääpä sitten itsekkin paljastaa.

The Rasmus on ollut yksi suosikeistani jo reilut kahdeksan vuotta, enää en eniin aktiivisesti kuuntele, mutta meneehän tuo.
ja
51 kooda, eikai siinä sinäänsä niin paljon hävettävää ole.. :'3
tallennettu

GAOOW.
Лайка
kupoliitti

oh snap

Profiili
« Vastaus #5 : 10.07.08 klo 22:53 »

Heeei, minäkin kuuntelen iskelmää. Olen kuunnellut sitä koko pienen ikäni, kuuntelin mieluummin Jari Sillanpäätä kuin Backstreet Boysia!

Kirka <3
Rakastan tuon miehen ääntä, ikävästi poistui keskuudestamme hieman yllättäen. Surun pyyhit silmistäin, Varrella virran etc.

Tauno Palo on hurmannut niin laulaen kuin näytellen.

Simo Silmu poppoineen on mahtava, parasta iskelmää mitä nykyisin radiosta tulee (ja minähän kuuntelen enemmän radiota kuin katson televisiota). Myös Lauri Tähkä & Elonkerjuu on tehnyt pari kivaa veisua. Paula Koivuniemi on myös ihastuttava.

Jottei tämä menisi pelkästään iskelmäksi, kuuntelen/kuuntelin seuraavia:

dr. Bombay, Neon 2, Movetron, Uniklubi, Jope Ruonansuu, Badding, Eppu Normaali, Leevi and the Leevings etc.

Aikalailla kotimaista, koska en ole MTV:n kasvatti. Mutta nyt jäi kyllä jokin kiva artisti pois...
tallennettu

When I'm sad, I stop being sad and be awesome instead.
Flarona
kovin pötkyläinen
suomimangusti

A, nandemo nai.

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 10.07.08 klo 23:16 »

En tunne käsitettä "nolo". Kaikki musiikki on jonkun mielestä hyvää, eihän sitä muuten tehtäisi. Luokallani olisin kehdannut sanoa vain valituille tyypeille, että tykkään Merrystä, The Rainista, Chopinista tai Kaija Koosta, jota olen laulanut siskoni kanssa pienestä pitäen. Netissä en sano inhoavani yhtäkään. Muiden mainitsemista "noloista bändeistä" useimmat ovat aivan ihania, vaikkakaan joiltakin en tiedä kovin montaa biisiä. Nostalgia on aina hyvä tekosyy, ja noilla bändeillä oli sentään joskus hittejä.

Sen sijaan No man's band ei enää kuulosta hyvältä, ja sanatkin ovat nykyisin liian angstiset minun makuuni (lauletaan kuolleelle rakkaalle ynnä muuta piristävää). Olen kylläkin kuullut vain vuonna 2000 tehdyn nimikkoalbumin kappaleita, joiden saundikin on aika karmaiseva. Terapia on vähemmän "nolo", vaikka gospelia sekin on. Eräällä sivustolla sanotaan sen tyylin olevan "suomirokkia, mutta kappaleissa on viitteitä muihinkin tyyleihin." Sen sanoitukset ovat ovat useimmiten hienoja tai nerokkaita.

Lainaus käyttäjältä: Terapia - Ystävä viaton
Aikaisen aamun usva, suurten metsien tuoksu.
Huomen väreillä leikkii, valo vielä odottaa.
Pian taivaanrannan takaa suuri aurinko nousee.
Varjot kalmojen yön taakse jää, herää maa.

Ja noloista biiseistä kun puhutaan, kerrottakoon vielä, että muistin nuo sanat ulkoa. :D

- - nautin siitä Ylen yöradion kera. Tajusin pitäväni siitä siinä vaiheessa, kun luulin heidän soittavan jotain japanilaista popkappaletta. :') Sen verran samantyyppisiä melodioita löytyy, samojen soittimien kera!

Jep. Minä puolestani olen joskus havahtunut japanilaista musiikkia kuunnellessani siihen, että se kuulostaa ihan joltain iskelmältä. Esimerkkinä mainittakoon aivan ihana MUCCun
<a href="http://www.youtube.com/v/jmWAvtQxWVQ&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/jmWAvtQxWVQ&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
. Yöradiota kuuntelen lähes päivittäin (koska se on ainoa vuorokaudenaika, jolloin en ole koneella köh).

Ainakin parina vuonna Euroviisuja on seurattu ja kommentoitu #kupolissa aika tiivistikin. Emme ole yksin. : D
tallennettu

On laitonta ajatella, että Death Note: How To Read julkaistaisiin Suomessa.
Kometae
!
kupomuumio

sun maa mustikka

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 10.07.08 klo 23:53 »

Tämä aihe on viisi vuotta myöhässä. Piru vie, olisin silloin voinut listata lähes koko playlistini, mutta vahingosta viisastuneena en enää kuuntele "noloa" musiikkia (ei löydy kansioista sitten millään!). Esimerkiksi Modern Talkingia tai Savage Gardenia en voi oikein mainita, koska aiemmasta fanituksesta huolimatta niitä ei tule kuunneltua enää.

J. Karjalainen on hieno artisti, mutta kovin monen nuoren sitä ei kuule kuuntelevan.

The Crash. Aina saan kuulla siitä, ettei se ole musiikkia, mutta tykkään aivan pirun paljon ja Teemulla on loistava ääni.

Sori, ilmoittelen sitten, kun alan jotain oikeasti noloa kuunnella. Eikä CMX ei oo nolo, nii! =(

Ace Of Base - All That She Wants
ATC - Around The World
A-tyyppi - Voi hitsi, voi harmi
Hävytön - Paviaanijenkka (joskus huonon huumorintajun myöntäminen ottaa koville, nytkin!)
Jean S - Kesäkatu (TOISTA KESÄBIISIÄ EI OLE EIKÄ TULE STNA)
Jope Ruonansuu - Enkeleitä toisillemme
Saliva - Always (aika teini kappale =)
Sir Elwoodin Hiljaiset Värit - Perunamaa
Vitamin C - Vacation (Pokémon 1 -elokuvan alkutunnari)
« Viimeksi muokattu: 11.07.08 klo 01:11 kirjoittanut Kometae » tallennettu

Lukemalla tämän tekstin sitoudut vastaanottamaan lämpimän virtuaalihalin :-)

* /o/ \o\ *
Kasumi
karismaattinen
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 11.07.08 klo 00:22 »

En häpeä mitään mitä kuuntelen mutta muut häpeävät puolestani, riippuu tietenkin seurasta:

Gorillaz - Sellaisessa suomalaisessa (en osaa sanoa tarkempaa genreä) rock-porukassa nyrpistelivät nenäänsä kun mainitsin tämän yhdeksi lempibändikseni. Tosin, sen porukan tyypit kuuntelivatkin vain Radio Cityn (nykyisin Radio Rock) tarjontaa ja olivat sitä mieltä, etteivät jazz ja Aphex Twinin tapainen koneellinen ole oikeaa musiikkia. Pyhhh sanon minä. Sekin että Yläastella olin ainoa, joka tykkäsi tästä ja Blurista kovasti kun muut tykkäsivät sen ajan radio-massamusiikista ja siitä mitä MTV:ltä saattoi tulla.

Missy Elliott Bling Bling shake shake. "Get Ur Freak On!"
Voi voi, minä ihan aidosti tykkään juuri Missy E:stä ja sen kaltaisesta räpistä ja hiphopista. Nimiä mainiten vaikka Ludachris ja Busta Rhymes.
Joissain piireissäni ei vaan suvaita hiphoppia tai räppiä sitten yhtään. Se on yleinen naurun aihe. Mutta miettikääpäs rockkia niiden elämäntapa-hoppareiden näkökulmasta.

Wiidakko - En minä häpeä tätä mutta taidan olla ainoa tuntemistani ihmisistä joka tykkää ja paljon. :) Ehkä myös musiikkityyliltään, tiettyjen piirieni mittakaavassa, mainstreamia :P

Blur - Ehkä sama kuin yllä. En tunne paljoakaan niitä jotka olisivat kuulleet Blurilta enempää kuin Song 2:n. Eihän se edes kuulosta kunnolla Blurilta :)

En ymmärrä muuten niitä jotka kuuntelevat musiikkia tai albumeita kuuntelematta kokonaista biisiä loppuun. Siis levyjä kuunnellessa. "Hmm alku ei kuullosta kivalta, skippaan biisin".

Gackt - Hän on lahjakas, kuulostaa hyvältä ja tekee hyvää musiikkia. On sillä muitakin biisejä kuin se stnan Vanilla. :P
Musiikkia (ja vähän kaikkea muutakin) kohtaan hyvin kriittinen kaverini myöntää Gacktin olevan lahjakas ja tämän osaavan laulaa.
On joissain "jrock"-piireissä myös naurunalainen artisti. Mitä sitten vaikka se on japanin antti tuisku :DDDD Onhan se tosi komea mutta sen musiikki kuulostaa tosi hyvältä.

*selaa iTunesia jotta löytäisi lisää nimiä*

Lapko - Mitä vikaa :D ?!?

PMMP - On sellaisia ihmisiä jotka ei kuuntele niin paljoa musiikkia kuin toiset. Vähemmän musiikkia kuuntelevat eivät tykkää. Ei tule ketään muita mieleen jotka eivät tykkäisi PMMP:stä. Ehkä se naurettava "rock-skenen" tyypit. (Kuuntelevat paljon Mötley Crueta, Hellacoptersia, Hanoi Rocksia yms. yms.)

Sydän, sydän - no pelkästään nimi riittää tuomitsemaan. Kuuntele ja tiedä. Oikeasti tosi hyväa musiikkia. Ei sitä "tekotaiteelista paskaa", mitä ainoastaan nimi saattaisi ymmärtää.

Itsehän en sano mielipidettäni tietyn artistin tai bändin musiikista kuulematta ensin sitä. Yleisin vastaukseni on "en tiedä, en ole kuunellut/en ole kuunellut tarpeeksi" jotta voisin sanoa kantani. :P
Anna Abreu ja Antti Tuisku kummatkin ovat söpöjä mutten tykkää ainakaan Tuiskun musiikista enkä ole kuunellut Abreun. Eivät kiinnosta musiikillisesti mutta ulkonäöllisesti kyllä, sen verran vähän mitä mielenkiintoa heille voikaan antaa. :D
tallennettu

Modern Life Is Rubbish
JeBaZ
mallasvastaava
shabranigdo

Kill them mr. B!

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 11.07.08 klo 04:06 »

J. Karjalainen on hieno artisti, mutta kovin monen nuoren sitä ei kuule kuuntelevan.

Tätä ei nolota rokittaa koskaan.

Mutta se Apulannan biisi, joka soi radiossa on jopa hyvä, mutta en pidä siitä, että pidän siitä :L Biisin nimeä en muista.

tallennettu

purry
hölmö
kupomuumio

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 11.07.08 klo 04:34 »

Näin itseäni lainaten mitä kerran menin tunnustamaan kaverilleni mesessä:

Lainaus
"purace (schooldesu) sanoo:
oon last.fmssä antti tuiskun top listenereissä "

Antti Tuisku on siis meikänkin pahe. Mutta minkäs teet kun herra tekee niin älyttömän hyvää poppia. Ja poppi on just jees. :(

Sitten olisi vielä Pokerap. Tuntuu että kaikki alkaa katsomaan meikään paheksuen kun alan popittamaan kyseistä piisiä..
tallennettu
Vigly
Kalaisa
oekakivalvoja

HAAHAA

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 11.07.08 klo 09:16 »

Abba
*Mietin miksi edes kirjoitan sen tänne koska mielestäni
siinä ei ole mitään noloa.... Paitsi ehkä ne hiukset. Ja vaatteet.* Mutta musiikissa ei ole mitään noloa : ) Oon kuunnellu Abbaa sillon kun muut kuunteli Spaissareita ja Naikkareita :3 Abba loi pohjaa "kunnon popille" ja kuuluu musiikillisesti seuraavassa... (
<a href="http://www.youtube.com/v/4ohr4P8E_io&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/4ohr4P8E_io&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
on yksi lemppareitani - Video on vanha, älkää katsoko tosikkoina  >: D)

Steps
Mä "löysin" tän kuuluisan brittibändin viimekeväänä, ja se vei mut mukanaan aivan täysin... Mut mikäs siinä kun on lahjakkaita laulajia ja hyvä säveltäjä >: D Ja yhekskytluvun poppia <3 Saan nauraa niiden tansseille, jotka on kyllä joskus tosi siistejä : DD Ja asut on ihania! Koska oon sellainen öö, musiikki-ihminen, eli harrastan musiikkia (niin paljon että piti karsia jotain pois) - tää on mulle sellasta rentoutumismusiikkia ^___^ Sellasta ettei  mun tarvi analysoida sointukulkuja tai bassoa, tai perustella miksi pidän Stepsistä. Saan vain pitää siitä ja se on tärkeintä <3 Mainittakoon
<a href="http://www.youtube.com/v/7MMP5KyX6aA&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/7MMP5KyX6aA&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
,
<a href="http://www.youtube.com/v/v7nLvJtRogc&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/v7nLvJtRogc&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
(PUVUT<3) ja herkempänä
<a href="http://www.youtube.com/v/jBdUKnHF6s4&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/jBdUKnHF6s4&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>

Antti Tuisku
AWWW!!! Tai siis. En tykkää ekasta levystä juurikaan, mutta se toinen on upea, ja Antin joululevy on paljon parempi kuin club for fiven tai Tarja Turusen. Kuuntelen joululevyä aina tehdessäni cosseja : 3

<a href="http://www.youtube.com/v/lDCZZfGLZ4w&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/lDCZZfGLZ4w&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>

Sanat ovat läskihuumoria, ja ei voi haukkua etteikö viimeiset sanat sopisi yhteen : )

Billy Gilman
-Ennen äänenmurrosta : D Loistava laulaja, etenkin lapsena - kaunis soinnillinen ääni.
<a href="http://www.youtube.com/v/W3BA8bDzI3k&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/W3BA8bDzI3k&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
. Rakastan kappaleen sanoituksen rakennetta : )

Hector
Ei siinä ole mitään noloa : ´) Pidän Hectorin hienoista biiseistä ja nykyään hyvin varttuneesta ja syventyneestä äänestä (Humppakin on karsiutunut pois säestyksistä : D) . Suosikkini on Paratiisilinnut, mutta sitä ei löytynyt Youtubesta : <
<a href="http://www.youtube.com/v/y4cBTeZbQQI&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/y4cBTeZbQQI&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>

Ultrabra
Hyvin aiheellisesti kummallisia biisejä tekevä yhtye...
<a href="http://www.youtube.com/v/YYWjAukvK3E&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/YYWjAukvK3E&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>

Jossain ala-asteen lopussa alkoi Yö-fanitukseni : )
<a href="http://www.youtube.com/v/EuGDtgmIke4&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/EuGDtgmIke4&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
One Piece viden taustana : ´D

//Minä en häpeä mitään näistä "noloista" artisteista tai biiseistä, vaan kuuntelen niitä ylpeänä : ) Toisaalta, joku muu voi pitää musiikkimakuani näiden osalta nolona - siksi nämä.
« Viimeksi muokattu: 15.07.08 klo 16:20 kirjoittanut Vigly » tallennettu
Kirsikkamehu
kupoliitti

All we need is fantasy

Profiili
« Vastaus #12 : 11.07.08 klo 10:24 »

Oikeastaan nolot fanitukseni voi tiivistää kokonaan yhteen genreen. J-pop.
Muutoin kuuntelen länsimaista rockia ja poprockia, ulkoinen olemukseni on myös sen mukainen, mutta olen täysin heikkona söpöihin ja energisiin j-poppareihin.

Morning Musume, suurinpiirtein kaikki muut Hello!Projectin alaryhmät, kuten jo kuollut W, uusi Bueno!, Berryz..

Myös kaikenlainen muu, kuten KOTOKO, Ayumi Hamasaki, Hikaru Utada ja kumppanit soivat usein.

Olenkin ehtinyt hankkia jo muutaman Morning Musumen levyn, ja kaverit usein nauravat musiikkimakuni kustannuksella, minkä takia pidän iPodini ja levykokoelmani visusti piilossa niiltä, jotka eivät obsessiostani jo tiedä - - -

//Viglyn viestistä tuli mieleen, että Nylon Beatia tässä talossa huudatetaan tasaisin väliajoin, osaan suurimman osan tuotannosta ulkoa, samoin Spice Girlsien, mutta kasettisoittimeni on hajonnut, joten en vanhoja c-kasetteja voi kuunnella :<
tallennettu

毎日大好きなの。

18.9. ~This is the sound of my remedy~
Renee
kupoliitti

While My Guitar Gently Weeps~

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 11.07.08 klo 11:11 »

J.Karjalainen on aivan mahtava laulaja, ainakin ne laulut ovat hyviä ja hyvän kuuloisia, jotka hän on laulanut nuorena:D

Antti Tuiskukin menee jollain tavalla, ulkonäkö on kiva.

Shakirakin on hyvä, se kappale ainakin jota voicella soitetaan^^ harmikseni en muista nimeä;D

The Beatles on huippu hyvä, mutta en ole silti uskaltanut mainita siitä kellekkään kaverilleni/luokkatovereilleni ääneen. Isänikin pitää sitää:D Siksi en kai ole uskaltanut, koska se on vanha bändi ja kun meijän koulussakin arvostetaan vain joitain räppäreitä ja heviartisteja:p Itse en pidä hevistä, se on sellaista rääkymistä vähän. Sori niille jotka pitävät hevistä, tämä on vain minun mielipiteeni.

Scorpionskin on hyvä, mutta sitäkään en ole juuri kenellekkään sanonut, etes omille vanhemmilleni;D vaikkei siin mitään pahaa ole.

Pidän myös eri animesarjojen alkutunnareista. Varsinkin Shoujo sarjojen. Naisten laulamina ne ovat hyviä, mutta jos ne on miesten niin aawwww<3

Siinäpä ne^^

//C-ute on kyllä todella suloinen kokonaisuus ja musiikki on niin pirtsakkaa ^o^
« Viimeksi muokattu: 11.07.08 klo 13:32 kirjoittanut Renee » tallennettu
Silvia
kupoliitti

Profiili
« Vastaus #14 : 11.07.08 klo 11:39 »

Hävettää. Joo, nolot musiikit mistä pidän (siis oppinut pitämään) ovat kaikki jotain j-poppia. Niistä pidän sen takia koska ne tekevät minut iloisemmaksi. Ja j-popillahan tarkoitan juuri näitä Hello!Projectin ryhmiä, C-utea, Berryz Koubouta ja Buonoa. Ainiin, Aa!:lla (ei se kyll enään taida olla olemassa) on se kiva kappale First Kiss. Iloista musikkia, mutta sanat ovat ihan kuin jostain shoujosta.
Nyt kyllä hävettää. En aluksi tykännyt yhtään näistä, mutta sitten nuitten kappaleet alkoivat tarttua päähän pahemmin, ja oli pakko kuunnella. Kauhia. En mä kuitenkaan kaikesta j-popista tykkää.
tallennettu
Èlewyn
erakoitunut
kupomuumio

pssst

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 11.07.08 klo 13:50 »

En tunne käsitettä "nolo". Kaikki musiikki on jonkun mielestä hyvää, eihän sitä muuten tehtäisi. --Nostalgia on aina hyvä tekosyy, ja noilla bändeillä oli sentään joskus hittejä.

Samaa mieltä :-)!
Jossain vaiheessa kiertelin ja kaartelin jos olisi pitänyt ystävälle kertoa kaikista musisoijista mitä kuuntelinkaan, mutta tällä hetkellä voin suurimmalle osalle sanoa sen ihan suoraan. Netissä en ainakaan jaksa piilotella musiikinkuunteluani, ja Lastistahan sekin loppujenlopuksi paljastuu.

Kuuntelin ja kuuntelen niinkin "noloa" bändiä kuin Backstreet Boys. En tosin kovin usein, mutta esimerkiksi uusimmalta levyltä löytää pari helmeä ja nostalgiamielessä on kiva hyräillä esimerkiksi "I want it that way"n tahtiin aina silloin tällöin :D. Pienempänä olin kova fani, mutta sitten tuli se vaihe kun "eihän tollasta voi kuunnella" ja möinkin levyni isosiskolleni, joka saikin varmaan minut taas jollain tasolla innostumaan. ("I Still..." <3)

Kuuntelen myös esimerkiksi Lemon Demonia sekä monia korealaisia r&b ja hiphop artisteja. Se7en, 1TYM(+Taebin), Rain(Bi) jne. Myös DBSK saa välillä nolostumaan kun sitä pitäisi jollekkin soittaa :D. Mutta minkäs sille teet kun noita on niin mukava silloin tällöin kuunnella.

Jos tätä olisi kysytty muutama vuosi sitten olisin saanut varmaan aikaan melkoisen listan. Kyllä sitä on tullut fanitettua Good Charlottea, Green Dayta, Nirvanaa, Dirua, Muccua(->okei kuuntelen sitä vieläkin) jne. Nyt ei tulisi mieleenkään kuunnella melkein mitään noista, jos ei nyt erinäisiä biisejä lasketa. Ehkä musiikkimakuni on vaan muuttunut niin radikaalisti ajanmittaan.

Hahaa, ja juuri toissapäivänä hypetin kunnolla Village People:in "YMCA" biisiä. Että repikää siitä :D.

//Täytyy mainita että nuo Good Charlottet ym. eivät sinänsä nolottaisi pätkääkään, mutta sekin johtui niistä "piireistä" joita meidän koulusta löytyi. "Tryy-punkkarit" tulivat ilkkumaan pienille seiskoille kun kuvittelivat heidän luulevan kyseisten bändien olevan "tryy-punkmeininkiä" (näin meillä päin). Jälkeenpäin naurattaa :D. GC on alkanut sitäpaitsi pikkuhiljaa kolahtaa taas.
« Viimeksi muokattu: 11.07.08 klo 15:24 kirjoittanut Èlewyn » tallennettu

gnawing,biting,breaking,hacking,burning !
Fukairi
Vieras
« Vastaus #16 : 11.07.08 klo 14:42 »

...Hei, ei Hello!Project musan kuunteleminen ole noloa : <

//
Tainojaa, kenelle nyt sitten mikäkin on noloa. Itse kuolisin mielummin kuin kuuntelisin Johnny's bändejä
tallennettu
Jurinova
the GODDAMN
oekakivalvoja

No evil shall escape my sight!

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 11.07.08 klo 14:49 »

En tunne käsitettä "nolo". Kaikki musiikki on jonkun mielestä hyvää, eihän sitä muuten tehtäisi.

Toi on kyllä tosi hyvä pointti ja itsekään en koe suurinta osaa musiikkia noloksi, vaikka usein leikilläni kiusaan ihmisiä, jotka kuuntelevat jotain hassua.
Yleensä se on ympäristö ja muut ihmiset, jotka määrittelevät, onko jokin kuuntelema bändi tai artisti nolo. Tietyissä piireissä tietyt musiikkilajit saattavat olla noloja ja toisissa on enemmän noloa, jos et kuuntelekaan niitä. Myös ikä vaikuttaa usein (vaikka sitä usein ei halutakaan myöntää) siihen, mitä pidetään nolona.

En yleensä häpeile oikein mitään muuta, tuon iskelmän lisäksi, koska se on ainoa, mistä olen saanut tietynlaisen leiman. (Mummoleima, jee. :D) Esimerkiksi tässäkin ketjussa mainituista bändeistä kuuntelen mm. Nirvanaa, Gorillazia, Ultra Brata ja Leevi and the Leavingsia ihan yhtään nolostumatta. Myönnettäköön, en myöskään tajua, mitä noloa niissä edes on.

Ehkä miun pitäisi lopettaa ton iskelmänkin häpeily. Olenhan sentään aikuinen nainen.
tallennettu
francesc
Vieras
« Vastaus #18 : 11.07.08 klo 14:57 »

Joissain piireissäni ei vaan suvaita hiphoppia tai räppiä sitten yhtään. Se on yleinen naurun aihe. Mutta miettikääpäs rockkia niiden elämäntapa-hoppareiden näkökulmasta.

Joo, juuri niiden 'piirien' takia itteänikin hävetti pitkään myöntää, että mä tykkään hiphopista. Jotenki se on nii monille sitä joujou lökäpöksy fiftisent isoperseisii naisii kalliit autoi. Mut itselläni ainakin se viehätys perustuu yksinkertaisiin oivalluksiin, rytmeihin ja asenteeseen. Musta hiphopissa on parhaimmillaan rutkasti enemmän asennetta ku jossain mukarebelissä mukaboheemissa mukataiteellisessa rokissa. Tietenkin on sitä lässynlässynhiphoppiakin, mut sen voi jättää omaan arvoonsa. Niinku voi lässynlässynrockinkin.

Inhoon kyllä elämäntapamikävaangenrettelijöitä, ei hyvä musiikki genree katso.

Meniköhä offiks höh :(
tallennettu
Sekoleptikko
foorumisti

ruts

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 11.07.08 klo 17:20 »

Ultrabra

Meillä on Ultran tuplalevy ja kuunteleen sitä aina ihan fiiliksissä. Se on vähän sydän mulle :-)

Sitten lähes kaikki Suomen Idols-artistit ovat yksi paheeni. Siis julkisesti haukun kaikki mahdolliset artistit alimpaan h*lvettiin (paitsi Pakarisen), mutta oikeasti fanitan niiden musiikkia kybällä. Siis se musiikki vain on hyvää, kuuntelisin tunti kaupalla Anna Abreuta vapaaehtoisesti. 8D
tallennettu

Ota minut mukaan sun kanssasi
Junan alle mahtuu kaksinkin
Kädet ratista irti
Ja nyt mennään
Sivuja: [1] 2 3 4  Kaikki
  Tulostusversio  

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
Sivu luotiin 0.043 sekunnissa. 20 kyselyä tietokannasta.

tätä sivustoa ylläpitää Anime- ja mangayhteisö Kupoli ry
tietoa - sivukartta - rekisteriseloste